Jawel, er zijn vrouwen op het internetquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan confronteer ze daar mee man vrouw
hier gaan knieschijven gebroken worden!
Nou daar gaan voorlopig geen Nederlanders meer heenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:57 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, wat een topic
En die schoolKansloossssssssssssssssssssss
![]()
De studenten van de HHS gaan het nu doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooi dat er zoveel aandacht voor is nu.
Maar die school krijgt haar zin toch wel. Ze rekken het nog wat, en straks is het ineens 'te laat' om het alsnog te regelen.
Die persvoorlichtster zei het toe te juichen dat er een initiatief vanuit de leerlingen zou komen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooi dat er zoveel aandacht voor is nu.
Maar die school krijgt haar zin toch wel. Ze rekken het nog wat, en straks is het ineens 'te laat' om het alsnog te regelen.
LEERLINGEN. HBO'ers zijn net zoals MBO'ers en VMBO'ers gewoon leerlingen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
De studenten van de HHS gaan het nu doen.
Onder de druk van het interview flapte dat ze wellicht eruit, omdat ze toch wel erg in een hoek gedreven werd over de werkelijke motieven achter de eerste beslissing. Dikke kans dat ze vanuit achter de schermen teruggefloten wordt en een leerlingeninitatief niet zal worden geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
De studenten van de HHS gaan het nu doen.
Dan heb je de poppen aan het dansen en dan gaan er echt akties komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onder de druk van het interview flapte dat ze wellicht eruit, omdat ze toch wel erg in een hoek gedreven werd over de werkelijke motieven achter de eerste beslissing. Dikke kans dat ze vanuit achter de schermen teruggefloten wordt en een leerlingeninitatief niet zal worden geaccepteerd.
Wees daar maar niet zo bang voor, Rutger zorgt wel voor eem boom.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onder de druk van het interview flapte dat ze wellicht eruit, omdat ze toch wel erg in een hoek gedreven werd over de werkelijke motieven achter de eerste beslissing. Dikke kans dat ze vanuit achter de schermen teruggefloten wordt en een leerlingeninitatief niet zal worden geaccepteerd.
http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:06 schreef Thas het volgende:
Mogelijkheden
1. Linkse multiculti paupers denken bij voorbaat al dat anderen er aanstoot aan gaan nemen
2. Er is daadwerkelijk over geklaagd door iemand
Ik zet 100 euro op optie 1. Het lijkt me echt heel sterk dat er over geklaagd is, zoals al eerder gezegd werd zijn er bijvoorbeeld genoeg Turken in Turkije die ook kerstversiering hebben.
Ze waren gewoon bang voor wat er zou gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk
Hier geven ze openlijk toe dat er geen enkele allochtoon zich op zijn of haar tere zieltje getrapt voelde.![]()
Als het niet komt, stuur je dan een mail naar de Telegraaf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hmm, op mijn school is helemaal niets van kerst te vinden (misschien komt dat nog) maar mijn school bestaat dan ook voor 75% uit moslims. We hebben wel lekker halal eten dat dan weer wel.![]()
Klein maar fijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Lente_ninja het volgende:
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=189250622464 Online petitie
http://twitpic.com/so81p De eerste van twee protestbomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whehehe![]()
![]()
![]()
Zou ik opzich wel kunnen doen ja, kan me trouwens niet herinneren dat ik vorig jaar iets van kerst heb gezien op school. Moet er morgen heen dus ik ga wel even kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als het niet komt, stuur je dan een mail naar de Telegraaf?
Hoppa, volgende relquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zou ik opzich wel kunnen doen ja, kan me trouwens niet herinneren dat ik vorig jaar iets van kerst heb gezien op school. Moet er morgen heen dus ik ga wel even kijken.
Ik voorspel een topic met duizenden scholen die niet meedoen aan de kerst tradities.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zou ik opzich wel kunnen doen ja, kan me trouwens niet herinneren dat ik vorig jaar iets van kerst heb gezien op school. Moet er morgen heen dus ik ga wel even kijken.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:06 schreef Lente_ninja het volgende:
Maandag, zeven december. De eerste werkdag na Sinterklaas en traditioneel het moment waarop onze school (de Haagse Hogeschool) een gezellige knots van een kerstboom in het atrium zet. Vol verwachting stapt TS door de deur… en word begroet door hier en daar een knullig slingertje kerstverlichting waar zelfs het Hello Kitty nachtlampje van je kleine nichtje nog een oogverblindende schijnwerper door lijkt.![]()
TS negeert vervelend voorgevoel en maakt zichzelf wijs dat het nog vroeg is en er ‘s middags vast een woudreus van een zilverspar bij de ingang staat. TS kruipt vervolgens tijdens een tussenuur achter de computer en ziet deze mededeling op het studentendeel van de HHS website staan:
[..]
Vertaling: “omdat een handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen erin, moet de rest van jullie (kleine 20.000 man) het dit jaar zonder traditionele kerstboom stellen. We zijn namelijk één keer (terecht, dat wel) op de vingers getikt door de commissie gelijke behandeling, en sindsdien proberen we krampachtig alles te vermijden wat ook maar in de verste verte wel eens politiek incorrect zou kúnnen zijn. Dat ook veel joodse, hindoestaanse en islamitische leerlingen zich nu beledigd voelen omdat ze blijkbaar zulke tere zieltjes hebben, maakt ons niets uit. Wij bepalen namelijk zelf wel voor ze wat kwetsend is en wat niet.”
Als je dan toch zo bang bent om op wat tenen te trappen, verzin dan tenminste nog een kutsmoesje dat je het doet voor het klimaat ofzo. Dit is geen ‘rekening houden’, dit is gewoon wanhopig proberen te laten zien hoe politiek correct je wel niet bent.![]()
Klacht: HHS slaat door en weet niet het verschil tussen een onschuldige kerstboom en een twaalfmeter hoog Christusbeeld met de tekst “bekeer u of anders!”.
Hebben ze bij jullie allemaal wel kerstversieringen op school dan? Heb er ook nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.quote:
Bij ons hadden ze vorig jaar een echte kerstboom staan, helaas geen andere versieringen. Dit jaar hebben ze een grote nep kerstboom staan, achja de kerst feeling is er welquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie allemaal wel kerstversieringen op school dan? Heb er ook nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.
Dat heb ik nou net gemistquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarstraks om kwart over 5 werd je klacht op Radio 538 genoemd!
"Iemand op de studentensite Fok.nl schreef, blabla".
Ze waren het overigens met je eens hoor, TS
Er is niets goed aan het halal slachten, das juist 't punt. Daarom snap ik niet waarom overal ineens halalvlees verkocht wordt. Laat dat lekker aan de Islamitische slagers over.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan het slachten op halal wijze tegen de nederlandse slagers wijze? Dood gaat die toch.
[..]
![]()
![]()
Rutger op de HHSHij is er snel bij.
Heerlijk ook hoe die trut opeens doet alsof haar neus bloedt. "De boom was oud!" "Ik vond 'm lelijk!" "Thuis heb ik er ook twee hoor!" "Als ik dit had geweten..."quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef StephanL het volgende:
Ik hoorde net bij NOS headlines op 3fm dat er een kerstboom is binnengebracht bij de HHS
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18202 Van de NOS zelf dus.
"Oh, kijk ons toch eens opeens luisteren naar de wil van het volk!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een hypocriet wijf inderdaad. Nu is ze ineens helemaal blij met dat leuke initiatief van de studenten.
Ik ben een 'kerst'klokkenluiderquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Wazeggie het volgende:
Op mijn mobiel opent internet met een nieuwssite en daar las ik het ook al, met directe quotes van een aantal posts hier. TS wordt beroemd als voorvechter van kerstbomen
Daar stond het al, het wachten is op het filmpje van de uitzending van 19.30 waarin Geert serieus overweegt om persoonlijk een kerstboom te komen bezorgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben een 'kerst'klokkenluider
Dat is juist grappig, de originele bisschop -mijters hebben namelijk geen kruis.quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef boudemaniak het volgende:
Dit is net als die onzin met sinterklaas die geen kruis mag dragen![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Er moet godverdomme een radicale partij opstaan om de westerse cultuur te behouden.
Men wil sinterklaas al verneuken door de pieten weg te doen, en nu mogen we GODVERDOMME ook geen kerstboom meer plaatsen!? Selectief uitroeien die linkse kut politici.
Mijn eerste succesvolle reltopic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef SarahD. het volgende:
Echt wanneer je denkt dat het niet gekker kan in dit land.
Goeie actie TS!
Die was al eerder gepost, maar hij blijft leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Eenskijken het volgende:![]()
GEENSTIJL EN RUTGER HEBBEN EEN ITEM EROVER GEMAAKT!
![]()
![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html
die persvoorlichterquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Die was al eerder gepost, maar hij blijft leuk.
Mijn allochtone vrienden schamen zich allemaal kapot. Ik heb medelijden met ze en dan ben ik echt niet sarcastisch.quote:
Ik heb volgende week weer les, ben benieuwd hoeveel bomen er dan intussen staan. Ik gok 20.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:02 schreef StephanL het volgende:
ja de directrice had het maar druk vandaag
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Eenskijken het volgende:![]()
GEENSTIJL EN RUTGER HEBBEN EEN ITEM EROVER GEMAAKT!
![]()
![]()
ik morgenmiddag, ben benieuwd hoeveel er intussen staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik heb volgende week weer les, ben benieuwd hoeveel bomen er dan intussen staan. Ik gok 20.
Captain Stropdas?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]volgens mij komt die ene (toffe) getinte jongeman daar in de problemen nu die dat op TV heeft gezegd
Auw, wat een slecht verhaal van die persvoorlichtster.:')quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:
Rutger ook goed?
Vanochtend nog in het ontbijtnieuws, het is ook de stelling van de dagquote:Op woensdag 9 december 2009 08:14 schreef Paracelsus het volgende:
Ik had gisteren andere zaken te doen, maar het is dus ook in het RTL nieuws geweest?
Dat is ook een idee!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef Rapaille het volgende:
Ik zeg geen kerstboom in de hal maar het hele kantoor van die belachelijke persvoorlichter volstoppen met bomen. Een boompje of 12 zal wel genoeg zijn. Deze mevrouw moet duidelijk in de stemming komen voor Kerst (en een keer niet zo politiiek correct willen doen).
Nah, internetroem is voldoende voor me. Dat, en een dennengroen atrium natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 09:23 schreef Wazeggie het volgende:
Dat wordt handtekeningen uitdelen op school vandaag TS!
Komt er ook een del 2 van je internetroem? Deze begint vol te lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nah, internetroem is voldoende voor me. Dat, en een dennengroen atrium natuurlijk
Als deze vol is, komt er uiteraard "Kerstboom Gate: The Second Coming". Zo makkelijk komt de school er niet vanaf.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:39 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Komt er ook een del 2 van je internetroem? Deze begint vol te lopen
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Als deze vol is, komt er uiteraard "Kerstboom Gate: The Second Coming". Zo makkelijk komt de school er niet vanaf.
Schaf dan ook de gebedsruimtes en halalkeuken in de kantine af. Tot dat gebeurt, moet het atrium GROEN!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef Leevancleef het volgende:
Ben ik de enige die dit initiatief wel oké vindt?Kom zeg, het is maar kerst; een saai, burgerlijk en hinderlijk commercieel feest. De viering daarvan wat eigentijdser maken staat niet gelijk aan de hele Nederlandse cultuur verloochenen, zoals sommigen schijnen te denken.
Maar er is niemand iets gevraagd, en het merendeel van de allochtonen hier wil ook gewoon een kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef Leevancleef het volgende:
Waarom? Kerst wordt toch ook niet verboden? Het wordt aangepast. M.i. wel zo correct tegenover de leerlingen die niet christelijk zijn (waarschijnlijk een overgrote meerderheid van de school).
Idd bijna volquote:Op woensdag 9 december 2009 10:10 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar er is niemand iets gevraagd, en het merendeel van de allochtonen hier wil ook gewoon een kerstboom
Dit topic begint vol te lopen, hier verder: Kerstboom Gate: The Second Coming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |