Facebook is ook in Nederland beschikbaar, dat telt niet echt. Ik gebruik ook Twitter, dat maakt me nog geen Amerikaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm nog niet echt eigenlijkOf het moet dan facebook zijn
Nopequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat.
Nog nieuwe ontwikkelingen rond je maatje?
nee, maar ook geen meer gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Facebook is ook in Nederland beschikbaar, dat telt niet echt. Ik gebruik ook Twitter, dat maakt me nog geen Amerikaan. Heb je nog een rijexamen gehaald?
Dat is dan tenminste iets positiefs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
NopeHij is nog hier en heeft voor zover ik weet nog geen treinticket geboekt...
Spannend en lachen!!quote:Effective Monday, 12-07-09, the National Weather Service has declared a Winter Storm Watch for persons in the Galesburg/Knox Country area.
The Winter Storm Watch has indicated the possibility of up to six (6) inches of snow beginning Tuesday afternoon (12-08-09) and continuing through Wednesday morning (12-09-09). The snow may be followed by colder temperatures and wind.
As a reminder, in the event that the snow predictions are accurate, the City of Galesburg MAY declare a Snow Emergency which exists when there is 2" of snow on the ground and it is still snowing. During such Snow Emergencies, vehicles parked on City Streets should be moved to College Lots and/or other off-street parking areas to permit the removal of snow from the streets. Vehicles not moved may be subject to City of Galesburg citation(s) and possible tow. Please monitor local radio stations for Snow Emergency announcements and/or contact Campus Safety (7979) for weather and Snow Emergency updates.
Tof, sneeuw! Is de temperatuur ook al laag of moet dat nog komen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slechte Amerikaanse pulp, heb er nou al zin in.
Kreeg net dit binnen met de mail:
[..]
Spannend en lachen!!
sneeuw hadden we al..quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof, sneeuw! Is de temperatuur ook al laag of moet dat nog komen?
Kijk, dat zijn de betere temperaturen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sneeuw hadden we al..
Nu -2, is de hele dag -1 geweest ongeveer en woensdagnacht en -ochtend gaan we naar de -16. Donderdag overdag -14.
Ik vind die temperatuur heerlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind t maar koudmorgenochtend flink boodschappen doen dan maar...
Dan hoop ik dat je een kruik hebt meegenomen uit NL.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pcies... ik vind te koud niet lekker, klappertanden enzo
ik ga toch niet met een kruik rondlopen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een kruik hebt meegenomen uit NL.
Hoe wil je dan stoppen met klappertanden? Met veel kleren aan lukt je dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ga toch niet met een kruik rondlopen?
Een kruik buiten heeft ook weinig zinquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan stoppen met klappertanden? Met veel kleren aan lukt je dat blijkbaar niet.
En dan alle sneeuw en ijspret missen!?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een kruik buiten heeft ook weinig zin
Binnenblijven, dus
oh ik kom wel aan mn trekken hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan alle sneeuw en ijspret missen!?
Zijn er schaats mogelijkheden bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik kom wel aan mn trekken hoor
In het geheel niet, maar zelfs dat heb ik geloof ik al een paar keer verteldquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er schaats mogelijkheden bij je in de buurt?
Dan ben ik het al een paar keer vergeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In het geheel niet, maar zelfs dat heb ik geloof ik al een paar keer verteld
Word net wakker van een nap, maar het is nog steeds niet echt bedtijd
Is dat uit verveling?quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan ga ik nog maar es douchen... lijkt wel of ik tegenwoordig niks anders meer doe dan slapen, douchen, nog meer slapen, douchen, moe zijn etc...
neuh niet eens zozeer. lamlendigheid, misschienquote:
Als je maar niet vervalt in een "Groundhog Day" scenario.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet eens zozeer. lamlendigheid, misschien
wat is dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet vervalt in een "Groundhog Day" scenario.
ohnee gelukkig dat nog niet. Nee ik denk dat het allemaal komt door slecht eten, dus daar gaan we even verandering in brengen. We hebben een geweldige 'gezonde winkel' hier in Galesburg, waar ze ook rookkaas uit Nederland verkopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dat het lijkt als of het elke dag dezelfde dag is.
Goed film trouwens. Een aanrader.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Wat groenvoer kan dan zeker geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohnee gelukkig dat nog niet. Nee ik denk dat het allemaal komt door slecht eten, dus daar gaan we even verandering in brengen. We hebben een geweldige 'gezonde winkel' hier in Galesburg, waar ze ook rookkaas uit Nederland verkopenDe collectie groente en fruit is weliswaar dramatisch klein en erg duur, maar ik ga die morgen toch maar plunderen. En kijken wat de Aldi (de enige supermarkt op loopafstand van mij) iets aan ingevroren blueberries of framboxen heeft. Minder wit/geel eten, meer kleur, dat zou moeten helpen. En meer water drinken, minder caffeïne ennehhh veeel minder suiker. Ik hoop dat ik dan ook van die heftige hoofdpijnaanvallen afkom die me een halve dag plat houden en die me de afgelopen paar weken achterna gezeten hebben. Vandaag kwam het ineens tot me dat het waarschijnlijk door het eten komt
i know. En dat heb ik dus amper gehad, behalve toen ik dus dit weekend weg was. Laat staan fruit. Egghh nu ik er aan denk, vind ik het ook echt slecht en walgelijk enzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Wat groenvoer kan dan zeker geen kwaad.
Dus je hebt de afgelopen weken wel erg makkelijk gegeten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
i know. En dat heb ik dus amper gehad, behalve toen ik dus dit weekend weg was. Laat staan fruit. Egghh nu ik er aan denk, vind ik het ook echt slecht en walgelijk enzo
Da's wel erg rigoureus.quote:
oh ik bedoel op een gezonde manier hoorquote:
Ja heb nog steeds geen keuken. Maar ga nu proberen die in het center for intercultural life wat vaker te gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt de afgelopen weken wel erg makkelijk gegeten.
Precies, dat werkquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik schrok al.![]()
Tijd voor een aantal kiwi's dus.
Je dacht dat de US pound gelijk was aan een pond bij ons?quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies, dat werk
Ik dacht dat ik in korte tijd heel veel was aangekomen, ronde de tijd dat ik wegging uit nederland en hier aankwam en mijn eerste doktersbezoek had, maar kwam er van het weekend achter dat ik het Amerikaanse stelsel tòch niet onder de knie had, dus gewoon misrekend hadwas toch wel een opluchting, haha, maar had er sowieso al niks mee gedaan behalve over verbaasd en geklaagd. Nahja, en het was één van de redenen te stoppen met ADD medicatie
Ja dat dacht ik inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je dacht dat de US pound gelijk was aan een pond bij ons?
Lijkt me apart. Denken dat je zwaarder aan het worden bent maar je kleren nog normaal passen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik inderdaadEn ja dat van die kleren stond ik niet heel erg bij stil, ik had eigenlijk wel het idee dat ze strakker zaten hoor... maarja, het is dus niet zo, ik bleek gewoon nog op gewicht!
precies. Gewoon de ongezonde dingen wat meer er uit werken en de gezonde dingen er inquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan hoef je, naast gezonder eten, tenminste niet te lijnen.
Back to normal dus. En vol blijven houden als binnenkort de eetschuur op campus ook weer open is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. Gewoon de ongezonde dingen wat meer er uit werken en de gezonde dingen er in
nahja ik at normaal eigenlijk ook niet echt gezond. Soms wel, soms niet. Betekent niet dat ik niet weet hoe het moet, haha. Zo, hebben we toch bijna een pagina volquote:Op dinsdag 8 december 2009 04:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Back to normal dus. En vol blijven houden als binnenkort de eetschuur op campus ook weer open is.
Dan wens ik je voor straks weltrusten en veel succes met winkelen morgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 04:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lijkt me dus een prachtig moment om met mijn boek, mijn overgevlogen knuffel en een flesje water mn bedje in te duiken! Grootse plannen voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |