abonnement Unibet Coolblue
pi_76187136
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 07:35 schreef tim1986 het volgende:
pinkpop blijft iets waar ik zonder vriendin heen zal gaan..
its a guy thing..
Klopt
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:26:08 #277
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_76196716
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Chris Cornell was de enigste die ik wou zien.
Zijn er te weinig voor een dag Pinkpop.

Verder alleen maar middelmatige bands.
Voor de Springsteen fan was het natuurlijk super, maar dan heb je het ook gehad
Wat ik bedoel is: hoe kun je het vinden als je er niet eens bij was?
pi_76234601
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is: hoe kun je het vinden als je er niet eens bij was?
Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
pi_76255210
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?

Of anders, wat zou jij programmeren op Pinkpop zonder het oorspronkelijke doel uit het oog te verliezen?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_76255695
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Kinz het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?

Of anders, wat zou jij programmeren op Pinkpop zonder het oorspronkelijke doel uit het oog te verliezen?
Het oorspronkelijke doel? Hebben ze dat niet al in de jaren 90 ofzo uit het oog verloren?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_76257616
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke doel? Hebben ze dat niet al in de jaren 90 ofzo uit het oog verloren?
Geef gewoon antwoord op de vraag man
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_76257944
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Kinz het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke bands jij op Pinkpop zou willen zien?

Of anders, wat zou jij programmeren op Pinkpop zonder het oorspronkelijke doel uit het oog te verliezen?
Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
Op een uitzondering na.

Ik wil niet zeggen dat er alleen maar rock en metal moet staan, maar je gaat niet naar een duur festival voor 1 grote naam.
Misschien dat Pinkpop zich nu op een andere groep richt wie weet.

Maar dat is mijn mening.
Ik heb me op classic in ieder geval meer vermaakt dat op een standaard pinkpop dag van de afgelopen jaartjes.
pi_76258437
-bleh- autocorrectie

[ Bericht 96% gewijzigd door dramatiek op 31-12-2009 12:52:48 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 december 2009 @ 15:28:46 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76266578
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
Op een uitzondering na.

Ik wil niet zeggen dat er alleen maar rock en metal moet staan, maar je gaat niet naar een duur festival voor 1 grote naam.
Misschien dat Pinkpop zich nu op een andere groep richt wie weet.

Maar dat is mijn mening.
Ik heb me op classic in ieder geval meer vermaakt dat op een standaard pinkpop dag van de afgelopen jaartjes.
iets als Outkast en Postmen stond er in de jaren daarvoor ook. De Sugababes waren op Glastonbury trouwens een enorme positieve verrassing, naar aanleiding daarvan zijn ze geboekt. Geen gekke gedachte.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76267783
Iets dat het publiek hier liever niet wil zo blijkt.
Zie het levenloze jaar erna.
pi_76273570
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:

Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.

heel erg waar idd
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:


iets als Outkast en Postmen stond er in de jaren daarvoor ook. De Sugababes waren op Glastonbury trouwens een enorme positieve verrassing, naar aanleiding daarvan zijn ze geboekt. Geen gekke gedachte.
ook waar maar outkast en vooral postman passen toch meer bij de pinkpop scene
toen de sugababes ineens kwamen dacht ik ook: wtf? en ook de black eyed peas waren overkill voor mij
aan de andere kant is de naam: pinkpop (pop met pinksterren)
dus eigenlijk is pinkpop zichzelf kwijtgeraakt toen deze steeds minder bekende pop gingen draaien
aan de andere kant moeten ze dan niet na zoveel jaar dan toch weer dit soort trutbandjes laten optreden
ik ga zelf naar pinkpop om gewoon van muziek te genieten en dat lukt mij niet bij de sugababes hoor

maargoed.. iedereen zijn ding
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  donderdag 31 december 2009 @ 18:46:19 #287
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_76273918
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
Dat is dus onzin want het was wel geweldig. Dat jij de bands middelmatig vindt, betekent niet dat ze het ook zijn.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets dat het publiek hier liever niet wil zo blijkt.
Zie het levenloze jaar erna.
En dus hebben ze ook niet meer op die manier geprogrammeerd als in die 2 jaren. En dat was succesvol, getuige de 3 uitverkochte edities sinds dien
  donderdag 31 december 2009 @ 19:19:24 #288
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_76274827
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je hoeft niet op Pinkpop te zijn om te weten dat er bijna alleen maar middelmatige bands zijn.
Cliché: over smaak valt niet te twisten.

Mijn persoonlijke hoogtepunten van 2009 waren Madness, Pendulum, The Ting Tings, Placebo, Noisettes, Krezip(!) en Katy Perry(!!!).. oké, laatstgenoemde was vocaal niet al te best (al klinkt ze normaal toch wel aardig), maar visueel de absolute #1.

Het spijt me dat ik van deze muziek hou ^^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 december 2009 @ 19:23:04 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76274928
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
Op een uitzondering na.

.
de line up van het jaar erop was anders best
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 december 2009 @ 21:12:35 #290
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_76277594
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:33 schreef tim1986 het volgende:

[..]

heel erg waar idd
[..]

ook waar maar outkast en vooral postman passen toch meer bij de pinkpop scene
toen de sugababes ineens kwamen dacht ik ook: wtf? en ook de black eyed peas waren overkill voor mij
aan de andere kant is de naam: pinkpop (pop met pinksterren)
dus eigenlijk is pinkpop zichzelf kwijtgeraakt toen deze steeds minder bekende pop gingen draaien
aan de andere kant moeten ze dan niet na zoveel jaar dan toch weer dit soort trutbandjes laten optreden
ik ga zelf naar pinkpop om gewoon van muziek te genieten en dat lukt mij niet bij de sugababes hoor

maargoed.. iedereen zijn ding
En toch is het een rare redenatie. Deze acts stonden ook allemaal op Werchter. 1 verschil: daar was men niet zo aan het zijken erover.
pi_76293094
Wat maakt het verder ook uit.

Nu zijn er andere mensen die er niks aan vinden en ga ik nu gewoon 3 dagen.
Ieder zijn smaak he.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:15:12 #292
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_76297957
Schaamteloos gejat uit het veel te onpopulaire soundgarden topic:

Soundgarden kondigt reünie aan
Uitgegeven: 1 januari 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 13:23

AMSTERDAM - De Amerikaanse grungeband Soundgarden komt hoogstwaarschijnlijk weer bij elkaar.
'The 12 year break is over and school is back is session', zo is te lezen op de officiële website van de band.

Meer informatie wordt niet gegeven. Zanger Chris Cornell heeft de aanhoudende geruchten over een eventuele reünie altijd ontkend.

Afgelopen zomer vertelde hij nog aan het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone dat ex-leden van de band bezig waren met het samenstellen van een compilatiealbum met nog niet eerder uitgebracht materiaal, maar dat er geen sprake was van nieuw werk.

Meningsverschillen
Soundgarden werd opgericht in 1984 en ging in 1997 na meningsverschillen over de muzikale richting van de band uit elkaar. Cornell legde zich vervolgens toe op een solocarrière en maakte later deel uit van de band Audioslave.

Soundgarden werd bekend als een van de voorlopers van de grunge, samen met Nirvana en Pearl Jam. De band boekte zijn grootste succes met het album Superunknown, uit 1994.


Dat zou pas geniaal zijn!!!
pi_76298509
Zou heel mooi zijn ja !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 januari 2010 @ 13:34:07 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76322262
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Sinds 2004 toen ze met sugababes en black eyed peas aankwamen is het achteruit gegaan.
Op een uitzondering na.

Ik wil niet zeggen dat er alleen maar rock en metal moet staan, maar je gaat niet naar een duur festival voor 1 grote naam.
Misschien dat Pinkpop zich nu op een andere groep richt wie weet.

Maar dat is mijn mening.
Ik heb me op classic in ieder geval meer vermaakt dat op een standaard pinkpop dag van de afgelopen jaartjes.
ik heb eens even terug zitten kijken en het was toen op maandag wel overkill, daar moet ik je gelijk in geven

Lostprophets, Sugababes, The Black Eyed Peas, N*E*R*D, Lenny Kravitz, Muse

dat was wel wat overdreven. Ach het leuke stond toch op de andere podia
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76343139
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Ziewoarut het volgende:
Schaamteloos gejat uit het veel te onpopulaire soundgarden topic:

Soundgarden kondigt reünie aan
Uitgegeven: 1 januari 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 13:23

AMSTERDAM - De Amerikaanse grungeband Soundgarden komt hoogstwaarschijnlijk weer bij elkaar.
'The 12 year break is over and school is back is session', zo is te lezen op de officiële website van de band.

Meer informatie wordt niet gegeven. Zanger Chris Cornell heeft de aanhoudende geruchten over een eventuele reünie altijd ontkend.

Afgelopen zomer vertelde hij nog aan het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone dat ex-leden van de band bezig waren met het samenstellen van een compilatiealbum met nog niet eerder uitgebracht materiaal, maar dat er geen sprake was van nieuw werk.

Meningsverschillen
Soundgarden werd opgericht in 1984 en ging in 1997 na meningsverschillen over de muzikale richting van de band uit elkaar. Cornell legde zich vervolgens toe op een solocarrière en maakte later deel uit van de band Audioslave.

Soundgarden werd bekend als een van de voorlopers van de grunge, samen met Nirvana en Pearl Jam. De band boekte zijn grootste succes met het album Superunknown, uit 1994.


Dat zou pas geniaal zijn!!!
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

En jij denkt dat die nog ooit bij elkaar komen?
hahá!
  zondag 3 januari 2010 @ 05:34:46 #296
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_76349031
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]


[..]

hahá!
Haha hier sla ik mijzelf inderdaad in het gezicht
  zondag 3 januari 2010 @ 17:40:04 #297
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_76365344
quote:
Op zondag 3 januari 2010 05:34 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Haha hier sla ik mijzelf inderdaad in het gezicht
Over de tourdata wordt hetvolgende gezegd:

The tour will be planned around Cameron's duties with Pearl Jam, who have live concerts scheduled for spring and summer 2010. No word yet if the band plans to record new material, but Cornell has long discussed a greatest hits album and/or a new boxed set, which would include never-before-heard studio material.

Voor pinkpop is dus genoeg ruimte aangezien PJ pas later begint met touren.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:03:59 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_76411469
Zijn de kaarten snel uitverkocht? Met name of die van vrijdag (rammstein) of de weekend?

Ik wil wel graag heen maar wil ook graag nog ff de rest van de line-up afwachten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_76411847
Er zijn volgens mij nog kaarten genoeg.
velen zullen wel wachten
pi_76417988
ik wil nog steeds.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')