stoned?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Als een echte latin lover.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hoeven niet bang te zijn. Ik behandel ze goed en respectvol natuurlijk.
Hoe heet die cdquote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben helemaal VERSLAAFD aan zijn muziek![]()
Heb de nieuwe cd gekocht voor mn verjaardag, en heb hem nu in een paar dagen tijd al helemaal grijsgedraaid![]()
Aah helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aan een kant wel...ben echt voorzichtig geworden de laatste tijd daarmee...ben laatste tijd al veelste vaak op m'n bek gegaan..en heel recentelijk ook weer![]()
Dus ik blijf nog even lekker rationeel met mn gevoel nu
Typischquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Iemand met een dergelijke avatar is sowieso geen reclamebord. Ook niet voor Helmondquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
Zekers Helmond ftw! Dr is nix beterz!
Kheb t niet voor nix op mn been staan.
Keep it private babsjequote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
dawg die pm van je is veel te lang
dat had je veel beknopter kunnen vertellen
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook geen behoefte aan.![]()
[..]
Ik weet dat jij niet weet waar ik precies woon.
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?quote:
Uiteraardquote:
"Helmond Sport 3e periodekampioen 2009/10"quote:
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atmquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe heet die cd?
Die moet ik in mijn bezit hebben
Wat vind je van dit liedje?
Een Helmondse mat is daar een welkomstbericht voor goedkope snolletjes.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
In het geheel niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook nauwelijks verrast merk ik?
Maar ze kunnen alleen voetballen op hun xbox met fifaquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Helmond: sportstad van Nederland
iedereen loopt er in trainingspak.
Dat vind ik wel een mooie trouwens.quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Ik heb al geantwoord. en het zal niet eens stoned overkomenquote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja, je moet het er maar mee doen.
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.quote:
Het is dat het bij Nederland hoort maar andersquote:
Hij heeft erop geklikt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vocoder arrenbie met neppe 808 beats.
Brabant is toffer dan al die noordelijke zooi. Alles voorbij de Veluwe...quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Tja, waar is zuid-Brabant eigenlijk? België?quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dat het bij Nederland hoort maar anders
Ik heb hem binnen, thnxquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die hoort ook tot mijn verslavingsliedjes atm![]()
Cd heet All or Nothing!
Heb em op Bol.com besteld![]()
AJB !
Angel rookt ook zijn eerste blow...quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik de ingredienten van m'n smoothie te lezen, stata er: 3.5 banaan, 2.5 appel en 0.0 strandballen,
WTF?!
Oh hou op over het hyper zijn..quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah helemaal![]()
en hyper is rationeel zijn
En? Jij klikte nooit op foto's van rotten.com vroeger? Of dat soort dingen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |