quote:De 41ste editie van Pinkpop zal plaatsvinden op:
vrijdag 28 mei, zaterdag 29 mei & zondag 30 mei 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf
De 4de editie van Pinkpop Classic zal plaatsvinden op zaterdag 14 augustus 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf.
Hou de site in de gaten voor updates en nieuws over de komende editie!
Voor mij is het tegenovergestelde waarquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede namen, leuk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede naAmen, leuk
Best 'kinderachtig' dat je naar aanleiding van deze vier namen al je keuze maakt...quote:
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:35 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Best 'kinderachtig' dat je naar aanleiding van deze vier namen al je keuze maakt...Er is tot nu toe pas één naam (Rammstein) die het hoofdpodium gaat afsluiten. Er zullen heus nog wel n paar grotere namen bij komen.
Pink en Rammstein lukt dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nog niets waar ik écht voor zo gaan, maar ook niks waar ik het voor zou laten.
Vind Pink en Rammstein 'wel okay', John Mayer is ook wel relaxte muziek voor een lekker middagje en Kasabian kan hopelijk de voetjes wat in beweging krijgen
Zal wel PJ of Green Day worden...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef kvbeurden het volgende:
Kasabian is wel tof! Pink mwa..
Al wat meer bekend over "die grote amerikaanse band"?
Ik heb kiss gezien op Arrow, wat een aanfluiting. Die mannen moeten echt gewoon ophouden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:40 schreef chansadres het volgende:
Het is even wachten op die grote Amerikaanse band. Voor de rest leuke namen... Ik hoop echt op Kiss, dat lijkt me een belevenis!
Die show was supervetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:43 schreef rkd het volgende:
[..]
Ik heb kiss gezien op Arrow, wat een aanfluiting. Die mannen moeten echt gewoon ophouden.
Vals, uit de maat, show was gewoon dramatisch.
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezienquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef kvbeurden het volgende:
Kasabian is wel tof! Pink mwa..
Al wat meer bekend over "die grote amerikaanse band"?
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezien
Vandaar de extra verrassing als ze wél komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezien
Ja fijn, mensen die plichtmatig het Pinkpop topic opzoekenquote:
Rockin' Park 2010quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede namen, leuk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Professional het volgende:
John Mayer vind ik niet echt iets waarvan ik sta te springen, beetje relaxed op de wei liggen.
Asjeblieft nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Kane zal ook wel komen met hun nieuwe CD
Ja samen met Directquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Kane zal ook wel komen met hun nieuwe CD
Oh god ja, en als die kut van Krezip weer een of ander projectje opstart ofzo is dat natuurlijk ook een instant plekje op Pinkpopquote:
Heb je in ieder geval een goed moment om te gaan eten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god ja, en als die kut van Krezip weer een of ander projectje opstart ofzo is dat natuurlijk ook een instant plekje op Pinkpop
Die line up was inderdaad echt TE goed met Queens of the Stone Age, Jutisce, Editors, Metallica, Voicst, Eagles of death metalquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef superjojo het volgende:
Nou ben nog niet zo onder de indruk, maar toch een TVP.
Twee jaar geleden, toen was de line-up goed![]()
Jimi Hendrixquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al wel een beter begin dan vorig jaar.
Benieuwd wat de afsluiter op de zondag wordt.
The Prodigy, Daft Punk en Justice.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hebben jullie al een Gouden Tip ingevuld? Welke drie namen hebben jullie gekozen?
The Prodigy zou inderdaad vet zijn. 23 november nog gezien in de HMH, dat was geweldig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
The Prodigy, Daft Punk en Justice.
Alleen die naam zou de line-up al compleet maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:43 schreef DerMeister het volgende:
[..]
The Prodigy zou inderdaad vet zijn. 23 november nog gezien in de HMH, dat was geweldig!
Mwha, op Sziget was het zeker niet de topper hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Alleen die naam zou de line-up al compleet maken.
Ik denk weer Rowwen Heze, die komen toch ook uit America?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:23 schreef bloodymary het volgende:
Werd met die grote Americaanse act niet gewoon Pink bedoeld?
Anouk was toch wel iets behoorlijks hoor wat er destijds in de pipeline zat zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk weer Rowwen Heze, die komen toch ook uit America?![]()
Ondertussen kennen we die "grote" acts van Jan Smeets wel (Anouk, Krezip)
Anouk is toch een grote artiest. Het grootste wat Nederland te bieden heeft!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ondertussen kennen we die "grote" acts van Jan Smeets wel (Anouk, Krezip)
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Anouk is toch een grote artiest. Het grootste wat Nederland te bieden heeft!
Van mij mogen ze komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat komt dan toch echt door jouzelf. Als je in 1 jaar 4 x in Ahoy speelt, behoor je echt wel tot de grote acts. Probeer het eens buiten je eigen mening te beredeneren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.
bovendien is Anouk geen act die je 3 keer per jaar gratis bij je in de buurt kan zien op een festival zoals bijvoorbeeld Within Temptation. Ze treedt vrij weinig op en kiest haar optredens bewust uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat komt dan toch echt door jouzelf. Als je in 1 jaar 4 x in Ahoy speelt, behoor je echt wel tot de grote acts. Probeer het eens buiten je eigen mening te beredeneren.
Nee, ik ben geen Anouk-liefhebber
Nee, dat is André Rieu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat is André Rieu.
of Tiësto.
Aantal jaar geleden toch, met dat wijf van Skunk Anansie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Tiesto is toch wel eens op Pinkpop geweest?
Krijsende kat. Overdrijven is ook een kunst hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.
mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:05 schreef Jimbo het volgende:
hehe ik vind nu de lineup al bijjna beter dan 2009
Ja dat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Tiesto is toch wel eens op Pinkpop geweest?
Ze is wel een grote artiest, maar niet het grootste wat Nederland te bieden heeft. Ze treedt wel op in Ahoy, Sportpaleis etc., maar haar bekendheid gaat ook niet veel verder dan de benelux.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verschil is dat WT bij iedere natte scheet in de buurt op komt treden en dan heeft zo 'n band boeken voor een festival als Pinkpop geen meerwaarde lijkt me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef _Restless het volgende:
[..]
Ze is wel een grote artiest, maar niet het grootste wat Nederland te bieden heeft. Ze treedt wel op in Ahoy, Sportpaleis etc., maar haar bekendheid gaat ook niet veel verder dan de benelux.
Within Temptation heeft op dat gebied veel meer te bieden, die doen het zowat all around the globe erg goed.
Dus die zou je eerder kunnen bestempelen als één van de grootste artiesten/bands die nederland te bieden heeft. Andre Rieu doet het weliswaar nog beter, maar om die nou op Pinkpop te zetten
Eerlijk is eerlijk: dan doet België het toch beter. Milow staat op dit moment op één in Spanje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef _Restless het volgende:
[..]
Within Temptation heeft op dat gebied veel meer te bieden, die doen het zowat all around the globe erg goed.
Dus die zou je eerder kunnen bestempelen als één van de grootste artiesten/bands die nederland te bieden heeft.
het gaat meer om populariteit dan om hoe goed ze zijn, nederland heeft ook een hoop goed, minder bekende bandsquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef bloodymary het volgende:
Belgie heeft heel veel goede bands, en vaak stukken beter dan Milow.
yup,quote:
De muziek van Milow is nog altijd een stuk toegankelijker dan die van Within Temptation uiteindelijk, dus in feite kan je ze niet echt vergelijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dan doet België het toch beter. Milow staat op dit moment op één in Spanje.
(Within Temptation deed dat trouwens ook ooit, in 2005!)
1. Metallicaquote:
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef _Restless het volgende:
Metallica heb vorig jaar (of dit jaar, weet ik veel) toch op Pinkpop gestaan? Of ben ik nou in de war met een andere band?
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er wel
zowiezo denk ik dat weinig bands té groot voor Pinkpop zijn, het moet ze gewoon uitkomen
Denk dat Springsteen daar wel het beste voorbeeld is, veel groter dan die krijg je ze haast niet
ow zo, mja ik denk dat ze wel genoeg geld hebben hoor, maar dat ze dan wel voor de rest alleen maar crappy bandjes kunnen halen, net als vorig jaar met Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...
Ik heb het wel ingevuld. Heb sowieso DeWolff erbij staan, maar ik wacht nog even de verdere line-up af. Werchter spreekt me op het moment veel meer aan.quote:
Hoe cool zou het zijn als die komen?quote:
Maakt niet uit, volgens mij kunnen ze wel een feestje bouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Nee, heb je gelijk in. Maar omdat deze heren maar zo zelden optreden, zijn ze juist EXTRA gaaf om eens live te zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Lijkt me echt geweldig als die komen. Hoeft ook niet per se dat ze nieuw materiaal hebben, lijkt me gewoon een geweldige shosquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
ze hebben nog nooit op een groot Nederlands Festival gestaan volgens mij...... tijd dus dat ze komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Valt me ook tegen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:18 schreef Komakie het volgende:
Dit zijn bands die bevestigd zijn voor Rock am Ring. Zullen er ongetwijfeld een paar dezelfde tussen zitten als Pinkpop.
Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat
Anyway, Pink op een festivalIk vind het maar een rare keuze. Ik hoop niet dat ze naar Rock am Ring komt. Maakt wel aardige muziek, maar ze zal ook wel duur zijn en dan heb ik liever een andere goed band.
Rammstein zit daar trouwens ook nog bij, maar dit was het lijstje met de laatste namen.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Valt me ook tegen, eerlijk gezegd.
Vind dat nogal meevallen eerlijk gezegd, dan vind ik bijvoorbeeld Rock Werchter met zo af en toe dingen als The Game of andere rap-acts tussendoor gekker.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:18 schreef Komakie het volgende:
Anyway, Pink op een festivalIk vind het maar een rare keuze. Ik hoop niet dat ze naar Rock am Ring komt. Maakt wel aardige muziek, maar ze zal ook wel duur zijn en dan heb ik liever een andere goed band.
was about to say. Afgelopen jaar stond 50 cent op Pukkelpop. Vreselijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind dat nogal meevallen eerlijk gezegd, dan vind ik bijvoorbeeld Rock Werchter met zo af en toe dingen als The Game of andere rap-acts tussendoor gekker.
Nee precies.. het is al jaren gerechtvaardigd om een line-up af te branden nadat er 4 namen bekend zijn. Groot gelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 02:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rammstein zit daar trouwens ook nog bij, maar dit was het lijstje met de laatste namen.
Voordeel van RaR is dat er nog wel genoeg grote namen bekend gemaakt gaan worden. Ik kan altijd mijn kaartje al vroeg kopen voor RaR omdat het altijd goed komt met de muziek. Dat kan ik van Pinkpop niet zeggen.
Ik brand helemaal niets af.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee precies.. het is al jaren gerechtvaardigd om een line-up af te branden nadat er 4 namen bekend zijn. Groot gelijk!
Denk wel dat je kan wachten tot dinsdag hoor.. De namen die nu bekend zijn verkopen echt niet uit hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef Exterminator het volgende:
Ik ga sowieso volgend jaar 'n weekend.
Alleen kan ik aanstaande zaterdag geen kaarten bestellen/halen omdat ik dan in het buitenland ben en dinsdag pas terug ben. Is het verstandig om iemand anders de weekendkaarten te laten bestellen of zouden er dinsdag ook nog voldoende kaarten zijn. Wat is jullie mening?
Er worden wel extra dagkaarten vrijgemaakt voor Rammstein.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Denk wel dat je kan wachten tot dinsdag hoor.. De namen die nu bekend zijn verkopen echt niet uit hoor
Maar niet dat ze dinsdag al uitverkocht zijn hoor.. Of ze moeten nog met grote namen komen voordat de vvk start.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Er worden wel extra dagkaarten vrijgemaakt voor Rammstein.
Dat gaat dan volgens mij af van de beschikbare weekendkaarten.
Dus wat dat betreft zou het wel eens hard kunnen gaan met de weekendkaarten.
Oja, nu je het zegt! Gek, ik zag ze een paar maanden geleden nog optreden. Nou ja, dan maar één van die andere twee.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht dat Room Eleven niet meer bestond, of een sabbatical nam of zo?
Jamie Cullum zou zeker welkom zijn, ben ik eigenlijk geheel op vergeten te stemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt! Gek, ik zag ze een paar maanden geleden nog optreden. Nou ja, dan maar één van die andere twee.
Die was er in 2005, en dat optreden was echt VER-SCHRIK-KELIJK!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind dat nogal meevallen eerlijk gezegd, dan vind ik bijvoorbeeld Rock Werchter met zo af en toe dingen als The Game of andere rap-acts tussendoor gekker.
Gister op de radio zeiden ze, Rammstein, Pink, John Mayer en No Doubt.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:35 schreef _Restless het volgende:
[..]
Zou wel heel vet zijn als die komen!
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Anyway, ik heb gestemd op Jason Mraz
Inderdaad al meer dan 10 jaar gelelden, maar in 2010 komen ze weer bij elkaar voor een reunie tour.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Wat is daar dan zo vet aan? Bij mijn weten hebben die een redelijk zwakke, maar toch populaire c.d. gemaakt, maar dat is inmiddels 10 jaar geleden of zo....?
Die cd waar jij het over hebt zal waarschijnlijk Tragic Kingdom zijn, en die is al zo'n 14 jaar oud.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Wat is daar dan zo vet aan? Bij mijn weten hebben die een redelijk zwakke, maar toch populaire c.d. gemaakt, maar dat is inmiddels 10 jaar geleden of zo....?
Die heb ik gezien toen ze de laatste keer op Pinkpop speelden, volgens mij in 2001. Dat wasquote:Op donderdag 10 december 2009 01:42 schreef LeonH het volgende:
Ik zou de Manic Street Preachers ook nog wel eens live willen zien. Maar totaal geen idee van hun tourschema enzo
Ik heb ze in 1999 gezien en dat wasquote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien toen ze de laatste keer op Pinkpop speelden, volgens mij in 2001. Dat was![]()
Een nieuwe show van zou ik zeer toejuichen![]()
Wolfmother zou tof zijn, die waren een paar jaar terug ook geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef Professional het volgende:
Gossip zie ik ook nog wel op Pinkpop verschijnen, en de Editors eventueel ook nog.
Heb zelf gestemd op:
1. Paramore, ooit eens gehoord in Canada en altijd blijven hangen, cd`s zijn wel ok en de zangers kan behoorlijk uithalen
2. Weezer, ooit live gezien en wordt wel weer eens tijd voor 2de keer, blijven aardige cd`s maken
3. Wolfmother, 1ste cd grijs gedraaid en de nieuwe vind ik ook niet onaardig. Van mij mogen ze nog eens komen
ik hoop het, al zijn die volgens mij helemaal niet bezig met tourenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wolfmother zou tof zijn, die waren een paar jaar terug ook geweldig![]()
Weezer lijkt me helemaal tof
Een outsider als tip: Mumford And Sons wellicht?
Misschien niet verkeerd, maar wel voorbarigquote:Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef Shadow_NL het volgende:
Zullen ze vandaag bekend gaan maken dat Kiss de 2de headliner is of toch morgen, 1 dag voor de kaartverkoop? Dan zouden ze wel meteen ook de afsluiter zijn van PP worden omdat ze de 29ste al een optreden hebben, de 28ste speelt Rammstein en de 30 ste is dan nog vrij. Of ben ik nu verkeerd aan het denken?
dat zou wel echt geweldig zijn, maar ja, die hebben maar ongeveer 6 (betrekkelijke korte) nummers. Zullen dus niet al te lang gaan spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik gok ook op Torre en Roos.
Ze doen Gelredome XS, de vervanger voor Ahoy. Dat wil dus zegge een setting voor 7.500 of 12.500 mensenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef bloodymary het volgende:
Kiss ging toch ook het Gelredome doen? Ik snap dat niet, kunnen die dat vol krijgen, terend op dat ene oude succes?
ik heb Pink, Lily Allenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gouden tip
Band 1: Paramore
Band 2: The New Shining
Band 3: The Used
Ja dat hoorde ik later pasquote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef Frederick_Blah het volgende:
Lily Allen heeft een sabbatical ingelast..
het zou mooi zijn, want de namen die er nu zijn die overtuigen niet veel mensen om nu al een kaartje te kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef kvbeurden het volgende:
Ik hoor trouwens heel veel geruchten dat of Robbie Williams of Green Day vandaag of morgen wordt bekendgemaakt als zijnde "grote naam" om de vvk een boost te geven..
Dat ben ik met je eens! Ik ben nou niet echt bepaald fan van Rammstein en Pink en John Mayer is opzich wel oke, maar niet super ofzo..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
het zou mooi zijn, want de namen die er nu zijn die overtuigen niet veel mensen om nu al een kaartje te kopen
Green Day komt op Rock werchter, wellicht met slim onderhandelen ook op Pinkpop?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef kvbeurden het volgende:
Ik hoor trouwens heel veel geruchten dat of Robbie Williams of Green Day vandaag of morgen wordt bekendgemaakt als zijnde "grote naam" om de vvk een boost te geven..
enorm krampachtigquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:38 schreef kvbeurden het volgende:
Het blijft wel krampachtig stil vanuit PP..
Waarom? Denk je nu echt dat ze verwachten dat het eind januari uitverkocht is?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:09 schreef kvbeurden het volgende:
Denk dat ze nu wel met een grote naam moeten komen nu werchter zoveel "grote" namen al bekend heeft gemaakt. Anders gaat de vvk flink tegenvallen...
Pinkpop wordt afgelast wegens gebrek aan head liners?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
PP site ligt plat, misschien komt er eindelijk iets
haha, wie weetquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pinkpop wordt afgelast wegens gebrek aan head liners?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pinkpop wordt afgelast wegens gebrek aan head liners?
nog altijd beter dan mensen onnodig afkattenquote:
Op wikipedia stond dat de zaterdagkaartjes vorig jaar binnen 18 minuten waren uitverkocht, dus ik was behoorlijk bang dat ik er niet doorheen kwam. Dus dan valt het idd wel mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef Infinity123 het volgende:
Het valt nog wel mee op Ticketservice, 3 kaartjes voor 3 dagen besteld zonder al te veel moeite
Nu stond vorig jaar wel Bruce Springsteen op de zaterdag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op wikipedia stond dat de zaterdagkaartjes vorig jaar binnen 18 minuten waren uitverkocht, dus ik was behoorlijk bang dat ik er niet doorheen kwam. Dus dan valt het idd wel mee.
Dat is niet echt te vergelijken, omdat vorig jaar Springsteen er was. Toen was het iig snel uitverkocht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe snel gaat die kaartverkoop nou? Zouden er over twee weken nog kaarten zijn (voor de zaterdag) of niet?
De kaartjes voor zaterdag ja, de 3-dagentickets niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is niet echt te vergelijken, omdat vorig jaar Springsteen er was. Toen was het iig snel uitverkocht.
kreeg 5¤ servicekosten, daarna nog 11¤!!! transkactiekosten omdat j online besteldequote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef thealterego1 het volgende:
Krijgen jullie naast 5 euro servicekosten ook 5,80 oid aan transactiekosten?
Als er geen U2, Coldplay of iets van dat kaliber wordt bevestigd voor zaterdag, dan zijn er over 2 weken nog kaartjes. Dus ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar hoe snel gaat die kaartverkoop nou? Zouden er over twee weken nog kaarten zijn (voor de zaterdag) of niet?
Geen Coldplay AUBquote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als er geen U2, Coldplay of iets van dat kaliber wordt bevestigd voor zaterdag, dan zijn er over 2 weken nog kaartjes. Dus ja.
Denk je echt dat Werchter zo snel uitverkocht is?quote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef Sjimmie het volgende:
Het blijft heel slecht van de organisatie dat ze nog maar vier namen naar buiten hebben gebracht! RW zal in twee weken uitverkopen. Misschien wel sneller! Die zijn slim om elke dag een naam naar buiten te brengen, is dagelijks in het nieuws....
Buro Pinkpop heeft het woordje 'marketing' niet in zn agenda staan denk ik
Je weet niet waar je over praat, maar ja, dat is meestal met leken die maar wat roepen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef Sjimmie het volgende:
Het blijft heel slecht van de organisatie dat ze nog maar vier namen naar buiten hebben gebracht! RW zal in twee weken uitverkopen. Misschien wel sneller! Die zijn slim om elke dag een naam naar buiten te brengen, is dagelijks in het nieuws....
Buro Pinkpop heeft het woordje 'marketing' niet in zn agenda staan denk ik
Zoiets dus...quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Andromache het volgende:
Vorig jaar hebben ze Bruce Springsteen te snel naar buiten gebracht in vergelijking met het gewicht van de rest van het programma. Toen stagneerde de verkoop behoorlijk. Ik ga er daarom vanuit dat ze met grote namen wat langer wachten dan vorig jaar.
En over Werchter moet je het helemaal niet hebben, dat is gewoon oneerlijke concurrentie.
Altijd beter dan mensen zonder humor ...quote:
Nogal een verschil dus met vorig jaarquote:Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Professional het volgende:
Zaterdag kaartjes gehaald, bij de Satisfaction in Heerlen was het ook totaal niet druk en ze hadden nog veel te veel kaarten.
De 41ste editie van het festival gaat zeker uitverkopen, zo zegt organisator Jan Smeets vandaag.quote:
Of mensen die nog een shitload aan kerstcadeau's moeten halen, en dus pas eind van de maand een weekendkaart gaan halenquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef bloodymary het volgende:
Ik neem aan dat Jan Smeets er een betere kijk op heeft dan ik, maar ik vind 12.000 kaartjes eigenlijk nog helemaal niet zo veel. Mensen die er echt perse heen willen kopen allemaal voor de zekerheid in het eerste weekend van de verkoop. Wat nu nog verkocht gaat worden is van mensen die nog twijfelen of misschien als hun favoriete band komt nog er bij komen.
Sugar Lee Hooper?quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Ziewoarut het volgende:
'Er zit nog iets groots in de pijpleiding'...
Wanneer heb ik dat eerder gehoord?
12.000 kaarten verkopen met slechts 4 namen die bekend zijn vind ik persoonlijk gigantisch. Tel daar bij op dat de voorverkoop normaal pas eind februari start, dan zie ik niet in dat het tegenvallend zou moeten zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef bloodymary het volgende:
Ik neem aan dat Jan Smeets er een betere kijk op heeft dan ik, maar ik vind 12.000 kaartjes eigenlijk nog helemaal niet zo veel. Mensen die er echt perse heen willen kopen allemaal voor de zekerheid in het eerste weekend van de verkoop. Wat nu nog verkocht gaat worden is van mensen die nog twijfelen of misschien als hun favoriete band komt nog er bij komen.
Zo raar is dat niet... hij weet ongetwijfeld meer dan wij.quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De 41ste editie van het festival gaat zeker uitverkopen, zo zegt organisator Jan Smeets vandaag.
Wat een optimisme...
De enige echte headliner die tot nu toe bekend is gemaakt, is Rammstein.quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Shadow_NL het volgende:
Kings of Leon neemt halfjaartje pauze, dus die komen ook al niet..
http://www.kinkfm.com/pop(...)_pauze_van_half_jaar
Denk dat ze deze week wel 2 middelgrote namen bekend gemaken, die voor de afsluiter gaan spelen.
Geef meteen weer een boost voor de kaartverkoop (die natuurlijk helemaal niet zo goed draait als onze optimist en " er zit nog iets groots in de pijpleiding" man Jan smeets vandaag beweerde)
Hoop op acts zoals Editors/Arctic Monkeys/Interpol, zie liever daar meer van dan 2 hele dure headliners.
Suggereer ik dat dan? Ik zeg dat ik liever meer middelgrote bandjes heb ,en dan maar 2 niet zo`n hele grote headliners, dan 2 grote headliners en dan veel top 40 acts erbij.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
De enige echte headliner die tot nu toe bekend is gemaakt, is Rammstein.
Het leek erop, maar als je het niet zo bedoelde excuses.quote:
De strekking van jouw vorige post is negatief of wil je dat ontkennen? Beetje voorbarig vind ik.quote:Ik zeg dat ik liever meer middelgrote bandjes heb ,en dan maar 2 niet zo`n hele grote headliners, dan 2 grote headliners en dan veel top 40 acts erbij.
Op basis van 1 dag verkoop vind ik dat toch behoorlijk veelquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef bloodymary het volgende:
140 + 5 euro servicekosten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef Exterminator het volgende:
Hoeveel kost een kaartje nu eigenlijk incl servicekosten (als je de kaart bij een voorverkoopadres haalt, dus niet via ticketservice)
Verstandig.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:37 schreef theKiD het volgende:
Gisteren besloten om komend jaar -met pijn in hart- over te slaan![]()
![]()
*iets met geld en een dure vakantie een week erna
In deze wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar verstandig is bijna nooit leuk
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef dramatiek het volgende:
geweldig, pinkpop met Rammstein....De TT had moeten zijn": Pinkpop, daar waar ze bands recyclen. Als je een DVD met 10 jaar pinkpop koopt krijg je vast het idee dat het beeldmateriaal allemaal uit hetzelfde jaar komt.
Ga jij je maar verheven boven de rest, cool, alternatief en hip voelen op Lowlandsquote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef dramatiek het volgende:
geweldig, pinkpop met Rammstein....De TT had moeten zijn": Pinkpop, daar waar ze bands recyclen. Als je een DVD met 10 jaar pinkpop koopt krijg je vast het idee dat het beeldmateriaal allemaal uit hetzelfde jaar komt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ga jij je maar verheven boven de rest, cool, alternatief en hip voelen op Lowlands
Daar komen ook iets meer bands, dus is de kans op variatie ietsje groter...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal geldt voor lowlands. Al hebben ze daar iets meer variatie.
Wellicht dat die wel komen, maar zo bijzonder vond ik ze niet op LL. Maar goed van mij mag het. Gun anderen ook hun plezier.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Kinz het volgende:
2008 was qua programma een topjaar, kaart gekocht voor de 3 headliners en er kwamen alleen maar gave dingen bij.
2009 vond ik erg tegenvallen..
De 4 van 2010 vind ik op dit moment nog heel erg 'safe'. Bands waar toch wel mensen op af zullen komen.
Heeft iemand al gedacht aan Them Crooked Vultures?
Ik was helaas aan het werk tijdens TCV dus heb ze niet gezien, youtube heeft me iets wijzer gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wellicht dat die wel komen, maar zo bijzonder vond ik ze niet op LL. Maar goed van mij mag het. Gun anderen ook hun plezier.
2008quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Kinz het volgende:
2008 was qua programma een topjaar, kaart gekocht voor de 3 headliners en er kwamen alleen maar gave dingen bij.
2009 vond ik erg tegenvallen..
De 4 van 2010 vind ik op dit moment nog heel erg 'safe'. Bands waar toch wel mensen op af zullen komen.
Heeft iemand al gedacht aan Them Crooked Vultures?
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef odinhelmud het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst! Ik kende rammstein en kasabian nog helemaal niet, maar die show van rammstein lijkt me echt geweldig!
Maar is er al iets bekend over wie er nog meer gaan komen? Ik zou denken dat ze nu wel eens mensen moeten gaan vastleggen, die lui hebben toch ook een drukke agenda...
Als ik het op school over kasabian heb weet niemand waarover ik praat.quote:
Ik weet het... Ik kende Amerika wel, maar wist verder niets over de band. Maar beter laat dan nooit: ondertussen een groot fanquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik het op school over kasabian heb weet niemand waarover ik praat.
Rammstein niet kennen, daarentegen, is wel een major fail.
Ja, lul je er maar onderuitquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef odinhelmud het volgende:
[..]
Ik weet het... Ik kende Amerika wel, maar wist verder niets over de band. Maar beter laat dan nooit: ondertussen een groot fan
Ze spelen toch wel Fifa?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik het op school over kasabian heb weet niemand waarover ik praat.
Rammstein niet kennen, daarentegen, is wel een major fail.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ze spelen toch wel Fifa?!
uit Fifa 2004 volgens mij
De gesigneerde versiequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ja, lul je er maar onderuit
Als 'groot fan' bezit je dus ook de 'special box' van Liebe ist fur alle da?
Ownage.quote:
En wie staat er in mei vooraan in de rij om als eerste op het terrein te zijn? juist jaquote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef dramatiek het volgende:
Behoor ik dan tot de weinige die vorig jaar gewoon goed en gezellig vond?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pinkpop 2010 Nu al beter dan vorig jaar.
Ik heb me ook heel goed vermaakt, alleen de zaterdag was wat saai.. hoewel het achteraf toch tof is dat je kunt zeggen dat je Springsteen live hebt gezien ^^quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Behoor ik dan tot de weinige die vorig jaar gewoon goed en gezellig vond?![]()
Ik vond het ook prima vorig jaar. Volgens mij heb ik heel veel bij het Noord podium gehangen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Behoor ik dan tot de weinige die vorig jaar gewoon goed en gezellig vond?![]()
Ik ga misschien 1 a 2 dagen alleenquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:53 schreef MOD het volgende:
Kaartje besteld. Ik ga helemaal alleen dit jaar
Als je er niet was kun je helemaal niet zeggen dat het kut was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het maar kut vorig jaar.
Daarom dat ik er niet was.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het maar kut vorig jaar.
Daarom dat ik er niet was.
Dat is meestal tof! Lekker bands kijken zonder het gezeur dat andere iets anders willen zien, lekker wat ouwhoeren met vreemden, en in mijn geval kwam ik altijd wel veel bekenden tegen waarmee je wat gaat hangen. Dit jaar gaat m'n meisje 3 dagen mee maar die is vrij makkelijk in dit soort dingen en vertrouwt op mijn keuzes. Als ze John Mayer maar kan zienquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:53 schreef MOD het volgende:
Kaartje besteld. Ik ga helemaal alleen dit jaar
Chris Cornell was de enigste die ik wou zien.quote:
Met je vriendin naar pinkpopquote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat is meestal tof! Lekker bands kijken zonder het gezeur dat andere iets anders willen zien, lekker wat ouwhoeren met vreemden, en in mijn geval kwam ik altijd wel veel bekenden tegen waarmee je wat gaat hangen. Dit jaar gaat m'n meisje 3 dagen mee maar die is vrij makkelijk in dit soort dingen en vertrouwt op mijn keuzes. Als je John Mayer maar kan zienmaar daar ben ik zelf ook fan van.
Verder zou het wel heelzijn als Blink-182 zou komen!
Nee die kan je zo goed als zeker bijschrijven voor Lowlands.quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Sjimmie het volgende:
Blink 182 komt deze zomer naar Europa. Kunnen we die erbij schrijven?
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:35 schreef tim1986 het volgende:
pinkpop blijft iets waar ik zonder vriendin heen zal gaan..
its a guy thing..
Wat ik bedoel is: hoe kun je het vinden als je er niet eens bij was?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chris Cornell was de enigste die ik wou zien.
Zijn er te weinig voor een dag Pinkpop.
Verder alleen maar middelmatige bands.
Voor de Springsteen fan was het natuurlijk super, maar dan heb je het ook gehad
Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: hoe kun je het vinden als je er niet eens bij was?
Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
Het oorspronkelijke doel? Hebben ze dat niet al in de jaren 90 ofzo uit het oog verloren?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Kinz het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?
Of anders, wat zou jij programmeren op Pinkpop zonder het oorspronkelijke doel uit het oog te verliezen?
Geef gewoon antwoord op de vraag manquote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke doel? Hebben ze dat niet al in de jaren 90 ofzo uit het oog verloren?
Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Kinz het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?
Of anders, wat zou jij programmeren op Pinkpop zonder het oorspronkelijke doel uit het oog te verliezen?
iets als Outkast en Postmen stond er in de jaren daarvoor ook. De Sugababes waren op Glastonbury trouwens een enorme positieve verrassing, naar aanleiding daarvan zijn ze geboekt. Geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
Op een uitzondering na.
Ik wil niet zeggen dat er alleen maar rock en metal moet staan, maar je gaat niet naar een duur festival voor 1 grote naam.
Misschien dat Pinkpop zich nu op een andere groep richt wie weet.
Maar dat is mijn mening.
Ik heb me op classic in ieder geval meer vermaakt dat op een standaard pinkpop dag van de afgelopen jaartjes.
heel erg waar iddquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
ook waar maar outkast en vooral postman passen toch meer bij de pinkpop scenequote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
iets als Outkast en Postmen stond er in de jaren daarvoor ook. De Sugababes waren op Glastonbury trouwens een enorme positieve verrassing, naar aanleiding daarvan zijn ze geboekt. Geen gekke gedachte.
Dat is dus onzin want het was wel geweldig. Dat jij de bands middelmatig vindt, betekent niet dat ze het ook zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
En dus hebben ze ook niet meer op die manier geprogrammeerd als in die 2 jaren. En dat was succesvol, getuige de 3 uitverkochte edities sinds dienquote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets dat het publiek hier liever niet wil zo blijkt.
Zie het levenloze jaar erna.
Cliché: over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de line up van het jaar erop was anders bestquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op een uitzondering na.
.
En toch is het een rare redenatie. Deze acts stonden ook allemaal op Werchter. 1 verschil: daar was men niet zo aan het zijken erover.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:33 schreef tim1986 het volgende:
[..]
heel erg waar idd
[..]
ook waar maar outkast en vooral postman passen toch meer bij de pinkpop scene
toen de sugababes ineens kwamen dacht ik ook: wtf? en ook de black eyed peas waren overkill voor mij
aan de andere kant is de naam: pinkpop (pop met pinksterren)
dus eigenlijk is pinkpop zichzelf kwijtgeraakt toen deze steeds minder bekende pop gingen draaien
aan de andere kant moeten ze dan niet na zoveel jaar dan toch weer dit soort trutbandjes laten optreden
ik ga zelf naar pinkpop om gewoon van muziek te genieten en dat lukt mij niet bij de sugababes hoor
maargoed.. iedereen zijn ding
ik heb eens even terug zitten kijken en het was toen op maandag wel overkill, daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op een uitzondering na.
Ik wil niet zeggen dat er alleen maar rock en metal moet staan, maar je gaat niet naar een duur festival voor 1 grote naam.
Misschien dat Pinkpop zich nu op een andere groep richt wie weet.
Maar dat is mijn mening.
Ik heb me op classic in ieder geval meer vermaakt dat op een standaard pinkpop dag van de afgelopen jaartjes.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Schaamteloos gejat uit het veel te onpopulaire soundgarden topic:
Soundgarden kondigt reünie aan
Uitgegeven: 1 januari 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 13:23
AMSTERDAM - De Amerikaanse grungeband Soundgarden komt hoogstwaarschijnlijk weer bij elkaar.
'The 12 year break is over and school is back is session', zo is te lezen op de officiële website van de band.
Meer informatie wordt niet gegeven. Zanger Chris Cornell heeft de aanhoudende geruchten over een eventuele reünie altijd ontkend.
Afgelopen zomer vertelde hij nog aan het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone dat ex-leden van de band bezig waren met het samenstellen van een compilatiealbum met nog niet eerder uitgebracht materiaal, maar dat er geen sprake was van nieuw werk.
Meningsverschillen
Soundgarden werd opgericht in 1984 en ging in 1997 na meningsverschillen over de muzikale richting van de band uit elkaar. Cornell legde zich vervolgens toe op een solocarrière en maakte later deel uit van de band Audioslave.
Soundgarden werd bekend als een van de voorlopers van de grunge, samen met Nirvana en Pearl Jam. De band boekte zijn grootste succes met het album Superunknown, uit 1994.
Dat zou pas geniaal zijn!!!
hahá!quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
En jij denkt dat die nog ooit bij elkaar komen?
Over de tourdata wordt hetvolgende gezegd:quote:Op zondag 3 januari 2010 05:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Haha hier sla ik mijzelf inderdaad in het gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |