abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 01:27:53 #1
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_75358351
wat is dit?! Ga ik Neerlandse glorie uitkotsen?! Jawel! Lange tekst, dus pak een lekker glas met vloeistof en ga lekker zitten.

Ik was afgelopen zaterdag in de stad(uitgaan ) en daar had ik de gelukkige ontmoeting van twee bijzondere personen. Ik liep midden in een heftige discussie waar druk werd gepraat over wie het beste was in de muziek industrie. Nou maakte ik me daar niet zo zorgen om maar ik luisterde wel mee.

Na wat minuten later kwamen ze tot de conclusie dat het toch wel onze enigste Tiësto zou moeten zijn, en lieve mensen dit laat ik natuurlijk niet zomaar gebeuren.

Direct als ijsbreker vroeg ik aan ze "zijn jullie uberhaupt wel eens op een echt rave feest geweest?" Neen.
Ik vertelde ze dat van dit hele gedoe niks af wisten en dat ze eigenlijk mee deden aan een hype van DJ kontje likken. Hoe rave verdween en hoe het werd vervangen door valse goden zoals PVD. Trance veranderde de mensen en liet ze denken dat het de beste DJ's in de wereld zou moeten hebben.
Glowstickers
Tiesto staat daar aan de top als het grootste marketing persoon ooit. Voor een DJ speelt hij trouwens echt slechte muziek. (Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track. Nooit)

Ondertussen keken ze me met grote poppen ogen aan.

Tiesto is geen god, hij is gewoon een aandachts hoer. Ga niet mee met de DJ hype van vandaag.
Jullie hebben geen brein omdat jullie elk klein dingetje geloven dat word gezegt.
"Tiesto is nummer 1" Wie zegt dat? Beter nog, waarom moet iemand anders jou vertellen wat je leuk moet vinden.
Waarom zou je gaan feesten voor iemand anders. (bij trance feest je niet voor jezelf maar je feest voor de DJ)
Trance enige doel is het opbeuren van iemands anders behaalde resultaten. Die van de DJ dus.
En als je zo wilt feesten ga je gang maar weet wel dat trance mensen alleen trance muziek leuk vinden als het gespeeld word door hun favo DJ**Delerium - Silence.
En dankzij faggots als Tiesto zijn raves tegen woordig rock concerten. Mensen gaan niet voor hunzelf ze gaan erheen voor de DJ rockster.
Een feest bestaat alleen door de mensen die er aan mee doen. Als je naar Tiesto gaat voeg je niks toe. Je bent gewoon een toeschouwer, je kan netzo goed gewoon dood zijn.

Vroegah waren raves nog vet, en deden we maffe dingen; weird ass costuums, wilde stunts, kunst, poetisch terrorisme (spiral tribe )

Een DJ is dus gewoon een grote leugen, iedereen kan zijn muziek spelen want hij is gewoon een goddomme jukebox.
Het is allemaal tegenwoordig zo structureel, te saai en te leeg.
We hebben Bill Drummond nodig die weer met zn semi automatisch geweer losgaat.
KLF waarschuwde ons al als we onze vrijheid van mening opgaven voor goedkope, plastic troep.
Bill en Jimmy hebben ons verlaten voor onze zonde.

En nu, nu dansen we niet eens meer. Het enige wat we doen is zwaaien met onze armen als fucking idioten. We kunnen geen plezier zelf meer beleven, we moeten terug vallen op de DJ om ons het te geven.
Ze doen het niet meer voor een lifestyle, het enige wat ze doen is een product verkopen.

En dan nu leuke mensen de vraag:
Houden we tegenwoordig van de muziek, of meer van het icoon die denkt dat hij groter is dan de muziek?

Trancecrackers volgen geen trance, ze volgen een DJ. Zijn jullie zo een?

Zo zo, jullie zijn er nog steeds, was het een beetje te doen?

Klacht: Mensen die niet weten waar ze het over hebben.
Anti-Klacht: De jongens gaven me gelijk
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_75358371
Word dit topic zo gesloten, TS pwnd
pi_75358390
Jesus wat een OP
  maandag 7 december 2009 @ 01:30:18 #4
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358391
DJ's Van mij mogen ze gewoon een CD-speler op een dancefeest neerzetten.
pi_75358407
Alleen het feit al dat je het over muziek kan hebben terwijl je over computer gestuurde pauperzooi praat kan ik me al niet voorstellen.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  maandag 7 december 2009 @ 01:32:23 #6
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358417
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:31 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Alleen het feit al dat je het over muziek kan hebben terwijl je over computer gestuurde pauperzooi praat kan ik me al niet voorstellen.
pi_75358430
jouw anti-klacht verneukt jouw klacht.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 december 2009 @ 01:33:53 #8
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75358440
Eens ik vind hem ook baggermuziek maken. Laat staan om hem een label als beste dj te geven.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75358463

Iets met down
pi_75358503
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:35 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]

Iets met down
Ziet er toch echt moeilijk uit dat DJ zijn. Ga eens echt spelen man! Pak een Synth ofzo.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_75358508
fagot
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75358526
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef Winner_Taco het volgende:
fagot
Dat is een instrument.
pi_75358529
Ik zou je ook met glazen poppenogen aankijken want ik heb geen idee waar je het over hebt
pi_75358540
Tiësto is geen kunstenaar, geen artiest, geen DJ én geen producer; het is een product. En een walgelijk product dan ook.

Als je een échte kunstenaar, artiest, DJ en producer zoekt: DJ Hidden.

Die maakt grafische kunst, produceert muziek en draait muziek op een niveau waar Tijsje nog niet eens van zou durven dromen.
  maandag 7 december 2009 @ 01:41:19 #15
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358545
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:40 schreef TimMer1981 het volgende:
Tiësto is geen kunstenaar, geen artiest, geen DJ én geen producer; het is een product. En een walgelijk product dan ook.

TOA
pi_75358546
Zo af en toe best relaxed om te luisteren
pi_75358550
quote:

Die speelt ten minste nog zijn eigen tracks in op een synth.
pi_75358568
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:41 schreef Folmer het volgende:

[..]

TOA
Onder andere ja, maar de laatste paar maanden vind ik vooral zijn soloproducties erg interessant.

Neemt niet weg dat TOA en Eye-D absoluut ook gruwelijk zijn.
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Die speelt ten minste nog zijn eigen tracks in op een synth.
Onder andere inderdaad; maakt ook zijn eigen albumart en draait naadloos een set met drie draaitafels en drie CD-decks.

Ontopic: de echte liefhebbers en kenners weten dat Tiësto al ruim twee jaar een gepasseerd station is. Armin en Markus regeren de trance- en progressivescene nu, waarvoor voor beiden mijn dikke respect. Die gasten doen het voor de muziek, niet voor de aandacht en de poen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TimMer1981 op 07-12-2009 01:49:14 ]
pi_75358862
Alleen al vanwege deze zin:
quote:
Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track.
vind ik deze klacht terecht.
pi_75358893
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef chibibo het volgende:
[..]

Een stuk levendiger dan het origineel !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75358948
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Een stuk levendiger dan het origineel !
Er bestond al een levendigere uitvoering: die van Ferry Corsten. Veruit superieur aan die van Tiesto, wiens versie al overbodig was op de dag dat deze het levenslicht zag.
pi_75359013
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef chibibo het volgende:
[..]

Volgens mij was het William Orbit die Adagio For Strings coverde (van Samuel Barber) en maakten Tiesto en Ferry Corsten er beide een remix van. Ik vind de remix van Ferry Corsten overigens ook het best.
pi_75359019
Tiesto!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75359051
quote:
dat het toch wel onze enigste Tiësto zou moeten zijn
Enige lul.
pi_75359059
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Tiesto!
Magik reeks (vooral 6), Kamaya Painters en Gouryella. De rest vind ik toch wat minder.
pi_75359098
Vanuit commercieel standpunt is het Tiesto-team wel erg indrukwekkend. Van 1998 tot ca 2005 werden de Tiesto-tracks geproduceerd door 2 studenten - Hans-Willem Mallon en Dennis Waakop Reijer -. De eerste door hun geproduceerde track die de charts haalde was inderdaad de Silence remix, die plaat heeft de spotlights op Tiesto gezet en dat is op zich al knap.

Maar wat nog knapper is, is hoe ze de spotlight recht boven hun hoofd hebben weten houden gedurende de eerste helft van dit decennium. Het was de perfecte formule: twee producers achter de schermen en Tijs als gezicht van het team. Sindsdien werden tracks ook niet meer uitgebracht als DJ Tiesto, maar simpelweg Tiesto, omdat de DJ slechts een deel van de beweging was. Met Lethal Industry liepen ze op kop en terwijl de platen enorm verkochten werd Tijs overal geboekt EN hebben ze hun eigen label (Magik) uit de grond gestampt. Het is HEEL terecht dat ze daar een hoop lof voor hebben gekregen, want het was een geoliede machine die een genre wereldwijd tot zich nam.

Tot er in 2005 binnenshuis ruzie ontstond over de royalties, want er werden miljoenen binnengehaald met de platenverkoop alleen al. En de producers kregen niet wat ze vonden dat ze moesten krijgen hiervan. Sinds 2006 merk je dan ook een drastische verandering in de "Tiesto" sound en buzz, omdat 1 van de 2 producers is opgestapt en veel informatie heeft blootgegeven. Ik heb hem zelf ook gesproken en heb er allerlei insiders-info uit kunnen halen ivm hun producties Maar anyway of het nu je muziek is of niet, daar moet je ze imo wel de credits voor geven.

Mensen die in termen van "beste DJ" spreken slaan bij voorbaat al de plank mis. Bedoelen ze dan stiekem toch de beste producer, of hebben ze het over de DJ skills? of de platenkeuze? En dus andere producers. Mensen hebben graag duidelijk gedefineerde dingen om zich heen. Een beste DJ helpt daarbij, omdat het anders wel erg moeilijk wordt om hun smaak samen te vatten. Dat Tiesto over zijn hoogtepunt heen zit, dat hij niet eens zelf de tracks maakt etc zal mensen worst wezen. Zo diep willen de meesten er gewoon niet op ingaan.

En ook al heb je een "beste DJ" op geldige criteria, wat ben je daar dan mee? Het is net zo'n uiterst zinloze en debiele conversatie als beste gitarist. Dan noemt iemand een of andere obscure naam en iemand anders noemt Kurt Cobain. Dan is er een argument dat Cobain lang niet zo moeilijke dingen als obscuurboy kon spelen en worden er feiten en datums op tafel gegooid. Uiteindelijk luister je een track van obscuurboy zn band, is die track gewoon driemaal kut. Luister je een track van Nirvana en begrijp je dat ze de stem van een generatie genoemd worden Muziek is mogelijk door techniek, maar muziek wordt niet beoordeeld op techniek.

Dat moest er even uit
graag verwijderen
pi_75359121
Overigens heb ik stilaan wel zin in een nieuwe ISOS
graag verwijderen
  maandag 7 december 2009 @ 02:36:46 #28
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75359135
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:32 schreef fyah het volgende:
Vanuit commercieel standpunt is het Tiesto-team wel erg indrukwekkend. Van 1998 tot ca 2005 werden de Tiesto-tracks geproduceerd door 2 studenten - Hans-Willem Mallon en Dennis Waakop Reijer -. De eerste door hun geproduceerde track die de charts haalde was inderdaad de Silence remix, die plaat heeft de spotlights op Tiesto gezet en dat is op zich al knap.

Maar wat nog knapper is, is hoe ze de spotlight recht boven hun hoofd hebben weten houden gedurende de eerste helft van dit decennium. Het was de perfecte formule: twee producers achter de schermen en Tijs als gezicht van het team. Sindsdien werden tracks ook niet meer uitgebracht als DJ Tiesto, maar simpelweg Tiesto, omdat de DJ slechts een deel van de beweging was. Met Lethal Industry liepen ze op kop en terwijl de platen enorm verkochten werd Tijs overal geboekt EN hebben ze hun eigen label (Magik) uit de grond gestampt. Het is HEEL terecht dat ze daar een hoop lof voor hebben gekregen, want het was een geoliede machine die een genre wereldwijd tot zich nam.

Tot er in 2005 binnenshuis ruzie ontstond over de royalties, want er werden miljoenen binnengehaald met de platenverkoop alleen al. En de producers kregen niet wat ze vonden dat ze moesten krijgen hiervan. Sinds 2006 merk je dan ook een drastische verandering in de "Tiesto" sound en buzz, omdat 1 van de 2 producers is opgestapt en veel informatie heeft blootgegeven. Ik heb hem zelf ook gesproken en heb er allerlei insiders-info uit kunnen halen ivm hun producties Maar anyway of het nu je muziek is of niet, daar moet je ze imo wel de credits voor geven.

Mensen die in termen van "beste DJ" spreken slaan bij voorbaat al de plank mis. Bedoelen ze dan stiekem toch de beste producer, of hebben ze het over de DJ skills? of de platenkeuze? En dus andere producers. Mensen hebben graag duidelijk gedefineerde dingen om zich heen. Een beste DJ helpt daarbij, omdat het anders wel erg moeilijk wordt om hun smaak samen te vatten. Dat Tiesto over zijn hoogtepunt heen zit, dat hij niet eens zelf de tracks maakt etc zal mensen worst wezen. Zo diep willen de meesten er gewoon niet op ingaan.

En ook al heb je een "beste DJ" op geldige criteria, wat ben je daar dan mee? Het is net zo'n uiterst zinloze en debiele conversatie als beste gitarist. Dan noemt iemand een of andere obscure naam en iemand anders noemt Kurt Cobain. Dan is er een argument dat Cobain lang niet zo moeilijke dingen als obscuurboy kon spelen en worden er feiten en datums op tafel gegooid. Uiteindelijk luister je een track van obscuurboy zn band, is die track gewoon driemaal kut. Luister je een track van Nirvana en begrijp je dat ze de stem van een generatie genoemd worden Muziek is mogelijk door techniek, maar muziek wordt niet beoordeeld op techniek.

Dat moest er even uit
Damn, fyah.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75359141
Nooit geweten dat Tiesto een team is, fyah, interessant.
pi_75359207
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:27 schreef Morton_Koopa het volgende:

Houden we tegenwoordig van de muziek, of meer van het icoon die denkt dat hij groter is dan de muziek?

Trancecrackers volgen geen trance, ze volgen een DJ.
Niet alleen bij Trance zo hoor. Zowat alle genres die mainstream succes hebben gehad lijden hieronder. De mainstream massa deelt het vanzelf wel op in hokjes, met een DJ voor elke deur. Vroeger in de early tijd van electronische dancemuziek was de rode draad van dat genre de anonimiteit, de gelijkheid. Mensen kwamen niet op de namen van de DJ's af, maar wilden gewoon lekker gaan op hun muziek. Sinds platenverkopen kelderen door downloads moesten veel artiesten wel over op brand extention (hun naam als handelsmerk) en zo werden Dj-namen gebruikt op een manier hoe grote merken het ook doen. DJ's wilden zich onderscheiden en top40-succes. Financieel gezien een logische stap, een NODIGE stap zelfs. maar wel een compromis voor de originele gedachte achter EDM.

Je kan het de DJ's niet zo zeer kwalijk nemen, want er moet toch iets gebeuren om de huur te betalen als iedereen je mp3s van newsbin haalt Enige manier om de hele werking van de muziekindustrie te veranderen is door de markt in die richting te laten bewegen. En laten we ze nou net met zn allen wel heel erg moeilijk maken voor DJ's en producers
graag verwijderen
pi_75359237
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nooit geweten dat Tiesto een team is, fyah, interessant.
Tiesto is sinds internationale doorbraak zelfs een merk eigen label, eigen shows, eigen radioprogramma, eigen compilatiereeks, albums, vinyl-pressings, t-shirts, platentassen, slipmatjes, eeeeeeeeenzovoorts
graag verwijderen
pi_75359252
Tsja, eigenlijk doen alle bekende DJ's hun producties samen met anderen. AvB werkt veel samen met Benno de Goeij.
pi_75359304
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, eigenlijk doen alle bekende DJ's hun producties samen met anderen. AvB werkt veel samen met Benno de Goeij.
Klopt, maar dat is toch nog een andere formule. Dat zijn producers die zijn gaan draaien. Ze producen dan ook zelf nog steeds en Benno heeft met Rank1 ook zo'n constructie. De ene draait boekingen, de ander zit in de studio en live sets doen ze samen

Het moeilijkst is het voor de opkomende namen nu. Zij krijgen pas aandacht bij commercieel succes van een productie onder hun naam, zelf gemaakt liefst. Neem die Sidney Samson (als ik het goed schrijf). Hij heeft 1 hitje met die 2pac sample Riverside Motherfucker en hij staat nu op een aantal grote events Gisteren kende niemand die gast.

En dan heb je mensen als Jonas Steur die qua producties heel vernieuwend waren in de Trance, maar zich lieten corrupteren door de marktvraag naar electro. Resultaat: Producer met enorm veel potentie is de weg kwijt, en zo ken ik nog wel een paar. Het gaat niet echt mee om de muziek op zich, maar hoe goed het het doet in een grote zaal. Want alleen door te gaan draaien in die grote zaal krijg je je geld. Nummer 1 hit scoren op vinyl haal je never meer dan 2000 van binnen (belastingen gaan er nog af.) Van platenverkoop moet je het niet hebben.. tenzij je de nieuwe summerjam hebt natuurlijk Maar dan staan er gelijk voor elke fan 10 haters klaar om je commercieel succes te bashen. Heerlijk toch

[ Bericht 1% gewijzigd door fyah op 07-12-2009 03:05:40 ]
graag verwijderen
pi_75359326
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Ontopic: de echte liefhebbers en kenners weten dat Tiësto al ruim twee jaar een gepasseerd station is. Armin en Markus regeren de trance- en progressivescene nu, waarvoor voor beiden mijn dikke respect. Die gasten doen het voor de muziek, niet voor de aandacht en de poen.
Wat idealistisch van hun
graag verwijderen
  maandag 7 december 2009 @ 03:31:24 #35
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75359428
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef fyah het volgende:

[..]

Wat idealistisch van hun
Inderdaad, een beetje naïef
Ook geen sig dus
pi_75359458
Dancemuziek
pi_75359470
Springende DJ's interesseren me niet zo, dergelijke muziek wel:

[ Bericht 0% gewijzigd door Fleischmeister op 07-12-2009 03:54:35 ]
  maandag 7 december 2009 @ 03:55:57 #38
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75359491
Kijk uit met je hoeveelheid tekst, straks is het internet vol
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 7 december 2009 @ 04:05:13 #39
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_75359509
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
Dancemuziek
Dancemuziek

Tevens interessant stukje fyah
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_75359563
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef fyah het volgende:

[..]

Wat idealistisch van hun
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:31 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Inderdaad, een beetje naïef
Mensenkennis noemen ze dat.

En verder een beetje kennis van bodylanguage, podiumervaring en eigen ervaringen met die gasten.
pi_75359608
ik wil toch gebruik maken van dit topic om te zeggen dat Aphex Twin nummer een is.
pi_75359792
Tiësto. Zo'n figuur waarvan ik hoor en zie dat alles eraan klopt. Maar van wiens muziek ik zelf zowat in slaap val vanwege de totale leegheid en levenloosheid ervan (afgezien van een redelijk goed gelukt nummer als Flight 643, en die is alweer van een tijdje geleden).

Ik hoor geen interessante geluidjes of zo. En sommige dancenummers zijn dan weer leuk omdat ze zo extreem poppy zijn, eigenlijk gewoon popmuziek. Eventueel met een lekker fout randje. Maar dat zijn die nummers van Tiësto óók (nét) niet.

Wat betreft leegheid & levenloosheid: Dat geldt naar mijn mening ook voor veel van die typische Sneakerz/Nope is Dope-muziek, die al een jaar of vijf 'in' is. Van die bliepjeshouse cq. pannekoekenhouse cq. piemeltjeshouse, en dergelijke dingen. Wat is daar nou eigenlijk zo goed aan? Ik snap het echt niet.

Maar misschien moet ik m'n oren eens laten uitspuiten, gezien het grote publiek voor al deze muziek (voor de goede orde: ik luister wel degelijk dancemuziek, t'is niet dat hier een metalhead of zo spreekt).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2009 06:56:05 ]
pi_75359840
quote:

Zo zo, jullie zijn er nog steeds, was het een beetje te doen?
Je wordt oud (en wijs).
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_75359842
Tiësto is een dumbass en zijn "muziek" zuigt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 07:26:29 #45
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75359893
Tiësto is toch die jatterd? Meen zoiets ooit op de FP gelezen te hebben. Hij had gedeeltes van een track van een man gejat en heeft er een vette hit mee gescoord.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75360343
DJs.

Bonkebonkebonkebonkbonkbonk.

Dat muziek noemen.

Mensen en hun wansmaak.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 08:54:47 #48
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75360517
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:37 schreef sinadO het volgende:
DJs.

Bonkebonkebonkebonkbonkbonk.

Dat muziek noemen.

Mensen en hun wansmaak.
Da's nog altijd beter dan dat gitaargejengel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 7 december 2009 @ 08:56:48 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75360537
Rave DJ Tiesto en dans muziek in het algemeen
Alleen kneuzen vinden dat tof

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 7 december 2009 @ 08:59:35 #50
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75360576
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Dat is een instrument.
En een gekke diepvries groente in Frankrijk.

Tevens vind ik je OP nergens op slaan TS maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik nu alweer op kantoor zit en slechts een paar uurtjes geslapen heb.

De koffie moet nog even inwerken.
pi_75360678
Als een dj een set draait die goed gelukt is met mooie platen, heb ik daar wel respect voor. Maar dat respect komt meestal pas achteraf. Bij grote namen heb ik dan grote verwachtingen die meestal dan niet waar gemaakt worden. Bij kleinere namen verwacht je het niet, (omdat je ze misschien niet kent) en achteraf heb je daar juist de meeste fun, omdat a) de meeste mensen niet zo gek doen (ze komen voor de muziek, niet voor de dj) b) je kan niet teleurgesteld zijn want je had geen verwachtingen. (Zover mijn 'ervaringen'.)

Overigs een tvp.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 09:10:34 #52
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75360719
Wie kent Sander Kleinenberg? Dat is was een hele goede vriend van mij, maar sinds hij bekend is zijn we wat van elkaar vervreemd.
Wie wil mij aanraken? Ik vind Sander trouwens ook niks aan hoor.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75360724
Wat een held is deze man

Nu even de OP lezen...
  maandag 7 december 2009 @ 09:12:01 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75360744
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie kent Sander Kleinenberg? Dat is was een hele goede vriend van mij, maar sinds hij bekend is zijn we wat van elkaar vervreemd.
Ik wil je best aanraken
Maar Kleinenberg ken ik alleen van de drop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75360788
Dance is, wat mij betreft, ergens in de jaren 2005/2006 sowieso in een afgrijselijk diep dal terecht gekomen, ik snap die hele huidige house-hype dan ook totaal niet. Met alle respect, maar daar kun je als danceliefhebber toch niet naar luisteren? Je knipt een jaren '80-plaatje aan gort, plakt er een aantal minuten aan laffe kicks tussen en er is weer een nieuwe track geboren. Ik heb een gigantisch brede smaak qua muziek, maar na 5 minuten house aan moeten horen, ben ik echt op van de zenuwen. Ben eens benieuwd hoe lang deze hype in stand blijft, want dat is dan ook weer typisch Nederlands: een bepaalde stroming in de dancemuziek wordt gehyped, vervolgens compleet kapot vercommercialiseerd en na een paar jaar is men het allemaal weer zat, waarna men zich weer op de volgende hype stort. Je zag het gebeuren met achtereenvolgens hardcore, trance, hardstyle en eenzelfde lot staat ook house te wachten.

On topic: Tiësto heeft een aantal leuke CD's - en rond de eeuwwisseling érg lekkere live-setjes ('Live @ Energy 2000' ) - in elkaar gemixed, maar zijn eigen producties zijn op een gegeven moment tot het niveau van kermismuziek afgegleden. Als ik tegenwoordig lekkere trance wil horen, luister ik liever setjes van bijv. Sean Tyas of Manuel le Saux, neuzeltrance à la Armin van Buuren heb ik nooit echt veel aangevonden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 09:15:22 #56
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75360803
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik wil je best aanraken
Maar Kleinenberg ken ik alleen van de drop.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75360806
Dance en trance door elkaar halen.

Op trance spugen als je een langharige nerd bent alleen maar naar metal luistert.
pi_75360863
TS is een huillie

31-12-99
Energy 2000 @ Beursgebouw – Eindhoven, Netherlands
01 Kaycee – Millennium Stringz (Vocal Mix)
02 The Quest – C Sharp (Original Mix)
03 Kamaya Painters – Far From Over (Original Mix)
04 Spoiled & Zigo – More & More (Instrumental Mix)
05 Mario Lopez – The Sound Of Nature (Plug 'n' Play Remix)
06 Mario Piu Presents DJ Arabesque – Serendipity (Mas Mix)
07 Arrakis – The Spice (Original Mix)
08 DJ Tiësto – Sparkles (Airscape Remix)
09 Danski & DJ Delmundo – Kiss (Airscape Remix)
10 Balearic Bill – Destination Sunshine (DJ Tiësto's Power Mix)
11 The Digital Blonde – Electra
12 Body-Shock – Sleepless
13 S.O. Project – Direct Dizko (12“ Original Mix)
14 Zombie Nation – Kernkraft 400 (DJ Gius Remix)
15 Binary Finary – 2000 (DJ Jam X & De Leon’s DuMonde Millenium Mix)
16 Rank 1 – Airwave (Original Mix)

02-02-02
Dutch Dimension @ Heineken Music Hall – Amsterdam, Netherlands
01 Slyder – Jetscream
02 Slam ft. Tyrone – Lifetimes (Original Mix)
03 The Ambush – Everlast
04 The Rose – Godzilla
05 New Order – Crystal (Lee Coombs Remix)
06 Accadia – Into The Dawn (Accadia Club Mix)
07 Arcane – Somewhere (Dave Swayze Remix)
08 Airscape – Cruising (Exposure
09 Different Gear vs. Sia – Drink To Get Drunk (Different Gear Mix)
10 Solicitous – Furthermost (Original Mix)
11 Romanthony's Nightvision – Never Fuck (Paul van Dyk's Casino Mix)
12 Flash – The Day After (Original Mix)
13 DJ Tiësto – Magik Journey (Original Mix)
14 Accessive Rhythm – Activate
15 Twilight – Platina (Maurits Paardekooper Remix)
16 Filther Ed – Wan
17 Tiësto & Junkie XL – Obsession (Original Mix)
18 4 Strings – Take Me Away (Into The Night) (Gabriel & Dresden 4 Deep Mix)
19 Insigma – Open Our Eyes (Odyssey One Remix)
20 Grayson Shipley Presents Solaris – The Mighty Shari (Original Mix)
21 Faithless – Tarantula (Tiësto Remix)
22 Three Drives – Sunset On Ibiza (Original Mix)
23 Dave Matthews Band – The Space Between (DJ Tiësto Remix)
24 Dave Kane – The Journey Of Zoé (Sinesweeper Remix)
25 BT – Mercury & Solace (12' Mastermix)
26 Freefall ft. Jan Johnston – Skydive (Original Mix)
27 Jan Johnston – Flesh (DJ Tiësto Remix)
28 DJ Tiësto – Close To You (Magik Muzik Remix)
29 Plastikman – Spastik
30 Armin van Buuren vs. DJ Tiësto Present Alibi – Eternity (Original Innercity Mix)
31 Cloud 69 – Sixty Nine Ways
32 Yahel & Eyal Barkan – Voyage (Original Mix)
33 Dreamcatcher – I Don't Wanna Lose My Way (Magik Muzik Remix)
34 Oakenfold – Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
35 Mark Norman – Overkill (Original Mix)
36 The Hacker – Nothing Lasts (The Oxia Remix)
37 Utah Saints – Lost Vagueness (Oliver Lieb's Dub Mix)
38 Electric Deluxe – Electric Deluxe (Original Mix)
39 Tremor – Meia Lua (Steve Gibbs Mix)
40 Emmanuel Top – Tone
41 S.H.A.R.P. – Perception 5
42 DJ Tiësto – Suburban Train (Original Mix)
43 Ralphie B – Massive (Original Mix)
44 Andy Ling – Fixation (Original Mix)
45 Sharpside – Wave Cruising
46 The Effect – Day Mission (Original Mix)
47 S.O. Project – Direct Dizko (12“ Original Mix)
48 H – Landing Party
49 Drax – Amphetamine (DJ Misja & DJ Groovehead Remix)
50 DJ Tiësto – Lethal Industry (Original Mix)
51 Windsider – Hidden Flight
52 DJ Tiësto – Flight 643 (Original Mix)
53 Katana – Fancy Fair (Original Mix)
54 Push – Strange World (2000 Remake)
55 Tranquility Base – Razorfish (Above & Beyond's Bangin' Mix)
56 DJ Tiësto – In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
57 Thomas Schumacher – Ficken? (#3)
58 The Green Martian – End Of The Earth (2002 Remake)
59 The Rapid Eye – Circa-Forever (Iberia's Mainroom Mix)
60 L.S.G. – Hidden Sun Of Venus (12' Version)
61 Nalin & Kane – Open Your Eyes (Reworked Club Mx)
62 Salt Tank – Eugina (Michael Woods Remix)
63 Fire & Ice – Souvenir De Chine
64 Airwave – Save Me (Original Mix)
65 ID
66 Kiko – World Cup
67 Liquid Overdose – Fearsome Bass (Defence Edit)
68 King Of Clubs – Revelation (Airwave Remix)
69 M.I.K.E. – Elements Of Life
70 Gaiden – Point Blank (Speedy J Remix)
71 Solar Factor – No Return (Original Mix)

10-05-03
Tiësto In Concert @ Gelredome Stadium – Arnhem, Netherlands
01 Ian Brown – F.E.A.R. (U.N.K.L.E. Remix)
02 Tatoine – Summerwind (Loophole Remix)
03 Chris Lake – Santiago De Cuba (Original Mix)
04 Lange Presents Firewall – Sincere (Lange Mix)
05 Young Parisians – U Write The Rules (Solarstone Mix)
06 Escape – Nothing To Fear
07 Fictivision – Out Of Orbit (Original Mix)
08 Unknown Artist – I Can See You (Humate Remix)
09 The Space Brothers – One More Chance (Riley & Durrant Remix)
10 Katana – Alesis
11 DJ Remy – Bang
12 DJ Tiësto – Magik Journey (Original Mix)
13 Tiësto – Adagio For Strings (Original Mix)
14 Ernesto vs. Bastian – Who's The Starter (Original Mix)
15 Skin – Faithfulness (Tiësto Remix)
16 Empyreal Sun – Twisted Reality (Original Mix)
17 Solid Globe – North Pole (Original Mix)
18 Dave Gahan – Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
19 Lost Lynx – Seasons (Three Drives Remix)
20 Midway – Inca
21 Flash – The Day After (Original Mix)
22 Andain – Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
23 Andain – Summer Calling (Airwave Club Remix)
24 Dario G – Carnival
25 Cave – Street Carnival
26 The ROC Project ft. Tina Arena – Never (Filterheadz 'Luv Tina' Dub)
27 Tom Mangan – Chutney (Size 9 Reinterpretation)
28 DJ Danjo & Rob Styles – Witness (Original Mix)
29 Push – Journey Of Life (Original Mix)
30 David Forbes – Answers (Original Mix)
31 Mojado – Naranja (Dimitri Andreas Vision)
32 Tiësto & Junkie XL – Obsession (Original Mix)
33 Mr Sam vs. Fred Baker Present As One – Forever Waiting (Original Mix)
34 Salt Tank – Eugina (Michael Woods Remix)
35 Kane – Rain Down On Me (Tiësto Vocal Mix)
36 Jimi Hendrix – The Star Spangled Banner
37 Hampshire & Nysse ft. Nikita – Eternal Voices (Tiësto's Alternative Breaks Mix)
38 Scott Bond Vs. Solar Stone – 3rd Earth (Original Mix)
39 Fictivision Vs. C-Quence – Symbols (Original Mix)
40 Max Walder – Crown
41 F. Massif – Understatement
42 Conjure One ft. Sinead O’Connor – Tears From The Moon (Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
43 Tiësto – Traffic (Original Mix)
44 NRC – Here Comes The Rain (Push Instrumental Mix)
45 Mark Norman – Stream
46 Darren Tate vs. Jono Grant – Let The Light Shine In (Original Mix)
47 Lalo Schifrin – Theme From 'Enter The Dragon'
48 Coast 2 Coast – Searching (Coast 2 Coast Remix)
49 Solar Factor – Urban Shakedown (Original Mix)
50 Motorcycle – As the Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix)
51 Solarstone vs. Sirocco – Destination
52 Freefall ft. Jan Johnston – Skydive (Original Mix)
53 Jan Johnston – Flesh (DJ Tiësto Remix)
54 DJ Cor Fijneman ft. Jan Johnston – Venus (Meant To Be Your Lover) (Tiësto Remix)
55 Literon & Speedy J – Snacker (DJ Montana Edit)
56 DJ Tiësto – Lethal Industry (Original Mix)
57 Mark Norman – Rush
58 Igor S – Boomerang (Igor S Mix)
59 Dany Wild – Night By Night (Mix 1)
60 The Fuller Band – African Male Voice Chants
61 DJ Tiësto – Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix)
62 Riley & Durrant – Candesco (Original Mix)
63 Tiësto – Nyana (Original Mix)
64 Saltwater – The Legacy (Alphazone Mix)
65 DJ Ton T.B. – Electronic Malfunction (Original Mix)
66 DJ Tiësto – Flight 643 (Original Mix)
67 Armani & Ghost – Airport (Original Mix)
68 Katana – Fancy Fair (Original Mix)
69 Kota – Waiting (Darren Tate vs. Mike Koglin Mix)
70 Rank 1 – Breathing (Airwave) (Breaks Dub)
71 De Jonge & Beijerinnk – Didjerydoo
72 Tiësto & Junkie XL – Obsession (Frank Biazzi Remix)
73 Agnelli & Nelson – El Niňo (Original Mix)
74 Delerium – Silence (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
75 Plastic Boy – Silver Bath
76 Mind One – Star For Me (Instrumental Mix)
77 Way Out West ft. Tricia Lee Kelshall – Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
78 Komakino – Man On Mars (DJ Jan Remix)
79 DJ Tiësto – Suburban Train (Original Mix)
80 Ricky Fobis – No Regular (Original Mix)

29–04–05
In Search Of Sunrise 4 Release Party @ Heineken Music Hall – Amsterdam, Netherlands
01 Tastexperience – Tantrix
02 Nick Thompson – Spice Fire
03 Ahmet Ertenu – Why (Original Mix)
04 Wighnomy Brothers – Wurz + Blosse
05 Billie Ray Martin – Honey (Chicane Club Mix)
06 Tone Depth & Soultan – Moments
07 Steve May – Blend Forty-3 (Luke Chable & Steve May Remix)
08 Markus Schulz – First Time
09 Coca + Villa – La Noche (Original Mix)
10 Rui Da Silva ft. Cassandra Fox – Touch Me (Original 12“ Mix)
11 Tilt – Twelve (Dousk Mix)
12 Gabriel & Dresden – Arcadia (Özgür Can Remix)
13 Gabriel & Dresden – Arcadia (Original Mix)
14 Luminary – My World (Andy Moor Remix)
15 Split Second – Midnight Express
16 Progression – Ocean Green
17 Lange Presents Firewall – Sincere (Lange Mix)
18 Mads Arp ft. Julie Harrington – Slow It Down (Mathilda Mix)
19 Cabala – Dark Blue
20 Solarstone & Jes – Like A Waterfall (Deeper Sunrise Mix – Dub Edit)
21 Estuera vs. Re:Locate – Palma Solane
22 Inner Stories – Beyond
23 Electric Pulse – White Noise
24 Matthew Dekay vs. Proluctors – Bad
25 Ballroom – Passenger (Marc O’Tool Mix)
26 Dominic Plaza – Sounds Rushing (David West Remix)
27 Hammer & Bennett – Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
28 Ernesto vs. Bastian – Darkside Of The Moon (Original Mix)
29 Max Graham – Airtight
30 Grayarea ft. Erik Shepard – Gravity (Grayarea’s Albatross Mix)
31 Sander van Doorn – Dark Roast (Original Mix)
32 Tiësto ft. Matt Hales – UR (Junkie XL Air Guitar Mix)
33 Oliver Prime – Mind Games (Danjo & Styles Remix)
34 Cass & Slide – Perception (New Vocal Mix)
35 L.S.G. – Netherworld 2005 (Oliver Prime Remix)
36 Nalin & Kane – Open Your Eyes (The Child You Are) (Reworked Club Mix)
37 Motorcycle – As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix)
38 Ian Brown – F.E.A.R. (U.N.K.L.E. Remix)
39 Tiësto – Heroes
40 BT – Mercury & Solace (DJ Montana Edit)
41 Oakenfold – Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
42 Blank & Jones – Perfect Silence (E–Craig's 212 Mix)
43 Mr Sam – Lyteo (Rank 1 Remix)
44 Tiësto Presents Allure – The Loves We Lost (Original Mix)
45 Marcos – Just For A Day (Marc van Linden Remix)
46 Progression – Sands Of Time
47 Sensorica vs. Jin Key – Only One (Rave Mix)
48 Delerium – Silence (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
49 Way Out West ft. Tricia Lee Kelshall – Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)

03–12–05
Tiësto.com presents Tiësto @ Heineken Music Hall – Amsterdam, Netherlands
01 Peres & Petersky – Hello Ladies
02 Oliver Moldan Presents Prawler - Marraca$h (Original Mix)
03 Markus Schulz – First Time
04 Niklas Harding Presents Arcane – Blue Circles
05 Kalafut & Fygle – Novocaine (Mark Otten Remix)
06 Squareface – Red Sunset (Tim Scott’s Original Vocal Mix)
07 Portishead – Roads (Sultan & Tone Depth Remix – Tiesto Tribal Sunrise Edit)
08 Pryda – The Gift
09 Late Night Alumni – Empty Streets (Seamus Haji & Paul Emanuel Remix)
10 Coca + Villa – La Noche (Original Mix)
11 Joris Voorn – Incident
12 Secret Cinema – Everlasting
13 Sasha – Belfunk (Matthew Dekay Remix)
14 Schiller – Das Glockenspiel (Humate Remix)
15 Leama & Moor – Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)
16 Above & Beyond vs. Andy Moor – Air For Life (Original Mix)
17 Mark Norman Presents Celine – Colour My Eyes (Original Mix)
18 Solarstone & Jes – Like A Waterfall (Deeper Sunrise Mix)
19 Jam & Spoon –Odyssey To Anyoona
20 Kosmas Epsilon – Innocent Thoughts (Original Mix)
21 Funabashi – Daylight
22 Super8 + DJ Tab – Helsinki Scorchin‘ (Original Mix)
23 Savannah La Mar – Savannah La Mar (DJ Shah‘s Original Mix)
24 Carrie Skipper – Time Goes By (Super8 Deep Mix)
25 Factoria – Kissed By An Angel (DST–7 Remix)
26 Out Of Grace – Mindblast
27 Scott Mac – Damager 02 (Mac Zimms Remix)
28 Mark Norman – Brasilia (Antiphus Remix)
29 Gabriel & Dresden ft. Molly – Tracking Treasure Down (Gabriel & Dresden Original Mix)
30 Solid Haze & MileZ – Reduxed (Original Mix) (Original Mix)
31 Purple Haze – Eden
32 James Holden – Horizons (Original Mix)
33 ATB – Let U Go (E–Craig’s 2005 Rework)
34 Nautical Imagery – Distant Dreams (Alex M.O.R.P.H. Remix)
35 Will Holland – Timeless (Deepwide Remix)
36 Interstate – Remember Me (Terry Bones Remix)
37 Inertia – The Chamber (Original Mix)
38 Headstrong – Close Your Eyes (Dwight van Man Remix)
39 MarkSun & Brian – Gran Rey (Original Mix)
40 Sinead O’Connor – Troy (Push Remix)
41 Peetu S – Bigger Palace (Dub)
42 Mark Norman – Touch Down
43 DJ Tiësto – Flight 643 (Original Mix)
44 Bart Claessen – Playmo (1st Play)
45 Ekon – Skywalker
46 Duende – Ilimitado
47 Ekon – Existence (Original Mix)
48 Magic Wave – Escape From Absolom (DJ Shah Intro Mix)
49 Aalto – Resoluton (Original Mix)
50 Alfa – Sacrosanct
51 T4L – Maximus
52 Ronski Speed with Stoneface & Terminal – Incognition (Club Mix)
53 Substate – Horizon (Original Mix)
54 Danny Oliveira – Hold On
55 Thomas Bronzwaer – Shadow World (Original Mix)
56 DJ Preach – My World
57 DJ Preach – Broken Inside

Om maar een paar te noemen
pi_75360869
De meesten zullen het al weten, maar zo'n kneus als DJ Jean schrijft zijn eigen muziek ook niet. The launch? Niet van hem. En dat geldt voor al zijn nummers. Niet dat het mij wat kan schelen, maar ik heb het idee dat veel mensen nog in de DJ illusie geloven. Ik denk dat Tiësto en Jean meer regel dan uitzondering zijn qua marketingproducties. Er staat een team achter. Het talent is er niet, dus moet het ergens anders vandaan gehaald worden.
  maandag 7 december 2009 @ 09:39:06 #60
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_75361267
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
te lange lijst.

en wat is hier het praktisch nut van?
pi_75361305
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

en wat is hier het praktisch nut van?
Geweldige sets
pi_75361396
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Magik reeks (vooral 6), Kamaya Painters en Gouryella. De rest vind ik toch wat minder.
In Search of Sunrise kan ik heerlijk op wegdromen!

Vooral dl 4 cd 1, maar allemaal zijn meesterlijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 7 december 2009 @ 09:45:00 #63
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_75361412
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Geweldige sets
dus het heeft niks te maken met OP?

maandag 7 december 2009 @ 11:35:50 #64
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_75364783
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef Disorder het volgende:
De meesten zullen het al weten, maar zo'n kneus als DJ Jean schrijft zijn eigen muziek ook niet. The launch? Niet van hem. En dat geldt voor al zijn nummers. Niet dat het mij wat kan schelen, maar ik heb het idee dat veel mensen nog in de DJ illusie geloven. Ik denk dat Tiësto en Jean meer regel dan uitzondering zijn qua marketingproducties. Er staat een team achter. Het talent is er niet, dus moet het ergens anders vandaan gehaald worden.
En dan the launch ook nog meerdere malen uitbrengen
pi_75365274
Wacht even, muziek en DJ's in 1 zin
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 7 december 2009 @ 11:51:21 #66
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_75365330
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Agiath het volgende:
Wacht even, muziek en DJ's in 1 zin
Doe je het zelf ook
pi_75367350
Als je wilt raven moet je tegenwoordig naar drum n base feestjes gaan.
What Would Goku Do
pi_75368057
Verhaal van de OP kwam me een beetje bekend voor

Al klopt het natuurlijk wel.
pi_75368388
Een strip hoort kort en bondig te zijn

Haten op Paul van Dyk kan ook niet trouwens.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:18:29 #70
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75368464
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Een strip hoort kort en bondig te zijn

Haten op Paul van Dyk kan ook niet trouwens.
Die draait kuttrance.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75368664
Tiesto was goed in de tijd van in my memory en de magik serie, maar dat is ook al weer 10 jaar geleden. Zelf volg in de trance scene al een tijdje niet meer maar als ik een keer een paar nummers luister lijkt het toch of de inspiratie weg is en alle nummers op elkaar lijken. Echte goede platen zoals Helsinki Scorchin' en Alt F4 worden volgens mij niet meer gemaakt (of ik kan ze niet vinden).

Tegenwoordig zoek ik mijn heil maar in drumm&bass en goa/psy trance.
  maandag 7 december 2009 @ 13:26:08 #72
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_75368797
quote:
Op maandag 7 december 2009 07:11 schreef laforest het volgende:
Tiësto is een dumbass dumpass en zijn "muziek" zuigt.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:28:36 #73
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75368887
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:22 schreef Jakie het volgende:

[..knip..]

Tegenwoordig zoek ik mijn heil maar in drumm&bass en goa/psy trance.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75368985
quote:

Die maakt grafische kunst, produceert muziek en draait muziek op een niveau waar Tijsje nog niet eens van zou durven dromen.
Ik ben niet echt fan van trance muziek en alles in die richting maar ik moet toegeven dat het 1 fucking vette beat is..

Hij is goed
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 13:33:36 #75
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75369098
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ik ben niet echt fan van trance muziek en alles in die richting maar ik moet toegeven dat het 1 fucking vette beat is..

Hij is goed
Gatver.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75383689
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hij is goed
Vind ik geen trance Dit wel:
pi_75383748
quote:
Ik zeg ook trance en alles in die richting.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 7 december 2009 @ 20:07:45 #78
36461 Joppy
geen colaboy
pi_75385436
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef kipknots het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij het lezen van de OP moest ik hier ook gelijk aan denken.
Maar desondanks zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Mensen lopen nogal makkelijk achter een sterk marketing product aan, zonder daarbij op de muziek te letten. En dat geld voor alle genres.
Let the beat control your body!
pi_75387686
Tiësto het toppunt van muziek vinden geeft voor mij aan dat je muziekale kennis niet bepaald breed is.
pi_75388209
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef Nachtraaf het volgende:
Tiësto het toppunt van muziek vinden geeft voor mij aan dat je muziekale kennis niet bepaald breed is.

pi_75388764
Truth hurts.
pi_75388885
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Nachtraaf het volgende:
Truth hurts.

Smaak is persoonlijk. En Tiesto rules.

pi_75390497
Muziek klachten zijn bijna altijd bullshit. Ze zijn bijna altijd te vergelijken met een klacht als "kant en klaar eten is vies".
quote:
Direct als ijsbreker vroeg ik aan ze "zijn jullie uberhaupt wel eens op een echt rave feest geweest?" Neen.
Voor een DJ speelt hij trouwens echt slechte muziek. (Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track. Nooit)
Ik vind de vergelijking van Tiësto tegenover een rave feest nogal scheef. Het is gewoon een ander soort feest. Je moet dat ook niet verwachten bij Tiësto.
quote:
Tiesto is geen god, hij is gewoon een aandachts hoer. Ga niet mee met de DJ hype van vandaag.
De hype is al jaren over. Zijn nieuwste album (wat op 3 nummers na uberhaupt niets meer met trance te maken heeft) is keihard afgekraakt.
quote:
Trance enige doel is het opbeuren van iemands anders behaalde resultaten. Die van de DJ dus.
Je snapt zelf ook wel dat dit bullshit is
quote:
En als je zo wilt feesten ga je gang maar weet wel dat trance mensen alleen trance muziek leuk vinden als het gespeeld word door hun favo DJ**Delerium - Silence.
"trance mensen". Ja, want echt alle mensen die luisteren naar trance kijken alleen maar naar de naam en niet naar de muziek. Natuurlijk zijn er types bij zoals jij die beschrijft, maar dat hou je bij ELK genre.
quote:
En dankzij faggots als Tiesto zijn raves tegen woordig rock concerten. Mensen gaan niet voor hunzelf ze gaan erheen voor de DJ rockster.
Jij zegt "raves zijn tegenwoordig rock concerten". Dat is zoiezo al onmogelijk, het is nu of een rave, of een rockconcert. En, again, er is natuurlijk een deel die puur gaat voor de naam, maar er zijn ook genoeg die gaan voor de muziek. Dit hou je bij elk genre.
quote:
Een feest bestaat alleen door de mensen die er aan mee doen. Als je naar Tiesto gaat voeg je niks toe. Je bent gewoon een toeschouwer, je kan netzo goed gewoon dood zijn.

Je snapt zelf ook wel dat dit bullshit is
quote:
Vroegah waren raves nog vet, en deden we maffe dingen; weird ass costuums, wilde stunts, kunst, poetisch terrorisme (spiral tribe )
Volgensmij zijn dat soort raves er nog wel hoor. Toegegeven, veel minder, maar dat kan je niet toeschrijven aan Tiësto en consorten, gezien heel veel andere genres ook veel minder populair zijn geworden over de jaren heen.
quote:
Een DJ is dus gewoon een grote leugen, iedereen kan zijn muziek spelen want hij is gewoon een goddomme jukebox.

Het is allemaal tegenwoordig zo structureel, te saai en te leeg.
Typfout. Het had natuurlijk moeten zijn "Naar mijn mening is het meeste tegenwoordig structureel, saai en leeg. ".
quote:
Ze doen het niet meer voor een lifestyle, het enige wat ze doen is een product verkopen.

De klacht gaat helemaal niet over Tiësto. De klacht is eigenlijk dat het niet meer zo is zoals vroegâh, en dat jij dat erg jammer vind. Jij hield blijkbaar van de lifestyle die toentertijd samenging met de raves. Zet dat dan neer, ipv een bullshit verhaal over Tiësto.

En ja, ik ben fan van veel muziek van Tiësto. Ik zou op dit moment nooit naar een concert van hem gaan, gezien hij zijn nieuwste album zal draaien, welke niets met trance te maken heeft. De mensen waar jij het nu over hebt, hebben dat album waarschijnlijk nog niet eens gehoord, wat al genoeg zegt over hun. Volgende keer klagen over domme mensen, of over de goeie ouwe tijd en dat niet meer verstoppen in een Tiësto klacht
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ISOS 6
Wat vind je van Kaleidoscope ?
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef Nachtraaf het volgende:
Muzikaal als "Muziekaal" schrijven geeft voor mij aan dat je kennis van de Nederlandse taal niet bepaald breed is.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_75391067
Trance

Tiesto
pi_75391475
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah iemand waarmee je kan praten
pi_75392659
quote:
Kandi is een baas
pi_75393152
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef Henno het volgende:

[..]

Kandi is een baas
Klopt, maar af en toe is het wel een beetje over de top vind ik. Tegenwoordig ben ik iets meer van de progressive kant. Maar hij heeft natuurlijk wel een paar pareltjes die in een trance topic niet mogen ontbreken:

en natuurlijk:

maandag 7 december 2009 @ 22:52:45 #89
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75393219
Trance is sowieso voor homo's
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 7 december 2009 @ 22:56:16 #90
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75393369
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil jou wel raken hoor
Drinky is een baas
pi_75393523
Omdat dit topic toch maar een linkdump is geworden (morgen maar eens luisteren) wil ik ook mijn steentje bijdragen. Ziehier: Cosmic Gate FT. Aruna - Under Your Spell (Original mix)

Play hard, go pro.
pi_75393525
ja weetje, wat tiesto kan, kan ik ook, er is NIETS wat hij kan niet dat ik niet kan JAAAAAA CRYPTISCH HE
maar respect de master of the wheels of steel!
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  maandag 7 december 2009 @ 23:04:22 #93
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75393729
Word eens tijd dat er hier echte muziek gepost word

en zo hoor je een echte show weg te geven

Drinky is een baas
pi_75394425
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef Drinky het volgende:
Word eens tijd dat er hier echte muziek gepost word

Zoiets hoor je bij Tieske ook hoor...
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:07 #95
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_75394450
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef kipknots het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

lol mij ook.

OP FAIL!
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:53 #96
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75394470
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zoiets hoor je bij Tieske ook hoor...
Trance( ) met Electro ( ) vergelijken

Ga je eens heel gauw schamen
Drinky is een baas
pi_75394622
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:

[..]

Trance( ) met Electro ( ) vergelijken

Ga je eens heel gauw schamen
Het is dat ik niet op de track naam kan komen...

maandag 7 december 2009 @ 23:35:46 #98
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75394775
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dit vind jij hetzelfde klinken ?
Drinky is een baas
pi_75394851
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dit vind jij hetzelfde klinken ?
Ik zeg toch dat ik er niet op kan komen Lezen is moeilijk...

Maar nu wel

1:00
pi_75394934
Gaat de klacht nou over trance of over Tiesto?
pi_75394963
Tiesto
pi_75395061
Tiesto komt in engelstalige interviews altijd over als een zwakzinnige mogool
  maandag 7 december 2009 @ 23:45:22 #103
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75395111
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat ik er niet op kan komen Lezen is moeilijk...

Maar nu wel

1:00
Je vergeet er even bij dat het een Dada Life remix is, en Dada life maakt electro remixen
Drinky is een baas
pi_75395161
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Drinky het volgende:

[..]

Je vergeet er even bij dat het een Dada Life remix is, en Dada life maakt electro remixen
En dat nummer draait Tiesto weer. Snappie?

Tiësto Live @ Privilege Ibiza 2009

01. Alan Connor vs. Mike Melange - I Love The Sunshine (Beltek Club Mix)
02. Big World, Denis The Menace - The First Rebirth (Original Mix)
03. Dimitri Vegas & Like Mike - Under The Water (6AM Terrace Mix)
04. Mr. Hudson feat. Kanye West - Supernova (Calvin Harris Remix)
05. Empire Of The Sun - We Are The People (Wawa Club Mix)
06. Ash - True Love 1980 (Loverush UK Dubstrumental)
07. John O`Callaghan feat. Audrey Gallagher - Take It All Away (Marcus Schössow's Nu Prog Remix)
08. Little Boots - Earthquake (Ali Wilson Tekelec Remix)
09. Sebastian Ingrosso - Kidsos (Original Mix)
10. Alex Gopher - Handguns (Dada Life Remix)
11. Benny Benassi vs. David Bowie - I'm A DJ (Alex Gaudino Remix)
12. Kings Of Leon - Sex On Fire (Richard Sharkey & Peter Sar Remix)
  maandag 7 december 2009 @ 23:49:42 #105
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75395257
En hij draait ook kings of leon. Zijn ook zat electro artiesten die tijdens een liveset eens iets anders draaien dan electro(alhoewel het niet vaak voorkomt ), betekent niet gelijk dat de muziek aan elkaar gelijkstaat.

En wat, Tiësto draait alleen remixjes? kan hij zelf niks remixen ofzo ?
Drinky is een baas
  maandag 7 december 2009 @ 23:50:35 #106
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75395289
TS, jouw username

verder ben ik het er wel mee eens. Het is leuker om onbekende dj's aan het werk te zien, daar heerst er minder kontenlikkerij. Vind het wel altijd fijn als hij op mysteryland draait, is het bij de overige tenten tenminste gevuld met de mensen die de muziek wel kunnen waarderen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_75396286
quote:
Op maandag 7 december 2009 04:43 schreef minutenman het volgende:
ik wil toch gebruik maken van dit topic om te zeggen dat Aphex Twin nummer een is.
Dat mag; is tenminste wel kwaliteitsmuziek.
pi_75396349
quote:
Eye-D en Hidden produceren en masteren zelfs alles zelf. Ik moet nog een band vinden die dat ook kan.
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Die is dus, inderdaad, van Saltwater, niet van Tosti.
pi_75398460
Remix is nog altijd van Alphazone...
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 09:10:04 #110
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75399366
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Eye-D en Hidden produceren en masteren zelfs alles zelf. Ik moet nog een band vinden die dat ook kan.
[..]

Die is dus, inderdaad, van Saltwater, niet van Tosti.
Tosti?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_75399450
Geeft toch wel hun niveau aan idd
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:40:39 #112
36461 Joppy
geen colaboy
pi_75399862
quote:
Waarom zou een DJ eigenlijk zijn eigen muziek moeten kunnen maken? Hij is DJ, geen producer. Een DJ draait plaatjes aan elkaar, die maakt geen plaatjes.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:50:36 #113
36461 Joppy
geen colaboy
pi_75400066
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Drinky het volgende:
En hij draait ook kings of leon. Zijn ook zat electro artiesten die tijdens een liveset eens iets anders draaien dan electro(alhoewel het niet vaak voorkomt ), betekent niet gelijk dat de muziek aan elkaar gelijkstaat.

En wat, Tiësto draait alleen remixjes? kan hij zelf niks remixen ofzo ?
Kings of Leon is ook geremixed, dus niet heen oorspronkelijke stijl, precies zoals die dada-life remix niet de oorspronkelijke stijl. Trance is niet meer hetzelfde als een paar jaar geleden, er zijn veel house en electro invloeden in terug te vinden.
En lekker belangrijk of hij alleen maar remixjes draait, waarom zou die remixen moeten gaan maken als andere mensen dat al hebben gedaan?
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:53:14 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75400118
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En dat nummer draait Tiesto weer. Snappie?

Tiësto Live @ Privilege Ibiza 2009

01. Alan Connor vs. Mike Melange - I Love The Sunshine (Beltek Club Mix)
02. Big World, Denis The Menace - The First Rebirth (Original Mix)
03. Dimitri Vegas & Like Mike - Under The Water (6AM Terrace Mix)
04. Mr. Hudson feat. Kanye West - Supernova (Calvin Harris Remix)
05. Empire Of The Sun - We Are The People (Wawa Club Mix)
06. Ash - True Love 1980 (Loverush UK Dubstrumental)
07. John O`Callaghan feat. Audrey Gallagher - Take It All Away (Marcus Schössow's Nu Prog Remix)
08. Little Boots - Earthquake (Ali Wilson Tekelec Remix)
09. Sebastian Ingrosso - Kidsos (Original Mix)
10. Alex Gopher - Handguns (Dada Life Remix)
11. Benny Benassi vs. David Bowie - I'm A DJ (Alex Gaudino Remix)
12. Kings Of Leon - Sex On Fire (Richard Sharkey & Peter Sar Remix)
Gelukkig staat het niet bol van het jatwerk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75400435
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

De Magik reeks was inderaad een goede, ik zelf vind dat er op Magik 4 hele goede tracks staan! O.a. Sparkles, Feel Me (Darkstar) en Communication!
pi_75402833
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 07:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
... Alphazone...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:42:04 #117
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_75403292
Ja zo'n nummer 1 in DJ Mag betekent niks. Dat is een pure populariteitsverkiezing, heeft verder weinig met DJ-skills te maken (anders stond DJ Jean wel op 1 met z'n 'skills' ).
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_75403440
Carl Cox ruleert nog steeds qua dance vindt ik, hoewel hij de laatste jaren weer iets commercieler is geworden
pi_75403712
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja zo'n nummer 1 in DJ Mag betekent niks. Dat is een pure populariteitsverkiezing, heeft verder weinig met DJ-skills te maken (anders stond DJ Jean wel op 1 met z'n 'skills' ).
De master of the wheels of steel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75403734
Ik hoor bijv. liever Kutski dan Tiësto mixen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75404589
quote:

Tiesto staat daar aan de top als het grootste marketing persoon ooit. Voor een DJ speelt hij trouwens echt slechte muziek. (Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track. Nooit)

Geweldig nummer, een mooie moderne ode aan het aangrijpende origineel.
pi_75404623
Mijn klacht: Puberale genre-puristen voor wie hun subcultuurtje hun hele leven is
pi_75404751
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rave DJ Tiesto en dans muziek in het algemeen
Alleen kneuzen vinden dat tof

[ afbeelding ]
Ik heb meer spiermassa in mijn pink dan hij in zijn bovenarm Is dat een AIDS-patient?
pi_75470440
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Tosti?
Mijn koosnaampje voor die sloerie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')