Ik moet werkenquote:Op maandag 14 december 2009 05:13 schreef qu63 het volgende:
Ohja! Gelukkig niets gemist dus!
Volgende week mis ik em wel, zit dan in Sölden met de bus!
Ik dus ookquote:
Ik zal hem sowieso moeten downloaden, staat zo lullig he:quote:Op maandag 14 december 2009 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dus ookMaar als het goed is hebben we wifi, dus kan ik het gewoon downloaden
4zitter? nice..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef Yaku het volgende:
AM Rapide! Volgend seizoen![]()
[ afbeelding ]
Dat wil ik nog helemaal niet wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Weet iemand al waar het zondag over gaat
ikke
![]()
On the next episode of Top Gear, the presenters set out to prove that cars are more popular than art and a new British contender sets out to batter the supercar establishment into submission.
Jeremy, Richard and James take over a swish modern art gallery in Middlesbrough and fill it with their own unique creations in an effort to lure the public away from more traditional art.
Home grown sports car manufacture Noble makes a return to Top Gear with its latest creation. We've always had a special place in our hearts for Noble, but this time they've really upped their game with the 650bhp giant-slaying M600.
As if that isn't enough to keep you all happy, Formula One World Champion and all-round excellent chap Jenson Button will be making a triumphant return to the show.![]()
De goede ideeen voor "tomfoolery" met auto's raakt een beetje op...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
On the next episode of Top Gear, the presenters set out to prove that cars are more popular than art.......
idd, ff spoiler tagsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat wil ik nog helemaal niet weten
Ik zit in Oostenrijkquote:
Neuh, ik download het morgen welquote:
Vorige week was er geen aflevering..quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef sander89 het volgende:
tvp
aflevering van vorige week maar zo is downloaden.
tjeee dat had ik niet eerder zo gezien, thanks! moet er inderdaad niet aan denken om 1 van die halve zolen erbij te hebben. Michael Pilaarziek is ook zo'n kwal. eigenlijk alle Nederlandse presentatoren.quote:
Maar had ook erger gekund
Bavo Galemaof die kwallen van RTL autowereld, of god verhoede, Tim of Tom
![]()
Coronel
![]()
Oohja, dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week was er geen aflevering..
Het kan niet elke week Pasen zijn he.quote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef k_man het volgende:
Saaie aflevering.
Nieuwe Noble uit een 'shed in Leicestershire' dus dat vinden ze natuurlijk tof. Flauw, voorspelbaar item over kunst, zelfde kerstcadeau-ongein als voorgaande jaren en dan nog Button met z'n niet grappige grapjes.
*programmeert HD-recorder*quote:Op zondag 27 december 2009 11:53 schreef JDude het volgende:
Let op! Vanavond begint 't festijn al om 20.45.
Oeh, is die vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 11:57 schreef DaFrenk het volgende:
En een uur daarvoor weer James May, ditmaal met modeltreinen
quote:Op zondag 27 december 2009 11:53 schreef JDude het volgende:
Let op! Vanavond begint 't festijn al om 20.45.
Daar is het grappige idd wel vanaf jaquote:Op zondag 27 december 2009 22:09 schreef tupolev141 het volgende:
Ik begin er ook langzaam genoeg van te krijgen dat er altijd tegen James aangereden wordt. Het is gewoon niet grappig.
Die ene keer van Jeremy vond ik het wel grappig! Totaal onbedoeld en James die zo flink uit zn plaat gaat!quote:Op zondag 27 december 2009 22:09 schreef tupolev141 het volgende:
Ik begin er ook langzaam genoeg van te krijgen dat er altijd tegen James aangereden wordt. Het is gewoon niet grappig.
Hmm, je ziet 'm wel in de auto zitten aan de rand. Maar ik vermoed dat de witte auto uit de andere richting een auto van de crew is (ze zijn er uiteraard met meer auto's geweest dan de drie die in beeld kwamen).quote:Op maandag 28 december 2009 04:14 schreef Rainesz het volgende:
En denk dat dit stukje op de "rand" erg in scene is gezet!
En dat Jezza zelf niet zo kort aan de rand heeft gereden zoals het doet lijken.
Ik moest even opzoeken wat septum betekendequote:Op maandag 28 december 2009 04:14 schreef Rainesz het volgende:
WhahaSuper aflevering!
Beschildering op de auto.
Ik heb het ook opgezocht hoorquote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat septum betekende![]()
Jeremy had op zijn 4x4 staan I love my septum![]()
Septum = neusschotje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |