Klopt, nu werkt het weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Erasmo het volgende:
Da fuck ik kon net alleen pagina 1 openen, bij 2 werd ik bij de deur geweigerd.
Wat liep je nou te testen danquote:
Je kan ook je hoorn even loskoppelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het zijn allebei legale claxons. De originele en een schipshoorn met vaste toonhoogte en zonder melodie.
Als ik het goed begrijp moeten ze dus tegelijkertijd aangaan en mag ik ze niet apart kunnen bedienen dmv 2 verschillende schakelaars?
De motor is wel degelijk een keuringspunt. Wat dacht je van het aantal cilinders?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Kuhlie het volgende:
D'r wordt uberhaupt nauwelijks naar je motor gekeken. Is gewoon geen apk-onderdeel. Voor zover ik weet wat betreft motor alleen motorsteunen en uitlaatgassen.
Moet ik even na zoeken. Ik keur dagelijks wokkels geen bollenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat liep je nou te testen dan
[..]
Je kan ook je hoorn even loskoppelen natuurlijk.
Bonusvraag: LHM lekkage bij een Citroën op de voorraadbol van 1L/10.000km kan toch wel?
Motor en aandrijving -> overmatige olielekkage.. bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Kuhlie het volgende:
D'r wordt uberhaupt nauwelijks naar je motor gekeken. Is gewoon geen apk-onderdeel. Voor zover ik weet wat betreft motor alleen motorsteunen en uitlaatgassen.
Daarom dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Moet ik even na zoeken. Ik keur dagelijks wokkels geen bollen
voorraadbol van de vering?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom dusDacht dat een beetje zweten wel mocht namelijk.
Er moet gekeken worden naar de fucntie van die specifieke voorraadbol, is het een onderdeel van het remsysteem, dan moet jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Bonusvraag: LHM lekkage bij een Citroën op de voorraadbol van 1L/10.000km kan toch wel?
Bedankt!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Er moet gekeken worden naar de fucntie van die specifieke voorraadbol, is het een onderdeel van het remsysteem, dan moet je
1) eerst schoonmaken
2) drukproef gedurende 30 seconden met lopende motor met een kracht van 700Newton het rempedaal in drukken, het pedaal mag dan niet tegen de eindaanslag komen, en er mag geen lekkage tevoorschijn komen.
Is hij van het veersysteem, is het hoogstens advies.
De voorraadbol houdt wat LHM op druk op voorraad zodat de drukregelaar niet te snel achter elkaar open/dicht/open/dicht/open/dicht/open/dicht/open/dicht/open/dicht/open/dicht/open/dicht gaat. Als alles in orde is mag de drukregelaar maximaal 1 keer per 20 seconden 'tikken' (is geen APK-eis voor zover ik weet maar voorschrift van Citroën zelf). Echter, die LHM onder druk wordt (ook) gebruikt voor je remsysteem dus strikt genomen is het een lek in je remsysteem. Volgens mij (ik ben geen APK-keurmeester) mag er strikt genomen zelfs niets lekken (ook geen retourleidingen) omdat het geen gescheiden systeem is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van het hele systeem volgens mij, die vooraan in het midden zit.
Foto mogelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe zit het met een doorlopende barst van links naar rechts in de voorruit, is dat een afkeurpunt?
Geen probleem.quote:
Zal morgen in het licht een foto makenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Foto mogelijk?
[..]
Geen probleem.
quote:
Op een foto zijn zulke dingen lastig te beoordelen, maar het lijkt gewoon te mogen wbv de APK.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De barst loopt verder zo laag door aan de passagierszijde, dus niet in het zicht.
Mijn Saab is 2 keer direct goedgekeurd (waarvan één keer met steekproef). Na de eerste APK heb ik de complete achteras vervangen (zat een scheur in), na de 2e APK heb ik de wielophanging vast laten lassen omdat plamuur minder sterk is dan staal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef Anne het volgende:
De Mercedes van mijn mama is met zo'n barst jarenlang goedgekeurd in ieder geval.
Ja, maar komt dat omdat ze dat niet hebben gezien?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn Saab is 2 keer direct goedgekeurd (waarvan één keer met steekproef). Na de eerste APK heb ik de complete achteras vervangen (zat een scheur in), na de 2e APK heb ik de wielophanging vast laten lassen omdat plamuur minder sterk is dan staal.
Zegt dus helaas niets ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |