Je wordt gestalkt. Geeft niet. Gebeurt de beste.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef Suusje-V het volgende:
WTF is dat?
Pake en Mr. Visser zijn al gebanned, maar dat terzijde.
Dat heeft ook niets met mijn klacht te maken.
Zoals menig FOK!ker wil ik graag actief zijn op hyves zonder daarbij m'n eigen hyve te gebruiken.
Vandaar dat ik een half uurtje geleden 1 van de honderden nepaccounts maakte op hyves, onder de naam Paulien Cornelisse.
Ik heb daarmee helemaal niets te maken gehad met Lijst Visser die als fascistisch/racistisch/discriminerend wordt gezien (de reden waarom die 2 accounts gebanned waren).
En toch is er op mijn hyve op 'dit is niet OK' gedrukt door iemand?
Waarom?
Klacht: kuthyvers die op random nepaccounts op 'niet OK' klikken zonder dat ik wat fout heb gedaan (behalve andermans naam gebruiken)
Ghehe, jij hebt wat gemistquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef thingamajig het volgende:
wut![]()
waar gaat dit over...
mensen die nephyves maken
wat ga je eten?quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe, jij hebt wat gemist
Maar even etenZo terug
Broeders, ik heel graag de hyves, is het zeer goedquote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef Suusje-V het volgende:
WTF is dat?
Pake en Mr. Visser zijn al gebanned, maar dat terzijde.
Dat heeft ook niets met mijn klacht te maken.
Zoals menig FOK!ker wil ik graag actief zijn op hyves zonder daarbij m'n eigen hyve te gebruiken.
Vandaar dat ik een half uurtje geleden 1 van de honderden nepaccounts maakte op hyves, onder de naam Paulien Cornelisse.
Ik heb daarmee helemaal niets te maken gehad met Lijst Visser die als fascistisch/racistisch/discriminerend wordt gezien (de reden waarom die 2 accounts gebanned waren).
En toch is er op mijn hyve op 'dit is niet OK' gedrukt door iemand?
Waarom?
Klacht: kuthyvers die op random nepaccounts op 'niet OK' klikken zonder dat ik wat fout heb gedaan (behalve andermans naam gebruiken)
Noop, ik was Pakequote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef tho_Omas het volgende:
Was jij Pake?
Mijn Duitser-account is maanden geleden al verwijderd.
Insgelijks (Friedrich-Werner?quote:
Friedrich Albert verdammt noch mal. Friedrich-Werner was Niels961.quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Insgelijks (Friedrich-Werner?)
Ah de voorloper van Barry dusquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Friedrich Albert verdammt noch mal. Friedrich-Werner was Niels961.
Dat lukt dus niet, daar gaat de klacht over.quote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Barry? Ik zal eens een nieuwe aanmaken.
Der zit daar iemand die iedereen in NL kentquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet, daar gaat de klacht over.
Wanneer je een nieuw account maakt ligt deze 10 minuten later in de prullenbak. Op één of andere manier hadden ze door dat Jonas Grafheuvel nep was
Ah. Ja die nepaccounts hebben ook allemaal dezelfde vrienden. Net als dat iedereen zich verzamelde bij schildersbedr.oosterveld.quote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet, daar gaat de klacht over.
Wanneer je een nieuw account maakt ligt deze 10 minuten later in de prullenbak. Op één of andere manier hadden ze door dat Jonas Grafheuvel nep was
Misschien wipt Jos, van de Anne Frank-hyve nog even langs.quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, eindelijk weer een topic hierover![]()
Groetjes Friedrich-Werner / Barry Bekkenbodem
En TS, ben jij niet ook Vladimir?![]()
Barry houdt het nog steeds vol?quote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef 9611Niels het volgende:
Aldus Sanne92quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Lamon. het volgende:
Nep-accounts op hyves.
Eigen schuld, word volwassen...zo wordt het nooit wat.
quote:
Klopt, maar die van Pake staat niet op NietOK maar is gewoon verwijderdquote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Suusje-V het volgende:
Maar het is dus niet zo dat beheerders de account verwijderd hebben.
Een stel debielen zit gewoon op iedere account die (viavia) connecties heeft met Mr. Visser, Pake en anderen op 'dit is niet OK' te klikken.
Als dat een paar keer binnen korte tijd gebeurd wordt je account voor een dag of 2 op non-actief gezet tot de beheerders ernaar kijken en beslissen of het wel of niet door de beugel kan..
Maar ik heb verdomme niets fout gedaan
Dat was een vreemde zaak. Meester Visser en Geert stonden al een paar dagen op niet oké. Maar Pake was in een uurtje verdwenenquote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, maar die van Pake staat niet op NietOK maar is gewoon verwijderd
Neequote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, mijne staat nog op 'niet OK'.quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, maar die van Pake staat niet op NietOK maar is gewoon verwijderd
bwhehequote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee
Had pas sinds kort de FOK!-hyve-hype () door, maandje geleden account gemaakt onder de naam Penelope Pussycat. Trots lid van lyst Visscher
![]()
Maar ik vond 't een beetje gay om een cartoon te gebruiken dus wilde een nieuwe maken onder de naam van onze geliefde taalnazi Paulien Cornelisse (die met dat pittige vlotte korte rode kapsel).
Alleen na een half uurtje kon ik al niet meer inloggen
NEEM DAN OOK GEEN DEBIEL NEP-ACCOUNT OP HYVES!quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Suusje-V het volgende:
Maar het is dus niet zo dat beheerders de account verwijderd hebben.
Een stel debielen zit gewoon op iedere account die (viavia) connecties heeft met Mr. Visser, Pake en anderen op 'dit is niet OK' te klikken.
Als dat een paar keer binnen korte tijd gebeurd wordt je account voor een dag of 2 op non-actief gezet tot de beheerders ernaar kijken en beslissen of het wel of niet door de beugel kan..
Maar ik heb verdomme niets fout gedaan
Idd, had ik ook 2x met Friedrichquote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was een vreemde zaak. Meester Visser en Geert stonden al een paar dagen op niet oké. Maar Pake was in een uurtje verdwenenZonder een kans om het uit te leggen aan het hyvesteam.
Je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEEM DAN OOK GEEN DEBIEL NEP-ACCOUNT OP HYVES!
Ik dacht dat je op zoek was naar werk, en wel wat anders te doen zou hebben dan dat soort onzin.
Als je dan perse een hyve wilt, neem dan gewoon een echte, voeg 400 onbekenden toe, en kick op je populariteit, totdat er echt iets is, en dan heb je geen fuck aan alle 400 niet.
Ik heb een 'echte' hyve met meer dan 400 bekenden (geef toe dat het niet allemaal echte vrienden zijnquote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEEM DAN OOK GEEN DEBIEL NEP-ACCOUNT OP HYVES!
Ik dacht dat je op zoek was naar werk, en wel wat anders te doen zou hebben dan dat soort onzin.
Als je dan perse een hyve wilt, neem dan gewoon een echte, voeg 400 onbekenden toe, en kick op je populariteit, totdat er echt iets is, en dan heb je geen fuck aan alle 400 niet.
Nee, even niet.quote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
bwhehesnel een nieuwe maken dan
Kreeg je er überhaupt een antwoord op dan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Idd, had ik ook 2x met FriedrichHeb er nog wel mailtjes achteraan gestuurd wat ik nou fout had gedaan (
) maar daar kreeg ik niet echt duidelijk antwoord op
Lazer op, en hou je brutale kop een keer tegen mij, klein ventje. Ik heb het helemaal met je gehad.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die ná mij in dit topic kwam.
Wie stalkt er wie nou... Stalker stakker
Nee, geen deal.quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lazer op, en hou je brutale kop een keer tegen mij, klein ventje. Ik heb het helemaal met je gehad.
IK bemoei me niet met jou, als jij kapt met op mij reageren, deal? En nu ON_TOPIC!
Ik wil niet lullig overkomen, maar ik denk dat je zelf ook niet echt on topic kunt gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lazer op, en hou je brutale kop een keer tegen mij, klein ventje. Ik heb het helemaal met je gehad.
IK bemoei me niet met jou, als jij kapt met op mij reageren, deal? En nu ON_TOPIC!
Dan zou toch ook mijn eigen eckte hyve weg moeten zijn?quote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
Geduld mensen, lijst Visscher komt er wel.
Wellicht vinden ze ons steeds terug door onze ip-adressen.
Eerstquote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee, even niet.
Nu zijn die lijers nog bezig met hun vingers verkrampen aan de 'dit is niet OK' knop
Morgen/overmorgen nog maar eens proberen
[..]
Kreeg je er überhaupt een antwoord op dan?
Zo ja, wat?
Toen, na een mailtje:quote:Hey Hyver,
We kregen klachten over je profiel en na lang wikken en wegen, en overleg met veel hyvers, was de conclusie onvermijdelijk dat je profiel niet op Hyves kan blijven bestaan.
Wij zijn helemaal voor vrijheid van meningsuiting, maar discriminatie of kwetsende content is helaas niet toegestaan.
Vandaar dat je profiel op grond van de volgende punten uit onze gebruiksvoorwaarden is verwijderd (dikgedrukt is de tekst die voor jouw profiel van toepassing is):
6. Verboden content
6.1 In dit artikel volgt een niet uitputtende opsomming van content die je in ieder geval niet ter beschikking mag stellen via Hyves (waarbij geldt dat het ter uitsluitende beoordeling van Hyves is of bepaalde content wel of niet is toegestaan):
(i ) Content die discriminerend is terzake uiterlijk, ras, religie, geslacht, cultuur, afkomst, of anderszins kwetsend genoemd mag worden;
(ii) Content die oproept tot geweld tegen en/of lastigvallen van een ander of anderen;
(iii) Content die leidt tot of het gevolg is van uitbuiting of misbruik van anderen;
We hopen dat je dit begrijpt!
Groet,
Team Hyves
Na nog een mailtje:quote:Hi Friedrich-Werner,
Bedankt voor je mailtje!
Jammer genoeg kunnen we verwijderde gegevens niet meer terughalen, hierop is geen enkele uitzondering mogelijk. Simpeler gesteld: weg=weg op Hyves. Daarom is het heel belangrijk dat je jouw inloggegevens voor jezelf houdt en dat ze niet makkelijk te achterhalen zijn, zodat je kwaadwillend gespuis buiten de deur kan houden.
Wijzelf verwijderen op Hyves nóóit zomaar profielen, wel is het handig om onze gebruiksvoorwaarden in de gaten te houden!
quote:Hi Friedrich-Werner,
Bedankt voor je mailtje!
Als jij een email van ons gekregen hebt dan je profiel verwijderd is dan betekent dit helaas dat je de gebruikersvoorwaarden hebt overtreden.
Mocht je echter geen email van ons hebben gehad dan hebben wij je profiel nu verwijderd en dan heeft iemand anders dit waarschijnlijk gedaan in jouw naaste omgeving.
Worden jouw profiel steeds opnieuw verwijderd dan betekent dit dat je gebruikersvoorwaarden nog eens door moet lezen!
Succes!
Groetjes,
Inge
http://king.hyves.nl
Die verwijderen ze niet zomaarquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dan zou toch ook mijn eigen eckte hyve weg moeten zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ik weet dondersgoed waar ik het over heb.quote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt
quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Eerst
[..]
Toen, na een mailtje:
[..]
Na nog een mailtje:
[..]
Of ik nou op mijn echte of op mijn nephyve zit, ik kijk toch sowieso naar de reclame op Hyves?quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed waar ik het over heb.
Het bedrijf wat Raymond ingehuurd heeft om mobiel te kunnen hyven, eerst op de I-phone, en toen op andere telefoons, is door mijn neef opgezet, en ik had al niet veel met hyves, maar reken maar dat al die nep-hyves behoorlijk hun strot uitkomen.
Zij proberen te zorgen dat al het data verkeer vlot en soepel door blijft gaan, en dan wordt het nog meer vervuild door dat soort onzin gedoe, wat een 9-jarige al triest vindt.
Niemand zit op die narigheid te wachten.
Inderdaad, juist door Pake kwam ik veel op hyves.quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Of ik nou op mijn echte of op mijn nephyve zit, ik kijk toch sowieso naar de reclame op Hyves?En dat is wat ze willen, veel bezoekers dus veel reclameinkomsten.
Deze post bewijst dat je het in ieder geval níét hebt over hetgeen waar wíj het over hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed waar ik het over heb.
Het bedrijf wat Raymond ingehuurd heeft om mobiel te kunnen hyven, eerst op de I-phone, en toen op andere telefoons, is door mijn neef opgezet, en ik had al niet veel met hyves, maar reken maar dat al die nep-hyves behoorlijk hun strot uitkomen.
Zij proberen te zorgen dat al het data verkeer vlot en soepel door blijft gaan, en dan wordt het nog meer vervuild door dat soort onzin gedoe, wat een 9-jarige al triest vindt.
Niemand zit op die narigheid te wachten.
Dat móét gewoon automatisch gebeurd zijn, door een bot ofzo..quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Eerst
[..]
Toen, na een mailtje:
[..]
Na nog een mailtje:
[..]
Die eerste 2 zijn idd automatisch, die anderen moet ik nog ff googlenquote:Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat móét gewoon automatisch gebeurd zijn, door een bot ofzo..
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt zulke kontdraaierige mailtjes sturen naar iemand die hun serieus benaderd..
Deze klacht is terechter dan welke klacht over nepaccounts dan ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
Als ze alle huisvrouwen en dierenmoeders nu eens van hyves zouden kieperen. Die plaatjeskrabbels vreten aan je CPU-snelheid.
Nee, want je verdeelt je hyve verkeer, maar blijft 1 persoon.quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Of ik nou op mijn echte of op mijn nephyve zit, ik kijk toch sowieso naar de reclame op Hyves?En dat is wat ze willen, veel bezoekers dus veel reclameinkomsten.
Die sla ik opquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn idd automatisch, die anderen moet ik nog ff googlen
Oh en:
http://rickastleyrollsyou.hyves.nl/album/44887707/Vrienden/xpo1TeV3/fotos/777408969/0/HRqr/#media=1.777408969.HRqr&__state__=2![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Evenals de hyves die zijn aangemaakt voor baby's en huisdieren, en dat dan hun moeder/'baasje' van die kutkrabbels gaat sturen als 'itte ben vantaag na te kresj gewees!" of "WOEF WOEF!".
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, om gek van te worden, hyves en accounts voor babies, katten, honden, hamsters, en de plaatselijke huismier. Gestoorde nonsens is het.quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Deze klacht is terechter dan welke klacht over nepaccounts dan ook![]()
Evenals de hyves die zijn aangemaakt voor baby's en huisdieren, en dat dan hun moeder/'baasje' van die kutkrabbels gaat sturen als 'itte ben vantaag na te kresj gewees!" of "WOEF WOEF!".
Vaak zijn deze ook bezaaid met vreselijke krabbelplaatjes
Hyves is lovin' it. Ze halen nu eenmaal hun inkomsten voornamelijk uit ad's en al die idiote samenwerkingsverbanden zoals met Axe e.d.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, om gek van te worden, hyves en account voor babies, katten, honden, hamsters, en de plaatselijke huismier. Gestoorde nonsens is het.
Dit is een zeer goede klacht, inderdaad. Daar vallen wij bij in het niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
Als ze alle huisvrouwen en dierenmoeders nu eens van hyves zouden kieperen. Die plaatjeskrabbels vreten aan je CPU-snelheid.
Dan hebben ze juist baat bij nepaccountsquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hyves is lovin' it. Ze halen nu eenmaal hun inkomsten voornamelijk uit ad's en al die idiote samenwerkingsverbanden zoals met Axe e.d.
En hoe meer leden = hoe meer clicks = hoe meer knaken
Je zult het teruglezen als je wat ouder bent.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, om gek van te worden, hyves en accounts voor babies, katten, honden, hamsters, en de plaatselijke huismier. Gestoorde nonsens is het.
Dit is een goede klacht. Lijst Visscher stond echt voor iets. Dit gaat tegen de vrijheid van meningsuiting in. Die hyvesmensen kunnen dan toch niet zomaar de hele partij gaan verwijderen! Reden om te klagen dus!!!quote:
En een PM-vuur niet normaal he. Iedere dag verkiezingen over wie de mooiste teef heeft of de intelligentste roodwangschildpad. Hele ruzies onstaan daar, over beheerderschap en verkiezingsuitslagen. "Mijn Duco heeft verloren omdat Jan en Tiny niet thuis waren om te stemmen."quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit is een zeer goede klacht, inderdaad. Daar vallen wij bij in het niet.
Ik zal morgen proberen mijn account weer in de lucht te krijgenquote:
Omdat ze te druk bezig was met haar toiletjuffrouw-collega's krabbelen in zijn/haar naamquote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zult het teruglezen als je wat ouder bent.Dan valt ineens het kwartje waarom mama nooit tijd had.
Maar eigenlijk gaat het daar nog niet eens om.quote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit is een goede klacht. Lijst Visscher stond echt voor iets. Dit gaat tegen de vrijheid van meningsuiting in. Die hyvesmensen kunnen dan toch niet zomaar de hele partij gaan verwijderen! Reden om te klagen dus!!!
Gaat niet lukken. M'n pogingen om Dietrich weer tot leven te brengen werden ook tegengehouden.quote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zal morgen proberen mijn account weer in de lucht te krijgen![]()
Vandaag zijn al mijn pogingen mislukt.
Klopt, om één of andere manier denken ze dat die accounts iets met lijst Visscher te maken hebben! Wat totaal absurd is, uiteraard. Nu maar hopen dat die beheerders tevreden zijn nu, en hun alertheid laten varen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar eigenlijk gaat het daar nog niet eens om.
De beheerders kregen meldingen dat er racistische opmerkingen werden gemaakt op die hyve. Dat is de reden waarom dat 't allemaal niet meer doet.
Maar er worden ook 'onschuldige' nepaccounts verwijderd of op niet OK gezet zonder dat die ooit een racistische of discriminerende opmerking hebben gemaakt
Klopt, had ik ook met Friedrich. Je moet gewoon even een nieuw persoon verzinnenquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. M'n pogingen om Dietrich weer tot leven te brengen werden ook tegengehouden.
En overnieuw beginnen is ook zo zonde. Pake had in de afgelopen periode populariteit en vertrouwen opgebouwd, nu moet ik weer met 0 vrienden beginnenquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. M'n pogingen om Dietrich weer tot leven te brengen werden ook tegengehouden.
Dit was van voor mijn tijd, maar klonk wel tofquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef 9611Niels het volgende:
De Atlantis hyve trollen was ook hilarisch trouwens![]()
http://www.hyves.nl/hyves/10177029/Atlantis/
Dat. En het trollen van die 13-jarigen die ons wilden meeten voor hun school.quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef 9611Niels het volgende:
De Atlantis hyve trollen was ook hilarisch trouwens![]()
http://www.hyves.nl/hyves/10177029/Atlantis/
Bwhehehe ja, die nu ineens hebben bedacht dat wij hun opa en oma zijnquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat. En het trollen van die 13-jarigen die ons wilden meeten voor hun school.
Is Vivian een onschuldig meisje of zit daar ook iemand achter?quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwhehehe ja, die nu ineens hebben bedacht dat wij hun opa en oma zijn!
Volgens mij is Vivian een onschuldig meisje wat aandacht te kort komtquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Is Vivian een onschuldig meisje of zit daar ook iemand achter?Ze komt soms best wel 'nep' uit de hoek namelijk
Nee sterker nog, ik weet het wel zeker!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Volgens mij is Vivian een onschuldig meisje wat aandacht te kort komt
Die kwam inderdaad aandacht te kortquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee sterker nog, ik weet het wel zeker!
Ewaquote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die kwam inderdaad aandacht te kortNet als ewa, het meisje dat Pake constant liep te bedreigen
Daar wil ik best verandering in brengen anders, als je wilt.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef stroopdoosch het volgende:
gelukkig is mijn vladimir nog niet weg
quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wil ik best verandering in brengen anders, als je wilt.
Je kan gewoon de naam enzo veranderen hoor. Dan hou je je vrienden welquote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Suusje-V het volgende:
Ja ik heb ook mijn Penelope Pussycat account nog.
Daar wou ik dus vanaf!
Maar het is nu nog mijn enige reddingsmiddel
Ja alleen niet de geboortedatumquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je kan gewoon de naam enzo veranderen hoor. Dan hou je je vrienden wel
Ja hoi!quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Lithiumion het volgende:
kan me nog iets herinneren van een erotisch hypnotiseur?
Claudia? Je bedoelt zo'n dikke vrouw met een stuk of 3 onderkinnen? Ze was tevens sterrenkundige.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Lithiumion het volgende:
Pake had altijd contact met zo'n enge vrouwen kan me nog iets herinneren van een erotisch hypnotiseur?
jaja zou kunnen, goed in Nederlands was ze in ieder geval niet, en toen ik haar aanbood om naar m'n werkkampen te gaan, had ze me geblokkeerd Connie ja! zo'n vrouw met een sigaret altijdquote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Claudia? Je bedoelt zo'n dikke vrouw met een stuk of 3 onderkinnen? Ze was tevens sterrenkundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was die Oosterhout-gang toch?quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Lithiumion het volgende:
[..]
Oh en op een gegeven moment had een vader van een Sm4Tj3_1!1 ( veel duitse officieren waren haar lastig aan het vallen) mij gekrabbeld dat hij aangifte had gedaan tegen mij
quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb eventueel nog een nep-account beschikbaar.
Heb ik eeuwen geleden met een vriendin van me gemaakt omdat we emo foto's hadden gemaakt en die op emo hyves gingen posten, kijken wat voor reacties erop kwamen. Geslaagde actie, emo's zijn voorspelbaar(zie spoiler voor meer info)
Anyway.
Verder nooit meer wat mee gedaan, en ik weet het wachtwoord en de inlognaam enzo nog.
PM ff voor meer info
Alleen dan geen naam gebruiken die al eerder gebruikt is, want dat valt dan ook opHallooo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand interesse?
KeizerKuzco?
PM en ik geef inlognaam+wachtwoord & email+wachtwoord.
Natuurlijk wil ik wel de nieuwe link zodat ik kan kijken naar het eindresultaat![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb eventueel nog een nep-account beschikbaar.
Heb ik eeuwen geleden met een vriendin van me gemaakt omdat we emo foto's hadden gemaakt en die op emo hyves gingen posten, kijken wat voor reacties erop kwamen. Geslaagde actie, emo's zijn voorspelbaar(zie spoiler voor meer info)
Anyway.
Verder nooit meer wat mee gedaan, en ik weet het wachtwoord en de inlognaam enzo nog.
PM ff voor meer info
Alleen dan geen naam gebruiken die al eerder gebruikt is, want dat valt dan ook opHehe probeer het morgen eerst zelf nog wel een keertje. Jouw account heb je nu aangepast enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet verwijderd?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Vanavond in ieder geval niet meer, als ik morgen er nog niet uitkom dan krijg je een pm. Dan probeer ik er nog wel wat leuks van te makenquote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hallooo?
Niemand interesse?
KeizerKuzco?
PM en ik geef inlognaam+wachtwoord & email+wachtwoord.
Natuurlijk wil ik wel de nieuwe link zodat ik kan kijken naar het eindresultaat
Haha okequote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hehe probeer het morgen eerst zelf nog wel een keertje. Jouw account heb je nu aangepast enzo?Nog niet verwijderd?
Nu al op niet ok.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Suusje-V het volgende:
Nu wel gewijzigd:
http://piencor76.hyves.nl/
is de nieuwe link
Hopen dat niemand hier wat mee doet, en dat alle boze niet-ok-klikkers allang in bedje liggen
Maarja, tot morgen maar weer dan![]()
Echt? Godverdommequote:
Hmz. Laat maar.quote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Echt? Godverdomme
Ik had 'm op Penelope moeten houden..
Nu wordt het even tijd om hyves een klachtmail te sturen.
Tenslotte zijn zij niet degenen die op 'niet OK' klikken, dat doen anderen.
De beheerders verwijderen ze gewoon
Zeg maar dat je klasgenoten je pesten, en op niet OK klikken.quote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hmz. Laat maar.
Denk niet dat klagen naar hyves veel zin zal hebben.
Nepprofielen zijn verboden dus worden sowieso verwijderd
Ik kan wel een mailtje sturen vanuit mijn eigen hyve dat ik op een andere hyve wil zitten maar niet onder mijn eigen naam wil posten? Is dat misschien een idee?![]()
Wat een kneus, inderdaad. Als Pake er nog was dan zou hij hem mores lerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef 9611Niels het volgende:
http://djprolite.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Wie zou er in godsnaam op de hyve van een 14-jarige onbekende DJ willen adverteren?___!!!
quote:Hi Hyver,
Wij dromen ook vaak beroemd te zijn, maar helaas is dit lot maar voor enkelen weggelegd. Nepprofielen zijn helaas niet toegestaan, daarom is jouw profiel ook verwijderd.
Groet,
Team Hyves
quote:
Ik ga nu die niet-gebruikte account zelf gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
![]()
Alweer verwijderd!![]()
Jonas heeft ook sinds kort hyves http://grafheuveljonas.hyves.nl. Laten we hopen dat hij het volhoud in de harde hyveswereld
Bwhehequote:
Lijst V. moet eigenlijk adverteren bij DJ Prolite.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
![]()
Alweer verwijderd!![]()
Jonas heeft ook sinds kort hyves http://grafheuveljonas.hyves.nl. Laten we hopen dat hij het volhoud in de harde hyveswereld
Hoe kunnen ze nou weten dat dit profiel niet echt is! Voor hetzelfde geld zat er wel een Japanner achter de computer!quote:Hi Hyver,
Je profiel is van Hyves verwijderd. We hebben verschillende klachten ontvangen dat je profiel niet echt is en na een check van ons lijkt dit ook zo te zijn. Nepprofielen zijn helaas niet toegestaan dus je profiel is verwijderd.
We hopen dat je dit begrijpt!
Groet,
Team Hyves
Ja idd, maar daar drukt niemand op 'Niet OK'quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
BwheheDan mogen ze alle neppe Michael Jackson hyves ook wel verwijderen!
Ja, en ze is ook echt studente aan de Universiteit van Wageningenquote:
Zo heet ik altijd met bowlen en als ik iets bestel, ik kan best triest zijn af en toequote:
Ik heb iig al op niet ok gedruktquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Suusje-V het volgende:
En Famke is geboren:
http://famke-pamke.hyves.nl/
Ik denk dat we beter moeten kappen met die Lijst Visser, of in ieder geval met die naam.
Omdat al die kansloze niet-OK-klikkertjes daar constant op zitten te letten.
Beter maakt iemand een nieuwe hyve aan met een andere naam, maar hetzelfde doel!![]()
Famke heeft vriendjes nodig
Wie leeft er nog op hyves?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb iig al op niet ok gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |