Ik ben benieuwd jaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs het publiek begon zich ermee te bemoeien
Lekker éénzijdig hakken en beledigen, toffe discussie![]()
Als Van Nieuwkerk een heer is () dan zorgt ie dat dit nog een staartje krijgt in het voordeel van Paay.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat eerst wél wat in, maar dat vond ze te groot en heeft ze er uit laten halen zegt ze.
Dus dan klopt het dat er NU niets meer in zit, maar dat er dan niets aan je lichaam gesleuteld is klopt dan niet natuurlijk
Dat van Nico was natuurlijk best hier en daar sarcastisch he?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ja![]()
Zou wel tof zijn, al was dat verhaal van Nico Dijkshoorn wel een regelrechte reclamespot voor Ptwish, en leuk voor haar of niet, dit levert wel weer hoop publiciteit op, en verkoopt bladen.
Jawel, maar per saldo was hij nog aardig matig, hij is soms ook gewoon keihard, en nu was het beetje sarren maar overall was het nog best positief.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van Nico was natuurlijk best hier en daar sarcastisch he?
Over bejaarden die op haar gaan zitten rukken
Maar dat is nou het verschil tussen een tikkie sarcastisch kritisch of gewoon platte vuilbekkerij a la Maassen.
Dat moet haast wel betekenen dat ie er echt bewondering voor heeft stiekem, dat ze dit doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar per saldo was hij nog aardig matig, hij is soms ook gewoon keihard, en nu was het beetje sarren maar overall was het nog best positief.
Neuh.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Er zat eerst wél wat in, maar dat vond ze te groot en heeft ze er uit laten halen zegt ze.
Dus dan klopt het dat er NU niets meer in zit,
Ja daar was ik inmiddels ook achter, Pisces zei dat ook al iddquote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Neuh.
Siliconen maat x eruit, zoutoplossing maat y erin.
Je kan niet ongestraft er zomaar na jaren protheses uithalen en er niks voor terug stoppen.
Nou ja, het kán wel maar dat ziet er heel naar uit.
Echt op deze manier? Vind je dat serieus?quote:
Mwoah, kaatsen/bal verwachen en zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Echt op deze manier? Vind je dat serieus?
Dit gaat toch nergens over, eenzijdig beledigen en blèren en de ander die niets terug mag/kan zeggen?
Ze heeft het over zich afgeroepen dat er mensen over haar gaan praten en uiteraard hoeft niemand het perse tof te vinden dat ze met haar blote pruim in de Playboy gaat staan, maar om haar dan voor necrofielenvoer te gaan zitten uitmaken is echt zó goedkoop
http://glamour.blog.nl/fa(...)aturel-in-de-playboyquote:“Mijn collega dr. Stevens voerde in 2008 een MACS lift (milde facelift) bij Patricia uit. Daar bleef het niet bij, want gelijk met deze lift onderging ze een bovenooglidcorrectie. Zelf vul ik de lijntjes bij haar mond op. Dit noemt Patricia altijd richel-opvullers. Ook voer ik al jarenlang botox-behandelingen bij haar uit en vul ik de lippen op met Restylane. Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie (’die was iets te puntig’) én een liposuctie van billen en bovenbenen”
Dat vroeg ik me dus op de vorige bladzijde van dit topic ook al af.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
http://glamour.blog.nl/fa(...)aturel-in-de-playboy
Gepikt uit dit topic: [DWDD] #78: Theo vs. Patricia
Crosspost:
Gooit die lapzwans van een Schoemacher nou effe het medisch dossier van Ptwish op straat?
Of heeft ze hier ook wat over afgesproken?
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef Xenomaniac het volgende:
La Breuk is toch helemaal niet zo dik met Schoemacher?
Er staat me zelfs iets bij dat die twee eens tegenover elkaar voor de rechtbank hebben gestaan.
Dat maakt voor Schoemacher de weg vrij voor een fijne schadeclaim + rectificatie op de cover.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
of hij heeft het nooit gezegd maar de Story publiceert het zogenaamd onder zijn naam.
Check, maar ik hou nog even een slag om de arm want wie weet is Ptwish volledig op de hoogte en vindt ze het allemaal prima..quote:Mocht heer doctorrrr het zelf gezegd hebben mag ie aan de hoogste schandpaal.
Dat laatste lijkt me stug, want dan zou het raar zijn dat zij vanavond verkondigt dat er niets aan haar lichaam (met de nadruk op lichaam, dus gezicht wel) was gesleuteld en dat hij roept dat er van alles geliposucked (?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat maakt voor Schoemacher de weg vrij voor een fijne schadeclaim + rectificatie op de cover.
[..]
Check, maar ik hou nog even een slag om de arm want wie weet is Ptwish volledig op de hoogte en vindt ze het allemaal prima..
Nou als een man zijn ene been op een stoel zet en de andere op de vloer laat staan, dan euh!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef Inca het volgende:
Hoe kan die andere tiet nu zo plat zijn?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, alsof als ze hangen zo'n plastisch chirurg dan alleen ff implantaten plaatst danwel verwijderd en niet de boel meteen ff lift.
Zulke tieten op je 60e nog zonder enige verbouwing, dat geloof ik écht niet
Nou!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat zal die ex van haar nu balen!
Bekijk het nog eens op3! NU!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Disorder het volgende:
Wow. Theo Maassen. Wow. Volgens mij is er iets kapot in zijn hersenen.
Ik begin het ook een beetje een lachertje te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
en dan nog beweren dat ze niks aan haar lichaam heeft gedaan, jajaja en ik ben de paus... bahbah
'quote:Op woensdag 9 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet
Maar OF het is een smeerlap die een broertje dood heeft aan beroepsgeheim - of hebben plastisch chirurgen dat niet? - of hij heeft het nooit gezegd maar de Story publiceert het zogenaamd onder zijn naam.
Mocht heer doctorrrr het zelf gezegd hebben mag ie aan de hoogste schandpaal.
Waarom? Hij heeft er toch verder niks mee te maken? Met het leven van zijn cliënten.quote:En ik kan me voorstellen als die Schoemacher of die andere knakker dan wéét dat ze flink wat heeft laten versleutelen dat je op een gegeven moment ook je bek niet meer houdt als ze overal te pas en onpas moet roepen hoe écht alles is
Ze was niet zijn client begrijp ik uit het verhaal, maar van een collega van hem.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft er toch verder niks mee te maken? Met het leven van zijn cliënten.
Adam is ook niet degene die verlaten is voor een jongere vrouw hè...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Ptwish haalt al maanden achterlijke grappen uit, waarschijnlijk bedacht door het MT rondom Pwish, en Eddem doet gewoon rustig en is lekker aan de gang in SF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |