rijtjeshuizenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef dagdag het volgende:
Gisterenavond rond 23:20 rijd ik in mijn woonplaats even van iemand naar huis,
tot 3 straten voor ik thuis ben een auto aan komt rijden, met de kleuren waarvan je nogal chagreinig wordt als hij achter je zit
het gesprek
quote:stefano ''dat mag niet ik heb geen licht'
Huilend met zn staart tussen zn benen naar z'n mama gekropen en oom agent gesmeekt niet z'n zakgeld af te pakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Yozzz het volgende:
Goed topic. Wie interpreteert dit verhaal om te vertellen wat er écht is gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kansenbuurt!quote:
Internetheldquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou als oom agent uitstapt keihard fietsen. Dan ontloop je de boete
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een Italiaanse josti della klappo!
(Dat is Italiaans voor klapjosti)
Inddquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nu heel stoer, maar waarschijnlijk liep je heel erg te stressen omdat je jouw ID niet eens kon vinden.
En daar geloof ik ook niks vanquote:stefano ''dat mag niet ik heb geen licht'
agent ' ok loop dan maar'
ik moest lachenquote:'dat weet ik anders had ik wel meer gezien onderweg'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nu heel stoer, maar waarschijnlijk liep je heel erg te stressen omdat je jouw ID niet eens kon vinden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Familie van Manuel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef dagdag het volgende:
Stefano ferreira
Hopelijk heeft hij je een grote boete gegeven, want ook op kleine stukjes is het zééééér irritant als er een kutfietser in het donker zonder licht rijdt.. in de auto zie je die fietsers écht niet... maar dat heb je waarschijnlijk niet door. T is toch echt waar...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef dagdag het volgende:
Gisterenavond rond 23:20 rijd ik in mijn woonplaats even van iemand naar huis,
tot 3 straten voor ik thuis ben een auto aan komt rijden, met de kleuren waarvan je nogal chagreinig wordt als hij achter je zit
het gesprek
agent ' hoi je lampje doet het niet'
>Stefano ferreira klb held( dat staat op id kaart) 'dat weet ik anders had ik wel meer gezien onderweg'
agent' heb je id kaart bij je'
stefano ' nee woon hier vlakbij'
sgent 'fiets dan maar even voor ons uit ....
stefano ''dat mag niet ik heb geen licht'
agent ' ok loop dan maar'
Tergend langzaam als een vent van 75 loop ik naar huis waarna ik een waarschuwing krijg om door te lope. uiteindelijk thuis ligt mijn id kaart op tafel en ga ik nog even wat drinken.
5 minuten later reactie agent goh je moest zoeken
klacht domme kut agenten
Hélemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij je een grote boete gegeven, want ook op kleine stukjes is het zééééér irritant als er een kutfietser in het donker zonder licht rijdt.. in de auto zie je die fietsers écht niet... maar dat heb je waarschijnlijk niet door. T is toch echt waar...
Beter kijken tjapquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij je een grote boete gegeven, want ook op kleine stukjes is het zééééér irritant als er een kutfietser in het donker zonder licht rijdt.. in de auto zie je die fietsers écht niet... maar dat heb je waarschijnlijk niet door. T is toch echt waar...
tjap is iemand die zonder licht fietst, tjap!quote:
"mamaa weet jij waar me ID kaart is?"quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit maakt je verhaal nog ongeloofwaardigerquote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
updateee
goh wat is de fuckking wereld toch klein.
Zoals jullie gisteren lazen over mijn politie avonturen
Kom ik net die bal weer tegen, zelfde agenten.
agent' waarom zie ik je weer zonder licht fietsen
Stefano ferreira klb held ' ik heb niet gefietst ( ik heb expres 1 kilometer gelopen omdat ik wist dat ik ze toch weer tegen kwam)
agent ' u fietste op ...web
Ik werd nu gewoon boos, gisteren was de boete terecht maar ik laat me niks aanklooien.
Agent loog gewoon, ik vind dit niet kunnen.
Na 30 keer gezegt te hebben dat ik vanuit ander zijn huis heb gelopen ben ik weggegaan
agent riep nog nar volgende keer voorlicht.
Mocht de agent zich herkennen, misschien ben ik in een nazi bui en dien ik een klacht tegen je in.
LATER KLB HELD STEFANO 1 KLB 1 RIJK
klacht liegende kut agent met zijn arrogante tyfus kop
Wat een heldquote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
updateee
Stefano ferreira klb held ' ik heb niet gefietst ( ik heb expres 1 kilometer gelopen omdat ik wist dat ik ze toch weer tegen kwam)
Ik werd nu gewoon boos, gisteren was de boete terecht maar ik laat me niks aanklooien.
Na 30 keer gezegt te hebben dat ik vanuit ander zijn huis heb gelopen ben ik weggegaan
Mocht de agent zich herkennen, misschien ben ik in een nazi bui en dien ik een klacht tegen je in.
Leer schrijven bosjostiquote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef dagdag het volgende:
updateee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |