Pick me, pick mequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat ik dus zei: als iemand nog een wave-account wil, dan kan ik wel nog wat uitnodigingen spenderen
Google Wavequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
als iemand nog een google-wave account wil trouwens, kan ik nog wel wat mensen inviten
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
MSN heb ik. Zie hem regelmatig onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Google Wave
Het eerste faalproduct uit de Google stal
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Ja, als als alsquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Ik heb ook nog héél véél invites voor Wave over, liefhebbers kunnen me altijd pm-en. Met gmail adres erin natuurlijk.
nvmquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.
Fokquote:
Jaja, ik kan niet posten en PMen tegelijk he..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb een gmail adres van je nodig, anders kan ik geen invite sturen
Hij is nu niet onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?
Dat zal zijn vriendin dan wel hebben gedaan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerd
Heb je ook veel mensen die het gebruiken dan? Dan is het idd wel makkelijk. Meeste van mijn vrienden vinden Gmail al niks dus aan Wave krijg ik ze al helemaal nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Wave tot nu toe echt super
maar ik leef dan ook echt in mijn gmail zo ongeveer
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zal zijn vriendin dan wel hebben gedaan he
Ohnee, ik haal d'r ff 2 door elkaar enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.
Verklaart ook waarom hij weg is, we zijn niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie een chickie? Dan kan die zin in de OP wel weg.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
Oh @Moblo
Heb jij het Nijmegen topic verbannen?
Ja... ik heb ineens geen zin meer om daar te postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
Oh @Moblo
Heb jij het Nijmegen topic verbannen?
Zodat je een langere koopt voor een 'goede' prijs in de Apple storesquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Vraagje aan Apple:
WAAROM MAKEN JULLIE DAT OPLAADSNOERTJE VAN DE IPHONE ZO BELACHELIJK KORT?!
Maar je hebt m wel op msn? Of is dat ook een ander?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohnee, ik haal d'r ff 2 door elkaar enzo.
*krijgt antwoord van apple ingefluisterd*quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Vraagje aan Apple:
WAAROM MAKEN JULLIE DAT OPLAADSNOERTJE VAN DE IPHONE ZO BELACHELIJK KORT?!
Wel op msnquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
Maar je hebt m wel op msn? Of is dat ook een ander?
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja... ik heb ineens geen zin meer om daar te posten
Heb het gehad met bepaalde mensen
Ik zal mn bevindingen binnenkort postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Wave tot nu toe echt super
maar ik leef dan ook echt in mijn gmail zo ongeveer
aan jou ben ik gewend geraaktquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?
Heel je dag weer goed?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is er iemand op FOK! die je nog meer haat dan ik?
Ik zal jou eens pestenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
*krijgt antwoord van apple ingefluisterd*
OM JOU TE PESTEN, NAH NAH NAH
Dat riekt naar Hosti.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aan jou ben ik gewend geraakt
deze persoon heeft (in mijn ogen) redelijk wat verziekt, ook IRL
Ohquote:
Ik heb wel een vaag vermoeden wie het is danquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forumawards, sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ach.. zoveel mis ik nou ook weer niet in dat topic
en dat die Nijmegenawards maar hard mogen falen
Zou ik mogen weten hoe of wat? (eventueel via PM) ben ff nieuwsgierig..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:
Iddquote:
Arnhemquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Valkhofpark![]()
Hunnerpark![]()
Waalkade![]()
Skyline vanuit Lent![]()
Zomerfeesten![]()
Doornroosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie kent ze niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Valkhofpark![]()
Hunnerpark![]()
Waalkade![]()
Skyline vanuit Lent![]()
Zomerfeesten![]()
Doornroosje
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Arnhem
Een stad kut vinden vanwege voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waalbrug files zijn nagenoeg verdwenen.
Komt ook een nieuwe brug over een aantal jaar en de aansluiting op OV is prima.
Arnhem is ook tof hoor![]()
Arnhemse binnenstad is zoveel mooierquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, echt.. jaar gewoond, wat een godvergeten kutstadecht totaal geen 'sfeer'
Zeg, 3 dingen hoor. Maar ik heb er gewoon niets mee. Laatst geshopt bij dukenburg (of zit ik nou weer verkeerd?) en dat beviel wel redelijk. Alleen ja, Arnhem kan ik gewoon lekkerder terecht. En het is voor MIJ beter te doen met OV. Arnhem is 30-40 minuten. Nijmegen een uur. Ondanks de afstand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een stad kut vinden vanwege voetbal![]()
Waalbrug files zijn nagenoeg verdwenen.
Komt ook een nieuwe brug over een aantal jaar en de aansluiting op OV is prima.
Arnhem is ook tof hoor![]()
Hmm, ben het totaal niet met je eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem, echt.. jaar gewoond, wat een godvergeten kutstadecht totaal geen 'sfeer'
Ja iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Arnhemse binnenstad is zoveel mooier![]()
SpijkerkwartierSowieso, Arnhem Noord
![]()
Je hebt toch niet op zuid gewoond?
Volgens mij wordt het echt mooi als het af is. Al past het helemaal NIET bij Arnhem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Bravebart het volgende:
Station van Arnhem met die nieuwbouw is echt lelijker dan lelijkBinnenstad gaat wel
Kan, maar voor mij doet het het niet. Als ik door het centrum van Nijmegen loop, of over de waalkade, dan voel ik mij thuis en voel ik echt de sfeer die mij (voor een stad dan) aanspreektquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ben het totaal niet met je eens.
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef AMDB het volgende:
Ik ga later als ik groot ben trouwens lekker in Amsterdam wonen
En ik never op het plattelandquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga dus echt never in een stad wonen
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga dus echt never in een stad wonen
Prachtige stad en veel te doen op cultureel gebied. Wil zelf graag vaak naar Paradiso/Melkweg enzo, en dat is nogal irritant als je in Nijmegen woont.quote:
Platteland is ook een beetje overdreven.. Ik woon nu zelf in een redelijk groot dorp en dat bevalt me primaquote:
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb geeneens kerstvakantie op m'n stage
Ik ben vanaf de 19e vrijquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatAls dat zo is...
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Platteland is ook een beetje overdreven.. Ik woon nu zelf in een redelijk groot dorp en dat bevalt me prima
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hoor net geruchten dat het bedrijf zelfs 2 weken dicht gaatAls dat zo is...
Hier is dat echt tegenovergesteld. Iedereen van de stad komt heir voor de voorzieningen omdat die hier beter zijn dan daar. Kwa uitgaan valt het idd een beetje tegen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:32 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb geeneens kerstvakantie op m'n stage
quote:
Heerlijk toch. Lekker simpel, niet te moeilijk en het is nog altijd rustiger dan zo'n drukke klotestadquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haat grote dorpen, weinig echte voorzieningen, niks te doen en met de 'rust' valt het ook wel mee in vergelijking met een stad.
Gebak+bier=kantinefeestquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb jullie trouwens ff nodig. Twee andere stagiaires en ik zijn eind januari klaar en willen eigenlijk de laatste dag wat leuks doen met het bedrijf (15man max.) We zaten te denken aan een budget van 50euro p.p. (dus 150 totaal) iemand suggesties wat we zouden kunnen doen?
Bier is er al (tapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |