Wat voor soort muziek maakte ze? En nee wel eens van gehoord via een maat hiero, maar nog nooit iets van gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Ehm:quote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with royjn is Very High
Music you have in common includes Tiësto, Underworld, Armin van Buuren, Kai Tracid and Moby.
Jij verdient op het moment niet beterquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
Ik had wel iets anders verwacht bij m'n eerste naamtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Your musical compatibility with royjn is Very Lowquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Your musical compatibility with royjn is VERY LOW
Music you have in common includes Benny Benassi, Brooklyn Bounce, Marco V, Markus Schulz and Fragma.
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knaltquote:
Best te pruimen!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knalt
Leugensquote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zit even te denken, maar nee het is me nog niet overkomen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |