Ik vind de auto ook niet ech mooiquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijke kleur.
[ afbeelding ]
Ben jij dat fiets?Met wie?
Foto's door FOK!fotograaf: Angel008quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Spyker is altijd fantastisch. Maakt super auto's. Maar de kleur verneukt het.quote:
Over het algemeen ind ik spyker auto's prachtigquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Spyker is altijd fantastisch. Maakt super auto's. Maar de kleur verneukt het.
Ahh okay.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was er niet bij he! Angel008 was er voor FOK!
Leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef angel008 het volgende:
zo zie hem nu pas staan.
de show zelf had ik mazzel mee aangezien het donderdag was was onze vriend baeu er niet bij en had ik zelf gewoon mr May himself.
over de foto's tijdens de show je hebt gelijk jan en alleman nam foto's maar toen mijn witte L lenzen tevoorschijn kwamen zag ik de beveiliging al vies mijn kant op kijken en heb ik ze toch maar weer weggelegd...
die dame/jonge is fok Winnares Betty_Sue met een vriendzat ''toevallig'' naast mij
(sorry Betty_Sue
)
show zelf was tegek en May zat te klooien met zijn koffer open te krijgen en dan zie je toch wel dat die 3 gewoon een perfect trio zijn met het improviseren
Dat was ik....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijke kleur.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef angel008 het volgende:
zo zie hem nu pas staan.
de show zelf had ik mazzel mee aangezien het donderdag was was onze vriend baeu er niet bij en had ik zelf gewoon mr May himself.
over de foto's tijdens de show je hebt gelijk jan en alleman nam foto's maar toen mijn witte L lenzen tevoorschijn kwamen zag ik de beveiliging al vies mijn kant op kijken en heb ik ze toch maar weer weggelegd...
die dame/jonge is fok Winnares Betty_Sue met een vriendzat ''toevallig'' naast mij
(sorry Betty_Sue
)
Lucky basterd!!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:55 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Je had het al gepost
Als je ooit weer naast me zit probeer ik niet meer mn ogen open te houden als ik lach
Maar wat was het vet he
Nouja, het ging natuurlijk met name over die liveshow hčquote:Op zondag 24 januari 2010 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Top Gear Live, dat was toch dat evenement waarvoor je veels te dure kaartjes moest kopen?
Iemand die presentatoren heeft gezien? want daarom ga je daar heen lijkt mij? Anders kun je net zo goed naar elk willekeurig ander auto evenement gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |