*mee bemoeit*quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Elies dekbedden heb ik ook nog (als Mr ze heel laat ze liggen nu in het bad waar we erop staan om te schilderen). Dus laat het maar wetenen ook de sluitdatum aangezien voor kerst opsturen 'm hier niet wordt
Ik moet het nog steeds op de post doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Upje; het gaat goed, maar er kan nog meer bij
Hoe komt het bij jouw?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Upje; het gaat goed, maar er kan nog meer bij
Postbusnummer, gratis verzending.quote:
Ik stuur je een PMquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe komt het bij jouw?
Coolquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn moeder gevraagd en die zou in dr vriendinnenkring rond gaan vragen.
en ik moest erbij zeggen dat ze het een heel goed doel vindt. ze kende dierenthuis zelfs !
Graagquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Panoptis het volgende:
hier in Nijmegen liggen nog 10-15 handdoeken? Maar opsturen naar het antwoordnummer?
Ze worden gebruikt om schoon te maken en in de manden van de dieren. Dus vlekken maken niets uit en alle maten zijn goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
morgen eens aan mijn zusje en mijn moeder vragen of ze nog wat hebben liggen, vandaag zal ik dat maar niet meer doen aangezien ik na een flinke ruzie vanmiddag de deur uit ben gestormd en naar huis toe ben gegaan![]()
zelf heb ik ook nog wel wat liggen denk ik...waar worden ze precies voor gebruikt? want ik heb er ook nog wel wat waar (uitgewassen) verfvlekken inzitten, maar die zul je wel niet kunnen gebruiken denk ik?![]()
en maakt de maat ook wat uit? moeten het badhanddoeken zijn of is formaat theedoek ook groot zat?
goede actie
Graag!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef heaven7 het volgende:
Nog handdoeken en 1 persoonsdekbedovertrekken nodig?
Dat laat ik even aan ElisaB over, al denk ik niet dat dekbedden 1e prio zijn, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef heaven7 het volgende:
Heb ook een hugeass dekbed van 240x220 maar dat is dus niet nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |