abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75368864
Is trouwens wel mooi om te zien dat nederlanders van nature viseters zijn zeg maar.

In het zuiden van brazilie en in uruguay en argentinie waat vlees een major thing is en vrijwel geen vis is houden ze hun vork anders vast dan de meeste hier.

Ze houden de hele steel van de vork met hun vuist vast en de punten naar beneden. Om het vlees stevig te prikken en goed vast te houden is met het snijden.

Dat zit er ingebakken door het generaties vlees eten
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 7 december 2009 @ 13:28:25 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75368878
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef ripley1 het volgende:
Vlees is ook heerlijk, indien de juiste en de juiste kwaliteit.

Ik vind het wel raar als mensen zeggen dat ze vis in het algemeen niet lekker vinden, je hebt zoveel soorten en smaken. Een goeie tonijnsteak is bijvoorbeeld eerder vlezig dan vissig
Heel logisch: dan nog is het vis en heeft het een vissige smaak. Misschien qua structuur vlezig en qua smaak de minste visachtige, maar de smaak zit er nog steeds bij. En die smaak lust ik niet.

Is hetzeldfe als dat mensen je koffie verkeerd, mokka, cappucino etc aan willen smeren want "er zijn zoveel verschillende smaken koffie!" en "Wiener melange smaakt amper naar koffie, echt!". Er zit overal toch een koffiebijsmaak bij en dus lust ik 't niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75368892
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar dan zonder jezelf eerst klem te zuipen op een terras en na 2 rondes vlees al vol zitten.
Al gedaan en het is zeker aan te raden. Het is mijn favo restaurant hier in NL
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  maandag 7 december 2009 @ 13:28:52 #64
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75368897
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Is trouwens wel mooi om te zien dat nederlanders van nature viseters zijn zeg maar.

In het zuiden van brazilie en in uruguay en argentinie waat vlees een major thing is en vrijwel geen vis is houden ze hun vork anders vast dan de meeste hier.

Ze houden de hele steel van de vork met hun vuist vast en de punten naar beneden. Om het vlees stevig te prikken en goed vast te houden is met het snijden.

Ik ben een vleessnijder
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 7 december 2009 @ 13:29:30 #65
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75368925
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dit weekend Deception gezien. Goede film!
deception uit welk jaar?
  maandag 7 december 2009 @ 13:29:35 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75368928
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:

Ik eet ook heel anders Uiterst rechts ingesteld, dus ik wissel continuy mes en vork om. Mes rechts als ik snij, *wissel* vork rechts als ik eet, snijden is dan weer wisselen etc
L'Amour menaçant:
  maandag 7 december 2009 @ 13:30:51 #67
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_75368975
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef djayzz het volgende:
deception uit welk jaar?
2008.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_75369007
http://www.entrecote-et-les-dames.nl/

Echt heerlijk vlles! En voor de visliefhebbers slibtong. Maardoordat ze maar 2 gerechten hebben besteden ze zoveel zorg aan de kwaliteit van hun producten, dat je er echt heerlijk eet. Zachtste vlees ooit en gratis refill
pi_75369063
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef ripley1 het volgende:
http://www.entrecote-et-les-dames.nl/

Echt heerlijk vlles! En voor de visliefhebbers slibtong. Maardoordat ze maar 2 gerechten hebben besteden ze zoveel zorg aan de kwaliteit van hun producten, dat je er echt heerlijk eet. Zachtste vlees ooit en gratis refill
Black Angus vlees. Moet heel goed vlees zijn inderdaad. En zeer mooie prijs voor dat soort vlees
  maandag 7 december 2009 @ 13:33:47 #70
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369105
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

2008.
leuk!
pi_75369202
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:33 schreef djayzz het volgende:

[..]

leuk!
Ik wil die nieuwe film met goerge clooney zien. Dat hij een special ops in het leger is en schapen moet doden met zijn hersens. Ik heb voorstukjes gezien en die lijkt me zo grappig
pi_75369230
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Black Angus vlees. Moet heel goed vlees zijn inderdaad. En zeer mooie prijs voor dat soort vlees
Ik heb bij dit restaurant gegeten in Den Haag. ONGELOOFLIJK slecht. Alles. Het vlees, de vis, de keuze (goh), de bediening, de wijn, alles.

En je betaalt je blauw aan die kankerlijers.

Uit eten gaan in Nederland is gewoon niet leuk. Je betaalt je scheel, krijgt kutservice (zelfs Russen zijn nog klantvriendelijker) en de kwaliteit en kwantiteit is vaak kut.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 december 2009 @ 13:36:57 #73
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369252
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik wil die nieuwe film met goerge clooney zien. Dat hij een special ops in het leger is en schapen moet doden met zijn hersens. Ik heb voorstukjes gezien en die lijkt me zo grappig
raar verhaal

Ik ga Sherlock Holmes zien!
pi_75369340
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb bij dit restaurant gegeten in Den Haag. ONGELOOFLIJK slecht. Alles. Het vlees, de vis, de keuze (goh), de bediening, de wijn, alles.

Uit eten gaan in Nederland is gewoon niet leuk. Je betaalt je scheel, krijgt kutservice (zelfs Russen zijn nog klantvriendelijker) en de kwaliteit en kwantiteit is vaak kut.
Ook weleens gehad maar niet altijd in NL
  maandag 7 december 2009 @ 13:39:45 #75
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369380
quote:

[..]

In Nederland zijn er genoeg plaatsen waar je heerlijk kan eten voor een uitstekende prijs! en goede service ook.
  maandag 7 december 2009 @ 13:40:04 #76
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369396
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Idd, slechte restaurants heb je over heel de wereld
pi_75369438
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

In Nederland zijn de prijzen absoluut niet in verhouding met de kwaliteit of service. Duurdere restaurants zijn juist vaak slechter dan goedkopere, maar dat weet je niet van tevoren.

Service is echt belabberd. Je wordt gewoon onbeschoft bediend. In een beetje land zouden ze je er een nekschot voor geven.

En terecht.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75369449
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:

[..]

raar verhaal

Ik ga Sherlock Holmes zien!
pi_75369492
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:

[..]

Idd, slechte restaurants heb je over heel de wereld
De service is in vrijwel alle landen beter. Zo'n ongeinteresseerd wijf dat je al kauwgomkauwend aankijkt "wat mot je vreten?".

En aan het eind van de avond ben je een bedrag kwijt waarvoor je een gemiddelde keuken met inbouwapparatuur kon kopen.

maandag 7 december 2009 @ 13:42:55 #80
220609 Nouk84
pi_75369507
quote:

Zo, je kan ook gewoon even normaal doen
  maandag 7 december 2009 @ 13:43:36 #81
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369537
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De service is in vrijwel alle landen beter. Zo'n ongeinteresseerd wijf dat je al kauwgomkauwend aankijkt "wat mot je vreten?".

En aan het eind van de avond ben je een bedrag kwijt waarvoor je een gemiddelde keuken met inbouwapparatuur kon kopen.
Is het niet tijd om te emigreren kerel
  maandag 7 december 2009 @ 13:43:51 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75369551
quote:

[..]

Eindhoven. De Bommel. Maar 2 gerechten (Vlees of vegetarisch) maar o o o wat lekker en vaak erg apart klaargemaakt. Voorgerecht, hoofdgerecht = 12,00 EUR. En erg gezellig
L'Amour menaçant:
  maandag 7 december 2009 @ 13:45:24 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75369624
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Nederland zijn de prijzen absoluut niet in verhouding met de kwaliteit of service. Duurdere restaurants zijn juist vaak slechter dan goedkopere, maar dat weet je niet van tevoren.

Service is echt belabberd. Je wordt gewoon onbeschoft bediend. In een beetje land zouden ze je er een nekschot voor geven.

En terecht.
En da's in andere landen niet? Op vakantie douwen ze de toeristen ook in dure slechte restaurants. Tip 1 is altijd al geweest dat je moet eten waar de lokale bevolking eet. Beter eten, minder geld, vriendelijkre service.
L'Amour menaçant:
pi_75369657
quote:

[..]

Klopt

Er zijn best veel restaurants in Nederland waar prima eten is, maar het bedienend personeel in Nederland is echt vaak ongeinteresseerd en onbeschoft en ook nog eens niet capabel. Mijn vader werkt zelf in d ehoreca en die ergert zich scheel
  maandag 7 december 2009 @ 13:46:13 #85
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369668
quote:
whaha
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:46:28 #86
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75369678
mcDonalds! Snel, goedkoop en in de buurt!
  maandag 7 december 2009 @ 13:46:57 #87
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369699
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
mcDonalds! Snel, goedkoop en in de buurt!
slachtafval
pi_75369734
quote:

[..]

De service is in vrijwel alle landen beter.
Ik wil hier als lurker nog even op inhaken

In andere landen is de service beter omdat ze daar vaak leven van de fooien, omdat ze of helemaal geen salaris krijgen, of een absurd hongerloontje.
Hier in NL zijn de fooien een extraatje bovenop je salaris, so why bother to be friendly?
Whatever you're about to discover we off that.
pi_75369756
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef djayzz het volgende:

[..]

whaha
Hij is zo grappig he

Ik MOET hem zien
pi_75369791
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

In andere landen is de service beter omdat ze daar vaak leven van de fooien, omdat ze of helemaal geen salaris krijgen, of een absurd hongerloontje.
Hier in NL zijn de fooien een extraatje bovenop je salaris, so why bother to be friendly?
Omdat het je werk is misschien? Mijn vader haalt er voldoening uit dat ie zijn horecawerk naar behoren doet iig
pi_75369807
quote:

[..]

Ik wil hier al lurker nog even op inhaken

Horecamensen worden dan ook over- in plaats van onderbetaald wat ze zelf vinden.

Ga maar werken voor je fooien. Kan ook de prijs van een maaltijd van zeer gemiddelde kwaliteit omlaag. En dus meer financiele waardering.

pi_75369815
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Klopt

Er zijn best veel restaurants in Nederland waar prima eten is, maar het bedienend personeel in Nederland is echt vaak ongeinteresseerd en onbeschoft en ook nog eens niet capabel. Mijn vader werkt zelf in d ehoreca en die ergert zich scheel
Met m'n zusje, die hogere hotelschool heeft gedaan, ergens gaan eten is ook altijd feest. Die kan zich ook heerlijk groen en geel ergeren aan het bedienend personeel
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_75369833
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:

[..]

Is het niet tijd om te emigreren kerel
Ho! Kom niet aan Nederland. Vooral geen kritische noot. Vuile buitenlander, wat denk je wel niet met je mening over Nederland.

maandag 7 december 2009 @ 13:49:55 #94
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369834
quote:

[..]

hak jij maar eens op ons in
pi_75369854
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Horecamensen worden dan ook over- in plaats van onderbetaald wat ze zelf vinden.

Ga maar werken voor je fooien. Kan ook de prijs van een maaltijd van zeer gemiddelde kwaliteit omlaag. En dus meer financiele waardering.
Zou in nederland niet werken, omdat de gemiddelde Nederlander te gierig is voor fooien.
  maandag 7 december 2009 @ 13:50:28 #96
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369859
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hij is zo grappig he

Ik MOET hem zien
Ja, lijkt me best tof!

Ga ik ook maar eens doen denk ik
  maandag 7 december 2009 @ 13:50:35 #97
220609 Nouk84
pi_75369863
Ik ben als barvrouw ook wel eens onbeschoft en bot. Waarom? Omdat ik het druk heb en iedereen aan de bar denkt dat hij koning is en als eerste geholpen moet worden, terwijl er mensen veel langer staan.

Maar goed, dat is wel anders dan in een restaurant..

Kreeg afgelopen weekend wel een complimentje van een vrouw dat ik een barvrouw naar haar hart was. Dat ik hard werk en weet wat ik doe. Dat er in een tent verder een blonde bimbo met tieten tot op d'r knieen stond die van niks wist.. Wel tof om te horen
  maandag 7 december 2009 @ 13:51:49 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75369915
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Zou in nederland niet werken, omdat de gemiddelde Nederlander te gierig is voor fooien.
Mwah, dat valt wel mee opzich, maar het is hier gewoon niet zo vanzelfsprekend. Ik krijg ook geen fooi op mijn werk .

Ik tip zelf wel altijd hoor, maar het IS natuurlijk eigenlijk pas terecht als je gewoon netjes geholpen bent, en laten we eerlijk zijn, de bediening in de horeca is vaak dan ook belabberd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75369921
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En da's in andere landen niet? Op vakantie douwen ze de toeristen ook in dure slechte restaurants. Tip 1 is altijd al geweest dat je moet eten waar de lokale bevolking eet. Beter eten, minder geld, vriendelijkre service.
Ik ben al op heeeeel veel reizen geweest, Angel. En nergens is het zo slecht als in Nederland. Zelfs in Rusland ben ik beter bediend, en dat zegt wat. En zowel absoluut als relatief zijn de prijzen lager. Nederland is het duurste om ergens uit eten te gaan. En dan ook nog es het slechtste dan wel meest onvoorspelbare.

In Spanje, waar ik meer dan een jaar in totaal heb doorgebracht, wisselt het ook heel sterk. Je kan heel goed eten maar ook heel slecht. Maar zelfs dan zijn nog de bediening EN de prijs beter.

† In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:51:57 #100
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75369923
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef djayzz het volgende:

[..]

slachtafval
Verdiep je maar eens hoe de mcDonald zijn vlees verwerkt en volgens welke eisen. Dat is beter, hygiënischer en nauwkeuriger vastgelegd dan de herkomst van menig biefstukje in duur restaurant.
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Omdat het je werk is misschien? Mijn vader haalt er voldoening uit dat ie zijn horecawerk naar behoren doet iig

En daarom moet ie fooi krijgen? De vuilnisman krijgt ook geen fooi!
  maandag 7 december 2009 @ 13:52:27 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75369939
quote:

[..]

Mja, maar de meeste mensen in de bediening zijn daar toch niet voor hun carriere en levenslange baan. Dat zijn vaak bijbaantjes.
L'Amour menaçant:
pi_75369941
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:

[..]

hak jij maar eens op ons in
Dude, nu dacht ik dat ik een grammaticale fout gemaakt had en das heul niet zo!
pi_75369953
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben als barvrouw ook wel eens onbeschoft en bot. Waarom? Omdat ik het druk heb en iedereen aan de bar denkt dat hij koning is en als eerste geholpen moet worden, terwijl er mensen veel langer staan.
Sorry, maar om efficent te zijn hoef je niet onbeschoft en bot te zijn. Met een glimlach en een grapje kom je een stuk verder. Mijn oduers hebben een discotheek gehad in het centrum van amsterdam en die letten daar altijd enorm op.
pi_75369982
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Je moet die cirkel ergens doorbreken. Veel Nederlanders geven geen fooi omdat de prijs an sich al zo hoog is.

Fooi is extra voor de inzet van het personeel. En dat geef ik dan ook. Maar als het kut is, krijgen ze niks.

Fooi is mooi. Een beetje contact met de klant is veel gaver dan zo'n saggerijnige gast of een botte bitch.

pi_75369986
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja, maar de meeste mensen in de bediening zijn daar toch niet voor hun carriere en levenslange baan. Dat zijn vaak bijbaantjes.
En? Als je werkt, moet je ook je werk goed doen.
  maandag 7 december 2009 @ 13:53:35 #106
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75369989
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Dude, nu dacht ik dat ik een grammaticale fout gemaakt had en das heul niet zo!
pi_75370000
quote:

[..]

Horeca is ook iets wat in je zit, gastvrijheid, allerlei dingen die je niet aan kan leren in principe.
Ikzelf vind in de horeca werken harstikke tof, ondanks zeurende klanten, drukte, stress, maar een ander zou dat misschien totaal niet kunnen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_75370046
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Sorry, maar om efficent te zijn hoef je niet onbeschoft en bot te zijn. Met een glimlach en een grapje kom je een stuk verder. Mijn oduers hebben een discotheek gehad in het centrum van amsterdam en die letten daar altijd enorm op.
I do agree, als je in de horeca werkt, sta je in dienst van de klant. Het heet niet voor niets bediening.
Dit geldt overigens voor alle beroepen waar je met klanten te maken hebt.
pi_75370050
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Je moet die cirkel ergens doorbreken. Veel Nederlanders geven geen fooi omdat de prijs an sich al zo hoog is.

Fooi is extra voor de inzet van het personeel. En dat geef ik dan ook. Maar als het kut is, krijgen ze niks.

Fooi is mooi. Een beetje contact met de klant is veel gaver dan zo'n saggerijnige gast of een botte bitch.
Ik weet zelf wel hoe het werkt hoor, maar de meeste nederlanders geven zelfs in de goedkoopste pizzeria geen fooi.
pi_75370070
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik ergens eet, geef ik altijd fooi. Als ik slecht gegeten heb, dan zeg ik dat ook.

Ik heb ooit in Arnhem ergens gegeten waar ik zo schofterig behandeld werd, dat ik echt niks aan fooi gegeven heb. Maar als ik ergens goed gegeten heb, dan laat ik daar mijn waardering mee blijken.
pi_75370074
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben 8 jaar bakker geweest als bijbaantje. Als je een bijbaantje blijft zien als "maar een bijbaantje", dan wordt het tijd voor wat anders.

Je hebt een servicegericht beroep. Dan doe je je best maar. Dat kon ik als bakker (bij de V&D, dus ook een soort restaurant), dan kunnen kutrechtenstudentjes het ook.

† In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:55:53 #112
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75370103
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Horeca is ook iets wat in je zit, gastvrijheid, allerlei dingen die je niet aan kan leren in principe.
Ikzelf vind in de horeca werken harstikke tof, ondanks zeurende klanten, drukte, stress, maar een ander zou dat misschien totaal niet kunnen.
Bullshit! Dus het is een gave om in de horeca te kunnen werken, maar een arts kan je gewoon worden door netjes je studie af te maken?
  maandag 7 december 2009 @ 13:55:59 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75370109
Ik was altijd best een vriendelijke barman eigenlijk, gewoon omdat ik er teveel lol in had om me druk te maken .

Ik was misschien niet de beste, maar das detail .
Get woke, go broke!
  maandag 7 december 2009 @ 13:56:04 #114
220609 Nouk84
pi_75370113
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef ripley1 het volgende:
Klopt en dat doe ik ook wel eens. Maar als iemand voor de 4e keer denkt dat hij de eerste is, terwijl hij zich net bij een overvolle bar ertussen wurmt, dan kan het wel eens in het verkeerde keelgat schieten.
  maandag 7 december 2009 @ 13:56:48 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75370145
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bullshit! Dus het is een gave om in de horeca te kunnen werken, maar een arts kan je gewoon worden door netjes je studie af te maken?
Je geeft zelf het mooie voorbeeld hier, je moet in de horeca met mensen kunnen omgaan, ik zou geen horeca-carriere ambieeren met zo'n instelling .
Get woke, go broke!
  maandag 7 december 2009 @ 13:57:04 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75370159
quote:

[..]

Net zoals goed kunnen tekenen een gave is Sommige vakken zijn te leren, andere moeet je aanleg voor hebben. Ik zeg niet in welke categorie arts hoort en in welke horeca. Dat laat ik ff in 't midden.
L'Amour menaçant:
pi_75370163
quote:

[..]

Dat zeg ik toch nergens? Rellert.
pi_75370168
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Klopt en dat doe ik ook wel eens. Maar als iemand voor de 4e keer denkt dat hij de eerste is, terwijl hij zich net bij een overvolle bar ertussen wurmt, dan kan het wel eens in het verkeerde keelgat schieten.
dat hoort nu eenmaal bij de horeca, dat je ook imperfecte gasten hebt
pi_75370186
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ik ergens eet, geef ik altijd fooi. Als ik slecht gegeten heb, dan zeg ik dat ook.

Ik heb ooit in Arnhem ergens gegeten waar ik zo schofterig behandeld werd, dat ik echt niks aan fooi gegeven heb. Maar als ik ergens goed gegeten heb, dan laat ik daar mijn waardering mee blijken.
Gisteren in Mona's eten en drinken (o.i.d.) in Arnhem gegeten. Snel, goedkoop en niet slecht. Onbeperkt spare-ribs kan je weinig aan verkloten, maar er zat goeie salade en groenten bij en ze waren snel met bedienen ondanks de drukte.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. In de meeste prestigieuze tenten betaal je veel teveel voor te weinig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')