quote:
Nah, doe maar niet hehe.quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.hormigasculonas.com/
Veel plezier!
Dat was ze vorige week ook al, alleen toen zou ze nog ingelogd zijn op haar laptop thuis.quote:
Net zoals dat djayzz wel eens in Rio is geweestquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net zoals dat djayzz wel eens in Rio is geweest
Sowieso, kinderen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
blijkbaar niet en hebben ze toch raak geschoten.
Fiets ik handig langs.quote:
quote:
Toevallig nietquote:
neergestort.quote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fiets ik handig langs.![]()
Zeg, hoor jij niet in Mexico te zitten? Hoe was je vlucht gisteren?
Jawel, ik ben mijn laptop weer vergeten, dus zit achter weer een andere pc op mijn werkquote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was ze vorige week ook al, alleen toen zou ze nog ingelogd zijn op haar laptop thuis.
Blijkbaar niet dus..
quote:Op maandag 7 december 2009 10:35 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik naar p. kijk zijn je eigen kinderen zo erg nog niet.
Dat dus.quote:
nope, nadat ik een paar gasten had neergehoekt tijdens een gevecht om een parachute ben ik er snel tussenuit genaaid.quote:
Babe is net een kind hèquote:
Heb je mooi opgelostquote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nope, nadat ik een paar gasten had neergehoekt tijdens een gevecht om een parachute ben ik er snel tussenuit genaaid.
quote:
Pfff, ik doe nooit banwaardige dingenquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ban hebt
Mensen die 'gezellig' naar de bios gaan naar een nietszeggende film en dan vervolgens de hele avond gaan ouwehoerenquote:
frustraties?quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen die 'gezellig' naar de bios gaan naar een nietszeggende film en dan vervolgens de hele avond gaan ouwehoeren
Jankende kinderen
Schreeuwende kinderen in de supermarkt
Kinderen die 'leuke' gekke geluiden maken. En dat 100x![]()
En ja, die eerste heeft er niets mee te maken, maar daar moest ik aan denken
Ik zat laatst in de trein met een moeder met 3 kinderen die totaal niet luisterden, schreeuwden, gilden, door de trein renden. En dan echt zo'n softe moeder ook die iedere keer heel lief vraagt of ze alsjeblieft willen gaan zitten.quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen die 'gezellig' naar de bios gaan naar een nietszeggende film en dan vervolgens de hele avond gaan ouwehoeren
Jankende kinderen
En maar hopen dat je eigen kinderen wel braaf zijn natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jankende kinderen
Ik?quote:
Ik zou zo'n kind tackelen, denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
Ik zat laatst in de trein met een moeder met 3 kinderen die totaal niet luisterden, schreeuwden, gilden, door de trein renden. En dan echt zo'n softe moeder ook die iedere keer heel lief vraagt of ze alsjeblieft willen gaan zitten.![]()
Bloedirritant.
Ik heb bij dat soort situaties altijd de neiging om " DUCKTAPE!!!!" te roepen.quote:
gisteren bijna gedaan, we zaten in de bioszaal aan het horizontale gangpad, dus lekker veel beenruimte.quote:
Ik denk dan: Sla dat kind dood!quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort situaties altijd de neiging om " DUCKTAPE!!!!" te roepen.
En dat doe ik soms ook.
Gemiste kans...quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
gisteren bijna gedaan, we zaten in de bioszaal aan het horizontale gangpad, dus lekker veel beenruimte.
Bijna een paar kut kinderen laten struikelen die steeds langs kwamen rennen.
Ducttapequote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb bij dat soort situaties altijd de neiging om " DUCKTAPE!!!!" te roepen.
En dat doe ik soms ook.
Nee, ze roept het altijd in nieuwe spellingquote:
Was het een FOK!meet ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook een keer in een restaurant gezeten met achter me een gezin aan tafel. Die kinderen waren nog niet zo irritant, maar die vader! Die zat met eten te gooien, te bleren en te klieren. Waarna ik maar om een andere tafel heb gevraagd.
Oja.quote:
Gek he, dat ze dat denkenquote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.
Ja. Moeders kijken altijd een beetje alsof je een ontaarde vrouw zonder moederinstinct bent, als je dat zegt.
Geen idee waarom.
dan zijn nog erg vriendelijk, de kans op moordzuchtige blikken lijkt me ook erg grootquote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.
Ja. Moeders kijken altijd een beetje alsof je een ontaarde vrouw zonder moederinstinct bent, als je dat zegt.
Geen idee waarom.
Ik had laatst een gesprek met een vriendin hierover. Ik vroeg aan haar: " als jij kinderen zou hebben, zou je mij dan met een gerust hart daarop laten passen? Waarop zei zij:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |