abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77540645
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef banapples het volgende:

[..]

Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
Oh, die cape vond ik juist wel tof, het maakt het spel een stuk lastiger. Nadeel, als je alle veren hebt dan ben je toch al op het eind, dus het maakt geen reet uit. Had die cape meteen vrij voor een tweede sessie of zo, dan had het nog replaywaarde gehad.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77541322
Ik wil deze game zo graag spelen maar moet van mezelf eerst Borderlands uitspelen (wel heel tof).

En na Borderlands ook nog deel 1 van assassin's creed uitspelen. Ik had geen zin meer na block 5 :p
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_77634162
Vandaag gekocht! ben benieuwd
pi_77634238
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef e97073 het volgende:
Vandaag gekocht! ben benieuwd
Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
pi_77634264
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
Ik was helemaal hyped voor deeltje 1. Die heb ik dan ook met plezier uitgespeeld, ik verwacht hetzelfde maar dan meer.
pi_77634283
De Battle of Forli werkt niet bij mij; gewoon gekocht met mn us account maar dan bij mn eu account waarmee ik speel kan ik sequence 12 niet selecteren.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_77635090
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.
pi_77635250
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.

Het ziet er ook beter uit dan deeltje 1 als je het aan mij vraagt..
pi_77641112
De muziek
pi_77779631
Het einde
pi_77849553
Jaaaaaa, AC II-en-een-half gaat zich in Rome afspelen!
pi_77978190
Zo heb dit spel ook, mooie game met heerlijke graphics (wtf hoe schrijf je dat eigenlijk )

Ben ook bezig, en kwam erachter dat je een Auditore cape kan verdienen wanneer je alle veertjes hebt, hoe hebben jullie dat gedaan? die cape is wel handig met reizen volgens mij, als je hem eerst uitspeelt en daarna pas alles gaat verzamelen heb je er niet zoveel meer aan.

Verder is klimmen wel lastig soms op die gebouwen, vaak springt die eraf terwijl je omhoog wilt, zal nog wel komen omdat ik Uncharted2 besturing gewend ben

edit: nog iets vergeten...

Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..

[ Bericht 19% gewijzigd door Wrijfhout op 14-02-2010 11:34:10 ]
pi_77979473
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..
Ik denk in andere steden etc.
pi_77979540
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')