ha marc! Alles goed?quote:
ik ben er toch nogquote:
Kaiserbroodjes uit de oven met hagelslagquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef Fha het volgende:
Wat schaft de pot Marc?
Hihi die is leukquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaiserbroodjes uit de oven met hagelslag
Zo danquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al bezig met sneeuw
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaiserbroodjes uit de oven met hagelslag
Ja, want dat is tof.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna iedereen heeft sneeuw in de ksc
slaap zequote:
dan zal ik maar mijn andere avatar erin zettenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
quote:
nog ronderquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik maar mijn andere avatar erin zetten
Ik wel van DaMartquote:
Slaap lekkerquote:
waarom zou hij je een ban moeten geven?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel van DaMart.
Hij zat met zijn nieuwe FA-knopjes te spelen...
[KSC #1.580] Koffie vanuit de kampung
dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat ging toch per ongeluk
ik zou de waarheid zeggenquote:
Lees dit topic evenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou hij je een ban moeten geven?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel van DaMart.
Hij zat met zijn nieuwe FA-knopjes te spelen...
[KSC #1.580] Koffie vanuit de kampung
quote:A Windows-based NAP enforcement point has a layer of NAP ES components. Each NAP ES is defined for a different type of network access or communication. There is a NAP ES for remote access VPN connections and a NAP ES for DHCP configuration. The NAP ES is typically matched to a specific type of NAP-capable client. Third-party software vendors or Microsoft can provide additional NAP ESs for the NAP platform. A NAP ES obtains the SSoH from its corresponding NAP EC and sends it to an NAP health policy server as a RADIUS VSA or RADIUS Access-Request message
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Lees dit topic even
gvd anders verklap je even de K1-finale op de frontpage!
zou ik al na de tweede keer al hebben gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
na 3 keer lezen besloten ermee op te houden voor vandaag.
jij wil een kerstboomquote:
na 10 minuten pasquote:
slaap lekker wokquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
verder draag ik de ksc over aan de nachtploeg
Gaat dat over die zangeres die K3 verlaten heeft en nu als K1 voor zichzelf begonnen is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Lees dit topic even
gvd anders verklap je even de K1-finale op de frontpage!
*proestquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat dat over die zangeres die K3 verlaten heeft en nu als K1 voor zichzelf begonnen is?
slaap ze Fhaquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook mijn bed in. Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook mijn bed in. Slaap lekker allemaal![]()
Ja, verklap het evenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat dat over die zangeres die K3 verlaten heeft en nu als K1 voor zichzelf begonnen is?
Nou moet Mart ook een banquote:
A demainquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga ook maar eens een verdieping hoger. Slapen!![]()
Energieverspilling, klimaatverandering, opwarming van de aardequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... deze heeft net een uur rondjes gereden op de baan:
[ afbeelding ]
Ja en ik ben hem ook nog met de auto gaan halen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Energieverspilling, klimaatverandering, opwarming van de aarde!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ik ben hem ook nog met de auto gaan halen!
gaaf, mooie baan zo te zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
Trouwens... deze heeft net een uur rondjes gereden op de baan:
[ afbeelding ]
slaap zequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga ook maar eens een verdieping hoger. Slapen!![]()
met een treinquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
MayDay MayDay,
We are going DOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
indahquote:Op woensdag 9 december 2009 05:12 schreef indahnesia.com het volgende:
En daar is mijn internet-verbinding weer.
waarom niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 05:14 schreef indahnesia.com het volgende:
De hele nacht en ochtend regen, onweer en zware bewolking gehad, en nu breekt het open, dus krijg ik weer verbinding. En ik hoefde me niet eens zorgen te maken dat het niet meer zou gaan werken.
quote:Op woensdag 9 december 2009 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, het lag aan het weer jeweets.
ik nog minderquote:
ja, dat is volgens mij de enige oorzaak hier, slecht weer. Zelfs langdurige stroomuitval geeft geen problemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 05:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht wel dat het zoiets moest zijn
bij stroomuitval doet je internet het nog steeds ?quote:Op woensdag 9 december 2009 05:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat is volgens mij de enige oorzaak hier, slecht weer. Zelfs langdurige stroomuitval geeft geen problemen.
dat is wel handigquote:Op woensdag 9 december 2009 05:33 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, alles is mobiel internet hier, de zendmasten hebben hun eigen stroomvoorziening voor vaak enkele dagen en ik heb mijn laptop die het zeker 3 uur doet. Daarna wordt het voor mij moeilijk, maar zou ik zelfs nog via mijn mobieltje verder kunnen.
Klonkquote:
de aflossing is er bedoel jequote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 05:40 schreef Klonk het volgende:
ja, net ingeklokt, kattenbakken zijn al schoongemaakt, nu broodjes smeren en ontbijtje maken voor Klonkette
hoort bij de baanquote:Op woensdag 9 december 2009 05:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al veel werk verricht zo vroeg op de morgen.
quote:
doe dat, of wacht anders even op klonkquote:Op woensdag 9 december 2009 05:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga zo nog maar eens een poging wagen om te gaan slapen
die is er alquote:Op woensdag 9 december 2009 05:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat, of wacht anders even op klonk
Jij hebt nog echt hoop he?quote:Op woensdag 9 december 2009 05:55 schreef Klonk het volgende:
GF naar bed, hoppatee...
ik merk het al niet alleen hoofd van de huishouding en poezenpappa in mijn eigen huis. Ik moet FOK! users ook nog naar bed sturen, dat kerstpakket van FOK! moet dit jaar wel de moeite waard zijn...
uh uh.. je kunt de geit hier op komen halen. Hij leeft ook nog. nog wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
vorig jaar was het wat magertjes, dus dit jaar beter
kloteland woon je tochquote:Op woensdag 9 december 2009 06:05 schreef indahnesia.com het volgende:
is het gestopt met regenen, is het ineens heel warm. Het is ook altijd hetzelfde zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |