Dat is helemaal mooi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik kan wel zeggen dat voor Rotterdam redelijk veel sneeuw wordt verwacht en de temperaturen ongeveer gelijk aan de bilt !
is dat zo? Gemiddelde temp in december is normaal iets van 4 gradenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Hooizolder het volgende:
Best appart dat dit vroeger gewoon normaal was rond deze tijd van het jaar.
Kom op zeg, ik heb dit soort scenario's al zo vaak fout zien gaan. Eigenlijk was alleen die vorstperiode van vorig goed lang van tevoren aangekondigd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
Dit kan niet meer misgaan toch, alleen het rode lijntje doet niet mee maar moeten we dat serieus nemen?
Volgens mij is het al beslist allemaal.
True, maar echte ijsdagen? En dan ook nog eens een week lang? Gewoon tof dat het op de kaarten staat en zoveel leden ook meegaan met die oplossingenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb dit soort scenario's al zo vaak fout zien gaan. Eigenlijk was alleen die vorstperiode van vorig goed lang van tevoren aangekondigd.
En hoe raar is het nou dat het in december kouder wordt, laten we wel wezenTuurlijk wil ik ook door een dik pak sneeuw naar mijn werk ploegen, maar om nu al zoń heisa te gaan maken over iets dat nog zo ver weg is.... kennelijk hebben de media niets serieus te doen dat er zoveel aandacht aan wordt besteed.
Inderdaad, je ziet het niet zo vaak dit soort kaarten, dus het geeft hoop, maar kan heel goed valse hoop zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
True, maar echte ijsdagen? En dan ook nog eens een week lang? Gewoon tof dat het op de kaarten staat en zoveel leden ook meegaan met die oplossingen
Ik zie liever eerste week / 2 week vorst met vooral de eerste dagen amper tot geen wind zodat het ijs perfect glad kan zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb dit soort scenario's al zo vaak fout zien gaan. Eigenlijk was alleen die vorstperiode van vorig goed lang van tevoren aangekondigd.
En hoe raar is het nou dat het in december kouder wordt, laten we wel wezenTuurlijk wil ik ook door een dik pak sneeuw naar mijn werk ploegen, maar om nu al zoń heisa te gaan maken over iets dat nog zo ver weg is.... kennelijk hebben de media niets serieus te doen dat er zoveel aandacht aan wordt besteed.
Nogal jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:45 schreef Hooizolder het volgende:
Nou dat is een aardige domper voor de winter die voorspelling.
Euhm gezien de hoeveelheid kunnen we dat indd wel vergeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevolgd door een dag regen, dan houdt je geen sneeuw over toch?
We liggen er behoorlijk tussenin, maar daar staat Nederland bekent omquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:49 schreef Hooizolder het volgende:
Ja die voorspelling is dus behoorlijk tegenvallend..
kortom een schamp schotje winter...
Even voor de duidelijkheid!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
En het wordt nu nog alleen maar bonter!
De nieuwe run geeft het volgende aan:
[ afbeelding ]
Zachter en vrieskou blijft langer uit, maar de maandag 21ste 7bft bij 4.3cm sneeuw
Ik weet ik weetquote:Op woensdag 9 december 2009 00:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid!
Weerplaza past 4 keer per dag zijn verwachtingen volledige verwachtingen aan op de opper run van dat moment.
Dit betekend eigenlijk nog helemaal niets !
De verwachtingen van bijna alle weermodellen geven nog steeds veel vrieskou aan!
Zolang die metingen zo blijven kan weerplaza de pot op en wordt het gewoon winter !![]()
Ieder jaar is het toch weer hetzelfde liedje.. het wordt ook maar iets kouder of de media roept "Witte kerst"quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
op weerwoord zit iemand die bij de meteo van Schiphol werkt zo te zien. De nieuwe pluim voor Schiphol blijft redelijk koud. Geen diepvries, maar wel koud.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef IkWilbert het volgende:
yep, even kijken wat de kaarten vandaag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |