In het echt liggen ze allemaal ondergrondsquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:43 schreef Fha het volgende:
Die derde lijn moet dan ook ondergronds.
Nietusquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het echt liggen ze allemaal ondergronds
haha die zou opzich wel kunnen, volgens mij is dat ook gewoon de oplossingquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef switchboy het volgende:
2 gaatjes in het papier maken. en daar je lijn doorheen laten gaan.
Zo moeilijk is het anders nietquote:
Ja dat mag dus nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
er staat nergens dat het 3 aparte lijnen moeten zijn. Dus lekker doorlussen
opgelost, slotje
komt ie nu mee.. ik helemaal jou karige paint aangepast, mag het opeens niet.quote:
niet de elektriciteitskabel dan. Straks woont er iemand met een wietplantage.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Hetiszover het volgende:
Je kan de lijn door een huisje tekenen![]()
![]()
haquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:56 schreef renedis het volgende:
probeer eerst dit lijntje:
[ afbeelding ]
misschien dat je er dan uit komt.
kunnen niet worden opgelost met de computer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef J.Stalin het volgende:
Is volgens mij een keer met de computer geprobeerd en toen was er geen oplossing.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:56 schreef renedis het volgende:
probeer eerst dit lijntje:
[ afbeelding ]
misschien dat je er dan uit komt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef Hetiszover het volgende:
Er is geen 2-dimensionale oplossing. Wat wel kan: neem een donut met grote straal R en kleine straal r, dan wordt het oppervlak gegeven door
x= (R + r*cos(f))*cos( g)
y= (R + r*cos(f))*sin( g)
z= r*sin(f)
zodat elk punt op een torus met stralen R en r gegeven wordt door een (f,g) --> 2 coordinaten, dus 2D(boloppervlak hetzelfde )
Voor een mobiusrin hetzelfde verhaal voor de 2D heid ervan...ik heb het ding nu ook eens uitgekinpt en getekend om de discussie hier te volgen, conclusies :
1) als je een niet nul dikte aanneemt(ie de "boven" en "onderkant" zijn verschillende punten, dan lukt het niet, die blauwe en groene lijn gaan niet van positie wisselen zoals op de figuur online
2) ga je ervan uit dat het ding een dikte nul heeft en dus de "boven" en "onder"kant dezelfde punten zijn dan lukt hebt wel, dan komt de laatste gas en water aansluiting voor het derde beide aande "onder"kant aan, de ene van links en de ander van rechts.
(gewoon es proberen)
[ afbeelding ]
Wat een eye-opener.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef Hetiszover het volgende:
Er is geen 2-dimensionale oplossing. Wat wel kan: neem een donut met grote straal R en kleine straal r, dan wordt het oppervlak gegeven door
z= r*sin(f)
zodat elk punt op een torus met stralen R en r gegeven wordt door een (f,g) --> 2 coordinaten, dus 2D(boloppervlak hetzelfde )
Voor een mobiusrin hetzelfde verhaal voor de 2D heid ervan...ik heb het ding nu ook eens uitgekinpt en getekend om de discussie hier te volgen, conclusies :
1) als je een niet nul dikte aanneemt(ie de "boven" en "onderkant" zijn verschillende punten, dan lukt het niet, die blauwe en groene lijn gaan niet van positie wisselen zoals op de figuur online
2) ga je ervan uit dat het ding een dikte nul heeft en dus de "boven" en "onder"kant dezelfde punten zijn dan lukt hebt wel, dan komt de laatste gas en water aansluiting voor het derde beide aande "onder"kant aan, de ene van links en de ander van rechts.
(gewoon es proberen)
[ afbeelding ]
Ja, en dat met mbo dierverzorging.quote:
Tja, de vraag is of die vent het wel goed keurtquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
En ts verdient 20 euro die hij gaat delen met ons allemaal
Waarom zou hij het niet goedkeuren??? Zo win je nooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tja, de vraag is of die vent het wel goed keurt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
begin anders eerst effe met een wat makkelijkere puzzel.
pen op papier, 4 rechte lijnen (aan elkaar dus), en dan pen van papier af.
door elk punt moet je pen 1 keer gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Zie er maar 4, tenzij die rots in het midden in de zee ook een paard is, dan zie ik er 5.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Vind de 7 paarden!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
begin anders eerst effe met een wat makkelijkere puzzel.
pen op papier, 4 rechte lijnen (aan elkaar dus), en dan pen van papier af.
door elk punt moet je pen 1 keer gaan.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef powerflux het volgende:
[ afbeelding ]
ik win. met 1 lijn zelfs.
Deze is speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic stijgt in waarde. Keep them coming.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Vind de 7 paarden!
Ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Zie er maar 4, tenzij die rots in het midden in de zee ook een paard is, dan zie ik er 5.
Je mist die ene in het water links van die rechter twee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die in de zee is zeepaard
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
oplossing:ook technisch foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet te laat: jouw oplossing is de eerste goede!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef Autodrop het volgende:
[ afbeelding ]
werkt niet<--- Edit door onze vriend Swarmahoer...
Edit: Nee prutser, moet je m'n bericht niet op slot zetten. Was de oplossing op die puntjespuzzel, maar was net iets te laat...<--- Bericht voor Swarmahoer...
Dan heb ik er zelfs 8 gevondenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je mist die ene in het water links van die rechter twee.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef Hetiszover het volgende:
z= r*sin(f)
(gewoon es proberen)
[ afbeelding ]
waarom? t zijn gewoon 4 lijnenquote:
Het is onmogelijk, daar was ik 16 jaar geleden al achter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef AbsurdHero het volgende:
GODVERDOMME! Ik ben hier veelste eigenwijs voor, ik zit nu al 30 minuten met paint te klotenHet moet gewoon kunnen zonder van die simepele truukjes als in het plaatje van de post van o.us.
Hehe, zelfs na 16 jaar probeer ik het nog wel eens, maar het lukt echt niet....quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef AbsurdHero het volgende:
Goed zo! Ik hoop enkel niet dat ik pas over 16 jaar kan vermelden dat het WEL mogelijk is
Jij gaat gewoon dieper in op wat ik al gezegd hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef Hetiszover het volgende:
z= r*sin(f)
(gewoon es proberen)
[ afbeelding ]
lolquote:
Ijsberen komen voor op de Noordpool, en daar heb je geen penguins. Dus het antwoord is nul.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou:
Stel dat pinguins met een dichtheid van 1000 pinguins per vierkante km. leven en gemmideled een snelheid van 7 km per uur rennen (op het land dus) en gemiddeld 20 km per uur zwemmen. En een ijsbeer heeft een gemiddeld territorium van 10 vierkante km, kan 20 km per uur rennen en 10 km per uur zwemmen. Hoeveel pinguins zou een ijsbeer gemiddeld per maand eten, rekening houdend met dat een ijsbeer maximaal maar 1 pinguin per uur kan verorberen en 7% van het land ligt naast de zee...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |