Nee maar goedquote:
BXquote:
Dat er nooit iemand is als ik in de KSC benquote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
[..]
waar krijg jij de schuld van
Jaquote:
Gfquote:
Ik dacht al.. zo weinig ben je er toch ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Nijns het volgende:
Nee maar goedik ben er tegenwoordig niet meer zo vaak, ik wist niet meer dat het zo erg was
Hoe is het?
korte samenvatting klonk heeft zijn kerstboom gezet en wok had een recept voor het bereiden van een katquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedkoop een extra post voor je voor de stats van morgen!
zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gf
Wat is hier gebeurd de afgelopen dagen?
We zullen Wok eens bereiden...quote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte samenvatting klonk heeft zijn kerstboom gezet en wok had een recept voor het bereiden van een kat![]()
Babi Pang(p)ang?quote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte samenvatting klonk heeft zijn kerstboom gezet en wok had een recept voor het bereiden van een kat![]()
Sorry maar:quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k wordt besprongen door mini.o.k
* wel.o.k wat doe je nou?
* mini.o.k ik vindt je zo lief en hhakt haar vingers in mijn broeksriemlusjes om tegen mijn benen op te lopen.
* wel.o.k doe nou niet
* broekriemlusje KRAK![]()
* mini.o.k bam![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
* mini.o.k ik vindt je zo lief en hhakt haar vingers in mijn broeksriemlusjes om tegen mijn benen op te lopen.
* wel.o.k doe nou niet
* mini.o.k bam![]()
*proestquote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k doe nou niet
* mini.o.k bam![]()
pagina 2 staat het receptquote:
je was me voorquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef BrandX het volgende:
DM, lees deze post en de volgende: [KSC #1579] Nu al een legendarisch tpoic!
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Nijns het volgende:
arme mini ok
@Fha, gaat goed hoor. Ik ben moe dus ik ga nu naar bedhele dikke kus!
trusten Nijnsquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Nijns het volgende:
arme mini ok
@Fha, gaat goed hoor. Ik ben moe dus ik ga nu naar bedhele dikke kus!
Dag Nijnsquote:
wij jouw ookquote:
Ja dat zei je netquote:
dat komt door mini.o.kquote:
kloptquote:
Na dat gelezen te hebben, kan ik maar tot één conclusie komen bij het lezen van dit:quote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
wok had er een hele smakelijke foto bij
Dat krijg je van een kat in de pan... slecht karma straft meteenquote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k doe nou niet
* mini.o.k bam![]()
Ik ook. Schandalig.quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Fha het volgende:
Ik stem voor goedkopere studie boeken
Afzetterij
Hongerstaking!!quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Schandalig.
Nu willen ze dat ik dit aanschaf:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)000808864/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik zou zeggen: 'Baas in eigen reageerbuis!'.quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Schandalig.
Nu willen ze dat ik dit aanschaf:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)000808864/index.html
Chocoladeletterquote:
quote:
Gewoon stukkie hebben dan?quote:
ja lekker, krijg jij morgenvroeg een stukkie van mijn appeltjequote:
Dat is goedquote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja lekker, krijg jij morgenvroeg een stukkie van mijn appeltje
geweldigquote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan een paar jaar geleden, ik werd 35, hadden al mijn gasten 35 presentjes voor me, damn wat een uitpakwerk, heb iets van 300 dingen gehad toen, allemaal lullige kleine dingetjes, puntenslijper, rolletje plakband dat soort rotgeintjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |