een tibetaanse monnik ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Vorige week had je toevallig in showroom, een ganzenredder, gekleed in dalai lama kledij, die heeft een heel ganzen- gebied gecreeerd waar ze beschermd worden.
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?quote:
slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Doei lieverd hang zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Ja, zijn hele huis was in Boedha-sfeer en hij verzorgde en redde ganzen.Een Hollandse man van 26.Hij had er een paar honderd en kon ze allemaal bij naam....quote:
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?
laters toverheks btw
quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar ze snapt me welquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komen
Nederland is sowieso top in K1quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren?Wat zijn "wij" toch goed
Liesje butst hem zo weg.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
je moet trainen. ian is nu al trainen hoor
Leuke avaquote:
En jij, geen leuke collage van je onderdanen?quote:
Meh!quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach kom, kom, zoveel zuip ik nou ook weer niet,
quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaatquote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vindenquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Ja hij staat nu buiten, om te vragen of de buren ff kunnen helpen met t laatste stuk, zijn arm is te kortquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Dat kan natuurlijk ook....quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vinden
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
maar tbh gok ik dat hij gewoon memories zit te kijken
dat zou dan weer oprecht jammer zijnquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
K ga ook ff zappen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou dan weer oprecht jammer zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
op rtl5 australia's next top modelquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 3 Ruben Nicolai met mensen met dikke schulden.
RTL4 Bonesquote:
Ja, na een paar maanden kun je zo ongeveer iedereen hier uittekenenquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik dus wel goed onthouden
me 2 zo naar vi.
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijnquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En memories is vaak leuk/grappig/aandoenlijk
Je bent nog een jonkie, dan heb je zelf die memories nog niet zo.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijn
Heerlijk die tv voor mezelfquote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
volg ik niet. die topmodels wel. of ik wil of niet.
alleen de amerikaanse volg ik wat meer.
hmmm dat is die ene blauwe maandag dat pasen en pinksteren samenvallen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent nog een jonkie, dan heb je zelf die memories nog niet zo.
Zoietsquote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm dat is die ene blauwe maandag dat pasen en pinksteren samenvallen?
als ik dit zo van je lees, denk ik dat je jaren ouder ben ik met mijn 28 XXVIIIquote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sure, ...... koekje erbijquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En memories is vaak leuk/grappig/aandoenlijk
O vast wel, op 1 na danquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar af, over 13 jaar kijk je er toch nog veel anders op terug.
Sinds wanneer ben jij een jonkie, ouwe?quote:
om vervolgens op ned 1 te blijven hangen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
om jullie in het ongewisse te laten heb ik net 5 min 10 zenders zitten kijken
Ja typischquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
om jullie in het ongewisse te laten heb ik net 5 min 10 zenders zitten kijken
Veronicaquote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
om vervolgens op ned 1 te blijven hangen?
Hey puber, ga lekker naar bed en puberdingetjes doenquote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een jonkie, ouwe?
Opblijfavond vandaag en oudjes plagen is puberenquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey puber, ga lekker naar bed en puberdingetjes doen
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloofquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhou...ik hou dr ook niet van hoor
Leef je uit dan schattekequote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opblijfavond vandaag en oudjes plagen is puberen
mwah, ik zie wel een verband. genoeg klappen en ze hebben geen memories meerquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloof
quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloof
En een glaasje advocaat hč, maar straks pas, om tien uurquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Leek me typisch iet voor bij memories
Goed hequote:
quote:
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!quote:Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!: Laysa
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een jochvan 20 van mij vindtquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!
Dat is geen probleem, maar ik heb de indruk dat wat van die rare gasten daar in haar kielzog hier komen pastenquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!
Zometeen effe journaal en Nova kijken op Ned2 en straks P&W op Ned1. Dat is ongeveer m'n vaste doordeweekse televisieavondquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een joch wat 20 van mij vindt
quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, maar ik heb de indruk dat wat van die rare gasten daar in haar kielzog hier komen pasten![]()
en wanneer ga je dan trainen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zometeen effe journaal en Nova kijken op Ned2 en straks P&W op Ned1. Dat is ongeveer m'n vaste doordeweekse televisieavond
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud dat jochie is! Ik denk paar jaartjes jonger dan opperbaas Pietje!quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een jochvan 20 van mij vindt
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een soort van strooppotje
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een soort van strooppotje
quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud dat jochie is! Ik denk paar jaartjes jonger dan opperbaas Pietje!
Ik heb niet op je gestemd als minste dingeswinst!quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...god nu ga je echt heul ongeloofwaardig doen...ik ben beter gewend van je
nee....das waar...maar ik kan dr niet wakker van liggenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet op je gestemd als minste dingeswinst!
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das biologisch verantwoord en laat ik dat nu net niet wezen
Ga eens terug naar je hok, het is ernem-vrijquote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud dat jochie is! Ik denk paar jaartjes jonger dan opperbaas Pietje!
quote:
las al dat ze klein en fijn wasquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem haar altijd mee in mijn tas als we gaan stappen
ah jij bent de chemische variantquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das biologisch verantwoord en laat ik dat nu net niet wezen
quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Rins=zoetzuur. Zoet geloof ik, zuur niet
Laysa
petit is zequote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
las al dat ze klein en fijn was
maar zo klein?
ik hoop dat ik daar nooit achter ga komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is nog jong, niet kwaad worden. 't Komt later wel goed, als ze weet wat ze worden wil
quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is nog jong, niet kwaad worden. 't Komt later wel goed, als ze weet wat ze worden wil
laysa is minder lief dan je denkt hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Rins=zoetzuur. Zoet geloof ik, zuur niet
Laysa
Die laat ik aan haarquote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De hamvraag is of ze lekker soepel is, daar hebben we veel meer aan
Laysa liefquote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa is minder lief dan je denkt hoor.
schreef ze zelf
Wat die meiden zeggen of schrijven is niet per definitie altijd de waarheid.quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa is minder lief dan je denkt hoor.
schreef ze zelf
hehehe, t is een killer en ze is niet liefquote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa liefhet is een kreng, een bitch, een monster, god wat hou ik van der
right back at ya beebquote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa liefhet is een kreng, een bitch, een monster, god wat hou ik van der
quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
ik zeg maar zo....tijd voor een advocaatje met slagroom....die van de zwarte kip
![]()
true, dus eigenlijk is ze wel lief?quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat die meiden zeggen of schrijven is niet per definitie altijd de waarheid.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
right back at ya beeboeh heb zin in vrijdag
![]()
Sssssssssjuuuuuuhuuuuttttttttttquote:Op maandag 7 december 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is té lief en ze weet het. Ter bescherming zegt ze het tegenovergestelde.
Ik probeer tussen de regels door te lezen. En al staat daar niks, toch meen ik daar iets te zienquote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat die meiden zeggen of schrijven is niet per definitie altijd de waarheid.
zij en pietje gaan dus knuffelen in de ringquote:Op maandag 7 december 2009 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is té lief en ze weet het. Ter bescherming zegt ze het tegenovergestelde.
een bakfiets versierd met bloemetjesquote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
begin me nu serieus af te vragen wat voor bakbeest jij als handtas gebruikt
Als ik ga stappen maar een kleintje hoor ga niet lopen zeulenquote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
begin me nu serieus af te vragen wat voor bakbeest jij als handtas gebruikt
ah das liefquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
een bakfiets versierd met bloemetjes
das een gepasseerd station...we gaan het over Ian hebben die straks strontlazerus komt postenquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
zij en pietje gaan dus knuffelen in de ring
*Even dubbel klapt van het lachenquote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik probeer tussen de regels door te lezen. En al staat daar niks, toch meen ik daar iets te zien
Nee, zo snel laat ze ook weer niet zien dat ze lief is. Daar gaat wel wat tijd overheen. Ze moet wel zeker weten dat hij het waard is, maar uiteindelijk komt 't goedquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
zij en pietje gaan dus knuffelen in de ring
en laysa past daar gewoon in.quote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik ga stappen maar een kleintje hoor ga niet lopen zeulen
Een goed verstaander Ruud.....quote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik probeer tussen de regels door te lezen. En al staat daar niks, toch meen ik daar iets te zien
Het is een smurfjequote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
en laysa past daar gewoon in.
damn ik m aar denken dat ik klein ben, maar laysa moet echt klein zijn wil ze daar dan inpassen
ian is een zuipschuit. maar hij traint iig serieusquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een gepasseerd station...we gaan het over Ian hebben die straks strontlazerus komt postenen dat ie dan 23 is
ik ben 1.69...dus NEEEEEEEEEE ik pas dr niet inquote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
en laysa past daar gewoon in.
damn ik m aar denken dat ik klein ben, maar laysa moet echt klein zijn wil ze daar dan inpassen
Gelukkig maar, Jomandaquote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, zo snel laat ze ook weer niet zien dat ze lief is. Daar gaat wel wat tijd overheen. Ze moet wel zeker weten dat hij het waard is, maar uiteindelijk komt 't goed
quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de arbo-arts
pffff, ben je een reus imo.quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben 1.69...dus NEEEEEEEEEE ik pas dr niet in
Hij zei "uiteindelijk komt alles goed". Dat filosofische open einde klinkt goed jaquote:
Luister ik ben net zo groot en ik pas er ook in, heb je mijn witte tas wel eens gezienquote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben 1.69...dus NEEEEEEEEEE ik pas dr niet in
Ben je al ooit "geworpen"?quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
pffff, ben je een reus imo.
steek je gewoon 16 cm boven mij uit
quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei "uiteindelijk komt alles goed". Dat filosofische open einde klinkt goed ja
Die Catalin, aparte gast zeg....quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Ruud door zijn moederquote:
Ja en het gaat over mijn favoriete onderwerp: negerpiemels!quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je hok, het is ernem-vrij.
Ja, ik ook, daarom mijn vraagquote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
en btw vind ik de associatie met dwergwerpen verwerpelijk en beledigend
Zo is het Piet, uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht, altijd weerquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij zei "uiteindelijk komt alles goed". Dat filosofische open einde klinkt goed ja
ah k. ik ben 1.53. dwergen zijn onder de 1.50. die vraag aan iemand van 1.53 stellen ervaar ik ook als beledigendquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, daarom mijn vraag
En dronkenquote:
Zou hij al 4 liter op hebben danquote:
Lol, iedereen om 12 uur stiekem uit de SC en van afstand toekijken hoe hij in alle leegte rond loopt te darrenquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa....mn melk is op dus kom denk ik vannacht niet langs
jaja dat is waarom je wel tegen hem durft te drinken hequote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was hij geloof ik een uur geleden al
quote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lol, iedereen om 12 uur stiekem uit de SC en van afstand toekijken hoe hij in alle leegte rond loopt te darren
quote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lol, iedereen om 12 uur stiekem uit de SC en van afstand toekijken hoe hij in alle leegte rond loopt te darren
Nou zegquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik ben 1.53. dwergen zijn onder de 1.50. die vraag aan iemand van 1.53 stellen ervaar ik ook als beledigend
Jahwel, maar die bedoelde ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind je mijn liefdesbrief niet leuk?
Geen ideequote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heeft ie morgen vrij dan? Of staat ie dan te burpen boven de wiener-schnitzels..?
dat zei hij niet. hij vroeg alleen wie. zodat hij aan de juiste persoon kon vragen om meerquote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind je mijn liefdesbrief niet leuk?
Aach vlak dan heeft ie een luisterend oor nodig....is toch zielig?quote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik loop maar te dollen man. ik ben geen 1.53. en weeg ook geen 153 kgquote:Op maandag 7 december 2009 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou zegJij doet het gezegde "klein, maar fijn" ook geen goed
Is niet mijn bedoeling
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, maar die bedoelde ik niet.
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Beetje bijgekomen van rampstein?
quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik loop maar te dollen man. ik ben geen 1.53. en weeg ook geen 153 kg
Ja, da's wel weer waar. Nah, dan doe jij opeens het licht aan en dan stormen we allemaal binnenquote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Aach vlak dan heeft ie een luisterend oor nodig....is toch zielig?
whut, wanneerquote:Op maandag 7 december 2009 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier dollen we niet hier zijn wij serieus
Wat vind je echt het allertofste aan je nieuewe huis?quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, weer thuis in m'n huis
.
quote:
oops, geloofde je dan serieus dat ik 1.53 was en 153 woog?quote:Op maandag 7 december 2009 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier dollen we niet hier zijn wij serieus
en dan rennen we met zn alle rondjes om hem heen, gillend: soeeeeeeeeeeepriseeeeeeeeeeee.....quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer waar. Nah, dan doe jij opeens het licht aan en dan stormen we allemaal binnen
en allemaal 'surpise' postenquote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer waar. Nah, dan doe jij opeens het licht aan en dan stormen we allemaal binnen
Ja en dan spring jij uit de taart...hahahaha met alleen een kerstmuts op.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wel op in het Duits, dus "Überraschung"quote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dan rennen we met zn alle rondjes om hem heen, gillend: soeeeeeeeeeeepriseeeeeeeeeeee.....
Whahahaha nee hoor ik heb een goed geheugen en ik weet dat jij ivm met sporten aan moest komenquote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
oops, geloofde je dan serieus dat ik 1.53 was en 153 woog?
maar ik ben voortaan helemaal serieus. hoe gaan we vrede brengen in t midden oosten?
De grootte, ik zat op <20m2 en nu iets van 70. Dat verschil is echt gigantischquote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vind je echt het allertofste aan je nieuewe huis?
Doei Ruudquote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Who are you... (the Who) Even naar RTL4 Doei![]()
Nou Babs, maak het nu niet niet te dol hčquote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en dan spring jij uit de taart...hahahaha met alleen een kerstmuts op.
dat was eigenlijk pas voor jouw verjaardag hoorquote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en dan spring jij uit de taart...hahahaha met alleen een kerstmuts op.
Mannen en afmetingenquote:Op maandag 7 december 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De grootte, ik zat op <20m2 en nu iets van 70. Dat verschil is echt gigantisch.
hehe goed onthouden idd.quote:Op maandag 7 december 2009 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha nee hoor ik heb een goed geheugen en ik weet dat jij ivm met sporten aan moest komen
Bai bai beebquote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
en ik ga zo naar mn bed...trustuhhhen nog veel plezier![]()
trusten laysaquote:[
b]Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:[/b]
Haha! Ja dat is wel heel veel verschil!quote:Op maandag 7 december 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De grootte, ik zat op <20m2 en nu iets van 70. Dat verschil is echt gigantisch.
Slaap lekker Laysaquote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
Dat is mooiquote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe goed onthouden idd.
gaat btw ook de goede kant op. nog kilo of 2 en ik ben tevree
Welterustenquote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
Buonanotte Laysa e un bacio per tequote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
Wat is snel, en hoeveel ben je aangekomen?quote:Op maandag 7 december 2009 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ben er wel blij mee tbh. ging sneller dan ik vooraf dacht
Gelijk hebben ze, mams hoeft niet te zien waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef Anniebab het volgende:
En ik weet t ww van mijn zoontjes laptop niet.
Dat is helemaal goed dan toch. Ik zit nu ook op het goede gewicht, ben na hoop gesnaai 2 kilo aangekomen en zo is het goed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ben er wel blij mee tbh. ging sneller dan ik vooraf dacht
maand of 8 en iets meer dan 2 kg erbij.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is snel, en hoeveel ben je aangekomen?
Trusten Kallyquote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is helemaal goed dan toch. Ik zit nu ook op het goede gewicht, ben na hoop gesnaai 2 kilo aangekomen en zo is het goed.
Maar ik ga ook aar mijn bedje, slaap lekker allemaal
ik zit nu op redelijk goed, maar 2 erbij vind ik mooierquote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is helemaal goed dan toch. Ik zit nu ook op het goede gewicht, ben na hoop gesnaai 2 kilo aangekomen en zo is het goed.
Dat vind je snel?quote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maand of 8 en iets meer dan 2 kg erbij.
Nou, eerst mocht t wel hoor,maar hij heeft t veranderd, t is gewoon een valse puber soms.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, mams hoeft niet te zien waar ze mee bezig zijn
Jij ook welterustenquote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
vetpercentage is afgenomen. dus echte groei is meer en ik doe geen krachttraining he.quote:
dat verhaal over lenigheid heb ik destijds meegekregenquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
vetpercentage is afgenomen. dus echte groei is meer en ik doe geen krachttraining he.
ivm met mijn sport en lenigheid enzo.
hehe, idd moet altijd op de juiste plaatsen terug en altijd spier ipv vetquote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
dat verhaal over lenigheid heb ik destijds meegekregen
Ik ben vandaag begonnen met afvallen. er mag weer 8 kilo af, en daarna er weer 10 bij, maar dan op de juiste plaatsen en meer spier dan vet
8 eraf moet in 2 maanden lukken (feestdagen zitten er tussen, dus anders 1,5 maand)
ik heb een paar keer aan krachttraining gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, idd moet altijd op de juiste plaatsen terug en altijd spier ipv vet
aftrainen gaat lekker snel imo. aankomen langzaam. maar jij doet wel aan krachttraining toch?
dan gaat t veel sneller dan bij mij
en ik moet zeggen dat ik 2e deel van de zomer minder heb gedaan dan ervoor.
hehe, dat heb ik ook wel een beetje tbh.quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb een paar keer aan krachttraining gedaan
Aankomen gaat ook best snel. Tenminste, dat wat er nu afgaat zit er ook zo weer aan.
Daarna gaat het een stuk langzamer, en verlies ik discipline.
Iedere keer als ik vol goede moed aan krachttraining begin ben ik zo'n 4-6 maanden fanatiek, daarna komt er iets tussendoor en da's vaak weer het einde
trusten ruud en ik ga ook sluiten.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook een goede nachtrust D.![]()
Groetjes Fok!
Ging jij nu ook?quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook een goede nachtrust D.![]()
Groetjes Fok!
Ik had laatst een beejte steken in mij buik, dus heb mezelf voorgenomen dat dat was omdat ie te 'dik' wordt.quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik ook wel een beetje tbh.
als ik train ga ik wel door. maar als ik effe stopof effe een pauze inlas, word ik lui
nu ga ik dus maar stug door. ok af en toe sla ik weleens over, maar nooit te vaak.
NEEEEEEEEEEEEEEEjquote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
dat verhaal over lenigheid heb ik destijds meegekregen
Ik ben vandaag begonnen met afvallen. er mag weer 8 kilo af, en daarna er weer 10 bij, maar dan op de juiste plaatsen en meer spier dan vet
8 eraf moet in 2 maanden lukken (feestdagen zitten er tussen, dus anders 1,5 maand)
Was ik nog vergeten: hij is leuk! En je kśnt het ook wel aardig hč, painten!quote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, slapen
Ian! Je bent bijna jarig en op dit moment vast al heel dronken
Gefeliciteerd alvast:
[ afbeelding ]
Waar is mijn naamtopic, lul!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten: hij is leuk! En je kśnt het ook wel aardig hč, painten!
Zo even uit de losse pols.. het lijkt simpel, maar bij mij zou die koe op een eh.... niéts lijken, misschien op een natte kartonnen doos of zo.![]()
Slapen!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Am I Invisible Because You Ignore Me?
Oh, gelukkig. Het gaat hier soms echt veel te snel.quote:
Mijn ondertitel was zo ver ik weet nog niet ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Het gaat hier soms echt veel te snel.
Ow. Dus stiekem en heel subtiel een roep om aandacht... wat lief eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn ondertitel was zo ver ik weet nog niet ter sprake gekomen.
Ik ga hier even niet op in?quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow. Dus stiekem en heel subtiel een roep om aandacht... wat lief eigenlijk
Ik heb een verjaardagstopic van Remlofquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog een paar posts en je kunt je eigen (derde achtereenvolgende) naamtopic maken iig.
Nou heb ik wat gemist, dacht dat je dikke mik was met Gert?quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardagstopic van Remlof
Meer kan ik me niet wensen.
Ja, een paint van Kutgert, maar die teringlijer boeit het sowieso geen reet dat ik jarig ben
Dacht ik dus ook, maar het kan die vette blauwe flikker dus niets schelen dat ik jarig benquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou heb ik wat gemist, dacht dat je dikke mik was met Gert?
Hij wil het vast F2F doen, morgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, maar het kan die vette blauwe flikker dus niets schelen dat ik jarig ben
Niet echtquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:35 schreef Toverheks het volgende:
Ian van Harte.![]()
[ afbeelding ]
Je ligt nu waarschijnlijk je roes uit te slapen maar hieperdepiep.![]()
Of anders doet ie het wel via de derde persoon, dat is namelijk nieuw tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij wil het vast F2F doen, morgen.![]()
Je was niet online, dus dat voelt misschien als eenzijdige communicatie.![]()
Zo kloptiequote:Op dinsdag 8 december 2009 07:31 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen ik zie de jarige job is al nog wakker
hahhaa nog wakker dus, ach arme jongen kon gewoon volgens mij niet slapen van opwindingquote:
erg he, voor half 6 al ppfftt en klaarwakker hoor, al versgeperste jus op 2 bakken koffie en de kinderen ook al wakker,ppffttt echt de 1 moet naar stage de ander naar zijn werk, ik wil rust in de tent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat zijn jullie achterlijk vroeg wakker zeg.
Doei doei Teun, slingersequote:Op dinsdag 8 december 2009 07:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogguh heksje
* De auto aan gaat slingeren
Geen idee, maar 23 is geilquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, vuige Duitse kok, hoe voelt dat nou, zestien worden?
Ja, maar hij was niet thuis dus ik moet Johan even overhalen om een leuke pica te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:42 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen Mera, ff vraagje, heeft Alsido al zijn collage gehad????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |