een tibetaanse monnik ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Vorige week had je toevallig in showroom, een ganzenredder, gekleed in dalai lama kledij, die heeft een heel ganzen- gebied gecreeerd waar ze beschermd worden.
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?quote:
slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Doei lieverd hang zequote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen, allemaal nog veel plezier met elkaar en voor straks slaap lekker, ik ga nog uurtje bankhangen en beetje zappen.
Ja, zijn hele huis was in Boedha-sfeer en hij verzorgde en redde ganzen.Een Hollandse man van 26.Hij had er een paar honderd en kon ze allemaal bij naam....quote:
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij alleen into k1 btw, of ook into mixed martial arts. kooivechten enzo?
laters toverheks btw
quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
Ja maar ze snapt me welquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
tot nu toe alleen K1...maar wat niet is kan nog komen
Nederland is sowieso top in K1quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren?Wat zijn "wij" toch goed
Liesje butst hem zo weg.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
je moet trainen. ian is nu al trainen hoor
Leuke avaquote:
En jij, geen leuke collage van je onderdanen?quote:
Meh!quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach kom, kom, zoveel zuip ik nou ook weer niet,
quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaatquote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
Wat zou Teun nu aan t opmeten zijn??Hij blijft wel lang weg..
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vindenquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Ja hij staat nu buiten, om te vragen of de buren ff kunnen helpen met t laatste stuk, zijn arm is te kortquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ms een wurgslang ofzo en zoekt hij naar een extra lange rolmaat
Dat kan natuurlijk ook....quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of hij zoekt naar iets maar kan het even niet vinden
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
maar tbh gok ik dat hij gewoon memories zit te kijken
dat zou dan weer oprecht jammer zijnquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
K ga ook ff zappen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou dan weer oprecht jammer zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
op rtl5 australia's next top modelquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 3 Ruben Nicolai met mensen met dikke schulden.
RTL4 Bonesquote:
Ja, na een paar maanden kun je zo ongeveer iedereen hier uittekenenquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik dus wel goed onthouden
me 2 zo naar vi.
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijnquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En memories is vaak leuk/grappig/aandoenlijk
Je bent nog een jonkie, dan heb je zelf die memories nog niet zo.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijn
Heerlijk die tv voor mezelfquote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
volg ik niet. die topmodels wel. of ik wil of niet.
alleen de amerikaanse volg ik wat meer.
hmmm dat is die ene blauwe maandag dat pasen en pinksteren samenvallen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel schattig, maar dan moet ik wel in een schattige bui zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent nog een jonkie, dan heb je zelf die memories nog niet zo.
Zoietsquote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm dat is die ene blauwe maandag dat pasen en pinksteren samenvallen?
als ik dit zo van je lees, denk ik dat je jaren ouder ben ik met mijn 28 XXVIIIquote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent nog een jonkie, dan heb je zelf die memories nog niet zo.
Sure, ...... koekje erbijquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
En memories is vaak leuk/grappig/aandoenlijk
O vast wel, op 1 na danquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar af, over 13 jaar kijk je er toch nog veel anders op terug.
Sinds wanneer ben jij een jonkie, ouwe?quote:
om vervolgens op ned 1 te blijven hangen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
om jullie in het ongewisse te laten heb ik net 5 min 10 zenders zitten kijken
Ja typischquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
om jullie in het ongewisse te laten heb ik net 5 min 10 zenders zitten kijken
Veronicaquote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
om vervolgens op ned 1 te blijven hangen?
Hey puber, ga lekker naar bed en puberdingetjes doenquote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een jonkie, ouwe?
Opblijfavond vandaag en oudjes plagen is puberenquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey puber, ga lekker naar bed en puberdingetjes doen
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloofquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhou...ik hou dr ook niet van hoor
Leef je uit dan schattekequote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opblijfavond vandaag en oudjes plagen is puberen
mwah, ik zie wel een verband. genoeg klappen en ze hebben geen memories meerquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloof
quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sweet memories versus K1, dat is wel zo ongeveer een onoverbrugbare kloof
En een glaasje advocaat hč, maar straks pas, om tien uurquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Leek me typisch iet voor bij memories
Goed hequote:
quote:
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!quote:Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!: Laysa
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een jochvan 20 van mij vindtquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!
Dat is geen probleem, maar ik heb de indruk dat wat van die rare gasten daar in haar kielzog hier komen pastenquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat die award winnen als het zo doorgaat!
Zometeen effe journaal en Nova kijken op Ned2 en straks P&W op Ned1. Dat is ongeveer m'n vaste doordeweekse televisieavondquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een joch wat 20 van mij vindt
quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, maar ik heb de indruk dat wat van die rare gasten daar in haar kielzog hier komen pasten![]()
en wanneer ga je dan trainen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Zometeen effe journaal en Nova kijken op Ned2 en straks P&W op Ned1. Dat is ongeveer m'n vaste doordeweekse televisieavond
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud dat jochie is! Ik denk paar jaartjes jonger dan opperbaas Pietje!quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net of mij dat uberhaubt wat kan boeien wat een jochvan 20 van mij vindt
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een soort van strooppotje
quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een soort van strooppotje
quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud dat jochie is! Ik denk paar jaartjes jonger dan opperbaas Pietje!
Ik heb niet op je gestemd als minste dingeswinst!quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...god nu ga je echt heul ongeloofwaardig doen...ik ben beter gewend van je
nee....das waar...maar ik kan dr niet wakker van liggenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet op je gestemd als minste dingeswinst!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |