JA JA JA release het harde nrquote:DBSTF schreef:
For fun working on a really HARD track.. maybe we will put it also on vinyl hahaha!
die 2 wil ik ook wel weer een keer horenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Dalton_ het volgende:
Komend weekend waarschijnlijk lokaal feestje met psyko punkz en b-front!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef ElDani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe DBSTF: Zeg het maar. Ik vind hem aardig, maar niet meer dan dat.
Alone heb ik alleen niks mee, zit weinig power in de track. Together is iets beter als Alone maar doet mij maar gewoon de andere plaatjes van D&Squote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind zowel Together als Alone echt helemaal niks aan..
quote:
Check!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Hoop dat Audio Psychos weer wat beter hun best doen. Na een goed optreden in Ede heb ik nog steeds hoop dat deze heren het gaan maken. Alleen al om platenkeus in Ede toen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer naar Harder: Noisecontrollers, Beat Providers, Audio Psychos, Sebulba, Dweazle en nog 2 regionale
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Zatox shirtje ontwerpen
Zatox, a dirty little manquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorer zit geen copyright op mijn opmerkingen
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar
checkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
Pas als ik een plaatje of 6/8 af heb ga ik wat demo's rondsturen naar wat labels enzo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?![]()
maak een anti-climax track
maak een wat rauwere track..![]()
Denk wel aanwezig jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Erg fijn ! Eindelijk wat HQ filmpjes die ik kan laten zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardstyle Masterz beukt ook hard door trouwens
Op het Q-Dance Youtube Kanaal trouwens vette previews van de Qlimax DVD
Deepack
Noisecontrollers
Helaas. Nee. OV met deze weersvoorspellingen ga k niet doen. (Emmen- Utrecht sowieso kutverbinding qua treinen) En rijden? Neuh toch maar niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef T-Force het volgende:
Koepert nog aanwezig vanavond? Jou kan ik vrij makkelijk vinden denk ik
Zonde man, en ja, makkelijk herkend. Nou vrij groot en breedquote:
Serieus? lachequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef T-Force het volgende:
sneeuwballengevechtmeeting om 07.30 op de parkeerplaats![]()
Dat vraagt om uitleg ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kots nog ff op Jeff E voordat ik wegga..Jeff E
!
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC'squote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
is geen mc, maar die debiel van Q-dance radio. Wat een achterlijke vent is dat!quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC's
Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
Mee eens, vette track!quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
whehe kenker, das nie kortquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:
Jaarmix bijna af. Tot nu toe: 5 uur 22 minuten. Komt nog +/- 20 minuten bij + een intro.
edit: AF! 6 uur en 5 minuten!
Nu nog intro fixen, dan zijn we klaar. Zoek nog steeds naar een mooi geluidsfragment of een mooi geluid.
Vind Dreamcatcher beterquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Inderdaad een dikke plaat, jammer dat ie nog niet uit is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Time Outquote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef LtNoX het volgende:
Vannacht Noisecontrollers in Gemert. Niet speciaal veel van verwacht, maar wat een heldenset. Hoopte op wat nieuwe NC promos, maar als dan oook nog Psychedelic, Live For The Moment & een plaat waar ik de naam alweer van vergeten ben voorbijkomen, achter elkaar, naast een grote lading andere nieuwe platen, maak je mijn avond.
Vette zaal ook nog, geluid was snoeihard, lichteffecten zeeer nice. Prima avond.
Had jij laatst niet ook al een scooter kaduuk gereden?quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Lekker dan zeg. Ik weet al wel wat mijn moeder zou doen als ik met een auto van haar total loss aan kom zetten.. Oorlog.quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Je krijgt je hele track gewoon op 1 spoor, tenzij je het bronbestand hebt voor fruityloops of iets dergelijks. DUs in principe moet je dan de vocal uit de track isoleren, en dat is heel moeilijk. Meestal heb je dan een rustig punt in je track nodig en dan nog kijken of je er wat uit kan filteren.quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Koepert het volgende:
Wat ik trouwens zat te denken.. Ikzelf mix dus niet, heb ook zulke programma's eigenlijk niet, maar dan krijg je neem ik aan n overzicht van de verschillende audio-sporen. als je een bestaande track erin zet krijg je dat ook? In dat geval zou je dan, in theorie, dus Showtek-tracks in je programma's inladen, het 'vocalspoor' isoleren en eruit knippen. Of is dat te simpel gedacht? (copyright vergrendeling, spoor-'verweving' ofzo)
prima, heb dit weekend weinig internet gezien; dus ga vanavond gelijk ff kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Dalton_ het volgende:
Remcore, ik heb je bankrekening gespekt,
heb ook rabo dus ik denk dat het er meteen op staat!
Binnekort dus een gratis release van de man? (Sleeping/Grindin' edit? Summertime Re-Amp?)quote:Special for you..!
Check our site around xmas, we're busy with a GREAT gift for you..!
Enjoy the music.
The Pitcher.
Synthaclaus, alleen die naam alquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De kersthit van 2009 van AVIO dus..
En deze mag ik wel--- Het beukende einde dan
---
Ik heb er wel over nagedacht om naar Dirty Dutch te gaan. Achteraf toch maar niet. Juiste beslissing dus gezien wat er allemaal geschreven is. Ook Thunderdome inderdaad slecht ontvangen. Misschien te veel geld willen pakken?quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben blij dat ik toch naar de Q-dance feestjes ga. Lees op PF dat Thunderdome en Dirty Dutch echt uitermate slecht georganiseerd waren.
Mij zou je nooit vinden op zo'n chuckie feest. Totaal niet mijn volk. Lees ook dat er heel wat matpartijen waren.
Sutra dus met vocals.quote:RT @d0rh4ns @djheadhunterz W O R D ! btw: any plans on finally releasing 'sutra'?! -We agreed with the original writers of the vocal so yes!
Stukken beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geloof dat dit een wat oudere versie is...
Ik denk dat ze het alleen gebruiken voor dat filmpje om iedereen een fijne kerst te wensen..quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De kersthit van 2009 van AVIO dus..
Het beukende einde dan---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |