inderdaad. Eigen schuld enzoquote:
Waarom moet je je er dan in godsnaam nog eens voor inschrijven?quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je krijgt toch op tijd te weten wanneer je je een tentamen moet maken?
Zal vast wel een logische reden voor zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef Fingon het volgende:
[..]
Waarom moet je je er dan in godsnaam nog eens voor inschrijven?
Hardstikke iritant, het lijkt me logisch dat ik het tentamen iwl maken als ik me ook al voor die cursus digitaal heb ingeschreven..
Kutuniversiteitssystemen
Ik zit op het LUMC en bij ons is het kansloos mits je een goede reden hebt. Je kan dan naar de studieadviseur.. Heb je dan niet, blijf maar lekker thuis, want je word er gewoon uitgekickt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:21 schreef Fingon het volgende:
Ik zal er eens achteraan gaan, ik zit in Leiden, iemand die hier daar ervaring mee heeft?
Mag ik je uitlachen?quote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Fingon het volgende:
Pfff, net bekeken op de site en bij praktisch alle studies behalve de mijne kan je je later nog inschrijven als je ene boete van 20 euro betaald..
Dit gaat echt nergens over :/
Ik moest het ook bij werktuigbouwkunde. Bij informatica hoeft 't weer niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Salatrel het volgende:
moet je je tegenwoordig al inschrijven voor tentamens?
Ik weet het alleen van de RuG zeker, maar volgens mij moet dat op de meeste universiteiten. Blijft inderdaad een beetje onzinnig, je hebt alleen geen last meer van de afhakers die middenin de cursus stoppen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:13 schreef thingamajig het volgende:
inschrijven voor tentamens, wat een onzin zeg.
je hebt je toch al voor het vak ingeschreven? belachelijke bureaucratische regels zeg daar. kutleiden. ik zou alsnog eisen dat je mee mag doen of anders een advocaat erop zetten ofzo.
Bij ons op school heb je vaak pas halverwege het kwartiel een week de tijd ofzo om je in te schrijven. Je wordt ook niet effe per mail op de hoogte gebracht, maar je moet zelf het intranet maar in de gaten houden...quote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon je altijd direct bij het begin van een nieuw blok inschrijven.
JA dat kan niet, het gaat altijd een paar weken van tevoren open en week of iets meer voor het tentamen weer dicht, kutsysteemquote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon je altijd direct bij het begin van een nieuw blok inschrijven.
Ja dat is bij de TU Delft ook altijd zo geweest. Ik begrijp niet echt waarom, want het tentamenrooster staat voor het hele jaar al vast, je weet dus al precies wanneer je welk tentamen hebt, je weet ook je studieprogramma... dus dan is het toch logisch dat je je gewoon meteen voor alles kan inschrijven?quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:00 schreef Fingon het volgende:
[..]
JA dat kan niet, het gaat altijd een paar weken van tevoren open en week of iets meer voor het tentamen weer dicht, kutsysteem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |