Auw, wat een slecht verhaal van die persvoorlichtster.:')quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html
Rutger ook goed?
Vanochtend nog in het ontbijtnieuws, het is ook de stelling van de dagquote:Op woensdag 9 december 2009 08:14 schreef Paracelsus het volgende:
Ik had gisteren andere zaken te doen, maar het is dus ook in het RTL nieuws geweest?
Dat is ook een idee!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef Rapaille het volgende:
Ik zeg geen kerstboom in de hal maar het hele kantoor van die belachelijke persvoorlichter volstoppen met bomen. Een boompje of 12 zal wel genoeg zijn. Deze mevrouw moet duidelijk in de stemming komen voor Kerst (en een keer niet zo politiiek correct willen doen).
Nah, internetroem is voldoende voor me. Dat, en een dennengroen atrium natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 09:23 schreef Wazeggie het volgende:
Dat wordt handtekeningen uitdelen op school vandaag TS!
Komt er ook een del 2 van je internetroem? Deze begint vol te lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:31 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nah, internetroem is voldoende voor me. Dat, en een dennengroen atrium natuurlijk
Als deze vol is, komt er uiteraard "Kerstboom Gate: The Second Coming". Zo makkelijk komt de school er niet vanaf.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:39 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Komt er ook een del 2 van je internetroem? Deze begint vol te lopen
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Als deze vol is, komt er uiteraard "Kerstboom Gate: The Second Coming". Zo makkelijk komt de school er niet vanaf.
Schaf dan ook de gebedsruimtes en halalkeuken in de kantine af. Tot dat gebeurt, moet het atrium GROEN!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:03 schreef Leevancleef het volgende:
Ben ik de enige die dit initiatief wel oké vindt?Kom zeg, het is maar kerst; een saai, burgerlijk en hinderlijk commercieel feest. De viering daarvan wat eigentijdser maken staat niet gelijk aan de hele Nederlandse cultuur verloochenen, zoals sommigen schijnen te denken.
Maar er is niemand iets gevraagd, en het merendeel van de allochtonen hier wil ook gewoon een kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef Leevancleef het volgende:
Waarom? Kerst wordt toch ook niet verboden? Het wordt aangepast. M.i. wel zo correct tegenover de leerlingen die niet christelijk zijn (waarschijnlijk een overgrote meerderheid van de school).
Idd bijna volquote:Op woensdag 9 december 2009 10:10 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar er is niemand iets gevraagd, en het merendeel van de allochtonen hier wil ook gewoon een kerstboom
Dit topic begint vol te lopen, hier verder: Kerstboom Gate: The Second Coming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |