Pick me, pick mequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat ik dus zei: als iemand nog een wave-account wil, dan kan ik wel nog wat uitnodigingen spenderen
Google Wavequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
als iemand nog een google-wave account wil trouwens, kan ik nog wel wat mensen inviten
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
MSN heb ik. Zie hem regelmatig onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Google Wave
Het eerste faalproduct uit de Google stal
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Ja, als als alsquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Ik heb ook nog héél véél invites voor Wave over, liefhebbers kunnen me altijd pm-en. Met gmail adres erin natuurlijk.
nvmquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.
Fokquote:
Jaja, ik kan niet posten en PMen tegelijk he..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb een gmail adres van je nodig, anders kan ik geen invite sturen
Hij is nu niet onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?
Dat zal zijn vriendin dan wel hebben gedaan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerd
Heb je ook veel mensen die het gebruiken dan? Dan is het idd wel makkelijk. Meeste van mijn vrienden vinden Gmail al niks dus aan Wave krijg ik ze al helemaal nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Wave tot nu toe echt super
maar ik leef dan ook echt in mijn gmail zo ongeveer
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zal zijn vriendin dan wel hebben gedaan he
Ohnee, ik haal d'r ff 2 door elkaar enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.
Verklaart ook waarom hij weg is, we zijn niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
Oh @Moblo
Heb jij het Nijmegen topic verbannen?
Ja... ik heb ineens geen zin meer om daar te postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
Oh @Moblo
Heb jij het Nijmegen topic verbannen?
Zodat je een langere koopt voor een 'goede' prijs in de Apple storesquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Vraagje aan Apple:
WAAROM MAKEN JULLIE DAT OPLAADSNOERTJE VAN DE IPHONE ZO BELACHELIJK KORT?!
Maar je hebt m wel op msn? Of is dat ook een ander?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohnee, ik haal d'r ff 2 door elkaar enzo.
*krijgt antwoord van apple ingefluisterd*quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Vraagje aan Apple:
WAAROM MAKEN JULLIE DAT OPLAADSNOERTJE VAN DE IPHONE ZO BELACHELIJK KORT?!
Wel op msnquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
Maar je hebt m wel op msn? Of is dat ook een ander?
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja... ik heb ineens geen zin meer om daar te posten
Heb het gehad met bepaalde mensen
Ik zal mn bevindingen binnenkort postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Wave tot nu toe echt super
maar ik leef dan ook echt in mijn gmail zo ongeveer
aan jou ben ik gewend geraaktquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?
Heel je dag weer goed?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?
Ik zal jou eens pestenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
*krijgt antwoord van apple ingefluisterd*
OM JOU TE PESTEN, NAH NAH NAH
Dat riekt naar Hosti.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aan jou ben ik gewend geraakt
deze persoon heeft (in mijn ogen) redelijk wat verziekt, ook IRL
Ohquote:
Ik heb wel een vaag vermoeden wie het is danquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forumawards, sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ach.. zoveel mis ik nou ook weer niet in dat topic
en dat die Nijmegenawards maar hard mogen falen
Zou ik mogen weten hoe of wat? (eventueel via PM) ben ff nieuwsgierig..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:
Iddquote:
Arnhemquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Valkhofpark![]()
Hunnerpark![]()
Waalkade![]()
Skyline vanuit Lent![]()
Zomerfeesten![]()
Doornroosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie kent ze niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Valkhofpark![]()
Hunnerpark![]()
Waalkade![]()
Skyline vanuit Lent![]()
Zomerfeesten![]()
Doornroosje
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Arnhem
Een stad kut vinden vanwege voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waalbrug files zijn nagenoeg verdwenen.
Komt ook een nieuwe brug over een aantal jaar en de aansluiting op OV is prima.
Arnhem is ook tof hoor![]()
Arnhemse binnenstad is zoveel mooierquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, echt.. jaar gewoond, wat een godvergeten kutstadecht totaal geen 'sfeer'
Zeg, 3 dingen hoor. Maar ik heb er gewoon niets mee. Laatst geshopt bij dukenburg (of zit ik nou weer verkeerd?) en dat beviel wel redelijk. Alleen ja, Arnhem kan ik gewoon lekkerder terecht. En het is voor MIJ beter te doen met OV. Arnhem is 30-40 minuten. Nijmegen een uur. Ondanks de afstand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een stad kut vinden vanwege voetbal![]()
Waalbrug files zijn nagenoeg verdwenen.
Komt ook een nieuwe brug over een aantal jaar en de aansluiting op OV is prima.
Arnhem is ook tof hoor![]()
Hmm, ben het totaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, echt.. jaar gewoond, wat een godvergeten kutstadecht totaal geen 'sfeer'
Ja iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Arnhemse binnenstad is zoveel mooier![]()
SpijkerkwartierSowieso, Arnhem Noord
![]()
Je hebt toch niet op zuid gewoond?
Volgens mij wordt het echt mooi als het af is. Al past het helemaal NIET bij Arnhem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Bravebart het volgende:
Station van Arnhem met die nieuwbouw is echt lelijker dan lelijkBinnenstad gaat wel
Kan, maar voor mij doet het het niet. Als ik door het centrum van Nijmegen loop, of over de waalkade, dan voel ik mij thuis en voel ik echt de sfeer die mij (voor een stad dan) aanspreektquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ben het totaal niet met je eens.
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef AMDB het volgende:
Ik ga later als ik groot ben trouwens lekker in Amsterdam wonen
En ik never op het plattelandquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga dus echt never in een stad wonen
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga dus echt never in een stad wonen
Prachtige stad en veel te doen op cultureel gebied. Wil zelf graag vaak naar Paradiso/Melkweg enzo, en dat is nogal irritant als je in Nijmegen woont.quote:
Platteland is ook een beetje overdreven.. Ik woon nu zelf in een redelijk groot dorp en dat bevalt me primaquote:
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb geeneens kerstvakantie op m'n stage
Ik ben vanaf de 19e vrijquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatAls dat zo is...
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Platteland is ook een beetje overdreven.. Ik woon nu zelf in een redelijk groot dorp en dat bevalt me prima
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatAls dat zo is...
Hier is dat echt tegenovergesteld. Iedereen van de stad komt heir voor de voorzieningen omdat die hier beter zijn dan daar. Kwa uitgaan valt het idd een beetje tegen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb geeneens kerstvakantie op m'n stage
quote:
Heerlijk toch. Lekker simpel, niet te moeilijk en het is nog altijd rustiger dan zo'n drukke klotestadquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.
Gebak+bier=kantinefeestquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb jullie trouwens ff nodig. Twee andere stagiaires en ik zijn eind januari klaar en willen eigenlijk de laatste dag wat leuks doen met het bedrijf (15man max.) We zaten te denken aan een budget van 50euro p.p. (dus 150 totaal) iemand suggesties wat we zouden kunnen doen?
Bier is er al (tapquote:
Drive-by paintballenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb jullie trouwens ff nodig. Twee andere stagiaires en ik zijn eind januari klaar en willen eigenlijk de laatste dag wat leuks doen met het bedrijf (15man max.) We zaten te denken aan een budget van 50euro p.p. (dus 150 totaal) iemand suggesties wat we zouden kunnen doen?
quote:
Speciaalbieren kopen en 'proeven' met z'n allen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bier is er al (tap) en gebak had ik al bedacht.
True..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ik aan je gewend ben zegt niet dat ik je ineens persoonlijke zaken toelicht![]()
quote:
Mja maar bijna iedereen moet daarna nog rijden dus dat zal ook geen succes worden..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Speciaalbieren kopen en 'proeven' met z'n allen?
Waarom hebben jullie een tap?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar bijna iedereen moet daarna nog rijden dus dat zal ook geen succes worden..
Ramses Shaffy - 't Is Stil In Amserdamquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef jna het volgende:
De auto's en de fietsen zijn levenloze dingen.
Boks voor degene die weet welk lied dit is.
Best veel bedrijven hebben een tap hoor. Ook als dr maar 10 mensen ofzo werkenquote:
Voor de mensen die niet hoeven rijdenquote:
Het ziet er ook veel professioneler uit dan met flesjes bier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Best veel bedrijven hebben een tap hoor. Ook als dr maar 10 mensen ofzo werken
Wie was hier ook alweer de alcohol-moraalridder..?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet hoeven rijdenEn vaak drinken de meeste gewoon 1 pilsje.
Boks voor Googlequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy - 't Is Stil In Amserdam
http://www.smartlyrics.co(...)Amserdam-lyrics.aspx
Wij maken die dingen, maar hier nog nooit in actie gezienquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Best veel bedrijven hebben een tap hoor. Ook als dr maar 10 mensen ofzo werken
Ramses - Stil in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef jna het volgende:
Jammer voor jou danquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij maken die dingen, maar hier nog nooit in actie gezien
Naja, wel gezien natuurlijk, maar niet in dat verbandquote:
Je zult mij daar toch ook geen biertje zien drinken als ik nog moet rijden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer de alcohol-moraalridder..?
* Bootje84 dekking zoekt
quote:
* Bootje84 vuist naar voren steektquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef jna het volgende:
Everybody wants a piece of the action.....quote:
Klein boksje want volgens mij had je hulp van meneer G. Ooglequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 vuist naar voren steekt
Misschien heeft ie Surinaams bloedquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Everybody wants a piece of the action.....
Klopt. Maar ja, het komt volgens mij ook nooit af (het station dan)quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Bravebart het volgende:
Station van Arnhem met die nieuwbouw is echt lelijker dan lelijkBinnenstad gaat wel
En dat het voor jezelf goed voelt is het belangrijkstequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan, maar voor mij doet het het niet. Als ik door het centrum van Nijmegen loop, of over de waalkade, dan voel ik mij thuis en voel ik echt de sfeer die mij (voor een stad dan) aanspreekt
later als ik groot ben ga ik in Schotland wonen, in de buurt van Edinburgh
Ik ken mijn klassiekersquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Klein boksje want volgens mij had je hulp van meneer G. Oogle
Details. Je zei niet dat ik geen Google mocht gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Klein boksje want volgens mij had je hulp van meneer G. Oogle
Die denken tenminste aan hun oude dagquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
Dieven nemen honderden dozen luiers mee
Whut
Pas em aanquote:
Turkse pizzaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef jna het volgende:
Wat zal ik kiezen. Fried chicken of Turkse pizza?
iets gezondsquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef jna het volgende:
Pizza met kipquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef jna het volgende:
Klinker kopen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Details. Je zei niet dat ik geen Google mocht gebruiken
Ik zag het. Zonde, heeft nooit een echte kans gehadquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef Houniet het volgende:
Sla en fruitJNA.
Dario mag trouwens weg in de winter.
Ik wil het graag zeggen Hans..quote:
quote:
Mja, maar ga dan in de omliggende dorpen als Amstelveen enzo wonen, veeeeel goedkoperquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Prachtige stad en veel te doen op cultureel gebied. Wil zelf graag vaak naar Paradiso/Melkweg enzo, en dat is nogal irritant als je in Nijmegen woont.
Maar dat is vaak niet lekker op fietsafstand, dat is voor mij erg belangrijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar ga dan in de omliggende dorpen als Amstelveen enzo wonen, veeeeel goedkoper
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:41 schreef Messenga het volgende:
V/d week eens Windows 7 geïnstalleerd. Werkt prima
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:41 schreef Messenga het volgende:
V/d week eens Windows 7 geïnstalleerd. Werkt prima
De MSCA-versie of de "legale"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef Messenga het volgende:
Heu HouHoe is het met de chicks?
Was 64 bit versie van W7 btw
Hou op schei uitquote:
Dat dus.quote:
Ik heb de 32bit versie draaien en draait ook perfectquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef Messenga het volgende:
Heu HouHoe is het met de chicks?
Was 64 bit versie van W7 btw
quote:
Misschien moet ik die ook maar eens gaan installeren dan... Krijg je nu nog wel steeds dat gezeik van 32 bits en 64 bits program files..?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb de 32bit versie draaien en draait ook perfect
Bij 64bit maakt ie automatisch een 2e map erbij maar bij 32 bit niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik die ook maar eens gaan installeren dan... Krijg je nu nog wel steeds dat gezeik van 32 bits en 64 bits program files..?
64bit heeft de beschikking over een groter register en kan daardoor meer geheugen gebruiken (dus geen limiet van 3,5GB) Daarnaast wordt er efficiënter omgegaan met dataverwerking waardoor applicaties die 64bit architectuur ondersteunen sneller zullen werken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef AMDB het volgende:
Wat is het verschil tussen die 32 en 64 bit?
Nog steeds dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij 64bit maakt ie automatisch een 2e map erbij maar bij 32 bit niet.
Boeit verder toch niet?quote:
Join the clubquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef Puala het volgende:
Zo, stageopdracht gaat goed op het moment
Nog 14 werkdagen als het goed isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Jij bent bijna klaar toch?
Dat is wel mega relax! En daarna daar buiten je stage om aan de slag?quote:
Misschienquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel mega relax! En daarna daar buiten je stage om aan de slag?
En anders de hele dag Fokken?quote:
Juh, why?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef DjRex89 het volgende:
Messenga, jij loopt toch stage in Oss?
Waarschijnlijk het registreren van mijn eigen bedrijf en investeren in een goed bedrijfsplan etc.quote:
Oh niks speciaals hoor, maar wist niet meer of jij dat wasquote:
Een bedrijf in..... ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het registreren van mijn eigen bedrijf en investeren in een goed bedrijfsplan etc.
Oke. Duidelijk hequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof iedereen alles onthoudt of leest. Ik heb ook geen flauw idee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja maar mijn harde schijf is enigszins gefragmenteerd en een defragmentatie heeft helaas niet mogen baten...quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk he
Wat is de markt daarvoor? En waar wil je 't doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk he
Dan moet je heul veel geduld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Goed bezig toch.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bleh, al veelste lang dezelfde
Maar ze is wel![]()
1 map is overzichtelijkerquote:
Blijven slapen=seks!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, 't is wel prima, alleen niet wanneer ze blijft slapen en wil studeren op mijn kamer..
Na het nagevraagt te hebben bij mijn oma's (beide op leeftijd, beide cursus gedaan) en bij andere ouderen bleek dat er zeker interesse is voor het concept dat ik in mijn hoofd heb. In mijn regio, gebied tussen Nijmegen en Culemborg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is de markt daarvoor? En waar wil je 't doen?
Kloptquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet je heul veel geduld hebben
Maar dat is toch leuk voor 2 avonden in de week maar toch niet om full time aan te werken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Na het nagevraagt te hebben bij mijn oma's (beide op leeftijd, beide cursus gedaan) en bij andere ouderen bleek dat er zeker interesse is voor het concept dat ik in mijn hoofd heb. In mijn regio, gebied tussen Nijmegen en Culemborg.
[..]
Klopt
quote:
Hmm, sowieso 2 ziekenhuizen daar. Lijkt me dat je vooral naar bejaardentehuizen moet kijken danquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Na het nagevraagt te hebben bij mijn oma's (beide op leeftijd, beide cursus gedaan) en bij andere ouderen bleek dat er zeker interesse is voor het concept dat ik in mijn hoofd heb. In mijn regio, gebied tussen Nijmegen en Culemborg.
hoezo niet? ze doet het niet gratisquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk voor 2 avonden in de week maar toch niet om full time aan te werken?
Snap ik, maar zoveel ouderen zullen er toch niet zijn om de hele dag door cursussen te geven?quote:
QFT!quote:
quote:
Dat is idd nogal stom, als ze wil leren moet ze dat maar thuis doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan kan ik geen voetbal kijken vanwege het geluid![]()
Wellicht niet, maar als je nazorg en service levert ben je al een stuk meer tijd kwijtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoveel ouderen zullen er toch niet zijn om de hele dag door cursussen te geven?
Dat jij als taalnazi dat trekt man.... bakpao betekend zoveel als broodje warm vlees, dus iedereen roept broodje broodje warm vleesquote:
http://bakpao.hyves.nl/quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat jij als taalnazi dat trekt man.... bakpao betekend zoveel als broodje warm vlees, dus iedereen roept broodje broodje warm vlees
Ja hehequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is idd nogal stom, als ze wil leren moet ze dat maar thuis doen.
Jij gaat nu serieus NKOTB beoordelen op taal?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat jij als taalnazi dat trekt man.... bakpao betekend zoveel als broodje warm vlees, dus iedereen roept broodje broodje warm vlees
Verrekte mongolquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat nu serieus NKOTB beoordelen op taal?
Nee, half driekwart Nederland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat nu serieus NKOTB beoordelen op taal?
Heyaquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef jna het volgende:
Rot op met die alleenstaande mama's banner![]()
Wie wil er nou speciaal een alleenstaande moeder daten?
Jij bent de eerste die ik hoor klagen over het feit dat Bapao al een broodje is en het dus tot een pleonasme wordt gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik hoor klagen over het feit dat Bapao al een broodje is en het dus tot een pleonasme wordt gemaakt
Fietsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
getverderrie... ik moet zo weer fietsen![]()
Nou nouquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:07 schreef Houniet het volgende:
Gister nog 7 km naar stationnetje gedaan.
Stifflers mom!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef jna het volgende:
Net als de DSB bank (Dirk Scheringa Bank bank)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef -Dirk- het volgende:
men praat toch ook over het hiv virus?
de laatste v in hiv staat ook voor virus en zo zijn er nog wel meer woorden.
failquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net als de DSB bank (Dirk Scheringa Bank bank)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef jna het volgende:
[..]
fail![]()
DSB staat voor Dirk Scheringa Beheer
Ringstekenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
als ik fiets, fiets ik elke dag zo'n 8km enkele reis..
BNR nieuwsradio.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net als de DSB bank (Dirk Scheringa Bank bank)
Er staan btw ook meiden op van 17 jaar. Type Anita en Shenenequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef jna het volgende:
Ja die milfs die bij de milfhunter langskomen staan natuurlijk niet op die site mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Je zou het maar zoekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
als ik fiets, fiets ik elke dag zo'n 8km enkele reis..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er staan btw ook meiden op van 17 jaar. Type Anita en Shenene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Jawel, je keek.
Ja, en dat vind ik altijd zo domquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef -Dirk- het volgende:
men praat toch ook over het hiv virus?
de laatste v in hiv staat ook voor virus en zo zijn er nog wel meer woorden.
maar het mag tegenwoordig wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar het mag tegenwoordig wel.
Zo wordt de domheid van de mensheid dus beloond.
Als zo veel mogelijk mensen het fout doen, wordt het goed.
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Jij ziet wat je wil zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
Zie net een vrachtwagen langs rijden met "Baetsen" op de zijkant..
Ik las batsen
dus jij rende naar buiten en riep: JA HIER, IK WIL, IK WIL!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
Zie net een vrachtwagen langs rijden met "Baetsen" op de zijkant..
Ik las batsen
In mijn ogen is dit wel full time te doen en is dat ook leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk voor 2 avonden in de week maar toch niet om full time aan te werken?
Die zitten d'r ook genoegquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hmm, sowieso 2 ziekenhuizen daar. Lijkt me dat je vooral naar bejaardentehuizen moet kijken dan
Service achteraf, studie.. genoeg te doen hoor! Zeker als ik er ook nog naast kan gaan lesgevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoveel ouderen zullen er toch niet zijn om de hele dag door cursussen te geven?
Dat dus ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef jna het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar als je nazorg en service levert ben je al een stuk meer tijd kwijt
quote:
Beide.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Messenga het volgende:
Maar je geeft de cursus ook zelf? Persoonlijk of in groepen?
Een wave aanmaken, je kan mij toevoegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef DjRex89 het volgende:
AMDB, nu heb ik dat Google Wave gedoe, en nu?
Je doet niet andersquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
2 weken lang uitslapen, leuke dingen doen enz
Precies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
dus jij rende naar buiten en riep: JA HIER, IK WIL, IK WIL!
Een pot nat..quote:
Ik heb 't ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef AMDB het volgende:
Oh @Gijs en @L.no
Heb een wave aangemaakt en jullie toegevoegd, doe OP eens editten en reacties geven.
Volgens mij heb ik gereageerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef AMDB het volgende:
Oh @Gijs en @L.no
Heb een wave aangemaakt en jullie toegevoegd, doe OP eens editten en reacties geven.
Dan is je stage toch ondertussen ook voorbij?quote:
Met een beetje geluk kan ik dat over 1,5 week ook zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
2 weken lang uitslapen, leuke dingen doen enz
Nee, die deadline schuift nu op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is je stage toch ondertussen ook voorbij?
Nee ik doe een zwemvest aan en een helm op. Want ik pas er helemaal in.quote:
Niks mis met Tiger zn wood zo te horenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
'Vrouw verlaat per ambulance huis Woods'
And the saga continues
"The Dean na 10 jaar eindelijk alle volwassen vrouwen in Nederland gehad"quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Vind het een beetje kansloos dat mensen dat allemaal klakkeloos geloven...
Jammer dat ik niet beroemd ben, hadden de paparazzi alle dagen wel wat te schrijven
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef jna het volgende:
[..]
"The Dean na 10 jaar eindelijk alle volwassen vrouwen in Nederland gehad"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |