Youtube oid?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef Braddie het volgende:
Het was erg leuk...
Vooral toen ze het publiek in gingen, en weer eens gingen voetballen met de Swiftjes.
Heb wat leuke dingetjes gefilmd met mijn cybershot, En het is leuk geworden.
Zijn Engels is inderdaad belabberd.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:52 schreef JohnLocke het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Beau daar wordt neergezet, die verwijfde vent met zijn iets te hippe outfits en zijn irritante stem past totaal niet tussen de Top Gear crew.
Great,quote:
Grote beurt en TopGear vergelijken ???!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vind TopGear altijd van die petjes programma;s Net als de grote beurt. Soms vind ik het wel leuk trouwens als ze weer een wedstrijd hebben met zijn 3en.
Maar dat gegalbak om 1 snelle auto heen is crap
Precies dat kwam in mij op tijdens het lezen van die zin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef armano het volgende:
[..]
Grote beurt en TopGear vergelijken ???!!!![]()
quote:
Nu op BBC2quote:Top Gear: Winter Olympics special
Automagazine waarin diverse auto's op een aantal onderdelen van de Olympische Winterspelen worden getest. Dit doen de presentatoren scherp, kritisch, maar op hun eigen humoristische wijze.
Morgen kijken danquote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu op BBC2Is wel herhaling, maar ach
Dat is wel heel toevalligquote:Op zondag 14 februari 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu op BBC2Is wel herhaling, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |