een tibetaanse monnik ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Vorige week had je toevallig in showroom, een ganzenredder, gekleed in dalai lama kledij, die heeft een heel ganzen- gebied gecreeerd waar ze beschermd worden.
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?quote:
slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Doei lieverd hang zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Ja, zijn hele huis was in Boedha-sfeer en hij verzorgde en redde ganzen.Een Hollandse man van 26.Hij had er een paar honderd en kon ze allemaal bij naam....quote:
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?
laters toverheks btw
quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar ze snapt me welquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komen
Nederland is sowieso top in K1quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren?Wat zijn "wij" toch goed
Liesje butst hem zo weg.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
je moet trainen. ian is nu al trainen hoor
Leuke avaquote:
En jij, geen leuke collage van je onderdanen?quote:
Meh!quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach kom, kom, zoveel zuip ik nou ook weer niet,
quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaatquote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vindenquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Ja hij staat nu buiten, om te vragen of de buren ff kunnen helpen met t laatste stuk, zijn arm is te kortquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Dat kan natuurlijk ook....quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vinden
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
maar tbh gok ik dat hij gewoon memories zit te kijken
dat zou dan weer oprecht jammer zijnquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
K ga ook ff zappen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou dan weer oprecht jammer zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
op rtl5 australia's next top modelquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 3 Ruben Nicolai met mensen met dikke schulden.
RTL4 Bonesquote:
Ja, na een paar maanden kun je zo ongeveer iedereen hier uittekenenquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik dus wel goed onthouden
me 2 zo naar vi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |