Ik denk dat jij al wakker bent als ik mijn dienst afsluit.Ik zorg wel voor de koffie en het ontbijt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heren en dame,
prettige nachtdienst.
Doen jullie de gordijnen dicht en het licht uit als je naar bed gaat dan doe ik ze morgen wel weer aan
Je had vanmiddag een rondleiding kunnen winnen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja! Ik had in het 3FM topic gisteren al gepost dat ik Gerard, Giel en Annemieke in het huis zou willen.
En alle drie gaan er in.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had vanmiddag een rondleiding kunnen winnen...
Maakt niks uit.quote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Thanks nog voor alle felicitaties in dit topic, ondanks dat ik hier nooit kom
Ik ook niet. Misschien toch eens vaker doenquote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Jullie zijn natuurlijk altijd van harte welkom!quote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien toch eens vaker doen.
Hey, dat shirt komt bekend voor.quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Je staat trouwens al in de hall of fame op de site van rabradio.
Je hebt het verdiend hoorquote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
We bijten nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Typhoonquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hey, dat shirt komt bekend voor.
Ohja!! Ik dacht dat ik er morgen pas in zou komen. Wat leukquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Je staat trouwens al in de hall of fame op de site van rabradio.
quote:
Goed idee... hopen dat ik mijn angst voor de SC'ers kan overwinnenquote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De redactie van rabradio werkt blijkbaar snel.quote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja!! Ik dacht dat ik er morgen pas in zou komen. Wat leuk
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?quote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Grappig, die heb ik inderdaad ook aan op die Hall of Fame foto.
[..]
Goed idee... hopen dat ik mijn angst voor de SC'ers kan overwinnen
Hmm... even kijken of ze niet toevallig de wereld aan het redden zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?
quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gutenabend, ik ben er ook weer
Vandaag meegedaan aan de (meestal vrij rustige) Amstel-pubquiz op maandagavond (ik kan meestal niet naar Murphy's op woensdag). Om het kort te zeggen, we hebben de boel flink ge-owned. Plek 3: 45 punten. Plek 2: 46 punten. Plek 1 (wij): 65 punten. 19 punten verschil. Het was bijna genant
Via rabradio kun je het beluisteren.quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?
Jajaquote:
Er schijnen een aantal mensen bezig te zijn met wat plannen, maar met wat? Ik heb geen idee.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er al iets bekend over een grote Fok!-kerstactie dit jaar?
Ok, even rustig afwachten dus. Vind het wel leuk om er wat aan te geven (als het doel me aanstaat). Liever zo dan elke maand een paar euro naar een of ander doelquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er schijnen een aantal mensen bezig te zijn met wat plannen, maar met wat? Ik heb geen idee.....
Trustenquote:
Ik ben ook benieuwd wat het dit jaar is. Anders doe ik al mijn goededoelgeld dit jaar wel via Serious Request uitgeven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, even rustig afwachten dus. Vind het wel leuk om er wat aan te geven (als het doel me aanstaat). Liever zo dan elke maand een paar euro naar een of ander doel
Ik had het vandaag met een 3FM-fan over Serious Request, en ik denk dat ik wel een dagje langs ga. Op 19 december heb ik voor de avond geen plannen en 20 december heb ik ook nog vrij, dan kan ik best even gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat het dit jaar is. Anders doe ik al mijn goededoelgeld dit jaar wel via Serious Request uitgeven.
Jammer, dan komen we elkaar niet tegen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het vandaag met een 3FM-fan over Serious Request, en ik denk dat ik wel een dagje langs ga. Op 19 december heb ik voor de avond geen plannen en 20 december heb ik ook nog vrij, dan kan ik best even gaan kijken
Ik ga de 18de (opening) of de 19de. Welk van de twee weet ik nog niet. Hangt van mijn werk af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het vandaag met een 3FM-fan over Serious Request, en ik denk dat ik wel een dagje langs ga. Op 19 december heb ik voor de avond geen plannen en 20 december heb ik ook nog vrij, dan kan ik best even gaan kijken
De 18e is voor mij een eenvoudige beslissing, dan kan ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga de 18de (opening) of de 19de. Welk van de twee weet ik nog niet. Hangt van mijn werk af.
Ik zie wel uit naar die week. De beste week radio/tv van het jaar.
Utrecht heb ik wel gezien, vanuit de bus. Groningen is ongeveer een uur met de trein en ik ben er al een tijd niet meer geweest, dus heb er wel weer eens zin inquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:28 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, de afgelopen jaren ben ik ook steeds wel een dagje langs het Glazen Huis gelopen, maar Grunn is toch wel een erg lange reis...
Dat is dan ook de reden dat als ik ga het meteen de complete avond en nacht gaat worden. Ik vetrek in de loop van de middag en pak de dag er op de eerste trein wel weer terug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:28 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, de afgelopen jaren ben ik ook steeds wel een dagje langs het Glazen Huis gelopen, maar Grunn is toch wel een erg lange reis...
Vrijdag de 18e kom ik zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga de 18de (opening) of de 19de. Welk van de twee weet ik nog niet. Hangt van mijn werk af.
Hm, dat klinkt eigenlijk inderdaad wel als een leuke trip. Eens kijken of ik wat mensen hiervoor kan polsen. Ga het dan wel proberen op een doordeweekse dag te plannen ivm OVquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat als ik ga het meteen de complete avond en nacht gaat worden. Ik vetrek in de loop van de middag en pak de dag er op de eerste trein wel weer terug.
Als de kroegen in Groningen toch 24/7 open zijn moet dat geen probleem zijn.
In Groningen staat ook nog een soort Zwitsers chalet. Dat heeft een rijk man gebouwd voor zijn zieke dochter, die een groot deel van het jaar in de Alpen moest doorbrengen omdat de lucht daar beter was. Eenmaal weer terug kreeg ze heimwee, dus heeft hij een chalet laten bouwen. Dat heb ik geleerd op een tour door Groningen, gegeven door een zeer charmante damequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat als ik ga het meteen de complete avond en nacht gaat worden. Ik vetrek in de loop van de middag en pak de dag er op de eerste trein wel weer terug.
Als de kroegen in Groningen toch 24/7 open zijn moet dat geen probleem zijn.
Hoi PSquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
toch ook maar even naar de galesburg public library geweest, die is wel beter dan onze biebheb nu boeken. Ben moe, dus ga vanavond waarschijnlijk niets wilds doen, maar in de ronde stoel me opkrullen met dekens en een boek
Dag PSquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
toch ook maar even naar de galesburg public library geweest, die is wel beter dan onze biebheb nu boeken. Ben moe, dus ga vanavond waarschijnlijk niets wilds doen, maar in de ronde stoel me opkrullen met dekens en een boek
Grote kans dat ik er dan ook bij ben, maar dan is het alleen in de middag en de vroege vooravond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt eigenlijk inderdaad wel als een leuke trip. Eens kijken of ik wat mensen hiervoor kan polsen. Ga het dan wel proberen op een doordeweekse dag te plannen ivm OV
hmmm nog niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dag PS. Ben je al helemaal verknocht aan bepaalde Amerikaanse gerechten of gewoontes?
Dus je bent nooit een jellydonut bij John wezen halen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm nog niet echt eigenlijkOf het moet dan facebook zijn
En voor meer tips mbt Groningen kun je hier terecht bij Ladyblack.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt eigenlijk inderdaad wel als een leuke trip. Eens kijken of ik wat mensen hiervoor kan polsen. Ga het dan wel proberen op een doordeweekse dag te plannen ivm OV
nopequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je bent nooit een jellydonut bij John wezen halen?
Oh nee, dat gaat niet. Je fiets is gejat.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh nee, dat gaat niet. Je fiets is gejat.
Te laat.quote:
Facebook is ook in Nederland beschikbaar, dat telt niet echt. Ik gebruik ook Twitter, dat maakt me nog geen Amerikaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm nog niet echt eigenlijkOf het moet dan facebook zijn
Nopequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat.
Nog nieuwe ontwikkelingen rond je maatje?
nee, maar ook geen meer gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Facebook is ook in Nederland beschikbaar, dat telt niet echt. Ik gebruik ook Twitter, dat maakt me nog geen Amerikaan. Heb je nog een rijexamen gehaald?
Dat is dan tenminste iets positiefs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NopeHij is nog hier en heeft voor zover ik weet nog geen treinticket geboekt...
Spannend en lachen!!quote:Effective Monday, 12-07-09, the National Weather Service has declared a Winter Storm Watch for persons in the Galesburg/Knox Country area.
The Winter Storm Watch has indicated the possibility of up to six (6) inches of snow beginning Tuesday afternoon (12-08-09) and continuing through Wednesday morning (12-09-09). The snow may be followed by colder temperatures and wind.
As a reminder, in the event that the snow predictions are accurate, the City of Galesburg MAY declare a Snow Emergency which exists when there is 2" of snow on the ground and it is still snowing. During such Snow Emergencies, vehicles parked on City Streets should be moved to College Lots and/or other off-street parking areas to permit the removal of snow from the streets. Vehicles not moved may be subject to City of Galesburg citation(s) and possible tow. Please monitor local radio stations for Snow Emergency announcements and/or contact Campus Safety (7979) for weather and Snow Emergency updates.
Tof, sneeuw! Is de temperatuur ook al laag of moet dat nog komen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slechte Amerikaanse pulp, heb er nou al zin in.
Kreeg net dit binnen met de mail:
[..]
Spannend en lachen!!
sneeuw hadden we al..quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof, sneeuw! Is de temperatuur ook al laag of moet dat nog komen?
Kijk, dat zijn de betere temperaturen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sneeuw hadden we al..
Nu -2, is de hele dag -1 geweest ongeveer en woensdagnacht en -ochtend gaan we naar de -16. Donderdag overdag -14.
Ik vind die temperatuur heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind t maar koudmorgenochtend flink boodschappen doen dan maar...
Dan hoop ik dat je een kruik hebt meegenomen uit NL.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pcies... ik vind te koud niet lekker, klappertanden enzo
ik ga toch niet met een kruik rondlopen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een kruik hebt meegenomen uit NL.
Hoe wil je dan stoppen met klappertanden? Met veel kleren aan lukt je dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ga toch niet met een kruik rondlopen?
Een kruik buiten heeft ook weinig zinquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan stoppen met klappertanden? Met veel kleren aan lukt je dat blijkbaar niet.
En dan alle sneeuw en ijspret missen!?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een kruik buiten heeft ook weinig zin
Binnenblijven, dus
oh ik kom wel aan mn trekken hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan alle sneeuw en ijspret missen!?
Zijn er schaats mogelijkheden bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik kom wel aan mn trekken hoor
In het geheel niet, maar zelfs dat heb ik geloof ik al een paar keer verteldquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er schaats mogelijkheden bij je in de buurt?
Dan ben ik het al een paar keer vergeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In het geheel niet, maar zelfs dat heb ik geloof ik al een paar keer verteld
Word net wakker van een nap, maar het is nog steeds niet echt bedtijd
Is dat uit verveling?quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan ga ik nog maar es douchen... lijkt wel of ik tegenwoordig niks anders meer doe dan slapen, douchen, nog meer slapen, douchen, moe zijn etc...
neuh niet eens zozeer. lamlendigheid, misschienquote:
Als je maar niet vervalt in een "Groundhog Day" scenario.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet eens zozeer. lamlendigheid, misschien
wat is dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet vervalt in een "Groundhog Day" scenario.
ohnee gelukkig dat nog niet. Nee ik denk dat het allemaal komt door slecht eten, dus daar gaan we even verandering in brengen. We hebben een geweldige 'gezonde winkel' hier in Galesburg, waar ze ook rookkaas uit Nederland verkopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dat het lijkt als of het elke dag dezelfde dag is.
Goed film trouwens. Een aanrader.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Wat groenvoer kan dan zeker geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohnee gelukkig dat nog niet. Nee ik denk dat het allemaal komt door slecht eten, dus daar gaan we even verandering in brengen. We hebben een geweldige 'gezonde winkel' hier in Galesburg, waar ze ook rookkaas uit Nederland verkopenDe collectie groente en fruit is weliswaar dramatisch klein en erg duur, maar ik ga die morgen toch maar plunderen. En kijken wat de Aldi (de enige supermarkt op loopafstand van mij) iets aan ingevroren blueberries of framboxen heeft. Minder wit/geel eten, meer kleur, dat zou moeten helpen. En meer water drinken, minder caffeïne ennehhh veeel minder suiker. Ik hoop dat ik dan ook van die heftige hoofdpijnaanvallen afkom die me een halve dag plat houden en die me de afgelopen paar weken achterna gezeten hebben. Vandaag kwam het ineens tot me dat het waarschijnlijk door het eten komt
i know. En dat heb ik dus amper gehad, behalve toen ik dus dit weekend weg was. Laat staan fruit. Egghh nu ik er aan denk, vind ik het ook echt slecht en walgelijk enzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Wat groenvoer kan dan zeker geen kwaad.
Dus je hebt de afgelopen weken wel erg makkelijk gegeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
i know. En dat heb ik dus amper gehad, behalve toen ik dus dit weekend weg was. Laat staan fruit. Egghh nu ik er aan denk, vind ik het ook echt slecht en walgelijk enzo
Da's wel erg rigoureus.quote:
oh ik bedoel op een gezonde manier hoorquote:
Ja heb nog steeds geen keuken. Maar ga nu proberen die in het center for intercultural life wat vaker te gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt de afgelopen weken wel erg makkelijk gegeten.
Precies, dat werkquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik schrok al.![]()
Tijd voor een aantal kiwi's dus.
Je dacht dat de US pound gelijk was aan een pond bij ons?quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies, dat werk
Ik dacht dat ik in korte tijd heel veel was aangekomen, ronde de tijd dat ik wegging uit nederland en hier aankwam en mijn eerste doktersbezoek had, maar kwam er van het weekend achter dat ik het Amerikaanse stelsel tòch niet onder de knie had, dus gewoon misrekend hadwas toch wel een opluchting, haha, maar had er sowieso al niks mee gedaan behalve over verbaasd en geklaagd. Nahja, en het was één van de redenen te stoppen met ADD medicatie
Ja dat dacht ik inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je dacht dat de US pound gelijk was aan een pond bij ons?
Lijkt me apart. Denken dat je zwaarder aan het worden bent maar je kleren nog normaal passen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik inderdaadEn ja dat van die kleren stond ik niet heel erg bij stil, ik had eigenlijk wel het idee dat ze strakker zaten hoor... maarja, het is dus niet zo, ik bleek gewoon nog op gewicht!
precies. Gewoon de ongezonde dingen wat meer er uit werken en de gezonde dingen er inquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan hoef je, naast gezonder eten, tenminste niet te lijnen.
Back to normal dus. En vol blijven houden als binnenkort de eetschuur op campus ook weer open is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. Gewoon de ongezonde dingen wat meer er uit werken en de gezonde dingen er in
nahja ik at normaal eigenlijk ook niet echt gezond. Soms wel, soms niet. Betekent niet dat ik niet weet hoe het moet, haha. Zo, hebben we toch bijna een pagina volquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Back to normal dus. En vol blijven houden als binnenkort de eetschuur op campus ook weer open is.
Dan wens ik je voor straks weltrusten en veel succes met winkelen morgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lijkt me dus een prachtig moment om met mijn boek, mijn overgevlogen knuffel en een flesje water mn bedje in te duiken! Grootse plannen voor morgen
winkelen en nóg maar weer es opruimen (mag ook in het lijstje van slapen en douchen, opruimen. weet niet wat als ik verder weinig uitvoer, maar ik weet het te vinden) en de ijskast herindelen en oude troep weggooien want het ruikt er raar en het waterfilter wassen en uit de koelkast halen en op roomies bureau zetten en werken aan mijn opdracht voor mijn advisor en sneeuwpoppen bouwen en en en! morgen wordt tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wens ik je voor straks weltrusten en veel succes met winkelen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |