abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75490722
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef bioloogje het volgende:

[..]

loverboy iemand
Valt nog mee, ik had een collega die voor zo'n beetje elke meid waar hij kans bij dacht te hebben een auto kocht
pi_75491173
Ik hoop niet dat ie dat voor iedere vriendin gedaan heeft...want dan zal ie snel arm zijn. haha!
Ik ehb de auto nog wel een tijdje aangehouden, maar toen ik een nieuwe vriend kreeg, heb ik hem toch maar verkocht. Mijn nieuwe vriend vond dat het teveel aan mijn ex deed denkn.
pi_75491240
Ik heb JP Balkenende gevraagd of hij hem wilde bellen (om indruk te maken) en dat deed hij nog ook.
pi_75491689
Nou, als ik mag kiezen heb ik liever een auto dan dat jp belt...wat heb ik daar nou aan
  donderdag 10 december 2009 @ 19:15:14 #105
280427 WitAchterLicht
Want het rood doet het niet!
pi_75491939
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik hou wel van iets wat onzekere/verlegen jongen, en zo komt dat berichtje inderdaad over.
dan hou ik ook van jou

Msnnen?
GT: Cagystorm
pi_75491979
Snap ik, maar t ging om gekke acties.
pi_75499267
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
En toen verliet je hem voor een man die je een huis gaf?
pi_75500156
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat zou zeer zeker zomaar kunnen ja, moet je natuurlijk wel doen tijdens de sneeuw

Je kan hem een leuke kerstkaart sturen?! Het is verstandig om hem alleen te hebben en niet met zijn vrienden eromheen, we (mannen/jongens) willen over het algemeen graag indruk maken op onze vrienden en doen dan de meest stomme dingen
Aziatische meisjes hebben ook wel iets, wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet op jou kan vallen. Niet geschoten is altijd mis! zoals je zelf al zei. Gewoon proberen!!!
Anders vraag je een keertje bijles van hem
Ik heb nog wel een aantal ideetjes....maar ik denk niet dat een kerstkaart echt een goed idee is. Kan nogal raar over komen als je die van iemand krijgt waar je nauwelijks een woord mee gewisseld hebt. En voorlopig wil ik nog niet dat hij zeker weet dat ik hem leuk vind, zo lang ik niet enig bewijs heb dat hij mij misschien ook leuk vind op die manier. Ja, ik speel graag op safe. Hopeloos...
pi_75505762
Originele dates, casettebandjes opgestuurd met Spaanse muziek, salsadansen, op het dak liggen en rose drinken bij zonsondergang... zoveel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:58:09 #110
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75507534
Op vakantie in Kreta met 12 mannen. Een paar kamers verder zaten een aantal meisjes waarvan één een beetje verlegen was, maar er wel heul leuk uitzag. Ik had gelijk interesse maar zij liet helemaal niets merken. Ik gaf de hoop maar op.

Een paar dagen daarna zei één van die meisjes dat het mooie meisje iemand leuk vond in onze vriendengroep. Ik was nieuwsgierig dus ik ben met haar gaan praten om erachter te komen wie ze dan leuk vond. Iedereen afgelopen maar geen duidelijk antwoord gekregen. Bleek ik het zelf te zijn

Daarna heul romantisch een hele nacht op de pier gezeten (waarbij ik helemaal lek geprikt ben door de muggen, omdat ik mijn vest aan haar had gegeven). Me de hele vakantie als een gentlemen gedragen

We hebben nu al 2,5 jaar een relatie en wonen nu samen
Stand for something or fall for anything
pi_75508111
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:58 schreef Dj_unkie het volgende:

[..]

We hebben nu al 2,5 jaar een relatie en wonen nu samen
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75513638
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een aantal ideetjes....maar ik denk niet dat een kerstkaart echt een goed idee is. Kan nogal raar over komen als je die van iemand krijgt waar je nauwelijks een woord mee gewisseld hebt. En voorlopig wil ik nog niet dat hij zeker weet dat ik hem leuk vind, zo lang ik niet enig bewijs heb dat hij mij misschien ook leuk vind op die manier. Ja, ik speel graag op safe. Hopeloos...
Haha, ach je zult toch een keertje daadwerkelijk contact met hem moeten maken. Daarbij was het bij ons altijd zo dat je iedereen een prettige kerst kon wensen maar de mensen met wie je veel omging, of die je leuk vond, die kregen juist een kaart. Uiteraard overhandigde je de kaart zelf. En om nou met een valentijnskaart + roos aan te komen midden in december....... dat trekt nogal de aandacht
Nou dan hoop ik wel dat je daar binnen nu en 5 jaar achterkomt, anders zal dat staren ook zo creepy worden
Je kan natuurlijk ook met een grote groep naar de bios gaan oid, maarja zo'n heisa om dan naast de juiste persoon te komen zitten.

Iets wat ik in ieder geval nooit waardeerde als jongen zijnde waren publiekelijke liefdesbekentenissen (ook niet in de vorm van een hart of roos wanneer het valentijn was). Bijna net zo irritant als haar vriendinnen die je uithoren en contact proberen te leggen. Of naar feestjes moeten omdat je ze eigenlijk niet wil afwijzen en eenmaal daar aangekomen merken dat al haar vriendinnen meewerken om jullie aan elkaar te koppelen. Of smsjes, mailtjes, krabbels krijgen omdat ze via via aan je nummer/adres zijn gekomen.

Neem risico, en wanneer je een blauwtje loopt kan je twee dingen doen;
1. opgeven
2. hem inpalmen/je best doen om hem voor je te winnen.

Succes!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75517859
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Haha, ach je zult toch een keertje daadwerkelijk contact met hem moeten maken. Daarbij was het bij ons altijd zo dat je iedereen een prettige kerst kon wensen maar de mensen met wie je veel omging, of die je leuk vond, die kregen juist een kaart. Uiteraard overhandigde je de kaart zelf. En om nou met een valentijnskaart + roos aan te komen midden in december....... dat trekt nogal de aandacht
Nou dan hoop ik wel dat je daar binnen nu en 5 jaar achterkomt, anders zal dat staren ook zo creepy worden
Je kan natuurlijk ook met een grote groep naar de bios gaan oid, maarja zo'n heisa om dan naast de juiste persoon te komen zitten.

Iets wat ik in ieder geval nooit waardeerde als jongen zijnde waren publiekelijke liefdesbekentenissen (ook niet in de vorm van een hart of roos wanneer het valentijn was). Bijna net zo irritant als haar vriendinnen die je uithoren en contact proberen te leggen. Of naar feestjes moeten omdat je ze eigenlijk niet wil afwijzen en eenmaal daar aangekomen merken dat al haar vriendinnen meewerken om jullie aan elkaar te koppelen. Of smsjes, mailtjes, krabbels krijgen omdat ze via via aan je nummer/adres zijn gekomen.

1. opgeven

Succes!
Dit jaar zijn er nog genoeg mogelijkheden denk ik, eindexamenjaar enzo... Er komt nog een kerstkoor, lang weekend naar Londen, valentijnsdag, examenstunt en een gala (met date). En dat publiekelijk zou ik zelf niet eens durven, dus dat zit er sowieso niet in. Ik heb wel zoiets dat als hij mij leuk vindt, dan had hij misschien die eerste stap al wel gedaan. Maar ja, als hij net zo denkt als ik schiet dat niet op natuurlijk. En hem een prettige kerst wensen moet wel lukken, maar dan zonder kaart, anders is het een beetje too obvious (of is dat juist de bedoeling? ). Ik weet z'n msn wel, misschien toch eens toevoegen en een gesprekje aan gaan.
Ik maak het gewoon allemaal veel moeilijker dan het eigenlijk is ook.

Ik zie wel hoe het loopt,, bedankt voor de inbreng in elk geval.
pi_75518552
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

1. opgeven

Succes!
Dat tweede betwijfel ik.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:21:06 #115
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_75519407
Toen we aan het frenchen waren, ik zat er 3 seconden en zei: "Dit werkt niet, wacht effe dit gaat fout".

Dat was toch wel epic, helemaal stuk gelegen
Groetjes,
Swagger
pi_75704118
Niet echt een rare actie maar meest recent:

In kennelijke toestand thuis komen en kaartjes voor Cirque du Soleil bestellen a 80 euro en haar vervolgens niet durven vragen .

Oke, dat was dom ja.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_75714426
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Valt nog mee, ik had een collega die voor zo'n beetje elke meid waar hij kans bij dacht te hebben een auto kocht
Ik zou dan echt wel doen alsof ik hem leuk vond.
  donderdag 17 december 2009 @ 07:34:25 #118
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75715685
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Disavowed het volgende:
Niet echt een rare actie maar meest recent:

In kennelijke toestand thuis komen en kaartjes voor Cirque du Soleil bestellen a 80 euro en haar vervolgens niet durven vragen .

Oke, dat was dom ja.
dat is wel erg lafjes jah
pi_75758259
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:34 schreef Dj_unkie het volgende:

[..]

dat is wel erg lafjes jah
.

Ik weet het. Het zou nog een originele date geweest zijn ook. Gelukkig was het een mooie voorstelling, dus dat maakte het een beetje goed.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:59:26 #120
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75758866
Met wie ben je gegaan dan...
pi_75758988
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:59 schreef Dj_unkie het volgende:
Met wie ben je gegaan dan...
Een andere vriendin .

Als vrienden, verder niks.
pi_75784772
hij was net verhuisd en ik stelde voor een muurschildering voor hem te maken. dat vond hij wel leuk geloof ik,want na 1 jaar samenzijn kwam dan eindelijk die muurschildering
pi_75796488
mijn meest wanhopige actie was een reep chocola brengen naar een meisje dat moest leren voor haar examens

helaas nooit wat geworden, we hadden elkaar echt helemaal niets te vertellen

soms kom ik haar nog wel eens tegen en denk dan 'wat ben jij een mooie dame'
  zaterdag 19 december 2009 @ 06:22:56 #124
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75796628
neehoor was niet helemaal mijn verhaal. dus ik ga niet liegen

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 19-12-2009 16:36:25 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:08:02 #125
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75798031
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 05:00 schreef JoPiDo het volgende:
mijn meest wanhopige actie was een reep chocola brengen naar een meisje dat moest leren voor haar examens

helaas nooit wat geworden, we hadden elkaar echt helemaal niets te vertellen

soms kom ik haar nog wel eens tegen en denk dan 'wat ben jij een mooie dame'
Dat heb ik ook ooit eens gehad! Pracht van een meid, maar we hadden elkaar echt niets te vertellen. Ben haar nog wel eens tegengekomen en het was nog steeds een prachtdame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')