Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huisquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
Er stond ook 'de neiging om'.quote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar er staat serieus. Dat is toch wel een teken van "ik ga het echt doen".
Nog steeds boos om die foto?quote:Op maandag 7 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bewijs de wereld een dienst en gooi jezelf dan ook meteen in lamon's huis
nee, ik ben redelijk zachtaardig op dit moment, hoe kom je hier toch bij?quote:
Dan zou ik eerst zijn adres moeten uitvinden en mijn enige aanknopingspunt zou dan de videotheek waar hij werkt zijn maar aangezien hij zelfs daar heeft gefaald, is dat ook niet meer een optie.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
Ik ben ook weleens geneigd iemand te vermoorden, maar het is tot op heden nog nooit gebeurd. Denken en doen maakt het verschil tussen een normaal en een gestoord persoon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar serieus de neiging hebben is toch wel een teken van "het zou zomaar kunnen gebeuren".
quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
wtf praat jijquote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Godverdomme Griekje.
1 topic is toch genoeg of niet.
Attention whore.
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig de neiging te krijgen
Mein gott.quote:
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?quote:Op maandag 7 december 2009 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer de internet bitch gaat fikkie stekenMoet ik der een grap over maken? ach het hoeft niet eens je ziet het zelf wel in
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen huis in de fik steken?
Alsof ik serieus alle moeite zou doen om vervolgens een strafblad te krijgen![]()
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met die bedreiging en kanker en randbediel erbij, heb ik je toch een TR gegeven. Ik heb er overigens wel bij gezet dat mocht je in een afgesloten inrichting zitten, ik het wel snap.
Ik denk, ik zal het maar eerlijk even melden, zodat je het weet.
Ik ben daar namelijk niet zo van gediend.
Kom dan.quote:
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat het 'serieus' er staat om te benadrukken hoe zeer meneer Japsnars het oneens is met Lamon's reactie, dat moet je niet al te serieus nemen.
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet inquote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.
Verder hebben wij hier in Nederland een vrijheid van meningsuiting, als ik vind dat jij een kankermongool of een randdebiel bent, dan mag ik dat gewoon zeggen. De 'kanker verziekt je taal' campagne lieden zullen er misschien niet blij mee zijn maar het is op geen enkele manier verboden.
Ach wacht ik zie het al aan je UI, je bent een trollquote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Je hebt er echt een paar niet helemaal lekker door elkaar lopen of wel
Wie ben jij?quote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.quote:
Koop een bril.quote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef kensei het volgende:
Klaagbaak is een beetje uitgestorven, niet leuk meer
Idd, de waalbrug om precies te zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag best zulke muziek horen, maar Rammstein is een brug te ver.
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bedreiging voorbij zien komen.
Verder hebben wij hier in Nederland een vrijheid van meningsuiting, als ik vind dat jij een kankermongool of een randdebiel bent, dan mag ik dat gewoon zeggen. De 'kanker verziekt je taal' campagne lieden zullen er misschien niet blij mee zijn maar het is op geen enkele manier verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.
"Ik sta er serieus over te denken je huis in de fik te steken", is gepraat van een gestoord persoon.
En reken maar dat hij het meende, want kanker en randdebiel moest er ook nog even achteraan.
Niet normaal en geen acceptabel gedrag.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.
alsof iemand naar mijn huis zou komen en mij voor mn muil zou rammen als ik via internet rapporteer: Ik heb je moeder knijtertjehard in haar aars gepakt.
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'alsof iemand naar mijn huis zou komen en mijn ramen zou lappen'
"Een brug te ver"quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT IS HEUL NIET VER!
Waarom praat je haat?quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.Wil niet zeggen dat de woorden niet meer gematigd zouden mogen zijn though.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook met de gebruikelijke klb triest smiley's aangeven, of weer eens het gebruikelijke afkraken.
"Ik sta er serieus over te denken je huis in de fik te steken", is gepraat van een gestoord persoon.
En reken maar dat hij het meende, want kanker en randdebiel moest er ook nog even achteraan.
Niet normaal en geen acceptabel gedrag.
Ik doe het niet meer, ik zeg het al zo vaak, snuggerquote:Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus omdat het mag doe je het meer? een beetje respect voor iemand anders opbrengen zit er niet in
Joah maar. Rammstein gaat toch heulemaal niet schieten?quote:Op maandag 7 december 2009 02:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
"Een brug te ver"
Dat gezegde stamt uit de oorlog toen er nog nazi's in een kraaiennest zaten met een lekker duits machine geweer. Er is ook een gelijknamige film gemaakt : A bridge too far
Ach, het TR is gestuurd, en ze interpreteren het zelf maar zoals zij het achtten bedoeld te zijn. Ik zie het morgen wel. Welterusten.quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus op het punt stond naar jouw huis te gaan? En wat voor meerwaarde heeft dat schelden erbij dan? Er stond 'geneigd om', nuff said. Iedereen die daar de interpretatie aan wilt verlenen dat hij serieus op het punt stond dat te doen heeft dat aan zichzelf te danken.Wil niet zeggen dat de woorden niet meer gematigd zouden mogen zijn though.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Idd, de waalbrug om precies te zijn!
quote:Op maandag 7 december 2009 02:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hierbij sluit ik me aan. Daarbij vind ik mensen die een bedreiging (laat staan een internet bedreiging) serieus nemen slappe hap, om me maar eens zacht uit te drukken.
alsof iemand naar mijn huis zou komen en mij voor mn muil zou rammen als ik via internet rapporteer: Ik heb je moeder knijtertjehard in haar aars gepakt.
Noes!!! Van mijn moeder blijf je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
sowieso, ik mijd iedere brug met aan de overkant een duitserquote:Op maandag 7 december 2009 02:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar. Rammstein gaat toch heulemaal niet schieten?
Onze dramaqueen is inda house.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
sowieso, ik mijd iedere brug met aan de overkant een duitser
Lamon is voor de zoveelste dag op rij aan het bitchen in de SC en nu heb ik wel genoeg van die klapmongool, dus zeg ik hem even wat ik precies van hem vind.quote:
Wat?quote:
Je bent met Crack naar een schuurfeest geweest?quote:
JA!quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onze dramaqueen is inda house.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
Schuurfeesten![]()
![]()
![]()
met hardcore ftw!![]()
![]()
x infinity
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Je praat haat! Je zegt dat lamon een homo is met een kop als een meloen en twee druiven als ballen en als je hem irl zag zou je een fruitcocktail van hem maken. Doe nou niet alsof ik degene ben die haat praat, skatje!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon is voor de zoveelste dag op rij aan het bitchen in de SC en nu heb ik wel genoeg van die klapmongool, dus zeg ik hem even wat ik precies van hem vind.
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.quote:Op maandag 7 december 2009 02:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent met Crack naar een schuurfeest geweest?
Laat John Frost het maar niet horenquote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eens op mijn woorden in dan wil je zeggen dat jij wérkelijk dacht dat hij op het punt stond naar jouw huis te komen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ach, het TR is gestuurd, en ze interpreteren het zelf maar zoals zij het achtten bedoeld te zijn. Ik zie het morgen wel. Welterusten.
Het is NOCH...quote:Op maandag 7 december 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.
Ik wil er nog even bij vermelden dat nog Crack, nog die vriendin van haar die muziek leuk kan vinden!
Ja. Dat was ook een ramp.quote:
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn hè.quote:Op maandag 7 december 2009 02:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je praat haat! Je zegt dat lamon een homo is met een kop als een meloen en twee druiven als ballen en als je hem irl zag zou je een fruitcocktail van hem maken. Doe nou niet alsof ik degene ben die haat praat, skatje!
Waarom zou je in vredesnaam vrienden van een vriendin van jouw vriendin ophalen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We moesten vrienden van een vriendin ophalen. Dat waren dus hardcoregastjes die zaten in te drinken in zo'n schuur.
Ik wil er nog even bij vermelden dat nog Crack, nog die vriendin van haar die muziek leuk kan vinden!
Jij weet!quote:Op maandag 7 december 2009 02:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn hè.
Geen idee.quote:Op maandag 7 december 2009 02:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam vrienden van een vriendin van jouw vriendin ophalen?
En heeft ze je dingetje nog gestemd dit weekend of heb je het zelf moeten doen?
Supertramp?quote:
quote:
Dat was snel.quote:
quote:
Ja maarquote:Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lees je zin nog een keer en kom tot de conclusie dat ik gelijk heb.
Dat zei Crack ook vannacht.quote:
Ik zag hem zo live.quote:
Ja, kom hier en krijg klappen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar [ afbeelding ]
[..]
Dat zei Crack ook vannacht.
DAT DURF JE TOCH NIET!quote:Op maandag 7 december 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kom hier en krijg klappen.![]()
Dat willen we niet weten... !
Heuh! wat?! no way!quote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag hem zo live.
Ik moest werken bij de artiestenfoyer en daar was hij.
Dat klopt, daarom kan ik het ook wel zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT DURF JE TOCH NIET!
Oke, mijn excuses. UWEETSELLUF
quote:Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heuh! wat?! no way!
you lucky DREAAAAMER, nothing but a dreeaaamer
Dit jaar mei zelfs... bareuhquote:
Ja.quote:Op maandag 7 december 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom kan ik het ook wel zeggen
Dat was voor JWM (Horeca uitzendbureau), werk nu voor M&P, doet eigenlijk hetzelfde en sta dus ook vaak op dat soort locaties.quote:Op maandag 7 december 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
maar wtf, wat heb jij voor baantjes met al die celebs mén, niet eerlijk enzo
wanneer was die gast uberhaupt in nl dan?
Ja! Was echt goaf!quote:Op maandag 7 december 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dit jaar mei zelfs... bareuh![]()
in den haag nog wel, en gratis meegenieten natuurlijk![]()
![]()
ben een beetje verbaasd dat hij daar ook speelde, maar wat een ontzettend tof festival is dat eigenlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 02:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat was voor JWM (Horeca uitzendbureau), werk nu voor M&P, doet eigenlijk hetzelfde en sta dus ook vaak op dat soort locaties.
Was tijdens The Hague Jazz, was in mei.
Dat was dus de openingsact, alleen voor genodigden en toen was het verder ook rustig, tijd zat om even mee te kijken. De 2 dagen van het festival zelf was ik medeverantwoordelijk voor de bevoorrading van de barren en liep ik met een portofoon op van de ene kant naar de andere kant te rennen en heb ik van muziek vrij weinig meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben een beetje verbaasd dat hij daar ook speelde, maar wat een ontzettend tof festival is dat eigenlijk!![]()
heb je nog meer gezien naast supertramp dan?
Jouw baantjes altijdquote:Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was dus de openingsact, alleen voor genodigden en toen was het verder ook rustig, tijd zat om even mee te kijken. De 2 dagen van het festival zelf was ik medeverantwoordelijk voor de bevoorrading van de barren en liep ik met een portofoon op van de ene kant naar de andere kant te rennen en heb ik van muziek vrij weinig meegemaakt.
Maar het festival is wel ontzettend leuk, denk dat ik er aankomend jaar gewoon zelf als bezoeker naar toe ga.
Het is ook echt afwisselend werk, de enige dag sta je op zo'n festival (M&P levert ook personeel op Lowlands) en de andere dag sta je op staatsdiner met de koningin en alles.quote:Op maandag 7 december 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jouw baantjes altijd![]()
Volgensmij is het alleen best wel prijzig als je dat gedoe over genodigden al hoort
Nee, dat is The Hague Jazz. Vroeger was NSJ in Den Haag maar dat is nu verhuist naar Rotterdam, ivm capaciteit. Om toch nog wat in Den Haag te houden heeft diezelfde organisatie THJ in het leven geroepen. Ongeveer hetzelfde, maar dan kleiner.quote:Op maandag 7 december 2009 03:17 schreef Syb-rund. het volgende:
North Sea Jazz programma
Het volledige programma van het North Sea Jazz Festival 2010 wordt in mei (2010) bekend gemaakt.
hm, dat terwijl het in mei zelf al is? wat ontzettend vaag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |