Misschien een astma-aanval? Werd er later nog iets over gezegd?quote:Op zondag 13 december 2009 08:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Er was zojuist iets raars met de nieuwslezer op Radio 1. Hij hijgde en het leek alsof hij moest huilen of adem tekort kwam. Het was een beetje eng.
Waar hadden ze het over dan?quote:Op zondag 13 december 2009 08:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Er was zojuist iets raars met de nieuwslezer op Radio 1. Hij hijgde en het leek alsof hij moest huilen of adem tekort kwam. Het was een beetje eng.
Nee niets meer van gehoord, een half uur later was er een andere nieuwslezer.quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien een astma-aanval? Werd er later nog iets over gezegd?
O en goedemiddag allemaal
Al gepost? Zie het niet. En ook goede morgenquote:Op maandag 14 december 2009 09:19 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen
En verder in het nieuws: Meisjesschool opgeblazen door extremisten, 1400 doden in Congo in twee maanden tijd. Berlusconi gebaat bij 'aanslag'. Tweede week klimaattop van start.
Goedemorgen allebei.quote:Op maandag 14 december 2009 09:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Al gepost? Zie het niet. En ook goede morgen
Topquote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen allebei.
Ik heb het maar gepost... omdat jullie zo aandrongen
Neuh.. DE heeft voorrangquote:Op maandag 14 december 2009 09:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Al gepost? Zie het niet. En ook goede morgen
Lekker he? Zo knisperig fris en windstil.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh.. DE heeft voorrang![]()
![]()
en aangezien daar de schaatsen uit het vet kunnen, moest ik dat ff neerkalken
Geduld... nog een paar nachtjes slapenquote:Op maandag 14 december 2009 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker he? Zo knisperig fris en windstil.
Maar ik wil ook nog sneeuw.
Groningen! En weet je ook al iets over het weer op 22 december? Ik heb namelijk sneeuw besteld.quote:Op maandag 14 december 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geduld... nog een paar nachtjes slapen
(afhankelijk van waar je woont)
Dankjewel Frutsel.quote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, de kaartjes zijn niet zo mooi meer als vorige week. de 20cm sneeuw voor het noorden en oosten heeft plaatsgemaakt voor 1-5 centimeter![]()
Maar goed, deze week blijf je daar temperaturen 0 tot -6 houden. Vanaf zondag nemen de sneeuwkansen toeTot aan de kerst dagelijks sneeuw
![]()
Maar ja, kaartjes blijven elkaar tegenspreken..blijft afwachten en hopen
Noord en Oost wel denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel Frutsel.
Dat is wel een beetje weinig sneeuw. Ik bedoel, als je het doet, doe het dan goed. Maar ik begrijp dus dat schaatsen er binnenkort wel in zit.
Arme Koos, de hele dag verstoken van Fok, dat is geen pretjequote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hele dag verstoten geweest vanwege FOK! wegens een crap-ass internet-server op mn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |