jij bent grootgebracht met Saroma ??quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Pap moet soepel glijden, geen brokjes, dat is vies
Gaat wel maar i dont do classmates.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je ook hot bitches in de klas zitten?![]()
dat zal nog leuk worden op die schoolfeesten.
haal je pap en lube hier niet door elkaar?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Pap moet soepel glijden, geen brokjes, dat is vies
hahaha ja die heb je ook in allerlei soorten vormen; waterig, rubberachtig, gelig...quote:
bitterkoekjes vlaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal je pap en lube hier niet door elkaar?
wat dan met bitterkoekjes vla en rijstepap ?
hup plannen die hap en naar Nederland toequote:Op donderdag 10 december 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitterkoekjes vla![]()
hmm heb ik wel trek in als ik er nu aan denk. tis alweer eeuwen geleden.....![]()
ik zal toch wel dat moeten doen vanwege familieomstandigheden.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup plannen die hap en naar Nederland toe
Welcome to Americaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, wat een ophef over Tiger Woods. Het is hier alleen maar Tiger wat de klok slaat.
valt een avond cava zuipen nu ook al onder familie omstandigheden ?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zal toch wel dat moeten doen vanwege familieomstandigheden.
maar vind je het gek voor iemand die jarenlang te boek stond als de ideale schoonzoon en het bewijs dat een afro american wel wat kon bereiken....... meer dan 2 handen vol met lekkere wijvuh in the endquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Godsklere, wat een ophef over Tiger Woods. Het is hier alleen maar Tiger wat de klok slaat.
Het is weer eens wat anders dan Jon & Kate of Octomom.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Beter dan de vorige keer, maar nog niet perfect.quote:
Wat is er met Tiger Woods?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Nee. En ik was net wakkerquote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij kijkt geen nieuws zeker?
??quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je hebt ruim een week geslapen?
www.tmz.comquote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
??
Ok, blijkbaar heb ik ECHT iets gemist
Oh, is dat alles?quote:
Slaap lekkerquote:
Ikea?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen komt eindelijk mijn 4e en laatste eetkamerstoel binnen. Wacht er pas een half jaar op...
Jij wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las waar we Mariah verkrachten!
be my guestquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las waar we Mariah verkrachten!
Happy joyquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Wat presteren de NS en prorail toch goed in het najaar en de winter. Ik zou ze heel graag een schouderklopje geven voor het wederom met vertraging laten rijden van de treinen naar Amsterdam
maar jij hebt ook al vast een account op my ns waar je gemakkelijk declaraties kan achterlaten op je vaste traject ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:19 schreef Vlarp het volgende:
Wat presteren de NS en prorail toch goed in het najaar en de winter. Ik zou ze heel graag een schouderklopje geven voor het wederom met vertraging laten rijden van de treinen naar Amsterdam
Euhm, nee? Ik ga geen declaratie indienen voor 2 bent per rit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt ook al vast een account op my ns waar je gemakkelijk declaraties kan achterlaten op je vaste traject ?
op mijn traject oss eindhoven is dat toch 5 euro als meer dan 30 min vertraagdquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Euhm, nee? Ik ga geen declaratie indienen voor 2 bent per rit.
Oh, dat gebeurt hier nooit johquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn traject oss eindhoven is dat toch 5 euro als meer dan 30 min vertraagd
dat heb ik dus op het traject oss den boschquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier nooit joh. In het traject Rotterdam - Amsterdam zit zoveel speling (intercity's hebben gemiddeld 5 minuten wachttijd per station) dat vertraging zo weer is ingehaald. Overigens zou ik liever 5 minuten eerder op m'n bestemming zijn dan dat ik we op elke stop zo lang stil staan.
Maar ja, de NS kunnen op dat kuttige 2 sporen traject niet meer treinen persen. Delft is daar de boosdoener van, want daar liggen maar 2 sporen over een viaduct dwars door het centrum, leg je niet even 2 extra sporen naast helaas.
je ben toch al overgestapt naar mijn werkgever, want hier van hetzelfde laken een pakquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:40 schreef Vlarp het volgende:
Wat een godvergeten kut dag is het op werk zeg![]()
als je geen homo was zou je het door die foto's worden ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:40 schreef Steve het volgende:
Ik heb net de foto's van Patricia Paay gekeken..
Een 60-jarige die naakt door een bos kruipt of een jonge hunk aan het berijden is, dat is toch voor niemand leuk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef Stroekie het volgende:
als je geen homo was zou je het door die foto's worden ?
Het is een vrouw.......................quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Een 60-jarige die naakt door een bos kruipt of een jonge hunk aan het berijden is, dat is toch voor niemand leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |