Jij zit lekker in Mat 64's? Hoe klein ben je dan wel niet?quote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
En dat duurt ook maar 7 minuten langer![]()
Nog zo'n typisch voorbeeld: met de stoptrein vanaf Gouda direct naar A'dam C. duurt 57 min., terwijl je er 52 min. over doet als je de Intercity naar Utrecht C. neemt en vervolgens die naar A'dam C
Stoptreinen, als het geen Mat' 64's zijn neem ik ze liever niet![]()
Mis eigenlijk station met de grootste bouwputquote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Yreal het volgende:
Laten we eens een stemrondje houden?
Het mooiste station?
Het lelijkste station? Station Arnhem
Het overzichtelijkste station? alles met 1 perron en liefst kopstation
het onoverzichtelijkste station? Amsterdam Centraal
Het meest nutteloze station? Station Daarlerveen
Dat wordt bij mij allebei ICRm of ICMm. Kunnen we niet beter lijstjes maken van leuk naar minst leuk?quote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef Yreal het volgende:
Ik word blij als 's ochtends een ... komt aanrijden
Ik ga voor mijn plezier in een ... zitten
Ik ben vandaag toch al gauw van Schiedam Centrum naar Rotterdam Blaak gegaanquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
TreinVindPost
Vandaag voor mij een treinvrijedag, want een dagje niet werken
Schiedam Centrumquote:
Ik ben 1.69mquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij zit lekker in Mat 64's? Hoe klein ben je dan wel niet?
Voor mij is het:quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat wordt bij mij allebei ICRm of ICMm. Kunnen we niet beter lijstjes maken van leuk naar minst leuk?
Lolwut? ik vind die sporen in de kelder, de boog der over heen en die boog 500 meter verder nou niet echt " overzichtelijk"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |