quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heren en dame,
prettige nachtdienst.
Doen jullie de gordijnen dicht en het licht uit als je naar bed gaat dan doe ik ze morgen wel weer aan
Ik denk dat jij al wakker bent als ik mijn dienst afsluit.Ik zorg wel voor de koffie en het ontbijt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heren en dame,
prettige nachtdienst.
Doen jullie de gordijnen dicht en het licht uit als je naar bed gaat dan doe ik ze morgen wel weer aan
Je had vanmiddag een rondleiding kunnen winnen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja! Ik had in het 3FM topic gisteren al gepost dat ik Gerard, Giel en Annemieke in het huis zou willen.
En alle drie gaan er in.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had vanmiddag een rondleiding kunnen winnen...
Maakt niks uit.quote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Thanks nog voor alle felicitaties in dit topic, ondanks dat ik hier nooit kom
Ik ook niet. Misschien toch eens vaker doenquote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Jullie zijn natuurlijk altijd van harte welkom!quote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien toch eens vaker doen.
Hey, dat shirt komt bekend voor.quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Je staat trouwens al in de hall of fame op de site van rabradio.
Je hebt het verdiend hoorquote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
We bijten nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Typhoonquote:Op maandag 7 december 2009 23:19 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hey, dat shirt komt bekend voor.
Ohja!! Ik dacht dat ik er morgen pas in zou komen. Wat leukquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Je staat trouwens al in de hall of fame op de site van rabradio.
quote:
Goed idee... hopen dat ik mijn angst voor de SC'ers kan overwinnenquote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De redactie van rabradio werkt blijkbaar snel.quote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja!! Ik dacht dat ik er morgen pas in zou komen. Wat leuk
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?quote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Grappig, die heb ik inderdaad ook aan op die Hall of Fame foto.
[..]
Goed idee... hopen dat ik mijn angst voor de SC'ers kan overwinnen
Hmm... even kijken of ze niet toevallig de wereld aan het redden zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?
quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gutenabend, ik ben er ook weer
Vandaag meegedaan aan de (meestal vrij rustige) Amstel-pubquiz op maandagavond (ik kan meestal niet naar Murphy's op woensdag). Om het kort te zeggen, we hebben de boel flink ge-owned. Plek 3: 45 punten. Plek 2: 46 punten. Plek 1 (wij): 65 punten. 19 punten verschil. Het was bijna genant
Via rabradio kun je het beluisteren.quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scott ik heb het totaal niet gevolgd, maar gefeliciteerd! Ga je nu flink feesten met Virgil, Alan, Gordon en John?
Jajaquote:
Er schijnen een aantal mensen bezig te zijn met wat plannen, maar met wat? Ik heb geen idee.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er al iets bekend over een grote Fok!-kerstactie dit jaar?
Ok, even rustig afwachten dus. Vind het wel leuk om er wat aan te geven (als het doel me aanstaat). Liever zo dan elke maand een paar euro naar een of ander doelquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er schijnen een aantal mensen bezig te zijn met wat plannen, maar met wat? Ik heb geen idee.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |