Ja, onder de ingangen van de tribunes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef AMDB het volgende:
Paula, weet jij toevallig waar je je fietsen stalt bij Gelredome?
Je bent jaloers op die vrouwen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind heel dat gedoe rond Tiger Woods beetje lijkenpikkerij. Ineens zijn er allerlei vrouwen die beweren met hem gesext te hebben... Beetje-niveau
Mooi, lekker dichtbij dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, onder de ingangen van de tribunes.
Bootje wilt ook een keer seks met een donker iemand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent jaloers op die vrouwen!
[..]
Mooi, lekker dichtbij dus.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje wilt ook een keer seks met een donker iemand.
Oh wacht...
quote:
Ambtenarenquote:
quote:
Aso.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben trouwens vanochtend nog gelaserdIk was gelukkig net met mn radio aan het kloten waardoor ik iets boven de 60 reed (op de teller). Ineens zag ik zo'n fluorescerend hesje met zo'n lasergun in zn hand. Daarna nog 5min in mn spiegel gekeken maar niks gezien
Was wel geluk want normaal kom ik daar toch wel met 70/80km/h langs..
quote:
She take my money, well I'm in needquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind heel dat gedoe rond Tiger Woods beetje lijkenpikkerij. Ineens zijn er allerlei vrouwen die beweren met hem gesext te hebben... Beetje-niveau
Dag Theoquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zou hier blijkbaar gemist worden?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef jslavenburg het volgende:
haha klasse!quote:
mooi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nee, jij wordt niet gemist. Het ging hier toen over die ene Luctor.
Dan heeft ze de verkeerde aangesproken want dat ging over Luctorquote:
Hé, beetje respect hequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nee, jij wordt niet gemist. Het ging hier toen over die ene Luctor.
Nog gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef jslavenburg het volgende:
Misschien een inkoppertjequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef jslavenburg het volgende:
Ach het maakt mij niet uit wat jullie van mij vinden, ik ben toch niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens mij heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heeft ze de verkeerde aangesproken want dat ging over Luctor
Over jou maakte we ons geen zorgen
Luctor heeft al een week niet gepostquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist??
Is ie niet gewoon op vakantie?quote:
* DjRex89 belt de krant!quote:
Dat zou ie echt wel verteld hebben. Of hij moet een kraslot hebben gekocht, een miljoen hebben gewonnen en vertrokken is naar de bahama'squote:
Als dat zo is vind ik dat wel een goede redenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou ie echt wel verteld hebben. Of hij moet een kraslot hebben gekocht, een miljoen hebben gewonnen en vertrokken is naar de bahama's
Ook een goede redenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Of heel Zeeland heeft geen internet meer...
Hoe lang wacht je al...?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
Wtf, ik heb nog steeds geen salaris van vorige maand
Meestal krijg ik het rond de 1e van de maand..quote:
Hier in Twente nietquote:
Ik heb de laatste dagen een nieuw ritme. Pas om half 3 slapen, dan rond 11 uur wakker worden om vervolgens rond 8 uur 's avonds echt keihard in slaap te vallen op de bank en weer wakker te worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet echt slapen, maar to-taal nog geen zin
Dat.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet echt slapen, maar to-taal nog geen zin
Mja, dat kan ik me niet permitteren ivm stagequote:Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen een nieuw ritme. Pas om half 3 slapen, dan rond 11 uur wakker worden om vervolgens rond 8 uur 's avonds echt keihard in slaap te vallen op de bank en weer wakker te worden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef jslavenburg het volgende:
Roflquote:
Daar is niks ergs aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
whehe..
ik zit nu weer op 't werk, maar zou veel liever aan de studie zittenhoe erg is dat
!
Druk?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me zo'n nerdzit ook stiekem met mijn essay open hier
af en toe even wat aanvullen of bijspijkeren
terwijl ik echt zou moeten werken
Dat is waarquote:Op woensdag 9 december 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier nooit echt 'druk', maar ik heb genoeg te doenheb geen front-office baan, dus dat scheelt een hoop
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me zo'n nerdzit ook stiekem met mijn essay open hier
af en toe even wat aanvullen of bijspijkeren
terwijl ik echt zou moeten werken
Ik zou een baantje zoeken, ik heb het niet zo op lenenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik zit te twijfelen of dat ik een bijbaan wil gaan zoeken voor een half jaartje of dat ik ga lenen
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik zit te twijfelen of dat ik een bijbaan wil gaan zoeken voor een half jaartje of dat ik ga lenen
Zekerquote:Op woensdag 9 december 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
leuk Nijmegen-naam-topic heb je overigens
Wordt bijrijder in een vrachtwagen..? Kan je gelijk een beetje dingen zien van Nederland en je werkomgeving?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:30 schreef AMDB het volgende:
Ik studeer logistiek.
Geen idee waar ik iets bij wil verdienen, als het maar geen reclame call-center is of mensen recruteren op straat
Dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
ZekerDat komt omdat ik het vorige topic de TT "Vinden Arnhem ook tof!" had gegeven
Niet helemaal mijn ding denk ik, ik kijk wel gewoon wat rond, als ik iets leuks tegenkom wordt het dat, anders kan ik altijd gewoon lenenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wordt bijrijder in een vrachtwagen..? Kan je gelijk een beetje dingen zien van Nederland en je werkomgeving?
Lenenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding denk ik, ik kijk wel gewoon wat rond, als ik iets leuks tegenkom wordt het dat, anders kan ik altijd gewoon lenen
wees er maar trots op dat je wil gaan lenen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beetje genieten van de studententijd
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:01 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
wees er maar trots op dat je wil gaan lenen.
en later wil je toch een extra schuurtje erbij. Opeens zijn vrouwen wel geinteresseerd in je en je visie verandert. Tja, laat ik dan nog maar lenen, want dat ging toen ook zo makkelijk. Oh wat? Ik moet diie lening afbetalen? Ach, dan neem ik nog wel een lening. Shit, die moet ik ook afbetalen. Nee, sorry. het geld komt eraan! Ga je elke dag dat ik te laat ben een vinger breken? Oh jee!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis, kan maar voor een aantal maandjes werken, vanaf september naar het buitenland dus. Daar ga ik sowieso bijlenen.
Daarbij nu veel vaste lasten, huur, zorgverzekering met dikke aanvullende verzekering. Eten, boeken, uitgaan, hobby's. En later wss toch wel een baan met een goed loon.
Wil geen kinderen, genoeg tijd om af te betalen, geen behoefte aan een groot huis. Neem ik het er liever nu van, later toch genoeg tijd om te gaan werken.
Ja, want als je werkt kan je dat nietquote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:09 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
en later wil je toch een extra schuurtje erbij. Opeens zijn vrouwen wel geinteresseerd in je en je visie verandert. Tja, laat ik dan nog maar lenen, want dat ging toen ook zo makkelijk. Oh wat? Ik moet diie lening afbetalen? Ach, dan neem ik nog wel een lening. Shit, die moet ik ook afbetalen. Nee, sorry. het geld komt eraan! Ga je elke dag dat ik te laat ben een vinger breken? Oh jee!
Dit verhaal is ietwat gedramatiseerd
Dat is het beeld wat ik heb bij lenen. Dat zouden meer mensen moeten doen dan zouden er minder mensen in de problemen komen. Ik zeg niet dat jij dat komt maar men zou een stuk minder makkelijk moeten doen over lenen. Is de laatste tijd genoeg gebeurd wat je zou moeten afschrikken.
Je zegt btw dat je veel vaste lasten hebt.. Hoe betaal je die? Door het aangaan van een lening..quote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang een vriendin dus qua vrouwelijke interesse niks te klagen. En daarbij, het gaat om lenen over max 2,5 jaar studie, soms heel weinig, soms wat meer. Verwacht toch geen schuld van meer dan 10.000 op te bouwen, en dat is echt maximaal.
heel goed dat je eerste interesse is om duidelijk te maken dat je niet te klagen hebt over vrouwelijke interesse. Dat was gelukkig niet een van het gedramatiseerde gedeelten van het verhaal. Maar sorry ik zal er geen grapjes meer over makenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang een vriendin dus qua vrouwelijke interesse niks te klagen. En daarbij, het gaat om lenen over max 2,5 jaar studie, soms heel weinig, soms wat meer. Verwacht toch geen schuld van meer dan 10.000 op te bouwen, en dat is echt maximaal.
Ja, later verwacht ik genoeg geld te hebben om mijn uitgaves van nu te coveren. Op het moment kan ik het allemaal van stufi (met aanvullende beurs) en stagevergoeding betalen (voor stage had ik vaste bijbaan).quote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zegt btw dat je veel vaste lasten hebt.. Hoe betaal je die? Door het aangaan van een lening..
Met andere woorden.. Je vult de ene uitgave door het aangaan van een lening..
Ik snap best dat mensen geen geld willen lenen hoor, heel goed zelfs. Maar ik weet van mezelf dat ik later de mogelijkheid heb om het af te betalen en nog steeds goed te kunnen leven. Dan zou het toch ook gedeeltelijk dom zijn om nu veel tijd in werk te stoppen?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:14 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
heel goed dat je eerste interesse is om duidelijk te maken dat je niet te klagen hebt over vrouwelijke interesse. Dat was gelukkig niet een van het gedramatiseerde gedeelten van het verhaal. Maar sorry ik zal er geen grapjes meer over maken
Verder wil ik er geen energie meer aan besteden. Net als toen met die andere discussie heb jij altijd gelijk en met dat soort mensen is discussiëren gewoon onmogelijk.
Ga jij maar lekker geld lenen! Be proud!
Je doet nu hetzelfde als de overheid. Later zullen we weer meer verdienen dus kunnen we nu ff flink losgaan. We zadelen de toekomst wel op met onze problemen. Alleen blijft het probleem nu bij jou.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, later verwacht ik genoeg geld te hebben om mijn uitgaves van nu te coveren. Op het moment kan ik het allemaal van stufi (met aanvullende beurs) en stagevergoeding betalen (voor stage had ik vaste bijbaan).
Straks valt dus een groot gedeelte weg. Maar ga na buitenlandstudie wel weer bij m'n ouders wonen tijdelijk dus dan geen huur, moet dan alleen zorgverzekering betalen.
het is m.i. nooit dom om tijd in werk te stoppen.... ervaring en zulks...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen geen geld willen lenen hoor, heel goed zelfs. Maar ik weet van mezelf dat ik later de mogelijkheid heb om het af te betalen en nog steeds goed te kunnen leven. Dan zou het toch ook gedeeltelijk dom zijn om nu veel tijd in werk te stoppen?
je weet dat je later zoveel gaat verdienen dat je er ook nog goed van kan leven? knap. Je hebt een kristallen bol? Wat als je gedeeltelijk arbeidsongeschikt raakt en een uitkering krijgt van zoveel procent van het minimum loon?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen geen geld willen lenen hoor, heel goed zelfs. Maar ik weet van mezelf dat ik later de mogelijkheid heb om het af te betalen en nog steeds goed te kunnen leven. Dan zou het toch ook gedeeltelijk dom zijn om nu veel tijd in werk te stoppen?
Nee hoor, mijn ouders lenen niks (op hypotheek na dan). Heb ook altijd meegekregen dat lenen slecht is. Heb zelf ook een hekel aan mensen die geld gaan lenen om een nieuwe auto te kunnen kopen. Als ik luxe producten wil hebben dan spaar ik er voor, maar nu is de mogelijkheid er gewoon, en ik zal ook echt wel werk proberen te vinden en te nemen zolang ik het leuk vind en het met niet al te veel tijd kost om zo mijn lening minimaal te houden.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je doet nu hetzelfde als de overheid. Later zullen we weer meer verdienen dus kunnen we nu ff flink losgaan. We zadelen de toekomst wel op met onze problemen. Alleen blijft het probleem nu bij jou.
Waarom leen je, als je het écht nodig hebt, niet van je ouders? Of zitten die al bij Leen op de bank?
Klopt als een bus, ik ga ook proberen om het zoveel mogelijk zonder lenen te doen. Maar liever een kleine studieschuld dan dat ik niet het volledige uit mijn studie haal voor m'n gevoel.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is m.i. nooit dom om tijd in werk te stoppen.... ervaring en zulks...
ik leen ook al tijden en wil dat nu afbouwen. Ben ik er 'blij mee' dat ik leen? Nee, maar het is wel nodig geweest om rond te komen. Gelukkig verdien ik inmiddels genoeg en ben ik aan het sparen om zo de komende jaren mijn collegegeld te betalen zodat ik niet meer hoef te lenen.
De mogelijkheid dat IBG lenen mag nooit een reden zijn om niet te werken als je er wel de kans voor hebt.
Als mijn ouders de mogelijkheid hadden gehad mij financieel te steunen, had ik die kans gegrepen. Alles beter dan lenen...
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
doe eens dol, ga naar een studentenuitzendbureau en meld je aan. Juist daar kan je makkelijk baantjes voor korte tijd vinden. Niets mis met extra geld en ervaring.
je spreekt jezelf flink tegen, aangezien je 'wilt genieten van je studententijd en dus gaat lenen':quote:Op woensdag 9 december 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn ouders lenen niks (op hypotheek na dan). Heb ook altijd meegekregen dat lenen slecht is. Heb zelf ook een hekel aan mensen die geld gaan lenen om een nieuwe auto te kunnen kopen. Als ik luxe producten wil hebben dan spaar ik er voor, maar nu is de mogelijkheid er gewoon, en ik zal ook echt wel werk proberen te vinden en te nemen zolang ik het leuk vind en het met niet al te veel tijd kost om zo mijn lening minimaal te houden.
Maar mijn situatie nu is: ik ga vanaf september voor een half jaar wss naar een duur land (Noorwegen), daar werk zoeken is lastig, ga lastige vakken nemen en beheers de taal niet. Voor een aantal maanden werken nu, eer ik kan beginnen is er wss al tijd voorbij en ik wil niet voor lange tijd vast zitten, ook wil ik een werkgever niet voorhouden dat ik voor langere tijd wil blijven om dan gewoon tussentijds mijn contract op te zeggen. Na die periode komt er afstuderen waar ik wss geen lening nodig heb en daarna misschien weer een periode in het buitenland (weer wat lenen wss).
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
wellicht als je ook bij Minerva hebt gezeten en de sollicitatie-afnemer ook?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef -Dirk- het volgende:
is wel leuk bij je eerste sollicitatie.
"Nee ik heb verder geen werkervaring. Ik had geen zin om te werken toen ik student was. Ik wilde alleen genieten!"
"Oh, dan willen wij je wel graag hebben! Dat klinkt goed!"
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel hier met luxe-producten echt op het kopen van tv's oid. Daar zou ik dus nooit een lening voor nemen. Het gaat hier puur om het kunnen betalen van vaste lasten, eten, kleren en af en toe uitgaan (ook als luxe te zien ja, maar toch anders m.i.).quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je spreekt jezelf flink tegen, aangezien je 'wilt genieten van je studententijd en dus gaat lenen':
[..]
Ik heb verder m'n hele studententijd gewerkt hoor, eigenlijk al vanaf de brugklas altijd wel een bijbaan gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef -Dirk- het volgende:
"Nee ik heb verder geen werkervaring. Ik had geen zin om te werken toen ik student was. Ik wilde alleen genieten!"
Je snapt het niet dirkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef -Dirk- het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je snapt het niet dirk
Hij heeft skills opgebouwd met chillen.. Jeweetzelluf.. Op de bank zitten met je chickie en beetje tv kijken, naar het strand gaan etc.
ja, maar nu heb je de kans om iets te zoeken wat richting je studie ligt. Staat een stuk beter op je CV lijkt me.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb verder m'n hele studententijd gewerkt hoor, eigenlijk al vanaf de brugklas altijd wel een bijbaan gehad.
uitgaan is dezelfde 'luxe' als een dure tv kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel hier met luxe-producten echt op het kopen van tv's oid. Daar zou ik dus nooit een lening voor nemen. Het gaat hier puur om het kunnen betalen van vaste lasten, eten, kleren en af en toe uitgaan (ook als luxe te zien ja, maar toch anders m.i.).
Maar ik ga zeker op zoek naar een bijbaan, maar ik heb er ook weinig moeite mee om een lening aan te gaan.
Vrachtwagensquote:Op woensdag 9 december 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wordt bijrijder in een vrachtwagen..? Kan je gelijk een beetje dingen zien van Nederland en je werkomgeving?
* Bootje84 boks doetquote:
Weer zo'n verhaal. Het hele verhaal zegt: "Jullie hebben gelijk, maar ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil".quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel hier met luxe-producten echt op het kopen van tv's oid. Daar zou ik dus nooit een lening voor nemen. Het gaat hier puur om het kunnen betalen van vaste lasten, eten, kleren en af en toe uitgaan (ook als luxe te zien ja, maar toch anders m.i.).
Maar ik ga zeker op zoek naar een bijbaan, maar ik heb er ook weinig moeite mee om een lening aan te gaan.
Mijn broer is het ook even geweest, en in de vakanties zo nu en dan eens een dagje meegeweest, is vet manquote:
Dat dusquote:
Ik mocht vroegah vaak mee met mn pa, die had zijn eigen carrosseriebedrijf dus moest dagelijks vrachtwagens halen/brengen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn broer is het ook even geweest, en in de vakanties zo nu en dan eens een dagje meegeweest, is vet man
Het petekind van mijn opa (dus een neef van mijn vader geloof ik) heeft/had ook een carrosseriebedrijf (-=BURG=-)quote:Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mocht vroegah vaak mee met mn pa, die had zijn eigen carrosseriebedrijf dus moest dagelijks vrachtwagens halen/brengen.
Ik vond en vind dat nog steeds leuk
Dat dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uitgaan is dezelfde 'luxe' als een dure tv kopen.
Alles wat je niet NODIG hebt maar wat wel geld kost kun je dus laten schieten om zo wel rond te kunnen komen.
Als ik geen geld heb ga ik ook niet uit! Simpel
Kom me smiddags maar oppikken danquote:Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
Jullie zijn welkom in de cabine, alleen denk ik niet dat jullie de begintijd trekken
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb ook nooit wat over, en ga dus ook niet uit, doe geen gekke dingen, kan niet eens wat dingen aan de auto repareren... Maar ik zorg wel dat ik alle rekeningen/vaste lasten kan betalen, en boodschappen [Lidl ftw!] kan halen. En stiekem zo nu en dan eens een cd'tje of een paar nieuwe schoenen, maar dat is het dan.
Vast wel. Hoe gekker de tijden hoe beterquote:Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
Jullie zijn welkom in de cabine, alleen denk ik niet dat jullie de begintijd trekken
Die van mn pa liep door omstandigheden wat minder, daarom is ie er ook mee gestopt.. Maar zo nu en dan moet ie nog wel eens in een vrachtwagen rijden en als ik de mogelijkheid heb ga ik wel meequote:Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het petekind van mijn opa (dus een neef van mijn vader geloof ik) heeft/had ook een carrosseriebedrijf (-=BURG=-)
Die doet goede zaken
Een bus lijkt me ook wel vetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
wat kost een rijles in de vrachtwagen eigenlijk? Je moet eerst je theorie en zulks halen, maar zou het mogelijk zijn om het een keer te mogen ervaren?
Ik ben zo'n voorstander dat elke weggebruiker (vooral automobilist) eens een keer ervaart hoe het is om een zware (geladen) vrachtwagen te rijden of op een kwetsbare motor! Wellicht dat ze dan inzien hoe debiel ze bezig zijn
Nu hebben wij opzich wel luxe moet ik eerlijk bekennen, maar! wat ik nu leen (niet max) gaat naar mijn spaarrekening voor collegegeld van de komende 3 jaar. Voor mijn luxe dingen werk ik zo'n 15 uur per week en zelfs van dat geld gaat het grootste deel naar mijn spaar zodat ik een buffer heb voor als de stufi stopt en daarmee dus ook mijn lening (vind ik).quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb ook nooit wat over, en ga dus ook niet uit, doe geen gekke dingen, kan niet eens wat dingen aan de auto repareren... Maar ik zorg wel dat ik alle rekeningen/vaste lasten kan betalen, en boodschappen [Lidl ftw!] kan halen. En stiekem zo nu en dan eens een cd'tje of een paar nieuwe schoenen, maar dat is het dan.
Ik werk via Randstad voor de Eindhovense gloeilampgigant, maar dan in Drachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Waar haal jij die 15uur per week in godsnaam vandaanquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu hebben wij opzich wel luxe moet ik eerlijk bekennen, maar! wat ik nu leen (niet max) gaat naar mijn spaarrekening voor collegegeld van de komende 3 jaar. Voor mijn luxe dingen werk ik zo'n 15 uur per week en zelfs van dat geld gaat het grootste deel naar mijn spaar zodat ik een buffer heb voor als de stufi stopt en daarmee dus ook mijn lening (vind ik).
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik werk via Randstad voor de Eindhovense gloeilampgigant, maar dan in Drachten.
Ik zit daar in de koelkast om te kijken of het lampje wel uit gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Nja, jij woont samen en studeerd daar nog bij. Werkt je vriend fulltime? Dat scheelt ook, en dat je kosten kan delen. Geen oordeel hoor, gewoon vraagquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu hebben wij opzich wel luxe moet ik eerlijk bekennen, maar! wat ik nu leen (niet max) gaat naar mijn spaarrekening voor collegegeld van de komende 3 jaar. Voor mijn luxe dingen werk ik zo'n 15 uur per week en zelfs van dat geld gaat het grootste deel naar mijn spaar zodat ik een buffer heb voor als de stufi stopt en daarmee dus ook mijn lening (vind ik).
Vriendje studeert ook nog, maar zodra hij fulltime werkt (volgend jaar) gaan mijn kosten iets omlaag (bijdragen naar kunnen) waardoor ik godzijdank van die lening af kan zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, jij woont samen en studeerd daar nog bij. Werkt je vriend fulltime? Dat scheelt ook, en dat je kosten kan delen. Geen oordeel hoor, gewoon vraag
Ik werk fulltime en woon alleen op mezelf, dus alle kosten zijn ook voor mij. Het is wel te doen, maar hou wel erg weinig over.
Moet vaak om 7 uur beginnen. Dus als je mee wilt, moet je rond een uur of half 6 van huis weg gok ik?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vast wel. Hoe gekker de tijden hoe beter
En op een zeldzaam moment helpt een FOK!ker jequote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus.
No can't doquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom me smiddags maar oppikken dan
Goede vraag. Al klopt het niet helemaal wat jij zegt. Ik deed mijn theorie parallel aan de rijlessen. Daarnaast mag je alleen maar een bakwagen rijden (geen trailer).quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
wat kost een rijles in de vrachtwagen eigenlijk? Je moet eerst je theorie en zulks halen, maar zou het mogelijk zijn om het een keer te mogen ervaren?
Ik ben zo'n voorstander dat elke weggebruiker (vooral automobilist) eens een keer ervaart hoe het is om een zware (geladen) vrachtwagen te rijden of op een kwetsbare motor! Wellicht dat ze dan inzien hoe debiel ze bezig zijn
Dat is ook best grappig. Je hebt praktisch geen neus dus je kan vlakbij een muurtje staan.. Soms ook met je spiegel door de bosjesquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een bus lijkt me ook wel vetOmdat je dan voor de vooras zit en volgens mij is dat echt vet raar sturen
Nu geen tijd man, zelf al een fulltime baanquote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet vaak om 7 uur beginnen. Dus als je mee wilt, moet je rond een uur of half 6 van huis weg gok ik?
[..]
En op een zeldzaam moment helpt een FOK!ker je
Op zaterdag nietquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu geen tijd man, zelf al een fulltime baan
En ja, een enkele keer even een helpende hand, maar lenen wil ik koste wat het kost voorkomen!
Wat dat betreft is samenwonen volgens mij wel voordeliger, lekker alles een beetje delen [naar kunnen inderdaad].quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vriendje studeert ook nog, maar zodra hij fulltime werkt (volgend jaar) gaan mijn kosten iets omlaag (bijdragen naar kunnen) waardoor ik godzijdank van die lening af kan zijn![]()
ik vind het heel moeilijk om dat te doen: ik ben heel erg zelfstandig ingesteld en zou bijna nog liever lenen dan van een ander te 'profiteren', maargoed.. inmiddels weet ik gewoon dat 't logisch is en andersom zou ik het ook doen
Moedersquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Ff iets tussendoor.. In m'n kastje ligt een zakje cacaoïne van Quest. Mn moeder las cocaïne en schrok zich de pleuris.![]()
Nee, moest er ook nog bij komenquote:
welke andere kosten?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat dat betreft is samenwonen volgens mij wel voordeliger, lekker alles een beetje delen [naar kunnen inderdaad].
Maar, aan de andere kant verdubbelen andere kosten dan ook...
Ik vind een goed punt! Ik heb bijna alles ervaren, omdat ik gewoon dat allemaal zo vet vind, maar het zou een verplicht punt moeten worden om met het autorijbewijs een uurtje te besteden aan vrachtwagen[mee]rijden en motor[mee]rijden. Al was het maar een uurtje stuntelen op zo'n oefenterreintje.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik bedoelde boodschappen enzo, de rest is inderdaad niet veel extra. Licht brand met twee personen in huis heus niet harder neequote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke andere kosten?Er is hier nog niets wat verdubbeld is. Zoveel betaal je niet exta aan gas, water en licht!
Licht en verwarming moeten even veel stoken, en dat beetje meer water voor die extra douche.. valt ook wel mee
Eten is ook voordeliger, aangezien tegenwoordig voor jezelf koken bijna duurder is dan voor 2 personeniig als je 'duur koopt' en zelf niet creatief bent
![]()
Misschien wel een goede ja. Dan zie je het ook eens uit hun oogpunt. Ik heb wel eens met een kennis meegereden op de motor en dan valt opeens op hoe slecht iedereen je ziet.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind een goed punt! Ik heb bijna alles ervaren, omdat ik gewoon dat allemaal zo vet vind, maar het zou een verplicht punt moeten worden om met het autorijbewijs een uurtje te besteden aan vrachtwagen[mee]rijden en motor[mee]rijden. Al was het maar een uurtje stuntelen op zo'n oefenterreintje.
Ik ook hoor, dikke chopperquote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Misschien wel een goede ja. Dan zie je het ook eens uit hun oogpunt. Ik heb wel eens met een kennis meegereden op de motor en dan valt opeens op hoe slecht iedereen je ziet.
Later wil ik ook gaan motor rijden
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 9 december 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
whehe![]()
wij doen ook alles bij de Lidl qua boodschappen en ik kook wel elke dag, maar soms wel eens wat grotere hoeveelheden om in te vriezen (bijvoorbeeld soep en pastasauzen enzo). Dat scheelt ook een hoop!
Daarbij maken we elke zondag een eetrooster voor de rest van de week en bedenken we wat we moeten halen en wat we dan wanneer moeten halen om de groenten nog zo vers mogelijk te laten zijn en zulks
Wij leggen beide 500 euro per maand in op de gezamenlijke rekening.
Daarvan betalen we:
huur (400 euro - 80 euro huursubsidie)
Energierekening (13 euro)
Waterrekening (50 euro)
TV-internet (50 euro)
alle boodschappen (wisselt, maar meestal zo'n 30 euro per week)
hebben ruim over omdat we over onze uitgaven nadenken en niet zomaar dingen kopen. Voor dingen als uit eten gaan sparen we: af en toe kleingeld in het spaarvarken doen, of als we voor mensen koken waar we contant geld van krijgen, dan gaat dat ook in de spaarpot, en kunnen we zo eens in de 3 maanden eens uit eten
Heerlijk om geld over te houden enzo, geeft goed gevoel
oh, en we eten ook amper vleesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
Groente is veel goedkoper dan vlees, vlees is echt duur. Met m'n vriendin haal ik soms wel van die vegetarische dingen met kaas erin enzo, dat scheelt ook veel in prijs en is prima te eten als vleesvervanger.
QFTquote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben aan de ene kant nog wel blij dat ik thuis woon als ik dit zo hoor
Hier werkt dat niet echt, vaak gewoon heel pak kip van 600 gram door de kip tandoori en gewoon een halve kilo gehakt door de pastasaus. Invriezen werkt bij ons voor geen meter, dat vlees wordt altijd vergetenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, en we eten ook amper vleesnu 3 dagen achter elkaar vega
en als we vlees eten doen we met z'n tweeen 1 kipfiletje of 200 gram gehakt
scheelt echt een hoop! We kopen ook alles in de aanbieding en vriezen dat dan in porties in
huh? dus je gooit ook weg? Of je eet alles op en wordt zo rond als een tonnetje?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hier werkt dat niet echt, vaak gewoon heel pak kip van 600 gram door de kip tandoori en gewoon een halve kilo gehakt door de pastasaus. Invriezen werkt bij ons voor geen meter, dat vlees wordt altijd vergetenDaarom maken we nu altijd al het vlees dat we kopen op en vriezen we niet echt in
Vlees gaat gewoon allemaal door saus heen of wordt opgegeten ja, maar het is niet zo dat we dan kiloknaller gehakt kopen en opeten hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huh? dus je gooit ook weg? Of je eet alles op en wordt zo rond als een tonnetje?
Ja, maar jij kookt echt.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
dat is nog steeds duurder dan een grote voorraad groente bij de Lidl halen..
wij halen standaard:
aubergine
courgette (2x)
champignons (2x)
kastanjechampignons
zak paprika's
losse paprika's
spinazie
rucola
tomaten
bosui
en uien (rood, wit), knoflook enzo zijn standaard aanwezig.
net als rijst (grote zak (5kg ofzo voor 4,50 bij de lidl) en pasta (ook lidl). Verder risottorijst (grote zak van AH voor heel weinig) en sushirijst. Wraps (lidl) en pitabroodjes (lidl)
Verder altijd gezeefde tomaten, tomatenpuree, creme fraiche, etc. Kan je nagenoeg alles maken
als je groenten in stukjes snijden, in de pan pleuren, tomatenmeuk erbij en tegelijk pasta koken echt koken vindtquote:Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij kookt echt.
Als ik langer dan 10 minuten in de pannen sta te roeren vind ik dat al te lang
Niet dat ik het niet kan, maar op een of andere manier wil het niet. Daarom kook ik ook nooit aardappels ofzo, of moeilijke gerechten. Lekker bord pasta/bami/nasi, dat soort dingen.
Zag laatst een kookboekje bij de Lidl staan voor snelle gerechten. Staat er achterop zoiets als, dat alles uit dat boekje maximaal een half uurt bereidingstijd heeft. Dat vind ik fokking lang
Ik heb de tijd en mogelijkheid enzo best wel, maar als ik drie pannen tegelijk aan heb versla ik er al in
Porties invriezen werkt voor mij ook niet. Kan het wel, maar zet het altijd in de koelkast en eet zo gerust drie dagen achter elkaar hetzelfde, scheelt weer kokenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, en we eten ook amper vleesnu 3 dagen achter elkaar vega
en als we vlees eten doen we met z'n tweeen 1 kipfiletje of 200 gram gehakt
scheelt echt een hoop! We kopen ook alles in de aanbieding en vriezen dat dan in porties in
Ik snij mijn groenten voor de pasta niet. Flikker altijd gewoon een blikje doperwten door de saus, klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je groenten in stukjes snijden, in de pan pleuren, tomatenmeuk erbij en tegelijk pasta koken echt koken vindt
ik kook regelmatig 'echt', maar vaak ook gewoon heel simpel hoor!
Dat is het! Ik ga echt niet een half uur in de keuken staan om voor mezelf wat te braden wat ik toch binnen 5 minuten op heb.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Koken is tof, doe het zeker zoveel mogelijk. Al is het als ik alleen ben wel heel anders, dan voelt het minder nuttig ofzo...
Als je elke dag zelf moet koken ontwikkel je wel meer respect voor moeders, die elke dag na het werk nog een 40 minuten in de keuken staatquote:
quote:
quote:
Eitje bakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het! Ik ga echt niet een half uur in de keuken staan om voor mezelf wat te braden wat ik toch binnen 5 minuten op heb.
Dat absoluut!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je elke dag zelf moet koken ontwikkel je wel meer respect voor moeders, die elke dag na het werk nog een 40 minuten in de keuken staat
Een eetschema is zeker wel handig, maar bij de meeste mensen werkt dat voor geen meter.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef Puala het volgende:
Leuk onderwerp trouwens, koken en op jezelf wonen. Moet zeggen dat Moblo interessante dingen post
Ik ga over m'n nek van alles wat met ei is, (niet als het ergens doorheen zit als bv. pannenkoek). Maar omelet, spiegelei, gewoon gekookt eiquote:Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers nog wel een recept voor een omelet uit de magnetron, scheelt een hoop troep met pannen enzo en is zeker zo lekker, al dan niet lekkerder
Over luilakken gesprokenquote:
Jij mist gewoon wat in je levenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga over m'n nek van alles wat met ei is, (niet als het ergens doorheen zit als bv. pannenkoek). Maar omelet, spiegelei, gewoon gekookt ei![]()
Ivm sporten moet ik toch al een eetschema hanteren, dus op zich is het alleen maar een manier om het duidelijker te gaan hanteren.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een eetschema is zeker wel handig, maar bij de meeste mensen werkt dat voor geen meter.
Ik leef echt van dag tot dag, ga (als ik geen stage heb) ook vaak pas laat naar de winkel en dan zijn veel dingen al op. Daarbij is het Aldi assortiment niet zo heel groot, heeft Lidl een groter assortiment (zo te lezen wel).
Dankje. Neem jij mijn thuissituatie even over? Dan ben je echt ontzettend blij met een ochtendje uitslapen ja.quote:
Oh, doe je al meer als de meeste mannenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kook heeel soms thuis, maar dat gaat dan niet verder dan gebakken aardappeltjes + shoarma oid
Ook lekker, maar na een tijdje van zulk eten ga ik toch echt groente missen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kook heeel soms thuis, maar dat gaat dan niet verder dan gebakken aardappeltjes + shoarma oid
Trouwens ingeschreven op kamernet? Ik zag op je blog dat je ook eventueel in Arnhem wou zitten en daar is Kamernet wel zeer geschikt voorquote:Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje. Neem jij mijn thuissituatie even over? Dan ben je echt ontzettend blij met een ochtendje uitslapen ja.
Wat een heldquote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef jna het volgende:
Ik ken iemand die een tijdje bijna alles met z'n waterkoker moest bereiden
ROFL!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef jna het volgende:
Nee ik heb bij entree.nl ingeschreven, moet zeggen dat ik van het weekend pas heb besloten dat Arnhem een optie is.. dus ben nog aan het kijken wat daarvoor verstandig isquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Trouwens ingeschreven op kamernet? Ik zag op je blog dat je ook eventueel in Arnhem wou zitten en daar is Kamernet wel zeer geschikt voor
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, doe je al meer als de meeste mannen
Ja, komkommerquote:Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook lekker, maar na een tijdje van zulk eten ga ik toch echt groente missen.
Lekker sla maken, gewoon krop sla, tomaat en komkommer en je hebt voor een paar dagen groente
Knakworstjes FTW!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef jna het volgende:
Ik kan niet tegen komkommerquote:
Heb je voorrang bij entree of niet? Anders kun je lang wachten volgens mij. Kamers zijn niet heel duur in Arnhem en meeste zijn ook in redelijk goede staat voor zover ik weet. Moet makkelijk een betaalbare ruime kamer van 300-350 incl te vinden zijn in afzienbare tijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik heb bij entree.nl ingeschreven, moet zeggen dat ik van het weekend pas heb besloten dat Arnhem een optie is.. dus ben nog aan het kijken wat daarvoor verstandig is
Sla snijden is ook zo gedaanquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet die komkommer ook in je mond stoppen.
Nee, ik kom niet in aanmerking voor een urgentieverklaring. Heb tenslotte nog een woning momenteel.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je voorrang bij entree of niet? Anders kun je lang wachten volgens mij. Kamers zijn niet heel duur in Arnhem en meeste zijn ook in redelijk goede staat voor zover ik weet. Moet makkelijk een betaalbare ruime kamer van 300-350 incl te vinden zijn in afzienbare tijd.
Kost je wel een euro per reactie die je stuurt op een kamer, en je moet per 20 reacties kopen. Mijn vriendin had echter wel binnen 8 reacties 2x een oproep en bij de 1e gelijk een kamer. En haar zusje had ook een kamer binnen 20 reacties.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet in aanmerking voor een urgentieverklaring. Heb tenslotte nog een woning momenteel.
Maar ik zal straks even kijken om op kamernet.nl in te schrijven
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
even TS geholpen
Hulp nodig met voicemail
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 08-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 DjRex89
02. 018 The_Dean
03. 016 Bootje84
04. 015 jna
05. 014 Puala
06. 009 motorbloempje
07. 009 AMDB
08. 008 PieterBas
09. 005 Bravebart
10. 005 jslavenburg
11. 005 -Dirk-
12. 004 Stevennn
13. 001 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
Oh, maar dat valt alsnog mee. Ik zal is kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kost je wel een euro per reactie die je stuurt op een kamer, en je moet per 20 reacties kopen. Mijn vriendin had echter wel binnen 8 reacties 2x een oproep en bij de 1e gelijk een kamer. En haar zusje had ook een kamer binnen 20 reacties.
Een zwoele stemquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kan 'm hier niet luisteren, wat kan ik verwachten?
RIPquote:
Die keuze is afgewezen. En dan niet eens vanwege de stad, maar vanwege de OV verbinding naar mijn schoolquote:
dan ga je toch in Nijmegen studeren?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Die keuze is afgewezen. En dan niet eens vanwege de stad, maar vanwege de OV verbinding naar mijn school
Ik wil graag mijn school afmaken op de school waar ik nu zit. Duurt nog 1,5 jaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je toch in Nijmegen studeren?
Welkomquote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi mensen!![]()
Ik ben nieuw in dit topic, dus zal me even voorstellen; v, 21 jaar, HBO SPH en loop stage op een basisschool (remedial teaching, sociale vaardigheden-training e.d.).
Leuk?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi mensen!![]()
Ik ben nieuw in dit topic, dus zal me even voorstellen; v, 21 jaar, HBO SPH en loop stage op een basisschool (remedial teaching, sociale vaardigheden-training e.d.).
Hoi!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi mensen!![]()
Hoi mensen!![]()
Nog meer FOK!ers uit Zeeland dus?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
Nu weten we zeker dat Zeeland niet is afgesloten van het internet, dus Luctor is gewoon op vakantie oid
Laten we het hopenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
Nu weten we zeker dat Zeeland niet is afgesloten van het internet, dus Luctor is gewoon op vakantie oid
Ik heb hier ook geen geluid dus zal het vanavond eens gaan beluisteren.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had mn collega van tevoren wel even verteld wat ik ging doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ja, alleen is hij spoorloos verdwenen sinds een week dus we dachten dat Zeeland zonder internet zatquote:Op woensdag 9 december 2009 11:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nog meer FOK!ers uit Zeeland dus?
Oh, maar dat had ik welquote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je elke dag zelf moet koken ontwikkel je wel meer respect voor moeders, die elke dag na het werk nog een 40 minuten in de keuken staat
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nog meer FOK!ers uit Zeeland dus?
Geef!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers nog wel een recept voor een omelet uit de magnetron, scheelt een hoop troep met pannen enzo en is zeker zo lekker, al dan niet lekkerder
Wat een heldenvoer is dat zegquote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
1) bakje, gooi je een ei in + alles wat je erin wil. Ik doe er altijd tomaten, spek en kruiden in.quote:
Hey! welkom.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi mensen!![]()
Daar word je groot en sterk vanquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey! welkom.
Pics van je zus? ow wacht, vrouw zei je?![]()
Voorspelbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey! welkom.
Hoi mensen!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey! welkom.
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef jna het volgende:
Heeft dzjenn trouwens een fobo? Ik zit mobiel dus kan het niet zien
Altijd dezelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij heeft Boot haar al weggejaagd
Jaquote:
Net zoals die vrouwelijke user van vorige week!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij heeft Boot haar al weggejaagd
Ja idd, volgens mij is die er gewoon met Luctor vandoorquote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwelijke user van vorige week!
Bootje!
Leuk voor Lucquote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, volgens mij is die er gewoon met Luctor vandoor
Had ie wel even mogen melden...quote:
Volgens mij is bootje op fotojacht in KPDquote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwelijke user van vorige week!
Bootje!
Zijn dat jouw zaken?quote:
Nee, maar wel in het belang van Stage SC en dus ook van jou...quote:
Dit is voor mij ook nieuw...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
DJZJENN!!! NEUKSEKS! ALLE MANNEN GAAN JE EVEN VOELEN! NUECKSEKS!!11!!! EINZ!
sorry, dat hoort bij je SES SC ontmaagding... kan het ook niet helpen.
Geef toe, jij vond het ook lekker!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
DJZJENN!!! NEUKSEKS! ALLE MANNEN GAAN JE EVEN VOELEN! NUECKSEKS!!11!!! EINZ!
sorry, dat hoort bij je SES SC ontmaagding... kan het ook niet helpen.
Ik wou net zeggen... Volgens mij heb ik iets gemistquote:
Wanneer is de meet?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Volgens mij heb ik iets gemist
Succesquote:
Doe ze de groeten!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef AMDB het volgende:
Ik ga vandaag veel FOK!kers meeten bij het GelreDome, al heb ik niks afgesproken
Afgelopen zaterdag.quote:
Je bent hier altijd welkom hoorquote:
quote:
Jaja, maar ondertussen...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Volgens mij heb ik iets gemist
Je gaat schreeuwen: EY WIE ZIT HIER ALLEMAAL OP FOK!?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef AMDB het volgende:
Ik ga vandaag veel FOK!kers meeten bij het GelreDome, al heb ik niks afgesproken
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef jna het volgende:
Of je gaat op je plek in de rij staan en zegt keihard: TVP!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat schreeuwen: EY WIE ZIT HIER ALLEMAAL OP FOK!?
vooraan staan en FIPO roepen?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je gaat schreeuwen: EY WIE ZIT HIER ALLEMAAL OP FOK!?
Mn grap, wat doe je?quote:
Of als Macca zegt: "How are you doing?" heel hard "TS begint" roepenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef jna het volgende:
Offff als je echt als eerste bent maak je een bord/ spandoek: FIPO!!!1!!Einz!!1!!!
quote:
Heel hard op Paul McCartney gaan stampen en dan in de microfoon roepen "JA IK HEB 'M TOCH GEKOCHT"quote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Mn grap, wat doe je?
Die kan je ook gebruiken trouwens : m'n eerste rij, wat doe je?!
Of vooraf aan iedereen vragen: wat zou ie als OP zingen?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of als Macca zegt: "How are you doing?" heel hard "TS begint" roepen
In de trein een keer iemand paar banken verder dat echt horen zeggenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
Opgelost. Slotje!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
In de trein een keer iemand paar banken verder dat echt horen zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |