Wel stom dat ik die niet wist ja. Blackout ofzo.quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Berkery het volgende:![]()
Moest me wel inhouden om niet snel 'Can can!' te typen hier
Proficiat!!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
ThanksssssssssssssDamn dat was spannend
![]()
Van Giel ben ik minder gecharmeerd. Het is eigenlijk de Evert ten Napel van de radio:quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gerard en Giel vind ik leuk, maar Gerard en Michiel had ik misschien nog wel leuker gevondenEn Annemiek is ook leuk, eindelijk weer eens een vrouw in het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
ThanksssssssssssssDamn dat was spannend
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee het hek wat je ziet staat om het voetbalveldhet is zoooo pweeeetty hier
tuurlijk, zwaai ik vanuut mn raampiequote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mogen ik en mijn maats van de zomer 1 avond per week daarop komen trainen?
Ah hebben we eindelijk een leuke dame als supporter!quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tuurlijk, zwaai ik vanuut mn raampie
haha wij hebben elkaar nooit echt onmoet he?quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah hebben we eindelijk een leuke dame als supporter!
Je bent eigenlijk een jongen?quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha wij hebben elkaar nooit echt onmoet he?
Nee niet die van mij.... die van mijn maat Roman.......quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan nemen jullie jouw privejet en blazen even de plas over om een balletje te trappen
definitely notquote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een jongen?
Hehe, jou heb ik inderdaad wel ontmoet op de laatste meetquote:
Ik heb ook wel eens een foto van PS gezien en dacht toen ook niet dat ze een jongen was.quote:
photoshopquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een foto van PS gezien en dacht toen ook niet dat ze een jongen was.
quote:
?quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
GROEPS
WERK
HelpIk ben boos en weet echt even niet meer waar ik het zoeken moet.
Wil je even uitrazen? Ik kan wel even mijn handschoenen voor je pakken en mijn pads.quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
GROEPS
WERK
HelpIk ben boos en weet echt even niet meer waar ik het zoeken moet.
Ze hebben weer iets stoms gedaan.quote:
Op de zak stompen in de sportschool of thuis.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat doen jullie als jullie boos zijn?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je even uitrazen? Ik kan wel even mijn handschoenen voor je pakken en mijn pads.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou nooit een dame voluit slaan.quote:
Truste Soemp! Morgen ziet de wereld er vast een stuk leuker uit!quote:
Nou veel leesplezier dan!quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben verkast naar de boekwinkel waar mn vriendin nu aan het werk is. Er is verder geen hond en ik zit lekker tussen de boeken
ik kan toch niet doodleuk een beetje boeken gaan lezen hierquote:
Nee daar wonen een jongen en een meisje die nooit thuis zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan toch niet doodleuk een beetje boeken gaan lezen hiertis geen bibliotheek, die is vijf stappen naar buiten aan je linkerhand
Ja! Ik had in het 3FM topic gisteren al gepost dat ik Gerard, Giel en Annemieke in het huis zou willen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4, had jij op Annemieke Schollaardt gehoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |