Eensch, [KLB]ers stappen niet zo snel over naar [ONZ]quote:
Je realiseert je dat, door het melden dat je dit soort bumpers in het reclame blok daadwerkelijk kijkt je volgens de reclame makers een tokkie bent he?quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef Meddo het volgende:
Vind het vreselijk irritant dat ze vlak voor een recalemblok nog even laten zien wat er later in de uitzending volgt.
Autismequote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Eensch, [KLB]ers stappen niet zo snel over naar [ONZ]
wat? het komt voor de reclame hè..quote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Je realiseert je dat, door het melden dat je dit soort bumpers in het reclame blok daadwerkelijk kijkt je volgens de reclame makers een tokkie bent he?
Ik weet het, sinds ik het niet meer ontken is het leven een stuk draaglijker voor me geworden.quote:
Benieuwd hoe de ONZ crowd gaat reageren op de invasie van autistische KLB'ers...quote:
Hehehehe, is Koos al gezien?quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] Ik doe blauw blauw alvast aan! [ afbeelding ]
Ja, ik zag hem net met 240 voorbij racen hier in onze woonwijk.quote:
Nog 5 minuten denk ik. Kun jij het voor me opnemen. Ik moet zo weg en dat stukje met die 5 ferrari's die in beslag genomen worden wil ik niet missenquote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef Tism het volgende:
Is het al begonnen, Discovery Channel staat hier op vandaar dat ik het ff vraag?!..Ik heb geen zin om te zappen..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |