Mooiquote:
Kijkgaatje mag ook niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hoera! Het ziet er nog heel uit!
Fijn dat 't op de plaats van bestemming is aanbeland. Nu nog wachtennnn....
Maar dat is het ook echt hoor. Het boompje is ongeveer een meter hoog, dus het is echt een flink pakket wat er naast staat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef trui het volgende:
haha ook die klok erbij he, zo lijkt 't echt een reuze-kado.
ixie nix!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:56 schreef Tazz het volgende:
Even namens Lenaatje, voor Santaatje..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:56 schreef Tazz het volgende:
Even namens Lenaatje, voor Santaatje..
[ afbeelding ]
ik zie ook niks...quote:
HOHOHuup!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
eenzame kerstboom zonder pakje
[ afbeelding ]
mn envelop/pakketje
[ afbeelding ]
van veraf
is het plaatje een hint Santa?
4 rendieren?quote:Op zondag 20 december 2009 07:53 schreef Huupmas het volgende:
[..]
HOHOHuup!
Wat heeft de TNT dat snel gedaan!
De enveloppe mag eraf! (Graag zelfs, wat een lelijk ding is het toch)
En ja, het plaatje is een hint. Ik heb namelijk 4 rendieren thuis![]()
![]()
![]()
euh, mam van 2quote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gooi hier heen die hints, we willen best meedenken!
Dan was ik het iig niet...quote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh, mam van 2
en er waren wat lettertjes in de kaart gekleurd en ik heb me suf gepuzzeld omdat ik dacht dat dat wat zou betekenen maar het kan ook zomaar compleet random zijn
quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef lcicle het volgende:[OUD Secret Santa 2009-13] waar we nagels bijten
Spannend!
Het witte doosje mag er dus ook al af?..
Aan de postcode hing een bekende achternaam.. Is al wel een stukje dichterbij voor een fotoschiet in elk geval
Ben je er al achter?quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef huuphuup het volgende:![]()
Ik mag het eerste papiertje er morgen al afhalen!!![]()
![]()
Of straks om twaalf uur
En ik heb het kaartje gelezen maar nu weet ik het nog niet echt![]()
ik ben echt een ramp met dit soort hints.
Jij ook al niet?! Ik heb vanaf het begin al geen zin gehad in de rijmelarijquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in dat gerijm, sorry!
Het witte doosje was als bescherming bedoeld.
ja jeetjequote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Jij ook al niet?! Ik heb vanaf het begin al geen zin gehad in de rijmelarij(Let op Huup, dit is ook misschien wel een hint)
leuk om mijn pakje onder de kerstboom te zien staan!quote:Op zondag 20 december 2009 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie hem ook niet....
Mijn pakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Lennon voor het deels ontmantelen.
Dat is zo een ijsdoos waarin ik een aantal weken geleden het Mona Choco Dreams in kreeg opgestuurd. Volgens mij was er nog iemand die hier Choco Dreams mocht buzzen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef lcicle het volgende:
De ysdoos met daarbij het pakje
[ afbeelding ]
Dank dank dank!Ik vind het nú al leuk!
Mijne is zonder flits, maar dat 'probleem' had je elders vast al gelezen
ja goh wie zou dat nou zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat is zo een ijsdoos waarin ik een aantal weken geleden het Mona Choco Dreams in kreeg opgestuurd. Volgens mij was er nog iemand die hier Choco Dreams mocht buzzen.
Geen idee, ik heb last van zwangerschaps dementie dus het is mij inmiddels al lang en breed ontgaan wie het nog meer was.quote:
ik haak me suf joh!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:07 schreef mijsje het volgende:
is die maria een hint? of heb je zelf ook het een en ander gehaakt Bix?
Jouw lootje heeft het vast heel druk met haar kindersquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:49 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn lootje is nog niet gezien, hier
En in de SecretSanta-topics ook al heel lang, niet!
Dat inpakpapier is van IKEAquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef huuphuup het volgende:
hihi die trui, haakt zich suf voor iedereen![]()
Chan wauw wat een pakket!!
en dat papier haha ik moest erom lachen, ook dat leuke pakpapier, ik ben benieuwd waar het vandaan komt want ik heb het heul nog niet gezien ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |