Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huisquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
Er stond ook 'de neiging om'.quote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Nog steeds boos om die foto?quote:Op maandag 7 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huis
nee, ik ben redelijk zachtaardig op dit moment, hoe kom je hier toch bij?quote:
Dan zou ik eerst zijn adres moeten uitvinden en mijn enige aanknopingspunt zou dan de videotheek waar hij werkt zijn maar aangezien hij zelfs daar heeft gefaald, is dat ook niet meer een optie.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
Ik ben ook weleens geneigd iemand te vermoorden, maar het is tot op heden nog nooit gebeurd. Denken en doen maakt het verschil tussen een normaal en een gestoord persoon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
wtf praat jijquote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Godverdomme Griekje.
1 topic is toch genoeg of niet.
Attention whore.
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
Mein gott.quote:
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?quote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer de internet bitch gaat fikkie stekenMoet ik der een grap over maken? ach het hoeft niet eens je ziet het zelf wel in
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?
Alsof ik serieus alle moeite zou doen om vervolgens een strafblad te krijgen![]()
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.
Ik denk, ik zal het maar eerlijk even melden, zodat je het weet.
Ik ben daar namelijk niet zo van gediend.
Kom dan.quote:
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet inquote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.
Verder hebben wij hier in Nederland een vrijheid van meningsuiting, als ik vind dat jij een kankermongool of een randdebiel bent, dan mag ik dat gewoon zeggen. De 'kanker verziekt je taal' campagne lieden zullen er misschien niet blij mee zijn maar het is op geen enkele manier verboden.
Ach wacht ik zie het al aan je UI, je bent een trollquote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Je hebt er echt een paar niet helemaal lekker door elkaar lopen of wel
Wie ben jij?quote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.quote:
Koop een bril.quote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef kensei het volgende:
Klaagbaak is een beetje uitgestorven, niet leuk meer
Idd, de waalbrug om precies te zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.
Verder hebben wij hier in Nederland een vrijheid van meningsuiting, als ik vind dat jij een kankermongool of een randdebiel bent, dan mag ik dat gewoon zeggen. De 'kanker verziekt je taal' campagne lieden zullen er misschien niet blij mee zijn maar het is op geen enkele manier verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.
"Ik sta er serieus over te denken je huis in de fik te steken", is gepraat van een gestoord persoon.
En reken maar dat hij het meende, want kanker en randdebiel moest er ook nog even achteraan.
Niet normaal en geen acceptabel gedrag.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.
alsof iemand naar mijn huis zou komen en mij voor mn muil zou rammen als ik via internet rapporteer: Ik heb je moeder knijtertjehard in haar aars gepakt.
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'alsof iemand naar mijn huis zou komen en mijn ramen zou lappen'
"Een brug te ver"quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT IS HEUL NIET VER!
Waarom praat je haat?quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.Wil niet zeggen dat de woorden niet meer gematigd zouden mogen zijn though.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.
"Ik sta er serieus over te denken je huis in de fik te steken", is gepraat van een gestoord persoon.
En reken maar dat hij het meende, want kanker en randdebiel moest er ook nog even achteraan.
Niet normaal en geen acceptabel gedrag.
Ik doe het niet meer, ik zeg het al zo vaak, snuggerquote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet in
Joah maar. Rammstein gaat toch heulemaal niet schieten?quote:Op maandag 7 december 2009 02:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
"Een brug te ver"
Dat gezegde stamt uit de oorlog toen er nog nazi's in een kraaiennest zaten met een lekker duits machine geweer. Er is ook een gelijknamige film gemaakt : A bridge too far
Ach, het TR is gestuurd, en ze interpreteren het zelf maar zoals zij het achtten bedoeld te zijn. Ik zie het morgen wel. Welterusten.quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.Wil niet zeggen dat de woorden niet meer gematigd zouden mogen zijn though.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Idd, de waalbrug om precies te zijn!
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.
alsof iemand naar mijn huis zou komen en mij voor mn muil zou rammen als ik via internet rapporteer: Ik heb je moeder knijtertjehard in haar aars gepakt.
Noes!!! Van mijn moeder blijf je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
sowieso, ik mijd iedere brug met aan de overkant een duitserquote:Op maandag 7 december 2009 02:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar. Rammstein gaat toch heulemaal niet schieten?
Onze dramaqueen is inda house.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
sowieso, ik mijd iedere brug met aan de overkant een duitser
Lamon is voor de zoveelste dag op rij aan het bitchen in de SC en nu heb ik wel genoeg van die klapmongool, dus zeg ik hem even wat ik precies van hem vind.quote:
Wat?quote:
Je bent met Crack naar een schuurfeest geweest?quote:
JA!quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onze dramaqueen is inda house.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
Schuurfeesten![]()
![]()
![]()
met hardcore ftw!![]()
![]()
x infinity
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Je praat haat! Je zegt dat lamon een homo is met een kop als een meloen en twee druiven als ballen en als je hem irl zag zou je een fruitcocktail van hem maken. Doe nou niet alsof ik degene ben die haat praat, skatje!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon is voor de zoveelste dag op rij aan het bitchen in de SC en nu heb ik wel genoeg van die klapmongool, dus zeg ik hem even wat ik precies van hem vind.
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.quote:Op maandag 7 december 2009 02:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent met Crack naar een schuurfeest geweest?
Laat John Frost het maar niet horenquote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eens op mijn woorden in dan wil je zeggen dat jij wérkelijk dacht dat hij op het punt stond naar jouw huis te komen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, het TR is gestuurd, en ze interpreteren het zelf maar zoals zij het achtten bedoeld te zijn. Ik zie het morgen wel. Welterusten.
Het is NOCH...quote:Op maandag 7 december 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.
Ik wil er nog even bij vermelden dat nog Crack, nog die vriendin van haar die muziek leuk kan vinden!
Ja. Dat was ook een ramp.quote:
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn hè.quote:Op maandag 7 december 2009 02:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je praat haat! Je zegt dat lamon een homo is met een kop als een meloen en twee druiven als ballen en als je hem irl zag zou je een fruitcocktail van hem maken. Doe nou niet alsof ik degene ben die haat praat, skatje!
Waarom zou je in vredesnaam vrienden van een vriendin van jouw vriendin ophalen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.
Ik wil er nog even bij vermelden dat nog Crack, nog die vriendin van haar die muziek leuk kan vinden!
Jij weet!quote:Op maandag 7 december 2009 02:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn hè.
Geen idee.quote:Op maandag 7 december 2009 02:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam vrienden van een vriendin van jouw vriendin ophalen?
En heeft ze je dingetje nog gestemd dit weekend of heb je het zelf moeten doen?
Supertramp?quote:
quote:
Dat was snel.quote:
quote:
Ja maarquote:Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees je zin nog een keer en kom tot de conclusie dat ik gelijk heb.
Dat zei Crack ook vannacht.quote:
Ik zag hem zo live.quote:
Ja, kom hier en krijg klappen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar [ afbeelding ]
[..]
Dat zei Crack ook vannacht.
DAT DURF JE TOCH NIET!quote:Op maandag 7 december 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kom hier en krijg klappen.![]()
Dat willen we niet weten... !
Heuh! wat?! no way!quote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag hem zo live.
Ik moest werken bij de artiestenfoyer en daar was hij.
Dat klopt, daarom kan ik het ook wel zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT DURF JE TOCH NIET!
Oke, mijn excuses. UWEETSELLUF
quote:Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heuh! wat?! no way!
you lucky DREAAAAMER, nothing but a dreeaaamer
Dit jaar mei zelfs... bareuhquote:
Ja.quote:Op maandag 7 december 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom kan ik het ook wel zeggen
Dat was voor JWM (Horeca uitzendbureau), werk nu voor M&P, doet eigenlijk hetzelfde en sta dus ook vaak op dat soort locaties.quote:Op maandag 7 december 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
maar wtf, wat heb jij voor baantjes met al die celebs mén, niet eerlijk enzo
wanneer was die gast uberhaupt in nl dan?
Ja! Was echt goaf!quote:Op maandag 7 december 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dit jaar mei zelfs... bareuh![]()
in den haag nog wel, en gratis meegenieten natuurlijk![]()
![]()
ben een beetje verbaasd dat hij daar ook speelde, maar wat een ontzettend tof festival is dat eigenlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 02:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat was voor JWM (Horeca uitzendbureau), werk nu voor M&P, doet eigenlijk hetzelfde en sta dus ook vaak op dat soort locaties.
Was tijdens The Hague Jazz, was in mei.
Dat was dus de openingsact, alleen voor genodigden en toen was het verder ook rustig, tijd zat om even mee te kijken. De 2 dagen van het festival zelf was ik medeverantwoordelijk voor de bevoorrading van de barren en liep ik met een portofoon op van de ene kant naar de andere kant te rennen en heb ik van muziek vrij weinig meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben een beetje verbaasd dat hij daar ook speelde, maar wat een ontzettend tof festival is dat eigenlijk!![]()
heb je nog meer gezien naast supertramp dan?
Jouw baantjes altijdquote:Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was dus de openingsact, alleen voor genodigden en toen was het verder ook rustig, tijd zat om even mee te kijken. De 2 dagen van het festival zelf was ik medeverantwoordelijk voor de bevoorrading van de barren en liep ik met een portofoon op van de ene kant naar de andere kant te rennen en heb ik van muziek vrij weinig meegemaakt.
Maar het festival is wel ontzettend leuk, denk dat ik er aankomend jaar gewoon zelf als bezoeker naar toe ga.
Het is ook echt afwisselend werk, de enige dag sta je op zo'n festival (M&P levert ook personeel op Lowlands) en de andere dag sta je op staatsdiner met de koningin en alles.quote:Op maandag 7 december 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jouw baantjes altijd![]()
Volgensmij is het alleen best wel prijzig als je dat gedoe over genodigden al hoort
Nee, dat is The Hague Jazz. Vroeger was NSJ in Den Haag maar dat is nu verhuist naar Rotterdam, ivm capaciteit. Om toch nog wat in Den Haag te houden heeft diezelfde organisatie THJ in het leven geroepen. Ongeveer hetzelfde, maar dan kleiner.quote:Op maandag 7 december 2009 03:17 schreef Syb-rund. het volgende:
North Sea Jazz programma
Het volledige programma van het North Sea Jazz Festival 2010 wordt in mei (2010) bekend gemaakt.
hm, dat terwijl het in mei zelf al is? wat ontzettend vaag weer
Het zijn dus 2 verschillende dingen!quote:Op maandag 7 december 2009 03:18 schreef Syb-rund. het volgende:
aha schavuit, het is pas in juli dus
Ooooh, op die fiets! dus het was bij wijze van spreke op de dag dat de line up bekend gemaakt wasquote:Op maandag 7 december 2009 03:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook echt afwisselend werk, de enige dag sta je op zo'n festival (M&P levert ook personeel op Lowlands) en de andere dag sta je op staatsdiner met de koningin en alles.
Bekende mensen vind ik ondertussen ook niet echt bijzonder meer, waar sommige uren in de kou staan om een glimp van de koningin op te vangen vraagt Maxima aan mij of ze nog wat koffie kan krijgen en geeft ze me een knipoog.
Dat met Rodger Hodgson was alleen voor sponsors enzovoorts.
Nein, het was de dag voor The Hague Jazz (en dus niet North Sea Jazz).quote:Op maandag 7 december 2009 03:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ooooh, op die fiets! dus het was bij wijze van spreke op de dag dat de line up bekend gemaakt was
om het te vieren ofzo
oh verdomd, zie het nu pas.! ja ok ik snappiequote:Op maandag 7 december 2009 03:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat is The Hague Jazz. Vroeger was NSJ in Den Haag maar dat is nu verhuist naar Rotterdam, ivm capaciteit. Om toch nog wat in Den Haag te houden heeft diezelfde organisatie THJ in het leven geroepen. Ongeveer hetzelfde, maar dan kleiner.
quote:Op maandag 7 december 2009 03:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh verdomd, zie het nu pas.! ja ok ik snappie
ik verdien nu ook rond 7.50.. en vind het best wel veelquote:Op maandag 7 december 2009 03:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij zorgt JMW ook voor personeel daar. Nadeel van het werk is dat het best weinig verdient, zo'n 7,50 a 8 euro per uur. Terwijl ik in de zorg tussen de 10 en 16 euro kan verdienen.
Nee, ik kan nu al dingen doen, zeker omdat ik een aansluitende studie volg. Het verdient gewoon beter en er is onregelmatigheidstoeslag.quote:Op maandag 7 december 2009 03:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verdien nu ook rond 7.50.. en vind het best wel veel![]()
zorg als in als je klaar bent met je opleiding? of verdien je nu met stage lopen al zo veel
grootverdienerquote:Op maandag 7 december 2009 03:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu al dingen doen, zeker omdat ik een aansluitende studie volg. Het verdient gewoon beter en er is onregelmatigheidstoeslag.
Maar goed, ik ga slapen!
is dat die film met die gast die skateboard in het begin?quote:Op maandag 7 december 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
Wat is Back To The Future eigenlijk een toffe filmDat ik die nog nooit had gezien
Ja diequote:Op maandag 7 december 2009 03:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dat die film met die gast die skateboard in het begin?
gast komop zeg, nooit gezien?quote:Op maandag 7 december 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
Wat is Back To The Future eigenlijk een toffe filmDat ik die nog nooit had gezien
ik herinner me een vaag iets dat je het wel bij deel een kan houdenquote:Op maandag 7 december 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee![]()
Erg heWel meteen de hele trilogie gedownload
mwah, genoeg vervolgen waar de verhaallijn sneuvelt als het meerdere delen krijgt, de matrix had daar ook wel last van eigenlijk. die twee zijn wel onderhoudelijk, maar het heeft niet echt houdbaarheid of iets waardoor ik het nóg een keer zou willen zienquote:Op maandag 7 december 2009 04:07 schreef Siniti het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk al die elitair snobbistische semi-intellectuele "filmkenners" die dat zeggen. Van The Matrix waren delen 2 en 3 namelijk ook gewoon heel vermakelijk, terwijl iedereen die afkraakt
omgquote:Op maandag 7 december 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
dat las ik laatst ergens, hoe lang heb je dit al in vredesnaam?quote:
Een maand ongeveer.quote:Op maandag 7 december 2009 04:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat las ik laatst ergens, hoe lang heb je dit al in vredesnaam?
Nou, laatste tijd is dat heel weinig. Korte stukken vooral.quote:
Oh.quote:Op maandag 7 december 2009 04:17 schreef Siniti het volgende:
Volgens mij wassie laatst op tv maar had ik toen verjaardag ofzo
Mja. Ik overweeg nog steeds wel om een slaapmiddel bij de dokter te halen maar wil dat liefst zo lang mogelijk uitstellen...lijkt me ook niet echt goed.quote:Op maandag 7 december 2009 04:19 schreef Siniti het volgende:
Lijkt mij best wel kutIk ga meestal wel (te) laat naar bed maar slaap dan ook (te) lang uit
Daarom. Maar dit begint wel vrij kut te worden.quote:Op maandag 7 december 2009 04:22 schreef Siniti het volgende:
Pilletjes zijn mijns inziens nooit goed.
Thanx en slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 04:23 schreef Siniti het volgende:
Nja kga maar eens slapen, trusten als je in slaap kan vallen
hm en je hebt ook het gevoel dat je gewoon niet moe bent erbij?quote:Op maandag 7 december 2009 04:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, laatste tijd is dat heel weinig. Korte stukken vooral.
alhoewel, ik denk dat je er later ook niet blij mee zal zijn om aandoeningen te krijgen omdat je deze periode van je leven te weinig hebt geslapenquote:Op maandag 7 december 2009 04:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja. Ik overweeg nog steeds wel om een slaapmiddel bij de dokter te halen maar wil dat liefst zo lang mogelijk uitstellen...lijkt me ook niet echt goed.
Zie nu pas je post. Het is wel handig hoor maar overdag ben je wel super vermoeid soms, en ook op momenten dat ik zou kunnen slapen blijf ik bewust wakker om in de avond te kunnen slapen, maar same story dan...quote:Op maandag 7 december 2009 04:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hm en je hebt ook het gevoel dat je gewoon niet moe bent erbij?
want opzich is dat wel handig, kun je super veel doen en hoef je maar weinig te slapen
Hm, het is het proberen waard thanxquote:Op maandag 7 december 2009 04:35 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb misschien wel een paar tips.
ga voortaan computeren met een zonnebril op(ziet er belachelijk uit, maar ik word er altijd super moe van, waarschijnlijk omdat je minder fel licht van het scherm in je ogen krijgt)
luister hierbij muziek bij die over het algemeen saai is; men neme ambient of weet ik het)
Ja, succes daarmee en thanx. Ik ga een poging wagenquote:Op maandag 7 december 2009 04:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Nou succes met in slaap vallen griek, ik moet verder met frans
Ajou
Oei! Das nie goei.quote:Op maandag 7 december 2009 07:55 schreef ynuhh het volgende:
Koorts. Ben blij dat ik het nu heb en niet afgelopen weekend.
Ik zou het niet weten, ik hoop dat het gewoon komt omdat het weekend zwaar was. Want dan zal het snel weer over zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 07:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oei! Das nie goei.
Hoe komt 't mieske.
quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een dom gezeik tegen Lamon weer. Lamon hapt gewoon op de aantijging richting hem, logisch. En vervolgens roept een nietszeggend iemand dat zijn huis in de vik gestoken moet worden. Dat begint pas echt schimmige vormen aan te nemen, krijg dejavu's van het femke halsema collum. Was ''satirisch'' bedoelt maar deed wel heel wat stof opwaaien.
Jouw mening boeit niemand.quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een dom gezeik tegen Lamon weer. Lamon hapt gewoon op de aantijging richting hem, logisch. En vervolgens roept een nietszeggend iemand dat zijn huis in de vik gestoken moet worden. Dat begint pas echt schimmige vormen aan te nemen, krijg dejavu's van het femke halsema collum. Was ''satirisch'' bedoelt maar deed wel heel wat stof opwaaien.
Toen ik mijn monteur zag, had ik niet direct zoiets van: hmmmm daar wil ik wel een beschuitje mee eten...quote:Op maandag 7 december 2009 10:33 schreef ynuhh het volgende:
Doe je met je suffe zieke slaperige kop de deur open, staat daar opeens een monteur voor de cv ketel. Kut helemaal vergeten. Komt het ziek zijn toch nog een beetje goed uit.
Misschien kan ik zo met hem nog een kopje koffie drinken.
Zeer ongepast. Maar jij denkt serieus dat jij er wel toe doet?quote:
Deze mag er nog best wezen, het is tenminste niet zo'n dikke 50-er. Maar meer iemand van midden 20.quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik mijn monteur zag, had ik niet direct zoiets van: hmmmm daar wil ik wel een beschuitje mee eten...![]()
Je zou niet meer op mij ingaan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeer ongepast. Maar jij denkt serieus dat jij er wel toe doet?
Dat was die van mij wel, inclusief een spijkerbroek op half 7quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze mag er nog best wezen, het is tenminste niet zo'n dikke 50-er. Maar meer iemand van midden 20.
Niet zo'n typische monteur.
Mens ga koken of babys baren, maar niet hier op een forum rondhangen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou niet meer op mij ingaan.
Funny, zo denken wij ook over jou. Op baby's baren na dan, want dat hebben we liever niet.quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens ga koken of babys baren, maar niet hier op een forum rondhangen.
Ah, een tweede pim fortuyn.quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens ga koken of babys baren, maar niet hier op een forum rondhangen.
The horrorquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Funny, zo denken wij ook over jou. Op baby's baren na dan, want dat hebben we liever niet.
Ik voel me echt belabberd en ik heb verhoging.quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ben je verkouden? Hoe was je weekend?
Over enkele jaren een real life soap op SMS 6. Tot nu toe zijn er van alle kansloze mensen dat soort programma's gemaakt dus zou niet weten waarom php die dans zou ontspringen. En Lamon erbij in een docu miniserie "Van FOK!ker tot kinderlokker".quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, een tweede pim fortuyn.
Je bent niet erg orgineel met je uitspraken.![]()
Principes heb je ook al niet, wat moet er van jou worden.....
Ik wil later 8 php's, alleen nog iets rebelser, ik ben niet fel genoeg.quote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Funny, zo denken wij ook over jou. Op baby's baren na dan, want dat hebben we liever niet.
Als het goed betaald!quote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over enkele jaren een real life soap op SMS 6. Tot nu toe zijn er van alle kansloze mensen dat soort programma's gemaakt dus zou niet weten waarom php die dans zou ontspringen. En Lamon erbij in een docu miniserie "Van FOK!ker tot kinderlokker".
Graag. Ik wil namelijk geen kinderen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil later 8 php's, alleen nog iets rebelser, ik ben niet fel genoeg.
En het liefste zet ik die 8 php's bij jou kinderen op school.
Last resort: bijten!quote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn nagel is aan het scheuren op een afschuwelijke manier en niemand heeft een schaar!
Wil jij onderwijzer worden?quote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Graag. Ik wil namelijk geen kinderen.
Nee. Ik heb namelijk de schurfthekel aan kinderen. Van dat gekrijs alleen al krijg ik namelijk spontaan huiduitslag.quote:
Nee, niet die aflevering. Wel 3 afleveringen daarvoor toen mijn buren moeilijk gingen doen dat ik mijn auto in hun tuin ging parkeren.quote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het goed betaald!
P.s was jij dat laatst bij de rijdende rechter?Ja die keer dat je vishengel kapot was ja.
Ik niet toch.quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef dagdag het volgende:
WIL IEDEREEN DIE NIET IN OP STAAT OPZODEMIZETERE
DANKERwelr
Dat zal een erg stille SC worden dan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef dagdag het volgende:
WIL IEDEREEN DIE NIET IN OP STAAT OPZODEMIZETERE
DANKERwelr
Daar is het te laat voor.quote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef Herpert het volgende:
Goedesmorgens!
[..]
Last resort: bijten!
ojee... laat eens zien danquote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef dagdag het volgende:
wut bobbyb ik heb een liedje voor je gemaakt
Ook aan mij?quote:Op maandag 7 december 2009 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ik heb namelijk de schurfthekel aan kinderen. Van dat gekrijs alleen al krijg ik namelijk spontaan huiduitslag.
Jij bent toch geen kind?quote:
17 jaar.quote:
Mwa, met kind bedoel ik meer van die blagen tot een jaar of 10 die een hele supermarkt bijelkaar schreeuwen omdat ze een bepaald snoepje niet mogen hebben.quote:
ben 23 en doe dat ook, heeft met de verharding van maatschappij te maken.quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, met kind bedoel ik meer van die blagen tot een jaar of 10 die een hele supermarkt bijelkaar schreeuwen omdat ze een bepaald snoepje niet mogen hebben.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
Bobbybobbybobbybobbybee ja die is ok
lalala
bobbybbobbyb is ok lalala
EN NU MET ZIJN ALLEN
bobbyb is ok bobbyb die is ok
Waar is die faalhaas deluxe eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
om de sfeer even goed te krijgen
de jitzzze banaan song
BOEM BOEM BOEM muziek
wij zijn piraten van de zee, helpen jitzzze ermee
wij zijn piraten piraten pirate van de zee
vroeger had ik een boot,met kapitein erop
maar toen kwam jitzzze eraan en schoot mijn boot kapot
dus toen namen wij wraak, met onze nieuwe wapens.
en kaapte alle schepen die kwamen in ons water
die man bij de marine met een banaan in zijn oor
die gaat van ons horen zeker hoor
LALALALALALALALALA
mijn vrouw die is nogal dik, dat ranzige zwijn
en stuurde haar naar marine waar ze spion kon zijn
later jatten we alles het is onze trots
piraat zijn tot het de dood wordtdt
© DAGDAG
quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben 23 en doe dat ook, heeft met de verharding van maatschappij te maken.
kinderen krijgen tegenwoordig meer groente goedkoper fruit
Krijg ik ook nog aai over de boltijdquote:
Eens, er is tegenwoordig geen maatschappelijk draagvlak meer voor kinderen die zich kinds willen gedragen. Het wordt tegenwoordig als kinderachtig infantiel gedrag beschreven. En je moet er ook nog voor uitkijken ook want voor je het weet zit je bij een neuroloog.quote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
ben 23 en doe dat ook, heeft met de verharding van maatschappij te maken.
kinderen krijgen tegenwoordig meer groente goedkoper fruit
quote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef dagdag het volgende:
Bt bt hoe is die ermee
dat vraag ik mij elke dag af als ik zit te rukken op de wc
met een foto van jou in mijn hand en de kop van beatrix uit krant in mijn hand
lekker soppen tot mijn vriendin op de deur zit te kloppen
'wat ben je aan het doen'
ja meisje rot op hier heb je een schoen BHAHAHAHAHHAAHAH.......
nee, volgens vele lijk ik op david villa van valencia, dan heb je een beeld, later, geen idee wie dat in fobo is, kwam ik tegenquote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
Dagdag, ben jij die Jody Bernal in je fobo?
quote:Op maandag 7 december 2009 11:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee, volgens vele lijk ik op david villa van valencia, dan heb je een beeld, later, geen idee wie dat in fobo is, kwam ik tegen
Ging je tentamen niet goed?quote:
Een nijlpaard?quote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Songtekst staat er onder![]()
Wel toffe beesten, zulke wil ik later ook als huisdier.
Ik zat vorige week tegen over 2 jongens in de trein die op het mbo stage hadden gelopen bij burgers zoo. En die hadden een heel verhaal over een tapir die even groot was als een nijlpaard. Inge en ik schoten toen uit het niets zo hard in de lach.quote:
Nu word je eens met je benen terug op aarde gezet.quote:
Ik ben ook gek op kerstliedjes.quote:
Die fietsen zijn vet lekker, m'n vader heeft er een.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef S.Seagal het volgende:
Oke komt ie.![]()
Mijn stiefvader kwam gisteren helemaal zwetend thuis. Dus wij vroeger wat er aan de hand was.
Hij fietste en toen werd hij ingehaald door een vrouw van 70 ongeveer. Dus hij helemaal in de war en voelde zijn mannelijkheid gekrenkt. Dus hij met al zijn kracht er achter aan fietsen om haar in te halen. Lukte niet echt maar gelukkig kwamen ze bij een stoplicht dus beide stoppen daar.
Hij zet zich helemaal schrap om hard weg te fietsen en haar uit te lachen. Rijdt ze in een keer weer weg hem achterlatend. Bij het tweede stoplicht stopte ze weer samen en keek hij naar beneden. Bleek dat mevrouw een elektrische motor op de fiets had.![]()
![]()
Skyradio.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op kerstliedjes.Even wat googlen.
Ik ga toch niet naar Skyradio luisteren.quote:
Skaairadio.quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Skyradio luisteren.
quote:
http://www.skyradio.nl/player_christmasstation.phpquote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar Skyradio luisteren.
HURGLquote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/player_christmasstation.php
Ja fucking geniaal!quote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goffedomme wat was het vet.
Ich Tu Dir Weh op die toren.
Zometeen Paul McCartney.quote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/player_christmasstation.php
Supervet was het, zag er ook erg gaaf uit vanuit het voorste vak.quote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja fucking geniaal!
Moet je nagaan dat Michael Jackson op een kraan boven het publiek hangt met een balustrade en alles en dat Till gewoon 7 meter boven de grond staat op een plateautje van 1 bij 1, zonder zekering of wat dan ook
Wtf, ze slaan dat liedje over.quote:
3T?quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ze slaan dat liedje over.Nu is 3T.
!
Ja ik heb het gezien in dit filmpjequote:Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Supervet was het, zag er ook erg gaaf uit vanuit het voorste vak.
Zo'n Gay homo boy bandje toch?quote:
Ben wel blij dat ik niet achteraan stond, ze hadden geen schermen meegebracht. En vooraan kon je het vuur voelen branden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien in dit filmpje
Die kerel heeft superkwaliteit filmpjes gemaakt van het concert!
Ik ben mn stem kwijt en heb overal pijn, maar het was het waard
Joah, de neefjes van Michael Jackson.quote:
Dat waren toch de Jackons?quote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, de neefjes van Michael Jackson.
Ik stond op een kwart van de zaal en voelde het vuur bijna mn wenkbrauwen wegschroeienquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik niet achteraan stond, ze hadden geen schermen meegebracht. En vooraan kon je het vuur voelen branden.Benzin, Engel noem het maar op.
Ik heb love.quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef Skylark. het volgende:
Wat een zeurpieten zitten er toch in KLB. Open ik een mooi topic, wordt het afgekraakt.
Dat waren z'n broertjes, toch?quote:
Teveel geknarsetand dit weekendquote:Op maandag 7 december 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Maar de zijkant doet auuwwwww.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
"Life sucks, then you die and then it still sucks."
Ik had het uit de serie Dead Like Me.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze het zelf hadden bedacht
die hoofdpersone is echt een engerdquote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het uit de serie Dead Like Me.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef S.Seagal het volgende:
Oke komt ie.![]()
Mijn stiefvader kwam gisteren helemaal zwetend thuis. Dus wij vroeger wat er aan de hand was.
Hij fietste en toen werd hij ingehaald door een vrouw van 70 ongeveer. Dus hij helemaal in de war en voelde zijn mannelijkheid gekrenkt. Dus hij met al zijn kracht er achter aan fietsen om haar in te halen. Lukte niet echt maar gelukkig kwamen ze bij een stoplicht dus beide stoppen daar.
Hij zet zich helemaal schrap om hard weg te fietsen en haar uit te lachen. Rijdt ze in een keer weer weg hem achterlatend. Bij het tweede stoplicht stopte ze weer samen en keek hij naar beneden. Bleek dat mevrouw een elektrische motor op de fiets had.![]()
![]()
Zit ook nog nog aan het twijfelen voor die dagquote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar niet gedaanmisschien met nieuwjaar weer
!
quote:
quote:
Klopt. Maar ik vind het wel een meesterlijke serie.quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die hoofdpersone is echt een engerd![]()
Ja, was ie goed in bed?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef Syb-rund. het volgende:
knarsetanden, gupje en bt doen aan pruimtabak
Ja en 4 dagen geen slaap...quote:Op maandag 7 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar schijn je ook van te gaan knarsetanden.
Het dwangmatig bewegen van de kaken na het gebruiken van xtc.quote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
Nee even serieus, wat is knarsetanden?!
guten morgen mein liebchen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het dwangmatig bewegen van de kaken na het gebruiken van xtc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
guten morgen mein liebchen.![]()
PinkpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je het ooit probeert wil je het wel direct goed doen...quote:Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef BrickTamland het volgende:
[..]
Niet meteen een gram wegsnorten.
Vorig jaar de THE BOSS ... Bruce motherfucking Springsteenquote:
mocht dat echt zo zijn, dan kan ik wel zeggen dat ik een kek immuunsysteem hebquote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het geeft 10 tot half uur effect... Niet dat ik het weet of zo
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |