Valt nog mee, ik had een collega die voor zo'n beetje elke meid waar hij kans bij dacht te hebben een auto kochtquote:
dan hou ik ook van jouquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van iets wat onzekere/verlegen jongen, en zo komt dat berichtje inderdaad over.
En toen verliet je hem voor een man die je een huis gaf?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
Ik heb nog wel een aantal ideetjes....maar ik denk niet dat een kerstkaart echt een goed idee is.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat zou zeer zeker zomaar kunnen ja, moet je natuurlijk wel doen tijdens de sneeuw![]()
Je kan hem een leuke kerstkaart sturen?! Het is verstandig om hem alleen te hebben en niet met zijn vrienden eromheen, we (mannen/jongens) willen over het algemeen graag indruk maken op onze vrienden en doen dan de meest stomme dingen![]()
Aziatische meisjes hebben ook wel iets, wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet op jou kan vallen. Niet geschoten is altijd mis! zoals je zelf al zei. Gewoon proberen!!!
Anders vraag je een keertje bijles van hem
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
We hebben nu al 2,5 jaar een relatie en wonen nu samen
Haha, ach je zult toch een keertje daadwerkelijk contact met hem moeten maken. Daarbij was het bij ons altijd zo dat je iedereen een prettige kerst kon wensen maar de mensen met wie je veel omging, of die je leuk vond, die kregen juist een kaart. Uiteraard overhandigde je de kaart zelf. En om nou met een valentijnskaart + roos aan te komen midden in december....... dat trekt nogal de aandachtquote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal ideetjes....maar ik denk niet dat een kerstkaart echt een goed idee is.Kan nogal raar over komen als je die van iemand krijgt waar je nauwelijks een woord mee gewisseld hebt. En voorlopig wil ik nog niet dat hij zeker weet dat ik hem leuk vind, zo lang ik niet enig bewijs heb dat hij mij misschien ook leuk vind op die manier. Ja, ik speel graag op safe.
Hopeloos...
Dit jaar zijn er nog genoeg mogelijkheden denk ik, eindexamenjaar enzo... Er komt nog een kerstkoor, lang weekend naar Londen, valentijnsdag, examenstunt en een gala (met date). En dat publiekelijk zou ik zelf niet eens durven, dus dat zit er sowieso niet in.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Haha, ach je zult toch een keertje daadwerkelijk contact met hem moeten maken. Daarbij was het bij ons altijd zo dat je iedereen een prettige kerst kon wensen maar de mensen met wie je veel omging, of die je leuk vond, die kregen juist een kaart. Uiteraard overhandigde je de kaart zelf. En om nou met een valentijnskaart + roos aan te komen midden in december....... dat trekt nogal de aandacht![]()
Nou dan hoop ik wel dat je daar binnen nu en 5 jaar achterkomt, anders zal dat staren ook zo creepy worden![]()
Je kan natuurlijk ook met een grote groep naar de bios gaan oid, maarja zo'n heisa om dan naast de juiste persoon te komen zitten.
Iets wat ik in ieder geval nooit waardeerde als jongen zijnde waren publiekelijke liefdesbekentenissen (ook niet in de vorm van een hart of roos wanneer het valentijn was). Bijna net zo irritant als haar vriendinnen die je uithoren en contact proberen te leggen. Of naar feestjes moeten omdat je ze eigenlijk niet wil afwijzen en eenmaal daar aangekomen merken dat al haar vriendinnen meewerken om jullie aan elkaar te koppelen. Of smsjes, mailtjes, krabbels krijgen omdat ze via via aan je nummer/adres zijn gekomen.
Neem risico, en wanneer je een blauwtje loopt kan je twee dingen doen;
1. opgeven
2. hem inpalmen/je best doen om hem voor je te winnen.
Succes!![]()
Dat tweede betwijfel ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Neem risico, en wanneer je een blauwtje loopt kan je twee dingen doen;
1. opgeven
2. hem inpalmen/je best doen om hem voor je te winnen.
Succes!![]()
Ik zou dan echt wel doen alsof ik hem leuk vond.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik had een collega die voor zo'n beetje elke meid waar hij kans bij dacht te hebben een auto kocht
dat is wel erg lafjes jahquote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Disavowed het volgende:
Niet echt een rare actie maar meest recent:
In kennelijke toestand thuis komen en kaartjes voor Cirque du Soleil bestellen a 80 euro en haar vervolgens niet durven vragen.
Oke, dat was dom ja.
quote:
Een andere vriendinquote:
Dat heb ik ook ooit eens gehad! Pracht van een meid, maar we hadden elkaar echt niets te vertellen. Ben haar nog wel eens tegengekomen en het was nog steeds een prachtdamequote:Op zaterdag 19 december 2009 05:00 schreef JoPiDo het volgende:
mijn meest wanhopige actie was een reep chocola brengen naar een meisje dat moest leren voor haar examens
helaas nooit wat geworden, we hadden elkaar echt helemaal niets te vertellen
soms kom ik haar nog wel eens tegen en denk dan 'wat ben jij een mooie dame'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |