Een fopspeen past heus wel en dat is ook voldoende op die leeftijdquote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In zo'n klein schoentje (![]()
![]()
) past toch heul niets
Het mooie is dat ik in principe het hele jaar rottigheid uit liep te halen en dan zodra de Sint op tv was ineens het meest heilige jong ooit wasquote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... dat is het hele nut van Sinterklaas.... dat je als ouder een fatsoenlijk chantagemiddel hebt zodat zo'n koter zich zo netjes gedraagt dat ie cadeautjes verdient
Pepernoten passen er wel in, en als kinderen alleen maar cadeaus zouden krijgen die in hun schoen passen, dan ging Bart Smit failliet en draaide de kindertelefoon overuren.quote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In zo'n klein schoentje (![]()
![]()
) past toch heul niets
Ja, dat weten we toch, zoveel ben je nu ook weer niet veranderd hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik in principe het hele jaar rottigheid uit liep te halen en dan zodra de Sint op tv was ineens het meest heilige jong ooit was
Je was me net voor met je speen.Ik zal de rest maar niet opkieken hier, want dan willen jullie allemaal bij me wonen...quote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een fopspeen past heus wel en dat is ook voldoende op die leeftijd
Behalve dan dat ik nu ook die paar decemberweken ook gewoon door ga met klotenquote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat weten we toch, zoveel ben je nu ook weer niet veranderd hoor
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.quote:Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, zegtie niet standaard al "Ja lul" of "Donder op eikel"?
Dit zou ik serieus doen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
schoentje kan je erop zetten, of ernaast.
je kan je baby ook een mooie PS3 geven met een briefje erbij voor in het babyfotoplakboek.
Beste Baby
De Sint heeft diep nagedacht.
En dacht je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Kijk hoe je mama en papa en voordoen, en zodra jij de controlstick in je schattige vuistjes vast kan houden.
Mag jij ook op JOU PS3.
groetjes Sint & Piet.
Mehehehe!quote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.
Ja waarom denk je dat ik het hier neer zet, toen ging het om de super Nitendo hadden we gewoon in de schoen van de baby gestoptquote:
Ik vertelde zoonlief vd week toevallig hoe dat met hem en de fopspeen ging, en hij lag helemaal dubbel toen hij het hoorde:quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je was me net voor met je speen.Ik zal de rest maar niet opkieken hier, want dan willen jullie allemaal bij me wonen...
quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
want dan willen jullie allemaal bij me wonen...
Ik zal je vertellen, ik heb tijden bij bart S. gewerkt maar ben 3 jaar geleden gestopt, want ik was nooit meer thuis zon hele winter, vonden kids niet leuk, enfin ze hadden t zoooo druk van de week dat ze zelfs alle oud- medewerkers ook gebeld hebben om te komen helpen in t magazijn. Ik zag t nummer savonds pas in me telefoon, anders was ik zeker gegaan.Was supergezellig altijd.quote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pepernoten passen er wel in, en als kinderen alleen maar cadeaus zouden krijgen die in hun schoen passen, dan ging Bart Smit failliet en draaide de kindertelefoon overuren.
(Lees: de meeste cadeaus passen niet in een schoen)
Zo'n kind dat op school in de kring kan zeggen dat hij een vette LCD televee in zijn schoen had gisteravondquote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het hier neer zet, toen ging het om de super Nitendo hadden we gewoon in de schoen van de baby gestopt
Met het risico een soort ranzige incest opmerking te veroorzaken:quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vertelde zoonlief vd week toevallig hoe dat met hem en de fopspeen ging, en hij lag helemaal dubbel toen hij het hoorde:
Na de bevalling, kraamhulp komt; "Oh, geen fopspeen"
M'n moeder en ik kijken elkaar aan: "WTF??hoezo fopspeen, kind krijgt borstvoeding"
Kraamhulp: "Er moet wel een fopspeen komen hoor"
M'n moeder naar de drogist, een speen halen...
Speen wordt in de mond van de kid gedaan en die spuugt m er net zo hard weer uit... keer op keer
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.quote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind behang met strepen zo niet mooi, daar is die klok een pareltje bij. Ik kom niet bij je wonen, maar wil wel graag je bank
oh jammer he Annie, lijkt me ook leuk hoor gewoon een paar weken per jaar bij Bart Smit.quote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, ik heb tijden bij bart S. gewerkt maar ben 3 jaar geleden gestopt, want ik was nooit meer thuis zon hele winter, vonden kids niet leuk, enfin ze hadden t zoooo druk van de week dat ze zelfs alle oud- medewerkers ook gebeld hebben om te komen helpen in t magazijn. Ik zag t nummer savonds pas in me telefoon, anders was ik zeker gegaan.Was supergezellig altijd.
Schijnbaar speelt dat figuur dan nogal een rol in huize Gert. Hij moet het immers toch van iemand hebben gehoordquote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruikt-ie sowieso nog niet. Stomme kindjes op de creche noemt hij "een Teun", daar blijft het nog bij.
Zit je 'm nou uit te schelden!?quote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.
Doe dan toch es wat meer kiekjesquote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke dat kan, maar me behang staat bij me interieur, en gaat niet vervelen, en t maakt ook ruimer vind ik. maar das smaken verschillen Teun.
Ik weet niet wat het is. Laatst struikelde er iemand in de tram over een propje, hoorde ik een passagier mompelen: "wat een Teun zeg". Ik vermoed dat Coos minder stil zit dan wij denken.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schijnbaar speelt dat figuur dan nogal een rol in huize Gert. Hij moet het immers toch van iemand hebben gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |