abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:19:56 #51
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406185
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
in een leugen kunnen leven.. echt... onbegrijpelijk.. hoe durf je te zeggen dat je 'je nog nooit zo goed hebt gevoeld' terwijl je je partner keihard bedriegt en te schijterig bent om het werkelijke probleem in je relatie aan te pakken met de persoon met wie je samen in die 'relatie' zit..
Ben ik ook van mening. Niet vertellen en goed voelen, wat is dat nou voor onzin Ze is en blijft een achterbakse slet (sorry) die iemand anders ligt te neuken. Dat is gewoon onacceptabel
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:20:01 #52
236264 crew  capricia
pi_75406189
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op, je kan het je heus wel indenken: opeens is je partner weer helemaal vrolijk, opgeleeft en zit er opeens pit in je relatie, en dan kom je er na 2 jaar achter dat het niet door jou komt maar door een ander. Dan voel je je toch gepiepeld of niet?
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Nogmaals: En als hij er nou niet achter komt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406203
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]

Dan nog is het de bedoeling dat je eigen relatie je zo blij maakt. En niet een ander
pi_75406205
quote:

[..]

[..]
alsof DAT het goedpraat echt.. wat een redenering
Ja doei.
pi_75406215
quote:
in een leugen kunnen leven.. echt... onbegrijpelijk.. hoe durf je te zeggen dat je 'je nog nooit zo goed hebt gevoeld' terwijl je je partner keihard bedriegt en te schijterig bent om het werkelijke probleem in je relatie aan te pakken met de persoon met wie je samen in die 'relatie' zit..
Tja, blijkbaar zijn mensen toch een heel stuk kwaadaardiger dan wij denken. Ik zit met verbazing de opmerkingen te lezen over het feit dat haar partner het niet hoeft te weten. Dat zulke mensen niet ontzettend walgen van hunzelf, onbegrijpelijk. Heel je moraal en fatsoen is dan toch weg, als je zoiets doet?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:21:01 #56
236264 crew  capricia
pi_75406217
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dan nog is het de bedoeling dat je eigen relatie je zo blij maakt. En niet een ander
Dat mag ieder voor zich weten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406243
quote:
Dat dus. Ik vind het eerlijk gezegd best schokkend dat men een huwelijk met een kind erbij schijnbaar zo makkelijk opzij zet omdat men lekkere sex wilt hebben met een ander ipv de partner. En die vraag "wat als hij er nooit achterkomt?" is eigenlijk zo irrelevant als wat natuurlijk. Het gaat er om wat TS van haar relatie vind. Bagger weinig zo te merken, maar ze heeft de ballen niet om er wat aan te doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75406261
quote:

[..]

[..]

Je leeft in een L-E-U-G-E-N. Wake up, smell the fucking coffee; je eigen partner maakt je niet meer gelukkig, dat moet iemand anders doen Ben je dan werkelijk zo`n laffe schijthond dat je niet alleen durft te zijn en daarom maar bij je partner blijft? Verdomme zeg, mensen zonder ruggegraat, zum kotsen, werkelijk waar.

Dat soort mensen hebben geen greintje fatsoen en eergevoel in hun donder
pi_75406274
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar zijn mensen toch een heel stuk kwaadaardiger dan wij denken. Ik zit met verbazing de opmerkingen te lezen over het feit dat haar partner het niet hoeft te weten. Dat zulke mensen niet ontzettend walgen van hunzelf, onbegrijpelijk. Heel je moraal en fatsoen is dan toch weg, als je zoiets doet?
als ik de personen zou kennen zou ik de meneer in kwestie hoogstpersoonlijk inlichten.. echt.. wat een associale struisvogel..
Ja doei.
pi_75406285
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Behalve haar echtgenoot kennelijk, want die wordt niet de keuze gelaten of ie bedrogen wil worden of niet
pi_75406290
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Nogmaals: En als hij er nou niet achter komt?
Wat niet weet wat niet deert?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:23:36 #62
236264 crew  capricia
pi_75406305
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vind het eerlijk gezegd best schokkend dat men een huwelijk met een kind erbij schijnbaar zo makkelijk opzij zet omdat men lekkere sex wilt hebben met een ander ipv de partner. En die vraag "wat als hij er nooit achterkomt?" is eigenlijk zo irrelevant als wat natuurlijk. Het gaat er om wat TS van haar relatie vind. Bagger weinig zo te merken, maar ze heeft de ballen niet om er wat aan te doen.
En als TS haar relatie nou gewoon goed vindt...maar het toch ook lekker vindt om te sexen met haar minnaar...dat kan dan volgens jou niet? Als je een minnaar hebt, is dat dan altijd omdat je relatie slecht is?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406307
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik de personen zou kennen zou ik de meneer in kwestie hoogstpersoonlijk inlichten.. echt.. wat een associale struisvogel..
Jep. Ik ben geen snitch, maar in zulke gevallen zou ik ook de partner inlichten. Laffe honden, werkelijk
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:23:53 #64
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406320
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Helemaal niet, want je bedondert je partner. Als je zoiets niet zegt bedrieg je hem, jezelf en jullie complete relatie.. In dat geval is je relatie ook een lachertje geworden die je niet serieus kan nemen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75406349
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]

En als TS haar relatie nou gewoon goed vindt...maar het toch ook lekker vindt om te sexen met haar minnaar...dat kan dan volgens jou niet? Als je een minnaar hebt, is dat dan altijd omdat je relatie slecht is?
HALLLLLLLLLLO, waarom denk je dat ze met een ander sext??? Dat doet ze niet omdat haar eigen relatie haar zo gelukkig maakt, dan heb je er namelijk geen behoefte aan een andere genotsknots tussen je benen te voelen! En ja een minnaar is altijd als oppepper van de relatie!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:24:34 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75406352
Maar als het nou sowieso niet mijn moraal is om vreemdgaan te veroordelen? Is dan mijn moraal weg als ik haar advies geef haar mond te houden en voor haar vriend te gaan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75406369
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ja. Behalve haar echtgenoot kennelijk, want die wordt niet de keuze gelaten of ie bedrogen wil worden of niet
dat.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jep. Ik ben geen snitch, maar in zulke gevallen zou ik ook de partner inlichten. Laffe honden, werkelijk
inderdaad. Alle geheimen zijn bij mij veilig, maar als ik de persoon in kwestie zou kennen zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen hem 'gelukkig' te laten zijn met een leugen.
Ja doei.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:25:57 #68
236264 crew  capricia
pi_75406399
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel een beetje een NSB-mentaliteit, hoor..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406403
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
Maar als het nou sowieso niet mijn moraal is om vreemdgaan te veroordelen?
Dan heb je dus ook geen relatie waarin je vreemd zou kunnen gaan denk ik dan
pi_75406421
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Wel een beetje een NSB-mentaliteit, hoor..
Als ik zoiets moet doen om gerechtigheid te laten geschieden, so be it.
pi_75406430
quote:

[..]

Ik vind het prima als mensen ook met anderen naast hun vaste partner seks willen hebben. Maar wel als ze daar allebei mee instemmen
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:26:52 #72
236264 crew  capricia
pi_75406438
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
Maar als het nou sowieso niet mijn moraal is om vreemdgaan te veroordelen? Is dan mijn moraal weg als ik haar advies geef haar mond te houden en voor haar vriend te gaan?
Dat kan in dit topic niet...of je bent voor TS of tegen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406462
quote:

[..]

TS geeft aan dat volgens haar de relatie stukken lekkerder loopt sinds ze een minnaar heeft. Come on, dat is bullshit. ZIJ zit lekkerder in d'r vel omdat ze een minnaar heeft. Je hoort haar verder ook amper over haar vent, wat al aangeeft dat ze bijzonder weinig om zijn gevoelens geeft. En dan hoeft hij niks te weten van haar vreemdgaan, ZIJ weet het wel. En van een echt huwelijk is hierdoor eigenlijk geen sprake meer imho. Als je zo graag een open relatie zou willen bespreek je dat op z'n minst met elkaar.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:28:10 #74
116015 SicSicSics
pi_75406490
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Dan heb je dus ook geen relatie waarin je vreemd zou kunnen gaan denk ik dan
Doh! True that! Ik heb een monogame relatie gekozen. Ik weet alleen niet of ik het tegen mijn vriendin zou zeggen als ik 'per ongeluk' een slippertje maak, maar toch voor haar wil gaan.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75406514
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kan in dit topic niet...of je bent voor TS of tegen...
Je bent niet 'voor' een persoon of 'tegen' een persoon. Je kan wel zijn/haar acties goedkeuren of afkeuren. Je kan buiten de deur neuken afkeuren, of je kan buiten de deur neuken goedkeuren.

Ik vind het prima als mensen niet monogaam zijn, mits BEIDE partners dat maar weten. Neuk je buiten de deur en ben je zo laf om dat niet thuis te vertellen? Dan ben je niks anders dan een vreemdgaande hypocriete laffe hond zonder ruggegraat die het verdient om op straat te worden gedonderd met zijn/haar kleren in een koffertje om het lekker zelf uit te zoeken.

Nogmaals, das mijn mening over mensen die laakbaar gedrag vertonen zoals vreemdgaan.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:30:12 #76
236264 crew  capricia
pi_75406560
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent niet 'voor' een persoon of 'tegen' een persoon. Je kan wel zijn/haar acties goedkeuren of afkeuren. Je kan buiten de deur neuken afkeuren, of je kan buiten de deur neuken goedkeuren.

Ik vind het prima als mensen niet monogaam zijn, mits BEIDE partners dat maar weten. Neuk je buiten de deur en ben je zo laf om dat niet thuis te vertellen? Dan ben je niks anders dan een vreemdgaande hypocriete laffe hond zonder ruggegraat die het verdient om op straat te worden gedonderd met zijn/haar kleren in een koffertje om het lekker zelf uit te zoeken.

Nogmaals, das mijn mening over mensen die laakbaar gedrag vertonen zoals vreemdgaan.
Dat jij daar zo over oordeelt, dat had ik al begrepen hoor..
Zelf oordeel ik niet zo snel en zo hard.

En een advies voor TS: Gewoon niet vertellen thuis.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406566
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Doh! True that! Ik heb een monogame relatie gekozen. Ik weet alleen niet of ik het tegen mijn vriendin zou zeggen als ik 'per ongeluk' een slippertje maak, maar toch voor haar wil gaan.
Een slippertje is in mijn ogen iets anders dan een minnaar hebben...
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:30:30 #78
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406567
quote:

[..]

Ik kon het zelf niet beter verwoorden
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:31:10 #79
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_75406593
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:57 schreef ripley1 het volgende:
1) Als je relatie kut is, moet je er aan werken binnen die relatie of uit elkaar gaan. Je lost niks op met buiten de deur neuken.

2)Het klinkt alsof ie je een handig neukertje vindt. Dat gelul van dat ie niemand dichtbij laat komen en dat ie het gewoon alleen fijn vind om af en toe samen te zijn zou toch wat alarmbellen bij je moeten laten afgaan.

Amen
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:31:21 #80
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406603
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet echt.. Een slippertje is ook vreemdgaan
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:31:31 #81
236264 crew  capricia
pi_75406612
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik kon het zelf niet beter verwoorden
Je bent nooit voor of tegen een persoon, maar de persoon in kwestie wordt wel neergezet als "vreemdgaande hypocriete laffe hond zonder ruggegraat".
Maar verders niets persoonlijks hoor...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:31:32 #82
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75406614
TS, even een vraagje; ga je jezelf ook in de discussie mengen?
Ik neem aan dat jij niet zomaar dezelfde ideeën en mening hebt als Capricia?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75406628
quote:

[..]

ook de mijne.

Een relatie ga je alleen aan, vind ik, als je eerlijk naar elkaar kan zijn over alles. Ook als dat het einde van een relatie betekent. Ookal ben je de fout in gegaan, dan zou je nog zoveel van je partner moeten houden dat je hem of haar de eerlijkheid gunt die je elkaar hebt beloofd door een relatie aan te gaan.
Ja doei.
pi_75406644
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Niet echt.. Een slippertje is ook vreemdgaan
Klopt, maar zonder gewetensbezwaren structureel buiten de deur neuken met dezelfde persoon....
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:33:02 #85
116015 SicSicSics
pi_75406665
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Het lijkt me dat Anna hier nog voor deze grens zit... Een bevlieging, een foutje, een moment, een slippertje.

Als ze voor haar vriend wil gaan zou ik, als ik haar was, mijn mond houden en uit de buurt van die andere kerel blijven!
Fine, fuck you then!
pi_75406731
Zou TS nog reageren?
pi_75406751
het zal wel een troll-account zijn, aangezien dit het enige topic is waar TS ooit in gepost heeft/geopend heeft

maargoed, altijd interessant om de meningen over dit soort zaken te lezen.
Ja doei.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:35:29 #88
236264 crew  capricia
pi_75406754
Nou hebben jullie weer iemand weggejaagd...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:35:30 #89
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406756
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klopt, maar zonder gewetensbezwaren structureel buiten de deur neuken met dezelfde persoon....
Als je met iemand sext, 1malig of niet, gebeurt dat nog steeds met je volle verstand erbij hoor. Dus is het net zo erg als een minaar hebben..
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:37:12 #90
236264 crew  capricia
pi_75406821
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
het zal wel een troll-account zijn, aangezien dit het enige topic is waar TS ooit in gepost heeft/geopend heeft

maargoed, altijd interessant om de meningen over dit soort zaken te lezen.
Het roept altijd zulke heftige reacties op bij velen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75406867
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Als je met iemand sext, 1malig of niet, gebeurt dat nog steeds met je volle verstand erbij hoor. Dus is het net zo erg als een minaar hebben..
Ach, ik ben zelf wel zo ouderwets dat ik beide ook niet zou tolereren hoor. Een open relatie, daar moeten beide partners het mee eens zijn. Maar om een kort-door-de-bocht-vergelijking te maken: een slippertje is doodslag, een minnaar is moord met voorbedachte rade.

En ik denk ook dat TS niet meer terugkomt btw.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:39:55 #92
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75406915
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, ik ben zelf wel zo ouderwets dat ik beide ook niet zou tolereren hoor. Een open relatie, daar moeten beide partners het mee eens zijn. Maar om een kort-door-de-bocht-vergelijking te maken: een slippertje is doodslag, een minnaar is moord met voorbedachte rade.

En ik denk ook dat TS niet meer terugkomt btw.
Goeie vergelijking Maar je zegt het nu zelf: het is beide even erg..het heeft namelijk hetzelfde resultaat
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:45:35 #93
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_75407100
Met vreemdgaan is het eigenlijk heel simpel: Als je het eerlijk opbiecht tegen je partner is je relatie voorbij, als je het niet vertelt en kan leven met dat schuldgevoel is je relatie niets waard en kan ie maar beter voorbij zijn.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:47:21 #94
116015 SicSicSics
pi_75407159
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef SebasM het volgende:
Met vreemdgaan is het eigenlijk heel simpel: Als je het eerlijk opbiecht tegen je partner is je relatie voorbij, als je het niet vertelt en kan leven met dat schuldgevoel is je relatie niets waard en kan ie maar beter voorbij zijn.
Dat snap ik dan weer niet.

[drama]
Als je kunt leven met de pijn van je eigen ontrouw , kun je toch stellen dat het je juist heel veel waard is?
[/drama]
Fine, fuck you then!
pi_75407269
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
En een advies voor TS: Gewoon niet vertellen thuis.
Daarmee zijn haar relatieproblemen niet opgelost

Als ANNA het niet vertelt, moet ze dus haar relatieproblemen uitpraten zonder de gevolgen daarvan aan te kaarten (het vreemdgaan dus). Dat kan, maar ze zal flinke bochten moeten nemen om het verhaal geloofwaardig te maken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:50:25 #96
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407282
Het niet opbiechten en vervolgens lekker verder gaan met je o zo leuke leventje verder is gewoon disrespectvol tegenover je man en je kind. Hoe zou je eigen dochter reageren als ze jaren later er achter komt dat haar moeder lekker loopt te sletten en haar eigen man bedriegt? Je eigen moeder die je normen en waarden aanleert? Oh god, wat zou jij fijne dagen hebben als een familielid gaat trouwen, of je eigen kind, waarbij ze het dan over jouw eigen bruiloft gaan hebben.. Of als je man ineens in een moeilijke tijd zit, waarin jij aangeeft dat je er voor hem bent, en hem steunt. Je bent op dit moment niets meer dan een relatie NSBer. Je zwijgt over dingen die absoluut niet kunnen en je hele basis van je bruiloft en relatie is naar de knoppen. Succes met je leven verder. You're screwed.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:50:27 #97
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75407285
TS is JanineL Als ik het zo lees
pi_75407293
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet.

[drama]
Als je kunt leven met de pijn van je eigen ontrouw , kun je toch stellen dat het je juist heel veel waard is?
[/drama]
Vooropgesteld dat die pijn er dan wel is hè?
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:51:58 #99
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407337
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef katerwater het volgende:

[..]

Daarmee zijn haar relatieproblemen niet opgelost

Als ANNA het niet vertelt, moet ze dus haar relatieproblemen uitpraten zonder de gevolgen daarvan aan te kaarten (het vreemdgaan dus). Dat kan, maar ze zal flinke bochten moeten nemen om het verhaal geloofwaardig te maken.
ANNA moet maar eens bewust worden dat ze toch echt een volwassen meid is met verantwoordelijkheden. Wat ze geflikt heeft zorgt voor heel veel schade in haar eigen gezin en andere geliefden.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:52:37 #100
236264 crew  capricia
pi_75407366
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Ragnarock het volgende:

[..]

ANNA moet maar eens bewust worden dat ze toch echt een volwassen meid is met verantwoordelijkheden. Wat ze geflikt heeft zorgt voor heel veel schade in haar eigen gezin en andere geliefden.
Huh, die schade die is er toch nu niet?
Die komt eventueel pas als ze het vertelt, als...
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')