yup,quote:
De muziek van Milow is nog altijd een stuk toegankelijker dan die van Within Temptation uiteindelijk, dus in feite kan je ze niet echt vergelijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dan doet België het toch beter. Milow staat op dit moment op één in Spanje.
(Within Temptation deed dat trouwens ook ooit, in 2005!)
1. Metallicaquote:
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef _Restless het volgende:
Metallica heb vorig jaar (of dit jaar, weet ik veel) toch op Pinkpop gestaan? Of ben ik nou in de war met een andere band?
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nope, was alleen niet vorig jaar maar et jaar daarvoor, maar ze waren er wel
zowiezo denk ik dat weinig bands té groot voor Pinkpop zijn, het moet ze gewoon uitkomen
Denk dat Springsteen daar wel het beste voorbeeld is, veel groter dan die krijg je ze haast niet
ow zo, mja ik denk dat ze wel genoeg geld hebben hoor, maar dat ze dan wel voor de rest alleen maar crappy bandjes kunnen halen, net als vorig jaar met Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Met groot bedoelde ik meer het budget gehalte...
Ik heb het wel ingevuld. Heb sowieso DeWolff erbij staan, maar ik wacht nog even de verdere line-up af. Werchter spreekt me op het moment veel meer aan.quote:
Hoe cool zou het zijn als die komen?quote:
Maakt niet uit, volgens mij kunnen ze wel een feestje bouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Nee, heb je gelijk in. Maar omdat deze heren maar zo zelden optreden, zijn ze juist EXTRA gaaf om eens live te zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Wat komt iedereen ineens met Daft Punk, die hebben toch al heel lang niets meer gemaakt, of heb ik iets gemist?
Lijkt me echt geweldig als die komen. Hoeft ook niet per se dat ze nieuw materiaal hebben, lijkt me gewoon een geweldige shosquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
ze hebben nog nooit op een groot Nederlands Festival gestaan volgens mij...... tijd dus dat ze komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Valt me ook tegen, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:18 schreef Komakie het volgende:
Dit zijn bands die bevestigd zijn voor Rock am Ring. Zullen er ongetwijfeld een paar dezelfde tussen zitten als Pinkpop.
Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat
Anyway, Pink op een festivalIk vind het maar een rare keuze. Ik hoop niet dat ze naar Rock am Ring komt. Maakt wel aardige muziek, maar ze zal ook wel duur zijn en dan heb ik liever een andere goed band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |