Dat laatste lijkt me stug, want dan zou het raar zijn dat zij vanavond verkondigt dat er niets aan haar lichaam (met de nadruk op lichaam, dus gezicht wel) was gesleuteld en dat hij roept dat er van alles geliposucked (?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat maakt voor Schoemacher de weg vrij voor een fijne schadeclaim + rectificatie op de cover.
[..]
Check, maar ik hou nog even een slag om de arm want wie weet is Ptwish volledig op de hoogte en vindt ze het allemaal prima..
Nou als een man zijn ene been op een stoel zet en de andere op de vloer laat staan, dan euh!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef Inca het volgende:
Hoe kan die andere tiet nu zo plat zijn?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, alsof als ze hangen zo'n plastisch chirurg dan alleen ff implantaten plaatst danwel verwijderd en niet de boel meteen ff lift.
Zulke tieten op je 60e nog zonder enige verbouwing, dat geloof ik écht niet
Nou!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat zal die ex van haar nu balen!
Bekijk het nog eens op3! NU!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Disorder het volgende:
Wow. Theo Maassen. Wow. Volgens mij is er iets kapot in zijn hersenen.
Ik begin het ook een beetje een lachertje te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
en dan nog beweren dat ze niks aan haar lichaam heeft gedaan, jajaja en ik ben de paus... bahbah
'quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet
Maar OF het is een smeerlap die een broertje dood heeft aan beroepsgeheim - of hebben plastisch chirurgen dat niet? - of hij heeft het nooit gezegd maar de Story publiceert het zogenaamd onder zijn naam.
Mocht heer doctorrrr het zelf gezegd hebben mag ie aan de hoogste schandpaal.
Waarom? Hij heeft er toch verder niks mee te maken? Met het leven van zijn cliënten.quote:En ik kan me voorstellen als die Schoemacher of die andere knakker dan wéét dat ze flink wat heeft laten versleutelen dat je op een gegeven moment ook je bek niet meer houdt als ze overal te pas en onpas moet roepen hoe écht alles is
Ze was niet zijn client begrijp ik uit het verhaal, maar van een collega van hem.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft er toch verder niks mee te maken? Met het leven van zijn cliënten.
Adam is ook niet degene die verlaten is voor een jongere vrouw hè...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Ptwish haalt al maanden achterlijke grappen uit, waarschijnlijk bedacht door het MT rondom Pwish, en Eddem doet gewoon rustig en is lekker aan de gang in SF.
Dus? Ze zit gister bij DWDD te verkondigen dat ze ook zo wijs isquote:Op donderdag 10 december 2009 08:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Adam is ook niet degene die verlaten is voor een jongere vrouw hè...
Nou ja het slaat dusverre ergens op dat Schoemacher gewoon de zoveelste aandachtshoer in dit hele gedoe'tje is.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat kan ik me niet voorstellen. Hij heeft er simpelweg helemaal niks mee te maken. Vrijwel iedereen zegt altijd van zichzelf dat hijzelf/zijzelf weinig tot niks heeft laten doen, what else is new? Waarom zou hij dan nu ineens moeten zeggen dat Patries wel het een en ander heeft late doen. Neem dan half BN'erland mee.
't Slaat simpelweg nergens op.
Gaat er niet bij me in dat hij denkt ' omg, liegen daarover, dat mag/kan echt niet. Ik moet er echt iets van zeggen'
Als het klopt dat hij het echt heeft gezegd, is dat van zijn kant ook gewoon een stukje aandachtstrekkerij en haalt hij het laatje open wat hij toevallig heeft. Dat is wrs niet omdat hij schijtziek wordt van haar liegen.
Op zich heeft ze geen scharrels gehad,quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het slaat dusverre ergens op dat Schoemacher gewoon de zoveelste aandachtshoer in dit hele gedoe'tje is.
Zoals hier boven al gezegd, ondertussen krijg ik steeds meer respect voor Adam, die houdt zich gewoon lekker rustig, probeert het met zn dochter beetje bij te leggen en doet geen rare dingen (meer).
Patries begon heel goed en volwassen maar gedraagt zich nu als een puber, lekker rondsnollen, overal tegenaan schoppen, met je poes in de playboy, dan met die scharrel in de media, dan met een andere
Tjah dat je dat doet als je onze (of eerder jouwquote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op zich heeft ze geen scharrels gehad,dat waren maar verhalen.
Ik snap wat je bedoeld, maargoed. Zowel Adam als Patricia hebben raar gedaan/doen raar en blijkbaar hebben ze dat beiden even nodig. Alleen duurde het bij Patries even en gebeurd het nu. Overigens kan ik het me van Patries meer voorstellen nog dan van Adam. Om over Mickynog maar te zwijgen.
Ik denk dat Patries vanzelf wel weer stopt, zoals Adam&Micky nu hebben gedaan.
Viel te verwachten.quote:
True, maar dat laatste geldt ook voor Adam (en Mickyquote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dat je dat doet als je onze (of eerder jouw![]()
) leeftijd heb snap ik. Maar als je beide al ruim volwassen bent en een dochter hebt en wéét dat iedere kreet die je doet uitvergroot in de media terecht komt vind ik dat ze het beter hadden kunnen aanpakken
Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aanquote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is al topless geweest in de Linda.
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aan
Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef Divel het volgende:
Patries maakt mensen belachelijk en gisteren was ze zelf eens aan de beurt. Vond ze alleen niet zo leuk...![]()
Denk dat gevalletje Playboy veel met haar inkomen te maken heeft. Ze heeft immers geen rijk vent meer die haar kan voorzien van pingping..
Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.
Tuurlijk, want toen hij zoveel jaar geleden failliet was deed ze dat ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:16 schreef Divel het volgende:
[..]
Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.
Nádat zij eerst van alle kanten is aangevallen toen Eddem overliep he?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin gewoon echt, serieus naar kamp Eddem te nijgen.
Sowwy, sowwy, ik kan niet anders.
Ptwish haalt al maanden achterlijke grappen uit, waarschijnlijk bedacht door het MT rondom Pwish, en Eddem doet gewoon rustig en is lekker aan de gang in SF.
Echt, fuck Ptwish!
Dát heb ik ook wel een beetje ja.quote:
Ik gok dat je dan es naar de opticien moet als je een dochter van 19 er ouder uit vind zien dan dr moeder van 60quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik vond het wel meevallen gisteren hoor, ik vond het wel grappig ook hoe Theo zat te gniffelen om zijn eigen (suffe en voor de hand liggende) grapje. Ik vond Ptwish er trouwens erg goed uitzien, beter dan in dat fragment van d'r van tig jaar geleden. En ik vind Christina er ouder uitzien dan d'r moeder dus dat geleuter over 25-jarigen gaat ook niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |