quote:De 41ste editie van Pinkpop zal plaatsvinden op:
vrijdag 28 mei, zaterdag 29 mei & zondag 30 mei 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf
De 4de editie van Pinkpop Classic zal plaatsvinden op zaterdag 14 augustus 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf.
Hou de site in de gaten voor updates en nieuws over de komende editie!
Voor mij is het tegenovergestelde waarquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede namen, leuk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede naAmen, leuk
Best 'kinderachtig' dat je naar aanleiding van deze vier namen al je keuze maakt...quote:
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:35 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Best 'kinderachtig' dat je naar aanleiding van deze vier namen al je keuze maakt...Er is tot nu toe pas één naam (Rammstein) die het hoofdpodium gaat afsluiten. Er zullen heus nog wel n paar grotere namen bij komen.
Pink en Rammstein lukt dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nog niets waar ik écht voor zo gaan, maar ook niks waar ik het voor zou laten.
Vind Pink en Rammstein 'wel okay', John Mayer is ook wel relaxte muziek voor een lekker middagje en Kasabian kan hopelijk de voetjes wat in beweging krijgen
Zal wel PJ of Green Day worden...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef kvbeurden het volgende:
Kasabian is wel tof! Pink mwa..
Al wat meer bekend over "die grote amerikaanse band"?
Ik heb kiss gezien op Arrow, wat een aanfluiting. Die mannen moeten echt gewoon ophouden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:40 schreef chansadres het volgende:
Het is even wachten op die grote Amerikaanse band. Voor de rest leuke namen... Ik hoop echt op Kiss, dat lijkt me een belevenis!
Die show was supervetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:43 schreef rkd het volgende:
[..]
Ik heb kiss gezien op Arrow, wat een aanfluiting. Die mannen moeten echt gewoon ophouden.
Vals, uit de maat, show was gewoon dramatisch.
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezienquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef kvbeurden het volgende:
Kasabian is wel tof! Pink mwa..
Al wat meer bekend over "die grote amerikaanse band"?
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezien
Vandaar de extra verrassing als ze wél komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk Pearl Jam inderdaad. Ach, heb ze al 2 keer gezien
Ja fijn, mensen die plichtmatig het Pinkpop topic opzoekenquote:
Rockin' Park 2010quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is al diverse keren gemeld dat PJ helemaal niet kan omdat de heren hun tournee hebben omgegooid en pas later in deze regio komen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:39 schreef Andromache het volgende:
Rammstein, Pink, Kasabian, en John Mayer. Goede namen, leuk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Professional het volgende:
John Mayer vind ik niet echt iets waarvan ik sta te springen, beetje relaxed op de wei liggen.
Asjeblieft nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Kane zal ook wel komen met hun nieuwe CD
Ja samen met Directquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Kane zal ook wel komen met hun nieuwe CD
Oh god ja, en als die kut van Krezip weer een of ander projectje opstart ofzo is dat natuurlijk ook een instant plekje op Pinkpopquote:
Heb je in ieder geval een goed moment om te gaan eten!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god ja, en als die kut van Krezip weer een of ander projectje opstart ofzo is dat natuurlijk ook een instant plekje op Pinkpop
Die line up was inderdaad echt TE goed met Queens of the Stone Age, Jutisce, Editors, Metallica, Voicst, Eagles of death metalquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef superjojo het volgende:
Nou ben nog niet zo onder de indruk, maar toch een TVP.
Twee jaar geleden, toen was de line-up goed![]()
Jimi Hendrixquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al wel een beter begin dan vorig jaar.
Benieuwd wat de afsluiter op de zondag wordt.
The Prodigy, Daft Punk en Justice.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hebben jullie al een Gouden Tip ingevuld? Welke drie namen hebben jullie gekozen?
The Prodigy zou inderdaad vet zijn. 23 november nog gezien in de HMH, dat was geweldig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
The Prodigy, Daft Punk en Justice.
Alleen die naam zou de line-up al compleet maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:43 schreef DerMeister het volgende:
[..]
The Prodigy zou inderdaad vet zijn. 23 november nog gezien in de HMH, dat was geweldig!
Mwha, op Sziget was het zeker niet de topper hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Alleen die naam zou de line-up al compleet maken.
Ik denk weer Rowwen Heze, die komen toch ook uit America?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:23 schreef bloodymary het volgende:
Werd met die grote Americaanse act niet gewoon Pink bedoeld?
Anouk was toch wel iets behoorlijks hoor wat er destijds in de pipeline zat zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk weer Rowwen Heze, die komen toch ook uit America?![]()
Ondertussen kennen we die "grote" acts van Jan Smeets wel (Anouk, Krezip)
Anouk is toch een grote artiest. Het grootste wat Nederland te bieden heeft!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ondertussen kennen we die "grote" acts van Jan Smeets wel (Anouk, Krezip)
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Anouk is toch een grote artiest. Het grootste wat Nederland te bieden heeft!
Van mij mogen ze komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat komt dan toch echt door jouzelf. Als je in 1 jaar 4 x in Ahoy speelt, behoor je echt wel tot de grote acts. Probeer het eens buiten je eigen mening te beredeneren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.
bovendien is Anouk geen act die je 3 keer per jaar gratis bij je in de buurt kan zien op een festival zoals bijvoorbeeld Within Temptation. Ze treedt vrij weinig op en kiest haar optredens bewust uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat komt dan toch echt door jouzelf. Als je in 1 jaar 4 x in Ahoy speelt, behoor je echt wel tot de grote acts. Probeer het eens buiten je eigen mening te beredeneren.
Nee, ik ben geen Anouk-liefhebber
Nee, dat is André Rieu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat is André Rieu.
of Tiësto.
Aantal jaar geleden toch, met dat wijf van Skunk Anansie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Tiesto is toch wel eens op Pinkpop geweest?
Krijsende kat. Overdrijven is ook een kunst hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik haar een krijsende kat vind, denk ik dat je op zo'n groot festival bij een "grote act" toch automatisch aan een internationale superact denkt.
mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:05 schreef Jimbo het volgende:
hehe ik vind nu de lineup al bijjna beter dan 2009
Ja dat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Tiesto is toch wel eens op Pinkpop geweest?
Ze is wel een grote artiest, maar niet het grootste wat Nederland te bieden heeft. Ze treedt wel op in Ahoy, Sportpaleis etc., maar haar bekendheid gaat ook niet veel verder dan de benelux.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verschil is dat WT bij iedere natte scheet in de buurt op komt treden en dan heeft zo 'n band boeken voor een festival als Pinkpop geen meerwaarde lijkt me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef _Restless het volgende:
[..]
Ze is wel een grote artiest, maar niet het grootste wat Nederland te bieden heeft. Ze treedt wel op in Ahoy, Sportpaleis etc., maar haar bekendheid gaat ook niet veel verder dan de benelux.
Within Temptation heeft op dat gebied veel meer te bieden, die doen het zowat all around the globe erg goed.
Dus die zou je eerder kunnen bestempelen als één van de grootste artiesten/bands die nederland te bieden heeft. Andre Rieu doet het weliswaar nog beter, maar om die nou op Pinkpop te zetten
Eerlijk is eerlijk: dan doet België het toch beter. Milow staat op dit moment op één in Spanje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef _Restless het volgende:
[..]
Within Temptation heeft op dat gebied veel meer te bieden, die doen het zowat all around the globe erg goed.
Dus die zou je eerder kunnen bestempelen als één van de grootste artiesten/bands die nederland te bieden heeft.
het gaat meer om populariteit dan om hoe goed ze zijn, nederland heeft ook een hoop goed, minder bekende bandsquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef bloodymary het volgende:
Belgie heeft heel veel goede bands, en vaak stukken beter dan Milow.
yup,quote:
De muziek van Milow is nog altijd een stuk toegankelijker dan die van Within Temptation uiteindelijk, dus in feite kan je ze niet echt vergelijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dan doet België het toch beter. Milow staat op dit moment op één in Spanje.
(Within Temptation deed dat trouwens ook ooit, in 2005!)
1. Metallicaquote:
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef _Restless het volgende:
Metallica heb vorig jaar (of dit jaar, weet ik veel) toch op Pinkpop gestaan? Of ben ik nou in de war met een andere band?
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er wel
zowiezo denk ik dat weinig bands té groot voor Pinkpop zijn, het moet ze gewoon uitkomen
Denk dat Springsteen daar wel het beste voorbeeld is, veel groter dan die krijg je ze haast niet
ow zo, mja ik denk dat ze wel genoeg geld hebben hoor, maar dat ze dan wel voor de rest alleen maar crappy bandjes kunnen halen, net als vorig jaar met Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...
Ik heb het wel ingevuld. Heb sowieso DeWolff erbij staan, maar ik wacht nog even de verdere line-up af. Werchter spreekt me op het moment veel meer aan.quote:
Hoe cool zou het zijn als die komen?quote:
Maakt niet uit, volgens mij kunnen ze wel een feestje bouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Nee, heb je gelijk in. Maar omdat deze heren maar zo zelden optreden, zijn ze juist EXTRA gaaf om eens live te zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Lijkt me echt geweldig als die komen. Hoeft ook niet per se dat ze nieuw materiaal hebben, lijkt me gewoon een geweldige shosquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
ze hebben nog nooit op een groot Nederlands Festival gestaan volgens mij...... tijd dus dat ze komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Valt me ook tegen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:18 schreef Komakie het volgende:
Dit zijn bands die bevestigd zijn voor Rock am Ring. Zullen er ongetwijfeld een paar dezelfde tussen zitten als Pinkpop.
Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat
Anyway, Pink op een festivalIk vind het maar een rare keuze. Ik hoop niet dat ze naar Rock am Ring komt. Maakt wel aardige muziek, maar ze zal ook wel duur zijn en dan heb ik liever een andere goed band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |