Een fopspeen past heus wel en dat is ook voldoende op die leeftijdquote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In zo'n klein schoentje (![]()
![]()
) past toch heul niets
Het mooie is dat ik in principe het hele jaar rottigheid uit liep te halen en dan zodra de Sint op tv was ineens het meest heilige jong ooit wasquote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... dat is het hele nut van Sinterklaas.... dat je als ouder een fatsoenlijk chantagemiddel hebt zodat zo'n koter zich zo netjes gedraagt dat ie cadeautjes verdient
Pepernoten passen er wel in, en als kinderen alleen maar cadeaus zouden krijgen die in hun schoen passen, dan ging Bart Smit failliet en draaide de kindertelefoon overuren.quote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In zo'n klein schoentje (![]()
![]()
) past toch heul niets
Ja, dat weten we toch, zoveel ben je nu ook weer niet veranderd hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik in principe het hele jaar rottigheid uit liep te halen en dan zodra de Sint op tv was ineens het meest heilige jong ooit was
Je was me net voor met je speen.Ik zal de rest maar niet opkieken hier, want dan willen jullie allemaal bij me wonen...quote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een fopspeen past heus wel en dat is ook voldoende op die leeftijd
Behalve dan dat ik nu ook die paar decemberweken ook gewoon door ga met klotenquote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat weten we toch, zoveel ben je nu ook weer niet veranderd hoor
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.quote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, zegtie niet standaard al "Ja lul" of "Donder op eikel"?
Dit zou ik serieus doen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
schoentje kan je erop zetten, of ernaast.
je kan je baby ook een mooie PS3 geven met een briefje erbij voor in het babyfotoplakboek.
Beste Baby
De Sint heeft diep nagedacht.
En dacht je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Kijk hoe je mama en papa en voordoen, en zodra jij de controlstick in je schattige vuistjes vast kan houden.
Mag jij ook op JOU PS3.
groetjes Sint & Piet.
Mehehehe!quote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.
Ja waarom denk je dat ik het hier neer zet, toen ging het om de super Nitendo hadden we gewoon in de schoen van de baby gestoptquote:
Ik vertelde zoonlief vd week toevallig hoe dat met hem en de fopspeen ging, en hij lag helemaal dubbel toen hij het hoorde:quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je was me net voor met je speen.Ik zal de rest maar niet opkieken hier, want dan willen jullie allemaal bij me wonen...
quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
want dan willen jullie allemaal bij me wonen...
Ik zal je vertellen, ik heb tijden bij bart S. gewerkt maar ben 3 jaar geleden gestopt, want ik was nooit meer thuis zon hele winter, vonden kids niet leuk, enfin ze hadden t zoooo druk van de week dat ze zelfs alle oud- medewerkers ook gebeld hebben om te komen helpen in t magazijn. Ik zag t nummer savonds pas in me telefoon, anders was ik zeker gegaan.Was supergezellig altijd.quote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pepernoten passen er wel in, en als kinderen alleen maar cadeaus zouden krijgen die in hun schoen passen, dan ging Bart Smit failliet en draaide de kindertelefoon overuren.
(Lees: de meeste cadeaus passen niet in een schoen)
Zo'n kind dat op school in de kring kan zeggen dat hij een vette LCD televee in zijn schoen had gisteravondquote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het hier neer zet, toen ging het om de super Nitendo hadden we gewoon in de schoen van de baby gestopt
Met het risico een soort ranzige incest opmerking te veroorzaken:quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vertelde zoonlief vd week toevallig hoe dat met hem en de fopspeen ging, en hij lag helemaal dubbel toen hij het hoorde:
Na de bevalling, kraamhulp komt; "Oh, geen fopspeen"
M'n moeder en ik kijken elkaar aan: "WTF??hoezo fopspeen, kind krijgt borstvoeding"
Kraamhulp: "Er moet wel een fopspeen komen hoor"
M'n moeder naar de drogist, een speen halen...
Speen wordt in de mond van de kid gedaan en die spuugt m er net zo hard weer uit... keer op keer
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.quote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind behang met strepen zo niet mooi, daar is die klok een pareltje bij. Ik kom niet bij je wonen, maar wil wel graag je bank
oh jammer he Annie, lijkt me ook leuk hoor gewoon een paar weken per jaar bij Bart Smit.quote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, ik heb tijden bij bart S. gewerkt maar ben 3 jaar geleden gestopt, want ik was nooit meer thuis zon hele winter, vonden kids niet leuk, enfin ze hadden t zoooo druk van de week dat ze zelfs alle oud- medewerkers ook gebeld hebben om te komen helpen in t magazijn. Ik zag t nummer savonds pas in me telefoon, anders was ik zeker gegaan.Was supergezellig altijd.
Schijnbaar speelt dat figuur dan nogal een rol in huize Gert. Hij moet het immers toch van iemand hebben gehoordquote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.
Zit je 'm nou uit te schelden!?quote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.
Doe dan toch es wat meer kiekjesquote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.
Ik weet niet wat het is. Laatst struikelde er iemand in de tram over een propje, hoorde ik een passagier mompelen: "wat een Teun zeg". Ik vermoed dat Coos minder stil zit dan wij denken.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schijnbaar speelt dat figuur dan nogal een rol in huize Gert. Hij moet het immers toch van iemand hebben gehoord
Wat loop jij nou te klooien met die quotes joh?quote:Op zondag 6 december 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
Daarom heb ik vandaag besloten niet te koken, en ik gooi er ook vandaag maar geen taartje tegenaan.
Jij ook vast vroklijk Kerstfeest en natuurlijk een gelukkig Nieuwjaarquote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Sint, verantwoordelijk voor de leukste feestdagen van het jaar en ondertussen heeft hij de cadeaus nog niet door je schoorsteen gepropt of die vadsige Coca Cola flikker klemt zijn vette hol d'r al weer tussen
Heb ik niet ooit een prachtig kerst-strand avading voor jou gepaint? Wtf is daar mee gebeurd?quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Laatst struikelde er iemand in de tram over een propje, hoorde ik een passagier mompelen: "wat een Teun zeg". Ik vermoed dat Coos minder stil zit dan wij denken.
gne gne,arme Teun..quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Laatst struikelde er iemand in de tram over een propje, hoorde ik een passagier mompelen: "wat een Teun zeg". Ik vermoed dat Coos minder stil zit dan wij denken.
ja gaat steeds wat mis, is niet mijn schuld hoor, maar van HUN die vandaag hebben verloren, de droplullen ppfftttttt echt ik had een gezellig taartje gebakken maar nee niemand hier wil een stukje vandaagquote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te klooien met die quotes joh?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik werk met Sinterklaas, Kerst en Oud&Nieuwquote:Op zondag 6 december 2009 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij ook vast vroklijk Kerstfeest en natuurlijk een gelukkig Nieuwjaar![]()
moet je werken met de Kerst Ian???
Ik weet wel zeker dat Coos niet stilgezeten heeft, een zere arm krijg je niet zomaarquote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat een..... ik ben ook helemaal ontdaan.Krijg ik weer zon rotgevoel als ik van de week langs de Arena rijd...quote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gaat steeds wat mis, is niet mijn schuld hoor, maar van HUN die vandaag hebben verloren, de droplullen ppfftttttt echt ik had een gezellig taartje gebakken maar nee niemand hier wil een stukje vandaag
quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb met voetballen geen reet te doen behalve een gezonde portie National Stolz als het Nederlandsch elftal tegen "de moffen" moet. Dus pass mij maar een puntje.quote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gaat steeds wat mis, is niet mijn schuld hoor, maar van HUN die vandaag hebben verloren, de droplullen ppfftttttt echt ik had een gezellig taartje gebakken maar nee niemand hier wil een stukje vandaag
Hehe, ze beginnen nu echt vuil te vechten.quote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Coos niet stilgezeten heeft, een zere arm krijg je niet zomaar![]()
En je zoontje, ik wacht 'm wel op als ie straks naar het VMBO komt
Dacht ik al, en wat staat er op de menukaart voor Kerst???quote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik werk met Sinterklaas, Kerst en Oud&Nieuw
Mijn glühwein saus!quote:Op zondag 6 december 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dacht ik al, en wat staat er op de menukaart voor Kerst???
Jah ik ben helemaal in de gloriaquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehe, ze beginnen nu echt vuil te vechten.
Ja, vandaag.quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Vieren ze in Duitsland eigenlijk sinterklaas?
Ik heb nog ergens zo'n soortgelijke gif van Tyra Banks, ik zal 's voor je zoeken.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, vandaag.
Daarom denk ik dat ik een heerlijk rustig avondje tegemoet ga
Wat me er aan doet denken, ik moet zo weg
In sommige gebieden.quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Vieren ze in Duitsland eigenlijk sinterklaas?
oke, dus je hoeft je niet echt uit te sloven met de kerstdagen voor de gasten.quote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn glühwein saus!Verder gewoon a la carte.
Die mofjes hier kunnen niet zo goed omgaan met een uitgebreid buffet ofzo.
Ik hoop t voor je, beetje rust.quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, vandaag.
Daarom denk ik dat ik een heerlijk rustig avondje tegemoet ga
Wat me er aan doet denken, ik moet zo weg
Neuh, godzijdank. Maar ze hebben dan wél weer een hoop clubjes en verenigingen die zelf gereserveerd hebben voor een kerstdiner apart van de normale feestvreugde, en daar doen we dan meestal wel wat leuks voor als ze daar op zitten te wachten.quote:Op zondag 6 december 2009 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dus je hoeft je niet echt uit te sloven met de kerstdagen voor de gasten.
Ik wissel dan toch liever van usernaam, dat doet meer stof opwaaienquote:Op zondag 6 december 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n soortgelijke gif van Tyra Banks, ik zal 's voor je zoeken.
Dan kan je een beetje afwisselen
Ik neem het je nog steeds kwalijkquote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wissel dan toch liever van usernaam, dat doet meer stof opwaaien
En wat is er mis met het vmbo, keukenslaaf?quote:Op zondag 6 december 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehe, ze beginnen nu echt vuil te vechten.
Ik bedoelde meer dat er nu familie bij betrokken werd.quote:Op zondag 6 december 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is er mis met het vmbo, keukenslaaf?
Daar zat ik ook aan te denken, maar dat deed ie in dit geval toch echt zelfquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er nu familie bij betrokken werd.
En wat er mis is met het VMBO zijn de leraren daar
Niet alleen de leraren hoor....quote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er nu familie bij betrokken werd.
En wat er mis is met het VMBO zijn de leraren daar
Ik zag Mera er vannacht mee aan de haal gaanquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, serieus even, hebben jullie mijn jasje gezien!?
Ik heb dat ding waarschijnlijk gisteravond hier ergens door de gang geslingerd ofzo...quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag Mera er vannacht mee aan de haal gaan
DAT JASJE bedoel ik dus.quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dat ding waarschijnlijk gisteravond hier ergens door de gang geslingerd ofzo...
Ik kan 'm serieus niet meer vinden
Je zoekt vermoedelijk naar iets wits, dan vind je hem vast niet.quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme waar is dat ding!
Nee, want toen had ik dat jasje nog niet aan, dus de ingewanden gingen gewoon lekker over mijn eigen shirtquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Dottey het volgende:
is dat niet dat jasje waarover ganzenguts heen is gegaan?
euh hij is niet witquote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en J.V. is je witte prins op het knappe paard!![]()
[..]
HI!
quote:Op zondag 6 december 2009 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want toen had ik dat jasje nog niet aan, dus de ingewanden gingen gewoon lekker over mijn eigen shirt
Doden paarden zijn best lekker! Paardenbiefstuk!quote:Op zondag 6 december 2009 17:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh hij is niet wit
niet mijn prins
en ik ben als de dood voor paarden...
quote:Op zondag 6 december 2009 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doden paarden zijn best lekker! Paardenbiefstuk!
Ben jij trouwens ook bijna duizend? Net als de anderen in dit draadje?quote:Op zondag 6 december 2009 17:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind dat ronduit ranzig. En ook al heb ik het niet zo op levende paarden, dode vind ik al helemaal...![]()
laat staan dat ik ze opeet..
quote:
draadje kwijt denk ik.quote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij trouwens ook bijna duizend? Net als de anderen in dit draadje?
Je maakt ook alles kwijt hèquote:
Nee dat is Ianquote:
29?quote:Op zondag 6 december 2009 17:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee dat is Ian![]()
ik denk dat je het over mijn leeftijd hebt?
Dat is 29.
jaquote:
Blijft nog steedsquote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja
*sjught*
in feb (eind) word ik 30 (als alles goed gaat)
is dat niet wat jong.... voor een 63erquote:
Ik ben heus heul maar 39!quote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet wat jong.... voor een 63er![]()
of wat oud voor een 15er
Maar je spaart kroonkurken.quote:
Nou vertel het maar eerlijk, en schaam je niet hoe oud ben jij nou???? je wisselt per uur van leeftijd, is dat aangeboren of gewoon een afwijkingquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En Dot vergeet de postzegels niet
Kroonkurken en Postzegls verzameld de kardinaalquote:
een dat voor iemand van zijn.haar leeftijd !quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kroonkurken en Postzegls verzameld de kardinaal
quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kroonkurken en Postzegls verzameld de kardinaal
wil je nu ineens dat wij allemaal gaan schrijven naar jou?quote:
Wil je je vrouwen ook zo?quote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het moeten ongebruikte en onbeschreven kaarten zijn!
G.U.N.quote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het moeten ongebruikte en onbeschreven kaarten zijn!
quote:
vrouwen met tatoo's zijn dus ook een no goquote:
Oei, een vrouw met een tatoeage vind ik dan wel weer wat hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
vrouwen met tatoo's zijn dus ook een no go
Snoep jij wel eens verstandig?quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je net zo druk bent als je ava, wordt t lang zoeken....
Ja, gaaf!!quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, een vrouw met een tatoeage vind ik dan wel weer wat hebben.
Nou nou ik heb t over je ava niet over jou....en nee ik snoep niet zo verstandig als jij in gedachten had...quote:Op zondag 6 december 2009 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snoep jij wel eens verstandig?
Jammer, want appelen zijn gezond!quote:Op zondag 6 december 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou nou ik heb t over je ava niet over jou....en nee ik snoep niet zo verstandig als jij in gedachten had...
quote:
Johhnyquote:
Je kan beter in een deppje zittenquote:Op zondag 6 december 2009 18:47 schreef Laysa het volgende:
ik zat ff in een dipje maar dit helpt wel Annie
technisch gezien lijkt me dat ietwat moeilijkquote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan beter in een deppje zitten
fikt goedquote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is weer een IKEA boom geworden hoor.
Met veel van hout, riet en poppekes.
Welneequote:Op zondag 6 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
technisch gezien lijkt me dat ietwat moeilijk
Waar ik mogelijkheden zie, zie jij problemen!quote:Op zondag 6 december 2009 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
technisch gezien lijkt me dat ietwat moeilijk
dan heb jij een nuttige zondag gehadquote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Het is een hele klus, maar de zolderkamer van mijn dochter is echt geweldig geworden
Mooi,quote:Op zondag 6 december 2009 18:47 schreef Laysa het volgende:
ik zat ff in een dipje maar dit helpt wel Annie
Jij niet?quote:
Lekker naar de knappe meneren kijken zeker?quote:Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel....was eens op een zondag naar de sportschool gegaan en dat was een heel goed plan
toch nog eens nadenken dan over hoe onbeschreven jij jouw vrouwen wilt hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, een vrouw met een tatoeage vind ik dan wel weer wat hebben.
quote:Op zondag 6 december 2009 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker naar de knappe meneren kijken zeker?![]()
En waarom het dipje?
Tatoeage is prima, mits het geen naam van een ex of een van haar koters isquote:Op zondag 6 december 2009 18:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
toch nog eens nadenken dan over hoe onbeschreven jij jouw vrouwen wilt hebben.
Ik ga ook altijd naar de sportschool om naar de meneren te kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
die dan naast mij op de loopband komen staan...nice nice...vaker op zondag naar de sportschool.....en dipje....omdat
![]()
gaat wel weer voorbij
Ja, het paars op de 2 schuine muren leek in eerste instantie nogal heftig, maar toen het barokbehang op de 2 andere erop zat stond het echt zo gaaf.quote:
dat klinkt heel gaaf....ik wilde hier ook wat gaan vogelen met behang, maar het is gewoon zo onzeker hoe lang ik hier nog zit dat ik heb besloten om maar een paar ikea schilderijtjes op te gaan hangenquote:Op zondag 6 december 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het paars op de 2 schuine muren leek in eerste instantie nogal heftig, maar toen het barokbehang op de 2 andere erop zat stond het echt zo gaaf.
Waar komt jouw dipje vandaan?
Paars dat is een van de kleuren die ik nou nooit gesnapt heb.quote:Op zondag 6 december 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het paars op de 2 schuine muren leek in eerste instantie nogal heftig, maar toen het barokbehang op de 2 andere erop zat stond het echt zo gaaf.
Waar komt jouw dipje vandaan?
Dan heb jij geluk, want over 26 dgen is het 2010quote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt heel gaaf....ik wilde hier ook wat gaan vogelen met behang, maar het is gewoon zo onzeker hoe lang ik hier nog zit dat ik heb besloten om maar een paar ikea schilderijtjes op te gaan hangen![]()
ja dat dipje.....mwah...dingen gaan niet zoals ik ze graag zou zien en ben ook niet meer van plan om dr op te gaan zitten wachten....bovendien...2010 word mijn jaar dus komt helemaal goed
en een reetgewei dan?quote:Op zondag 6 december 2009 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tatoeage is prima, mits het geen naam van een ex of een van haar koters is
Ik heb weleens een paarse auto gehad, nou ja lilaquote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paars dat is een van de kleuren die ik nou nooit gesnapt heb.
Haha echt wat voor jou....quote:Op zondag 6 december 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een paarse auto gehad, nou ja lila![]()
Een lila auto met een Milka-koetje op de hoedenplank
Bij mijn laatste ex stond dat gewei best leukquote:
had je ook nepgras onder die koetjes?quote:Op zondag 6 december 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een paarse auto gehad, nou ja lila![]()
Een lila auto met een Milka-koetje op de hoedenplank
quote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mijn laatste ex stond dat gewei best leuk
Die auto was zo opvallend, dat was ik al heel snel zat, ik hoorde elke keer dat iedereen me had zien rijden enzoquote:
en hoeveel exen hebben dan een gewei?quote:
Ja ik ga maar afwissellen denk ik ..... ik kwam er niet meer uit..quote:Op zondag 6 december 2009 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die auto was zo opvallend, dat was ik al heel snel zat, ik hoorde elke keer dat iedereen me had zien rijden enzo![]()
Jij hebt weer je roze ava vandaag
Wat een vraag, NIET natuurlijk ! Je verteld je kind onmiddellijk dat, dat hele Sinterklaasgedoe één grote Hoax is !quote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stel hè, je hebt als het ware zo'n man en een vrouw en die maken samen een kindje.
Vanaf wanneer ga je dag Sinterklaas vieren? Ik neem toch aan dat dat hele gehoax met schoen
zetten en door de buurman op je voordeur laten rammen eigenlijk in de eerste jaren geen zin heeft
omdat dat kind er toch niets van meekrijgt en dan zit je dus eigenlijk gewoon zelf heel erg voor lul.
Dus: vanaf welke leeftijd doe je de feestdagen vieren met kinden in een eerste-kindje situatie.
en dan is het ook nog eens het jaar van de tijger dussssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk, want over 26 dgen is het 2010
quote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een vraag, NIET natuurlijk ! Je verteld je kind onmiddellijk dat, dat hele Sinterklaasgedoe één grote Hoax is !
Dat heeft echt grote voordelen; A. Het kind heeft direct een voorsprong op zijn leeftijdgenootjes die zich de kolere staan te zingen bij de schoorsteen voor de één of andere Sprookjesfiguur die helemaal niet bestaat en het dus ook helemaal niet hoort. B. Voor de op 5 december te ontvangen kadootjes,krijg jij gewoon de welverdiende credits van je kind en niet de één of andere ouwe grijsaard die eigenlijk geen ene cent heeft gespendeerd aan die hele mikmak.
![]()
heb je het gevonden?quote:
wij hadden het gisteren er nog over....zei mn moeder dat ik al vanaf mn 3e niet geloofdequote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een vraag, NIET natuurlijk ! Je verteld je kind onmiddellijk dat, dat hele Sinterklaasgedoe één grote Hoax is !
Dat heeft echt grote voordelen; A. Het kind heeft direct een voorsprong op zijn leeftijdgenootjes die zich de kolere staan te zingen bij de schoorsteen voor de één of andere Sprookjesfiguur die helemaal niet bestaat en het dus ook helemaal niet hoort. B. Voor de op 5 december te ontvangen kadootjes,krijg jij gewoon de welverdiende credits van je kind en niet de één of andere ouwe grijsaard die eigenlijk geen ene cent heeft gespendeerd aan die hele mikmak.
![]()
Ik vroeg wanneer je begon met vieren. Dat voorliegen moet iedereen zelf weten.quote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad! Mijn kinderen krijgen alleen cadeau's van de kerstmeneer!quote:Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Die kerstklootzak is nog erger, die is godverdomme bedacht door Amerikanen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn kinderen krijgen allen cadeau's van de kerstmeneer!
Nee ze krijgen alleen wat met kerst! Niets van die kerstklootzak, maar gewoon van vader en moeder!quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kerstklootzak is nog erger, die is godverdomme bedacht door Amerikanen.
Oh was dat 't, weet je dat van jezelf niet meer dan, zolang is het nog niet geleden tochquote:Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer je begon met vieren. Dat voorliegen moet iedereen zelf weten.
Jij zei toch echt dat de kinderen cadeaus krijgen van "de kerstmeneer"quote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee ze krijgen alleen wat met kerst! Niets van die kerstklootzak, maar gewoon van vader en moeder!
Ja, leuk man.quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh was dat 't, weet je dat van jezelf niet meer dan, zolang is het nog niet geleden toch
Ja dat ben ik dan zelf!quote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zei toch echt dat de kinderen cadeaus krijgen van "de kerstmeneer"
Dikke pens - nopequote:
ECHT niet..quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kerstklootzak is nog erger, die is godverdomme bedacht door Amerikanen.
quote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
Check deze mooie pagina.
http://en.wikipedia.org/wiki/Santa_Claus
Ik maak onderscheid tussen jouw St. Nick en wat Amerikanen Santa Claus noemen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
ECHT niet..
Check maar eens naar Saint Nick.
dat is een en al dezelfde vent.
Elk jaar gaan er duizenden russen naar Turkije in St.Nick op bedevaarts tocht.
Het was de bescherm heilige van de zeevaart.
En hij gaf hoop en liefde aan kids.
Dat die amerikanen er weer een merk aan hangen en er mee aan de haal gaan...
tja
mijnquote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen jouw St. Nick en wat Amerikanen Santa Claus noemen.
Ze hebben het gejat en er een draai aangegeven, dus is Santa Claus iets anders dan Sinterklaas of Saint Nick.quote:
Heeft saint ian nick ook zo;n goed gevulde zak?quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben het gejat en er een draai aangegeven, dus is Santa Claus iets anders dan Sinterklaas of Saint Nick.
Overigens vind ik Saint (Ian) Nick erg goed klinken.
quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heeft saint ian nick ook zo;n goed gevulde zak?
quote:Op zondag 6 december 2009 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dr vraag is niet hoe vol zijn zak zit, maar of ie hem wil legen!
quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik krijg graag dingen cadeau.. maar niet van de aanstaande van mijn beste vriendinnetje![]()
Ik houd het op de taak "bloemenmeisje.."
en niet dingen kweken vanaf het zaadje
quote:Op zondag 6 december 2009 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent niet van kweken vanaf het zaadje? Jij koopt later je kindjes?
Je oefent kindjes maken? Nadat het gelukt is laat je ze weg stofzuigen?quote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee ik ben nu nog niet van het maken![]()
ik houd het wel bij oefenen;)
Foto'squote:Op zondag 6 december 2009 19:55 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben inmiddels ook in de kerstsferen hier thuis
Van mijn huis of van mij in mijn kerstpakjequote:
quote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mijn huis of van mij in mijn kerstpakje![]()
ik zag hetquote:Op zondag 6 december 2009 19:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen piemelquote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil van iedereen een foto van z'n kerstboom zien en als ze die niet hebben, doe dan maar een foto van hun piemel en ja, met ballen![]()
Heb je het leuk met je jongens gehad gister met sinterklaasquote:Op zondag 6 december 2009 19:55 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil van iedereen een foto van z'n kerstboom zien en als ze die niet hebben, doe dan maar een foto van hun piemel en ja, met ballen![]()
is dit een oproep naar een kleine teun topic deel 2?quote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Uuuuuuuuu ja hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je het leuk met je jongens gehad gister met sinterklaas
Moet ik nu echt zoveel moeite gaan doenquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duh, je hebt een kerstboom, probleem opgelost.
oke ben blij dat te lezen, nou geen gestress meer, of je moet nu al bedenken wat je met het kerstdiner op tafel zet.quote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uuuuuuuuu ja hoorwaren bloednerveus en druk niet te kort, maar toen de kado's waren uitgepakt waren ze lief aan het spelen en ze waren erg blij en tevreden want wat ze gekregen hadden stond ook op het lijstje
ik doe t nog makkelijker: gewoon helemaal geen boomquote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
morgen ( als die jongen van mij het berghok wil induiken) zet ik mijn kerstboom neer op Balkon, heb al leuke oranje voetballichtjes, pleur er een slinger doorheen en klaar ben ik voor de kerst.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
morgen ( als die jongen van mij het berghok wil induiken) zet ik mijn kerstboom neer op Balkon, heb al leuke oranje voetballichtjes, pleur er een slinger doorheen en klaar ben ik voor de kerst.
Dat weet ik al hahaquote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ben blij dat te lezen, nou geen gestress meer, of je moet nu al bedenken wat je met het kerstdiner op tafel zet.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik doe t nog makkelijker: gewoon helemaal geen boom
quote:
Ja, maar ik heb geen piemel, ik heb een wurgslangquote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
is dit een oproep naar een kleine teun topic deel 2?
Nee echte oranje voetballichtjes, had ik met het E.K. ook op balkon, stond zeer vrolijk al dacht ik af en toe dat schiphol dacht dat ze hier moesten landen, af en toe komt er gevaarlijk 1 dichtbij over vliegenquote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
vind jou wel zo'n Heineken lichtjes type
nee ik zorg dat ik niet zwanger wordquote:Op zondag 6 december 2009 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je oefent kindjes maken? Nadat het gelukt is laat je ze weg stofzuigen?
ah grote teun topic dusquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen piemel, ik heb een wurgslang
Hou ook niet van al die bende in huis hoor, maar omdat ik hier nu uitgebroken heb en zo mijn balkonnetje op kan kijken zet ik hem daar, is kunstboom hoor, had er eerveleden jaar 1 nou 1 dag werd er helemaal naar van stond gewoon in de weg, heb ik gezegt dat terror Jaap mijn kater hem had omgegooid.quote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik doe t nog makkelijker: gewoon helemaal geen boom
Foto's anders is het niet waarquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen piemel, ik heb een wurgslang
quote:Op zondag 6 december 2009 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dr vraag is niet hoe vol zijn zak zit, maar of ie hem wil legen!
quote:Op zondag 6 december 2009 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent niet van kweken vanaf het zaadje? Jij koopt later je kindjes?
quote:Op zondag 6 december 2009 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je oefent kindjes maken? Nadat het gelukt is laat je ze weg stofzuigen?
Ik heb nog overquote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
god....nu zal je zien he...nu wil ik gewoon ook lampjes
Ik heb hele leuke nog liggen van flugelflesjes gemaaktquote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
lampjes heb ik wel, alleen geen boomquote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
quote:
Teunnnnnnnn ze willen een foto, pleur een foto van een tuinslang op het net en je bent overal vanafquote:
hehe arme katquote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hou ook niet van al die bende in huis hoor, maar omdat ik hier nu uitgebroken heb en zo mijn balkonnetje op kan kijken zet ik hem daar, is kunstboom hoor, had er eerveleden jaar 1 nou 1 dag werd er helemaal naar van stond gewoon in de weg, heb ik gezegt dat terror Jaap mijn kater hem had omgegooid.
Sorry fluiter.. ook een beetje mijn schuld..quote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan komen door 't schaaltje pepernoten en warme chocolademelk bovenop de souflaki met tzaziki
maar De_Kardinaal ik werd even kotsmisselijk van je posten. [ afbeelding ]
ik had beetje last van koppijn toen ik vanochtend wakker werdquote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ging alleen met barstende koppijn naar bed pfff wat kunnen die kinderen druk zijn
Nee ik wil een wurgslang zien nuquote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teunnnnnnnn ze willen een foto, pleur een foto van een tuinslang op het net en je bent overal vanaf
Het was denk ik ook een beetje omdat die het tegen popje Dot had.quote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
Sorry fluiter.. ook een beetje mijn schuld..
ben ik nu popje af?
maar was een goeie smoes he hahaha want anders had ik helemaal bal in de tent, echt zielig voor de kids maar al dat kerstgedoe ( al vinden mijn kids het zelfde nu als ik geen verplichtingen, geen gedoe)quote:
vorige UI was leukerquote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sorry fluiter.. ook een beetje mijn schuld..
ben ik nu popje af?
quote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had beetje last van koppijn toen ik vanochtend wakker werd
quote:Op zondag 6 december 2009 20:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het was denk ik ook een beetje omdat die het tegen popje Dot had.
ik heb het nuquote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had beetje last van koppijn toen ik vanochtend wakker werd
Nee dit is een wurgslang tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of doelde je op iets anders?
Ach ja een zwakke maag! Zeker niets gewend!quote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan komen door 't schaaltje pepernoten en warme chocolademelk bovenop de souflaki met tzaziki
maar De_Kardinaal ik werd even kotsmisselijk van je posten. [ afbeelding ]
ui?quote:
Ach ik zeg maar zo, je moet alles een keer meegemaakt hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
er zou er maar zo een uit je broek komen rollen..
[ afbeelding ]
Avatarquote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
ui?
de ene ui is de andere niet
[ afbeelding ]
Als hij een zwakker maag had dan had hij zich niet aan zo'n ranzige combinatie gewaagdquote:Op zondag 6 december 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja een zwakke maag! Zeker niets gewend!
gabber van me van tijdje terug werd de annaconda genoemd.quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, je moet alles een keer meegemaakt hebben
Een tuinslang is niets vergeleken met de mijnesequote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teunnnnnnnn ze willen een foto, pleur een foto van een tuinslang op het net en je bent overal vanaf
Nee, dank jequote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, je moet alles een keer meegemaakt hebben
Wat is er nu weer mis met deze?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb het hier 20:17uquote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn jullie vroeg allemaal, ..
Deze loenstquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of doelde je op iets anders?
Nou maak jij mij ZELFS nieuwschierugjusssss.. dus gooi je broek los, pak je camquote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een tuinslang is niets vergeleken met de mijnese
quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of zo een gezellig naaktslakje
[ afbeelding ]
ja het zou wel een idee zijn..de boel verzuipenquote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg zo heb ik je niet opgevoed, zuipen kreng
Hoe oud ben jij? 16?quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou maak jij mij ZELFS nieuwschierugjusssss.. dus gooi je broek los, pak je cam![]()
wurg die slang van je op je digitaleen show us the love baby
Nou Dotje, dat vraag je toch niet?????quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou maak jij mij ZELFS nieuwschierugjusssss.. dus gooi je broek los, pak je cam![]()
wurg die slang van je op je digitaleen show us the love baby
quote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo dan de koppijn? beetje ziek aan t worden?
Zolang ik Fluiter en P_6K der niet over hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dat de vorige leuker was, maar ik zeg wel niets meer
Ja maar de boom willen de kinderen optuigen en die zijn er volgende week niet dus dan wordt het pas over 2 wekenquote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn jullie vroeg allemaal, ik ga mijn huis pas komende zaterdag in kerstsferen brengen
Ik hoopte ook stiekem dat hij het niet zou doenquote:
Ik flap der altijd snel dingen uit.... Dus ja dat vroeg ik welquote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Dotje, dat vraag je toch niet?????
Niet? O dan doe ik het toch altijd verkeerdquote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Dotje, dat vraag je toch niet?????
thanksquote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. naja sterkte met de opkomende koppijn iig
als ze klein zijn vinden ze het natuurlijk nog leuk om mee te helpen de boom te versieren en als 2 weken later is dan bijna de moeite niet meerquote:Op zondag 6 december 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de boom willen de kinderen optuigen en die zijn er volgende week niet dus dan wordt het pas over 2 weken
damn gevaarlijke boom hoor. en arme kinderenquote:Op zondag 6 december 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de boom willen de kinderen optuigen en die zijn er volgende week niet dus dan wordt het pas over 2 weken
Bij deze danquote:Op zondag 6 december 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zolang ik Fluiter en P_6K der niet over hoormaakt het mij niets uit
voor Dottey en Kally, foei tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik flap der altijd snel dingen uit.... Dus ja dat vroeg ik wel
Dit vind ik nou weer jammerquote:Op zondag 6 december 2009 20:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik hoopte ook stiekem dat hij het niet zou doen![]()
Dat maakt mij dan weer 19+ toch?
maar jou wil ik ook weer niet teleurstellen..quote:
Ja ik kan dat bruut geweld niet aanquote:
Vandaar en ach ik vind de lichtjes weer gezellig hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als ze klein zijn vinden ze het natuurlijk nog leuk om mee te helpen de boom te versieren en als 2 weken later is dan bijna de moeite niet meer
net als die ene jongen van de axe reklame echt wat een engerd en dan dat gedraai met die ogenquote:Op zondag 6 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Toch knmap, met 1 oog nog scheel kunnen kijken
Ik heb een heuse Killer Treequote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
damn gevaarlijke boom hoor. en arme kinderen
wat is nu weer een killer tree, wordt soms helemaal gaar van jullie buitenlandse uitspraken.quote:
Wromquote:
Mijn zin stond een beetje raar maar dat ik een boom heb die de kinderen aftuigt zeg maarquote:Op zondag 6 december 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer een killer tree, wordt soms helemaal gaar van jullie buitenlandse uitspraken.
huh een boom die kinderen aftuigt???quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zin stond een beetje raar maar dat ik een boom heb die de kinderen aftuigt zeg maar
t stond onbedoeld zodanig dat je t op 2 manieren kon opvatten. ik maakte daar een geintje over. thats itquote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh een boom die kinderen aftuigt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |