Pick me, pick mequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat ik dus zei: als iemand nog een wave-account wil, dan kan ik wel nog wat uitnodigingen spenderen
Google Wavequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
als iemand nog een google-wave account wil trouwens, kan ik nog wel wat mensen inviten
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
MSN heb ik. Zie hem regelmatig onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef jna het volgende:
Even serieus trouwens. Is er helemaal geen teken van leven geweest van luctor? Heeft iemand z'n msn of Hyves ofzo?
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Google Wave
Het eerste faalproduct uit de Google stal
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Ja, als als alsquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als iedereen het zou gebruiken, en het ook een betere IM functie kreeg, dan zou het geweldig zijn.
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
MSN heb ik. Zie hem regelmatig online
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Ik heb ook nog héél véél invites voor Wave over, liefhebbers kunnen me altijd pm-en. Met gmail adres erin natuurlijk.
nvmquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pleur eens deze kant op, geen idee wat het is (ja ik ben die uitleg al lang weer vergeten) maar dat zie ik vanzelf wel.
Fokquote:
Jaja, ik kan niet posten en PMen tegelijk he..quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb een gmail adres van je nodig, anders kan ik geen invite sturen
Hij is nu niet onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vraag eens waarom hij hier niet meer komt?
Dat zal zijn vriendin dan wel hebben gedaan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij heb je hem gewoon ontvoerd
Heb je ook veel mensen die het gebruiken dan? Dan is het idd wel makkelijk. Meeste van mijn vrienden vinden Gmail al niks dus aan Wave krijg ik ze al helemaal nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Wave tot nu toe echt super
maar ik leef dan ook echt in mijn gmail zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |