Daar stond het al, het wachten is op het filmpje van de uitzending van 19.30 waarin Geert serieus overweegt om persoonlijk een kerstboom te komen bezorgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben een 'kerst'klokkenluider
Dat is juist grappig, de originele bisschop -mijters hebben namelijk geen kruis.quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef boudemaniak het volgende:
Dit is net als die onzin met sinterklaas die geen kruis mag dragen![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Er moet godverdomme een radicale partij opstaan om de westerse cultuur te behouden.
Men wil sinterklaas al verneuken door de pieten weg te doen, en nu mogen we GODVERDOMME ook geen kerstboom meer plaatsen!? Selectief uitroeien die linkse kut politici.
Mijn eerste succesvolle reltopic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef SarahD. het volgende:
Echt wanneer je denkt dat het niet gekker kan in dit land.
Goeie actie TS!
Die was al eerder gepost, maar hij blijft leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Eenskijken het volgende:![]()
GEENSTIJL EN RUTGER HEBBEN EEN ITEM EROVER GEMAAKT!
![]()
![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html
die persvoorlichterquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Die was al eerder gepost, maar hij blijft leuk.
Mijn allochtone vrienden schamen zich allemaal kapot. Ik heb medelijden met ze en dan ben ik echt niet sarcastisch.quote:
Ik heb volgende week weer les, ben benieuwd hoeveel bomen er dan intussen staan. Ik gok 20.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:02 schreef StephanL het volgende:
ja de directrice had het maar druk vandaag
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Eenskijken het volgende:![]()
GEENSTIJL EN RUTGER HEBBEN EEN ITEM EROVER GEMAAKT!
![]()
![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html
ik morgenmiddag, ben benieuwd hoeveel er intussen staan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik heb volgende week weer les, ben benieuwd hoeveel bomen er dan intussen staan. Ik gok 20.
Captain Stropdas?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]volgens mij komt die ene (toffe) getinte jongeman daar in de problemen nu die dat op TV heeft gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |